IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
معرفی کتاب speak now 3
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
2 خرداد 1403

معرفی کتاب Speak Now 3

یکی از بهترین منابعی که برای یادگیری مکالمه وجود دارد کتاب Speak Now 3 است که قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی را به شما ارائه می‌دهد. تقویت مکالمه یکی از بهترین راه‌هایی است که امروزه برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. زمانی که زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید باید بدانید که یادگیری طبیعی و اصطلاحا یادگیری به‌صورت زبان مادری این زبان به شکلی است که شما حتما باید مهارت مکالمه خود را تقویت کنید. پس باید به دنبال منبعی در زمینه آموزش زبان انگلیسی باشید که بتواند در این زمینه به شما کمک کند.

این کتاب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که این کتاب قیمت مناسبی نیز دارد و به همین علت نیز خرید آن برای تمام افراد امکان‌پذیر است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید این کتاب را تهیه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این کتاب صحبت کرده و توضیحات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با کتاب Speak Now 3

یادگیری مهارت مکالمه به زبان انگلیسی همواره نیازمند داشتن یک منبع خوب است که بتواند مکالمات زیادی را به‌عنوان نمونه به شما ارائه داده و کمک کند تا بتوانید خیلی سریع این مهارت را در خود تقویت کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید مکالمه به زبان انگلیسی هیچ‌وقت سخت نخواهد بود و تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید این است که در قدم اول یک منبع مناسب و استاندارد را انتخاب کرده و در گام بعدی به اندازه کافی تمرین کنید تا بتوانید به این مهارت مسلط شوید.

کتاب Speak Now 3 می‌تواند به میزان زیادی در این زمینه به شما کمک کرده و تمامی مطالبی که شما به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. این کتاب یکی از کامل‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه آموزش زبان انگلیسی و مکالمه به این زبان وجود دارد و به همین است که در حال حاضر بسیاری از زبان‌آموزان از آن استفاده کرده و از مزایایی که ارائه می‌دهد نهایت بهره را می‌برند. احتمالا این سوال برای شما هم به وجود آمده که استفاده از این کتاب چه مزایایی می‌تواند به همراه داشته باشد؟

در ادامه این مطلب درباره این مزایا صحبت خواهیم کرد و به طور مفصل توضیحاتی را به شما ارائه می‌دهیم.

کتاب speak now 3

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

تقویت مکالمه تنها با یک منبع

فرقی ندارد که شما قصد دارید چه مهارتی را آموخته و آن را در خود تقویت کنید. در هر صورت باید بدانید که یکی از مشکلاتی که احتمالا با آن درگیر می‌شوید استفاده از چندین منبع مختلف برای آموزش است. وقتی که شما این کار را انجام می‌دهید ممکن است با سردرگمی‌های زیادی مواجه شده و نتوانید که در نهایت به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید. حال وقتی که از یک منبع استفاده می‌کنید می‌توانید مطابق با اصول و استانداردهای آن پیشرفت کرده و در نتیجه بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

این موضوع در خصوص تقویت مهارت مکالمه به زبان انگلیسی نیز صدق می‌کند. به همین علت نیز شما باید سعی کنید از یک منبع جامع و کامل برای بهبود این مهارت در خود استفاده کنید. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که بهترین منبع در این زمینه چه منبعی است؟ پاسخ ما به این سوال کتاب Speak Now 3 است. این کتاب یکی از کامل‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه آموزش مکالمه از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد و می‌تواند اصطلاحاتی را به شما آموزش دهد که در حال حاضر در مکالمات روزمره نیز استفاده می‌شوند.

تعداد زیاد مکالماتی که در این کتاب وجود دارند

مزیت بسیار مهم دیگری که استفاده از این کتاب می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد این است که در آن تعداد بسیار زیادی از مکالمات مختلف برای شما جمع‌آوری شده است و همین موضوع نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید مثال‌هایی را از موقعیت‌های مختلف مشاهده کنید. این موضوع منجر به این خواهد شد که بتوانید خیلی سریع در موقعیت‌های مختلف بهترین مکالمات را داشته باشید و منظور خود را به بهترین شکل ممکن منتقل کنید.

فراموش نکنید که یادگیری مهارت مکالمه به زبان انگلیسی نیازمند این است که شما بتوانید درباره موضوعات مختلف صحبت کنید. این مسئله در کتاب Speak Now 3 نیز کاملا رعایت شده است. در این کتاب شما می‌توانید مکالماتی را مشاهده کنید که با موضوعات مختلف هستند. این موضوع نه‌تنها باعث می‌شود تا شما آماده برخورد در شرایط مختلف شوید؛ بلکه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید انگیزه خود را نیز حفظ کنید؛ چراکه تنوع موضوع در این کتاب قطعا می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب Speak Now 2 (دانلود رایگان)

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب IELTS Maximizer Speaking

آشنایی با جدیدترین و مهم‌ترین اصطلاحات زبان انگلیسی

وقتی که قصد دارید مهارت مکالمه خود را تقویت کنید باید به یک نکته بسیار مهم نیز دقت داشته باشید و آن این است که سعی کنید از اصطلاحات درست و به‌جایی استفاده کنید. استفاده از اصطلاحات درست و استاندارد نیازمند این است که شما به طور کامل با اصطلاحات آشنا شده باشید و کاربردهایی که هریک از این اصطلاحات دارند را نیز شناخته باشید. به همین علت است که ما می‌گوییم کتاب Speak Now 3 یکی از بهترین منابعی است که در این زمینه وجود دارد و می‌تواند به شما کمک کند.

استفاده از اصطلاحاتی که در این کتاب به شما آموزش داده می‌شود می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • این لغات کاملا جدید هستند و به همین علت نیز در مکالمات روزمره‌ای که ممکن است شما داشته باشید نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. همین موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید به میزان زیادی مهارت مکالمه خود را تقویت کرده و نتیجه بهتری را از این کتاب دریافت کنید.
  • زمانی که شما این کلمات را می‌آموزید می‌توانید با کاربردهای مهمی که هریک از آنها دارند نیز آشنا شوید. آشنایی با کاربردهای لغات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به شکل بهتری این لغات را بیاموزید و آنها را به حافظه خود بسپارید.
  • از طرف دیگر در این کتاب معمولا تمریناتی به شما ارائه می‌شود که انجام دادن این تمرینات نیز به یادگیری هرچه بهتر لغات کمک خواهد کرد.

تمامی این موارد در کنار یکدیگر باعث می‌شوند تا این کتاب بهترین کتاب در زمینه آموزش زبان انگلیسی و لغات این زبان به شمار بیاید.

speak now 3

آشنایی با نکات گرامری که در مکالمه مورداستفاده قرار می‌گیرند

وقتی که قصد دارید روی مهارت مکالمه خود کار کرده و سعی کنید مکالمات بهتری را به زبان انگلیسی داشته باشید باید توجه داشته باشید که تسلط به نکات گرامری که در مکالمه استفاده می‌شوند نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وقتی که شما این نکات گرامری را بیاموزید و بتوانید از آنها استفاده کنید می‌توانید جملات بهتری را در زبان انگلیسی بسازید و همین موضوع نیز در نهایت باعث می‌شود تا شما بتوانید مکالمه بهتری داشته باشید. در اینجاست که آموزش گرامر زبان انگلیسی می‌تواند نقش کلیدی و بسیار مهم خود را نشان دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایایی که توسط این کتاب به زبان‌آموزان ارائه می‌شود این است که آنها می‌توانند خیلی ساده و راحت از این کتاب برای یادگیری نکات گرامری که در مکالمه استفاده می‌شوند نیز استفاده کنند. نکات گرامری که در این کتاب آمده‌اند مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا هستند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا تاثیرگذاری آنها چندبرابر شود. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که با استفاده از این کتاب شما می‌توانید خیلی ساده و راحت تسلط خود به گرامر انگلیسی را نیز ارتقا دهید.

سطح‌بندی این کتاب

وقتی که صحبت از مزایای کتاب Speak Now 3 می‌شود یک موضوع بسیار مهم مطرح خواهد شد و آن این است که آیا این کتاب مطابق با سطح شما طراحی شده است یا خیر؟ در خصوص این موضوع باید دقت داشته باشید که مجموعه کتاب‌های Speak now که امروزه برای آموزش مکالمه به زبان انگلیسی طراحی شده‌اند به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید در کمتری زمان ممکن مهارت‌های خود را ارتقا دهید. این کتاب مطابق با سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است و همین موضوع به شما اجازه می‌دهد تا با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

از طرف دیگر نباید فراموش کنید که نسخه Speak Now 3 برای افرادی طراحی شده است که دو کتاب قبلی را بادقت مطالعه کرده و آزمون‌های آنها را نیز پشت سر گذاشته‌اند. با این حال اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از سطح تسلط نسبتا خوبی در زمینه مکالمه به زبان انگلیسی برخوردار هستید بدون شک می‌توانید مطالعه این کتاب را شروع کرده و بهترین نتیجه را نیز دریافت کنید.

ارائه موضوعات متنوع در این کتاب

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باعث می‌شود تا این کتاب یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی باشد و امروزه افراد زیادی از آن استفاده کنند این است که شما خیلی ساده و راحت می‌توانید از آن در موقعیت‌ها و شرایط مختلف استفاده کنید. دلیل اصلی این موضوع این است که در کتاب Speak Now 3 مکالماتی با موضوعات مختلف گنجانده شده است و همین موضوع نیز به شما اجازه می‌دهد تا خیلی ساده و راحت بتوانید با انواع مکالماتی که در طول روز ممکن است آنها را ببینید آشنا شوید.

نکته مهم دیگری که در خصوص این مزیت وجود دارد این است که تنوع موضوعاتی که در این کتاب وجود دارند باعث می‌شود تا مطالب این کتاب بسیار سرگرم‌کننده بوده و انگیزه شما را در طول مطالعه آن حفظ کند. پس شما زمانی که شروع به مطالعه این کتاب می‌کنید خسته نخواهید شد و می‌توانید با انگیزه‌ای بالا فرایند یادگیری زبان انگلیسی و مکالمه به این زبان را ادامه دهید. از جمله موضوعاتی که در این کتاب پوشش داده شده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکالماتی که در رستوران ممکن است با آنها مواجه شوید.
  • مکالماتی که درباره شرایط بهداشت و سلامتی هستند و ممکن است برای مثال شما در بیمارستان‌ها با آنها مواجه شوید.
  • مکالماتی درباره سفرکردن و اصطلاحاتی که در طول یک سفر به کمک شما می‌آیند و کمک می‌کنند تا بتوانید منظور خود را به شکل بهتری انتقال دهید.
  • مطالبی درباره انواع لباس‌ها و مد روز دنیا که در زمان خرید لباس به شما کمک خواهد کرد.
  • مطالب و محتواهایی درباره ایده‌های ذهنی که افراد مختلف ممکن است داشته باشند. همین موضوع نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید با افرادی با ایده‌های ذهنی مختلف ارتباط گرفته و با آنها مکالمه داشته باشید.
  • مکالماتی که در زمینه مشاغل و موقعیت‌های شغلی مختلف صورت گرفته و به شما کمک می‌کند تا بتوانید نظراتی را درباره مشاغل خود یا دیگران ارائه دهید.
  • مکالماتی درباره افراد مختلف و ویژگی‌هایی که دارند.

به این ترتیب شما می‌توانید با انواع موضوعات آشنا شده و به شکل بهتری بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

ارائه محتواهای ویدئویی برای آموزش مکالمه

معمولا وقتی که صحبت از یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی می‌شود اولین نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشید استفاده از انواع مختلف محتواست. یکی از بهترین محتواهایی که می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را از یادگیری زبان انگلیسی دریافت کرده و بتوانید مکالمات بهتری داشته باشید محتواهای ویدئویی هستند. این محتواها با توجه به این‌که هم دارای صوت و هم تصویر هستند می‌توانند لغات، اصطلاحات و عبارات مختلف را به شکل بهتری در ذهن شما ثبت کنند.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که Speak Now 3 برای شما خواهد داشت این است که می‌توانید بهترین محتواهای صوتی و تصویری را در تمرینات این کتاب مشاهده کنید. این تمرینات در سایت خود این کتاب طراحی شده‌اند که شما با خرید آن می‌توانید به این سایت دسترسی پیدا کرده و از تمرینات ارائه شده در آن نهایت استفاده را ببرید. دقت داشته باشید که در این تمرینات ویدئویی شما می‌توانید همچنان نمونه مکالمات زیادی را مشاهده کنید.

مشاهده این محتواهای ویدئویی می‌تواند به شما کمک کند تا به شکل بهتری بتوانید تلفظ صحیح کلمات و عبارات مختلف را نیز بیاموزید. فراموش نکنید که تسلط به تلفظ صحیح کلمات نه‌تنها می‌تواند به شما کمک کند تا مکالمات بهتری به زبان انگلیسی داشته باشید؛ بلکه به میزان زیادی روی اعتماد به نفس شما در زمان صحبت کرد به زبان انگلیسی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

معرفی speak now 3

تمرینات جذاب این کتاب برای تمرین کردن

اکثر افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی و مکالمه به این زبان را دارند معمولا یک چالش جدی و بسیار مهم را در این زمینه تجربه می‌کنند و آن این است که مطالب و مفاهیمی که یاد می‌گیرند را تمرین نمی‌کنند. تمرین کردن یک اصل بسیار مهم برای بهبود مهارت مکالمه به شمار می‌آید که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشید. یکی از ویژگی‌های مهم کتاب Speak Now 3 این است که تمرینات جذاب و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

استفاده از تمریناتی که در این کتاب وجود دارند می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این تمرینات می‌توانید کلمات و لغات جدیدی که می‌آموزید را به شکل بهتری تمرین کرده و آنها را به حافظه بسپارید. تمرینات ویدئویی این کتاب به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به‌صورت تصویری کلمات جدیدی را به خاطر بسپارید. همین عامل نیز در نهایت باعث می‌شود تا بتوانید راحت‌تر دایره لغات خود را برای داشتن یک مکالمه خوب تقویت کنید.
  • تمرینات این کتاب در بخش گرامری نیز به کار شما می‌آید. وقتی که شما مفاهیم و نکات گرامری زبان انگلیسی و مکالمه به این زبان را می‌آموزید باید خیلی سریع آنها را تمرین کنید. تمرین کردن مداوم این نکات به شما کمک می‌کند تا در حین مکالمه این نکات را فراموش نکرده و آنها را رعایت کنید.
  • تمرین اصطلاحات جدید نیز می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. در کتاب Speak Now 3 طیف گسترده‌ای از تمرینات در اختیار شما قرار داده شده است که در نهایت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید اصطلاحات و عبارات را به شکل بهتری بشناسید و از آنها استفاده کنید.

قیمت مناسب این کتاب

کتاب Speak Now 3 یکی از کامل‌ترین منابعی است که برای تقویت مهارت مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی وجود دارد. با این حال نسبت به بسیاری از منابع دیگر مانند دوره‌های آموزشی که در این زمینه وجود دارند از  قیمت مناسب‌تری برخوردار است. به همین علت شما با استفاده از آن می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

سخن پایانی

کتاب Speak Now 3 یکی از بهترین کتاب‌هایی است که برای تقویت مهارت مکالمه وجود داشته و به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن این مهارت را در خود تقویت کنید. در صورتی که شما هم علاقه‌مند هستید تا این مهارت را در خود تقویت کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط موسسه زبان ایرانمهر نیز در این زمینه استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره کتاب Speak Now 3 پاسخ دهیم.

کتاب Speak Now 3 روی چه بخش‌ها و مهارت‌هایی کار می‌کند؟

این کتاب تلاش می‌کند تا روی مهارت مکالمه شما کار کرده و در این مسیر دایره لغات شما را تقویت کرده، روی تلفظ شما کار کرده و در نهایت نکات گرامری مربوط به مکالمه را آموزش دهد.

آیا کتاب Speak Now 3 گران است؟

خیر، شما می‌توانید این کتاب را با مناسب‌ترین قیمت نسبت به سایر منابعی که برای یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی وجود دارند تهیه کرده و از آنها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب American English File 2 Teacher Book ویرایش سوم

بیشتر بخوانید: American English File 4 Teacher Book معرفی کتاب

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 73 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید