IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
معرفی کتاب IELTS Write Right
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
5 خرداد 1403

معرفی کتاب IELTS Write Right

آزمون آیلتس یکی از بهترین و جذاب‌ترین آزمون‌هایی است که در زمینه آموزش زبان انگلیسی برگزار می‌شود و مدرک معتبری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در بسیاری از مراکز مختلف مشغول به کار شده یا این‌که ادامه تحصیل دهید. این آزمون دارای بخش‌های مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به بخش‌های ریدینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و … اشاره کرد. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید مهارت رایتینگ خود را تقویت کنید بدون شک کتاب IELTS Write Right بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی ساده و راحت مهارت رایتینگ خود را تقویت کرده و از طرف دیگر بتوانید بهترین نتیجه را نیز در آزمون آیلتس دریافت کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره ویژگی‌های مهم این کتاب صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

آشنایی با کتاب IELTS Write Right

وقتی که صحبت از یادگیری مهارت رایتینگ زبان انگلیسی می‌شود باید بدانید که این مهارت یکی از سخت‌ترین مهارت‌هایی است که در زبان انگلیسی وجود دارد و زمانی که شروع به تقویت آن می‌کنید احتمالا با چالش‌های زیادی مواجه خواهید شد. در اینجاست که کتاب IELTS Write Right می‌تواند اهمیت و کاربردهای خود را به شما نشان دهد و این امکان را برای شما فراهم کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این مهارت را تقویت کنید. استفاده از این کتاب می‌تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد که در ادامه درباره این مزایا نیز صحبت خواهیم کرد.

از طرف دیگر باید به این موضوع نیز دقت داشته باشید که این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تمریناتی را انجام دهید که در این مسیر به شما کمک خواهند کرد. در قدم اول برای استفاده از این کتاب باید با ویژگی‌های مهمی که ارائه می‌دهد آشنا شوید. از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به مواردی همچون داشتن قیمت مناسب، کامل بودن و عدم نیاز به منبع دیگر با کمک این کتاب، داشتن تمرینات جذاب و کاربردی و البته زبانی روان که به آموزش شما کمک می‌کند اشاره کرد.

در ادامه درباره هریک از این ویژگی‌ها به طور مفصل صحبت کرده و نکات مهمی که باید درباره آنها بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کتاب IELTS Write Right

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

IELTS Write Right یک کتاب کامل در زمینه یادگیری رایتینگ آیلتس است

کتاب IELTS Write Right یکی از بهترین کتاب‌هایی است که امروزه در زمینه آموزش زبان انگلیسی وجود دارد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید این مهارت را در خود تقویت کنید. اصلی‌ترین دلیلی که برای این موضوع وجود دارد این است که این کتاب یک کتاب کامل در زمینه آموزش آیلتس و همین‌طور تقویت مهارت رایتینگ به شمار می‌آید. همین عامل نیز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بدون هیچ مشکل و چالشی از آن استفاده کرده و در حین استفاده از این کتاب نیز به منبع دیگری نیاز نداشته باشید.

در خصوص کامل بودن این کتاب باید به چند نکته مهم دیگر نیز دقت داشته باشید. در این کتاب مفاهیم و نکاتی که باید درباره این مهارت بدانید به طور کامل به شما آموزش داده شده‌اند. از طرف دیگر در بخش دیگری از این کتاب شما می‌توانید به طیف وسیعی از تمرینات مربوط به رایتینگ دسترسی پیدا کنید که به شما اجازه می‌دهند تا خیلی ساده و راحت بتوانید مفاهیمی که در خصوص آموزش زبان انگلیسی و رایتینگ آموخته‌اید را تمرین کنید.

ارائه جزئیات جذاب برای تقویت مهارت رایتینگ

وقتی که قصد حضور در جلسه آزمون آیلتس را دارید یکی از مهم‌ترین مواردی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بالاترین نمره ممکن را در این آزمون دریافت کنید این است که به جزئیاتی که در این آزمون وجود دارند دقت کرده و تکنیک‌هایی را بیاموزید تا بتوانید جزئیات را به‌خوبی بیاموزید. یکی از نکات مثبت و مهم‌ترین ویژگی‌های ارائه شده توسط کتاب IELTS Write Right این است که با استفاده از این کتاب شما خیلی ساده و راحت می‌توانید جزئیات مربوط به مفاهیم و تکنیک‌های مختلف را بیاموزید.

همین عامل نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین عملکرد را در بخش رایتینگ این آزمون داشته باشید و بالاترین امتیاز ممکن را نیز دریافت کنید. برای مثال باید دقت داشته باشید که در این کتاب استراتژی‌های متعددی در زمینه نوشتن به شما ارائه شده است. رعایت کردن این استراتژی‌ها و البته تمرین کردن آنها به میزان زیادی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید نتیجه مطلوبی را از حضور در این آزمون دریافت کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما بادقت تمامی بخش‌های این کتاب را مطالعه کنید.

جمع‌آوری انواع مدل‌های متون در این کتاب

وقتی که صحبت از بهبود مهارت رایتینگ و آموزش گرامر زبان انگلیسی در زمینه رایتینگ می‌شود باید بدانید که دیدن نمونه‌های متعدد به میزان زیادی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید این مهارت خود را تقویت کنید. در واقع تماشای نمونه‌های مختلف باعث می‌شود تا چشم شما به نحوه نگارش متون مختلف عادت کرده و در نتیجه خود شما نیز بتوانید متن‌های بهتری را به زبان انگلیسی بنویسید. تنوع متونی که در این کتاب وجود دارند این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید لغات جدید زیادی را نیز مشاهده کنید.

مشاهده این لغات به شما اجازه می‌دهد تا با نحوه املا و البته کاربردهایی که در جملات مختلف دارند آشنا شوید. همین موضوع نیز به شما کمک خواهد کرد تا مهارت رایتینگ خود را بهبود دهید. دقت داشته باشید که متونی که در این کتاب آمده‌اند نه‌تنها لغات جدیدی را به شما آموزش می‌دهند؛ بلکه امکانی را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید با مترادف‌های کلمات مختلف نیز آشنا شوید. به همین علت است که پیشنهاد می‌کنیم برای بهبود مهارت رایتینگ حتما کتاب IELTS Write Right را تهیه و از آن استفاده کنید.

سطح‌بندی مناسب این کتاب

یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که در این کتاب به زبان‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند ارائه می‌شود این است که زبان‌آموزان می‌توانند به‌صورت سطح‌بندی و دسته‌بندی شده به محتوای آموزشی این کتاب دسترسی پیدا کنند. اگر بخواهیم به عبارت دیگری این موضوع را بیان کنیم می‌توان گفت که در این کتاب سه سطح Basic، Intermediate و Advanced وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خیلی سریع و راحت سطح خود را پیدا کرده و بهترین روند را برای بهبود مهارت رایتینگ انتخاب کنید.

اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه رایتینگ زبان انگلیسی ندارید پیشنهاد ما به شما این خواهد بود که حتما سعی کنید از سطح Basic کار خود را آغاز کنید. با این حال برخی از افراد ممکن است دانش نسبتا خوبی در زمینه مهارت رایتینگ داشته باشند و پیش از این دارای تجربه کافی در این زمینه بوده باشند. این افراد می‌توانند کار خود را با سطح Intermediate آغاز کرده و به این ترتیب در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

در نهایت افرادی که تجربه زیادی در زمینه مهارت رایتینگ دارند نیز می‌توانند از بخش Advanced کتاب IELTS Write Right استفاده کنند. در این بخش تکنیک‌های خاص و منحصربه‌فردی در اختیار زبان‌آموزان قرار گرفته که به آنها کمک می‌کند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن دانش خود را در این زمینه تکمیل کرده و بالاترین امتیاز ممکن را در بخش رایتینگ آزمون آیلتس دریافت کنند.

IELTS Write Right

آموزش مدیریت زمان رایتینگ در آزمون آیلتس

وقتی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید باید بدانید که این آزمون از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که پیش از این درباره این بخش‌ها صحبت کردیم. حال وقتی که شما قصد دارید در این آزمون بهترین عملکرد را داشته باشید باید سعی کنید به بهترین شکل ممکن از زمان خود استفاده کنید. برای مثال اگر در یک بخش توانمندی‌های بالایی دارید بهتر است که سعی کنید اصول مدیریت زمان را رعایت کرده و زمان بیشتری داشته باشید تا بتوانید برای برخی از بخش‌های سخت زمان بیشتری را اختصاص دهید.

یکی از ویژگی‌های مهمی که کتاب IELTS Write Right به شما ارائه می‌دهد این است که تکنیک‌های مدیریت زمان در بخش رایتینگ این آزمون را به شما آموزش می‌دهد. با استفاده از این تکنیک‌ها شما یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید زمان خود را مدیریت کرده و در کمترین زمان ممکن به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شوند پاسخ دهید. تمریناتی که در این کتاب به شما ارائه شده‌اند اکثرا مدل‌هایی مشابه سوالات آزمون آیلتس و بخش رایتینگ را دارند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید با ساختار این سوالات نیز آشنا شوید.

آموزش سبک نوشتاری درست در آزمون آیلتس

این کتاب یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای بهبود مهارت رایتینگ به منظور شرکت در آزمون آیلتس به شمار می‌آید. شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای این موضوع وجود دارد این است که این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک سبک نگارشی درست و اصولی را برای پاسخ دادن به سوالات آزمون آیلتس انتخاب کنید. در صورتی که دارای تجربه کافی در این زمینه باشید احتمالا می‌دانید که برای پاسخ دادن به سوالات رایتینگ آیلتس بهتر است که سبک نگارشی نیمه رسمی و صمیمی را انتخاب کنید.

به این ترتیب می‌توانید توجه مصحح سوالات خود را جلب کرده و در نتیجه بالاترین امتیاز ممکن را نیز در این آزمون دریافت کنید. مکالمات و نکاتی که در این کتاب آمده بیشتر روی این موضوع تمرکز کرده‌اند که شما چگونه می‌توانید این لحن را در متن خود پیاده‌سازی کنید. در واقع در این کتاب لغات، اصطلاحات و همین‌طور سبک نگارشی به شما آموزش داده شده که در این مسیر به شما کمک خواهد کرد و در نهایت منجر به موفقیت شما در آزمون رایتینگ آیلتس خواهد شد.

ارائه نمونه سوالات واقعی آیلتس

در بخش قبلی به طور کوتاه به این موضوع اشاره کردیم که در کتاب IELTS Write Right نمونه سوالات متعددی در خصوص سوالات آیلتس به شما ارائه شده است. این نمونه سوالات در واقع همان سوالاتی هستند که در سال‌های گذشته در آزمون آیلتس آمده‌اند و همین موضوع نیز به شما کمک می‌کند تا با مطالعه آنها بتوانید خود را به این سبک از سوالات عادت دهید. دسترسی داشتن به نمونه سوالات واقعی به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع و راحت خود را آماده حضور در آزمون آیلتس کنید.

نکته جالب دیگری که درباره این نمونه سوالات وجود دارد این است که تمامی آنها همراه با پاسخ درست و صحیحی که دارند در اختیار شما قرار می‌گیرند. البته همانطور که می‌دانید هیچ‌گاه پاسخ صحیح قطعی برای سوالات آزمون آیلتس وجود ندارد. با این حال پاسخی که به این سوالات داده شده پاسخ‌هایی هستند که معمولا می‌توانند بیشترین امتیاز لازم را برای شما بیاورند. پس بهتر است پیش از این‌که در آزمون آیلتس شرکت کنید حتما این نمونه سوالات را نیز مطالعه کرده و به آنها مسلط شوید.

آموزش‌های کامل نمره‌دهی در آزمون آیلتس

وقتی که قصد شرکت در آزمون آیلتس و دریافت بالاترین امتیاز و نمره لازم را در این آزمون دارید باید به چند نکته کلیدی و بسیار مهم در این زمینه دقت داشته باشید. یکی از نکاتی که حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که فرایند نمره دادن در این آزمون به چه شکل است؟ معمولا نمره دادن در این آزمون کمی سخت و دشوار است و تا زمانی که شما نتوانید به این فرایند آشنا شوید نمی‌توانید نمره خوبی را نیز در آن دریافت کنید.

به همین علت است که می‌گوییم کتاب IELTS Write Right یکی از جذاب‌ترین و بهترین کتاب‌هایی است که در این زمینه وجود دارد. این کتاب نه‌تنها نکات و مواردی که شما برای شرکت در آزمون رایتینگ آیلتس به آن نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد؛ بلکه فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید خیلی ساده و راحت با نحوه نمره دادن در این آزمون نیز آشنا شوید. همین عامل نیز در نهایت به شما کمک می‌کند تا بتوانید عملکرد بهتری را در آزمون آیلتس داشته باشید و نمره بالایی را نیز در آن دریافت کنید.

معرفی IELTS Write Right

آموزش بخش‌های مختلف آزمون آیلتس رایتینگ

وقتی که صحبت از کتاب IELTS Write Right می‌شود یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که آزمون آیلتس رایتینگ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. هریک از این بخش‌ها دارای نمره و امتیاز مخصوص به خود هستند و به همین علت نیز شما باید سعی کنید با نوع سوالاتی که در این بخش‌ها مطرح می‌شوند و البته امتیازی که هریک از آنها دارند آشنا شوید. این کتاب اطلاعات مفید و کاربردی را نیز در این زمینه در اختیار شما قرار داده و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه داده است.

شما در این کتاب می‌توانید خیلی ساده و راحت با سوالات مختلفی که ممکن است در این آزمون بیایند آشنا شوید. از جمله بخش‌های مختلف آزمون آیلتس رایتینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آکادمیک رایتینگ: در این بخش دو تسک مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد که از شما خواسته می‌شود تا درباره موضوعات مختلف متنی را بنویسید. معمولا در تسک اول یک موضوع اولیه داده می‌شود و به شما 5 دقیقه فرصت داده خواهد شد تا بتوانید توضیحات و تحلیل متنی را درباره آن بنویسید. دقت داشته باشید که در این تسک متن شما باید به‌صورت خلاصه آمده باشد. در تسک دوم شما می‌توانید از بین یک دسته از موضوعات عمومی یکی را انتخاب کرده و متنی را درباره آن بنویسید.
  • در بخش بعدی شما باید رایتینگ جنرال را پشت سر بگذارید. این بخش نیز دارای تسک‌های مخصوص به خود است که تفاوتی با تسک‌های بخش قبلی ندارند. در این تسک‌ها نیز موضوعاتی به شما داده می‌شود که باید متنی را درباره آنها بنویسید.

قیمت این کتاب

وقتی که قصد دارید خود را آماده شرکت در آزمون آیلتس و بخش رایتینگ این آزمون کنید احتمالا قیمت بالای دوره‌های آموزشی که در این زمینه وجود دارند شما را نگران خواهد کرد. در خصوص این موضوع باید دقت داشته باشید که کتاب IELTS Write Right یکی از بهترین منابع در این زمینه به شمار می‌آید که با مناسب‌ترین هزینه ممکن نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با وجود این‌که این کتاب دارای کیفیت بسیار بالایی است و می‌تواند تجربه جذابی را در زمینه شرکت در آزمون آیلتس رایتینگ در اختیار شما قرار دهد؛ ولی شاید جالب باشد که بدانید قیمت آن بسیار مناسب است و برخلاف سایر منابع نیازی به پرداخت هزینه‌های نجومی نخواهید داشت.

سخن پایانی

کتاب IELTS Write Right یکی از بهترین کتاب‌هایی است که برای آماده‌سازی آزمون آیلتس رایتینگ وجود دارد. تهیه این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی ساده و راحت مهارت رایتینگ خود را ارتقا دهید. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده در آموزشگاه زبان ایرانمهر استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره کتاب IELTS Write Right پاسخ دهیم.

چرا باید کتاب IELTS Write Right را تهیه کنیم؟

این کتاب یک کتاب جامع و کامل برای یادگیری نکات رایتینگ آیلتس به شمار می‌آید. محتوای ارائه شده در آن بسیار جذاب بوده و نمونه سوالات زیادی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا نمونه سوالات کتاب IELTS Write Right نمونه سوالات واقعی آیلتس هستند؟

بله، نمونه سوالات جمع‌آوری شده در این کتاب همگی بر اساس سوالات سال‌های گذشته آزمون آیلتس جمع‌آوری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب IELTS Maximizer Speaking

بیشتر بخوانید: کتاب Cambridge Grammar For IELTS

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 33 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید