IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کتاب ielts maximizer speaking
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
20 فروردین 1403

معرفی کتاب IELTS Maximizer Speaking

امروزه آزمون آیلتس به یکی از بهترین و معتبرترین آزمون‌های زبان تبدیل شده است که مدرک تخصصی آن امروزه توسط بسیاری از موسسات و مراکز مختلف به رسمیت شناخته می‌شود. شرکت در این آزمون نیازمند این است که شما آمادگی کاملی در بخش‌های مختلف داشته باشید و بتوانید روی مهارت‌های خود کار کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این آزمون، بخش اسپیکینگ یا مکالمه آن است که بسیاری از افراد در این زمینه مشکل دارند. IELTS Maximizer Speaking می‌تواند به‌عنوان بهترین منبع برای تقویت این مهارت باشد.

این کتاب به شکلی طراحی شده است که با استفاده از تمرینات و دروس مختلف تلاش می‌کند تا مهارت مکالمه شما را تقویت کرده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی ساده و راحت بهترین امتیاز را در آزمون اسپیکینگ آیلتس به دست بیاورید. آشنایی با ویژگی‌های این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به‌راحتی آن را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. به همین علت نیز در ادامه این بخش از آموزش گرامر زبان انگلیسی قصد داریم کمی بیشتر درباره این کتاب و ویژگی‌های آن صحبت کنیم.

آشنایی با کتاب IELTS Maximizer Speaking

IELTS Maximizer Speaking یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در زمینه آموزش اسپیکینگ زبان انگلیسی طراحی شده و شما هم برای آمادگی بیشتر به منظور شرکت در آزمون آیلتس می‌توانید از آن استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می‌دهد نهایت بهره را ببرید. یکی از نکات جالبی که باید درباره این کتاب بدانید این است که این کتاب توسط یک نویسنده ایرانی نوشته شده و به همین علت نیز شما می‌توانید خیلی ساده و راحت با آن ارتباط برقرار کرده و از آن برای تقویت مهارت مکالمه خود استفاده کنید.

این کتاب ویژگی‌های عمومی زیادی دارد که بدون شک سادگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌آید. به طور کلی وقتی که قصد دارید خود را آماده شرکت در آزمون آیلتس کنید باید سعی کنید از منابعی استفاده کنید که در عین کامل بودن ساده باشند. سادگی باعث می‌شود تا انگیزه شما برای یادگیری بیشتر شده و بتوانید در طول مسیر یادگیری و تقویت مهارت‌های خود انگیزه‌تان را نیز حفظ کنید. این کتاب دقیقا تلاش کرده تا این اصل را در آموزش رعایت کرده و به شما در حفظ انگیزه خود کمک کند.

چرا باید از یک منبع خوب برای یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

بخش مکالمه یکی از مهم‌ترین بخش‌های آزمون آیلتس به شمار می‌آید که امروزه بسیاری از زبان‌آموزان در این بخش با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و نمی‌توانند نمره لازم را در آن دریافت کنند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای این موضوع وجود دارد این است که معمولا زبان‌آموزان مکالمه را به شکلی بسیار پیچیده نگاه می‌کنند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا در آزمون آیلتس به سوالاتی که از آنها پرسیده می‌شود پاسخ‌های سختی را ارائه دهند.

به همین علت نیز در کتاب IELTS Maximizer Speaking تمام تلاش بر این است که به زبان‌آموزان و افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند نشان دهند که می‌توانند خیلی ساده و راحت به سوالات مکالمه و اسپیکینگ پاسخ دهند و در کنار آن بالاترین امتیاز و نمره را نیز دریافت کنند. فراموش نکنید که بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس از نمره بالایی در نمره کلی شما برخوردار است و به همین علت نیز شما باید تمرکز ویژه‌ای روی این موضوع داشته باشید.

اگر بتوانید نمره مکالمه بالایی دریافت کنید می‌توانید از مدرک خود در بسیاری از مراکز و سازمان‌های معتبر استفاده کرده و نهایت بهره را از مدرک زبانی که دریافت کرده‌اید ببرید.

معرفی کتاب ielts maximizer speaking

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

ویژگی اساسی و پایه‌ای IELTS Maximizer Speaking چیست؟

به طور کلی باید دقت داشته باشید که مهم‌ترین ویژگی IELTS Maximizer Speaking که باعث می‌شود تا افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از این کتاب داشته باشند این است که این کتاب مجموعه‌ای گسترده از سوالات مکالمه انگلیسی را جمع‌آوری کرده است. همین ویژگی نیز باعث می‌شود تا افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از این کتاب داشته باشند. دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از سوالات در این کتاب باعث می‌شود تا شما بتوانید با نحوه طرح سوالات مکالمه در آزمون آیلتس آشنا شوید.

یادگیری موضوع سوالات اسپیکینگ به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به شکلی ساده و راحت به سوالات این بخش پاسخ دهید و بتوانید بالاترین امتیاز ممکن را از آن دریافت کنید. این کتاب به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید مهارت اسپیکینگ خود را به میزان زیادی توسعه دهید. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که در این کتاب به شما ارائه می‌شود این است که سوالات به‌صورت دسته‌بندی هستند که در ادامه درباره این ویژگی نیز صحبت کرده و نکات مهمی را درباره آن بیان خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: منابع آزمون آیلتس

بیشتر بخوانید: نکاتی جهت آمادگی برای آزمون IELTS

ارائه نکات مفهومی برای اسپیکینگ

وقتی که صحبت از مهارت مکالمه می‌شود باید به این نکته دقت داشته باشید که جزئیات خاصی وجود دارند که یادگیری آنها به شما کمک می‌کند تا به شکل بهتری به زبان انگلیسی صحبت کنید. یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی کتاب IELTS Maximizer Speaking این است که این نکات را در قالب سوالاتی که پیش از این در آزمون‌های آیلتس مطرح شده‌اند به شما ارائه می‌دهد. همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما این نکات را به‌صورت کاربردی بیاموزید و این موضوع به شما کمک می‌کند تا نکات را به حافظه بلندمدت خود بسپارید.

از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که استفاده از نکاتی که در این کتاب مطرح می‌شوند باعث خواهد شد تا سرعت پاسخگویی شما به سوالات آزمون اسپیکینگ آیلتس نیز افزایش پیدا کند. اگر در این آزمون شرکت کرده باشید یا نکاتی را درباره آزمون آیلتس بدانید حتما می‌دانید که سرعت عمل و مدیریت زمان دو فاکتور کلیدی و بسیار مهم در موفقیت به شمار می‌آیند. شما برای این‌که بتوانید بالاترین امتیاز ممکن را در این آزمون دریافت کنید نیازمند این خواهید بود که مدیریت زمان بسیار خوبی داشته باشید.

نکات ارائه شده در کتاب IELTS Maximizer Speaking به شما کمک می‌کند تا بتوانید با بالاترین سرعت ممکن به سوالات این آزمون پاسخ دهید و همین موضوع نیز به مدیریت زمان هرچه بهتر شما در طول آزمون آیلتس کمک شایانی خواهد کرد.

گسترش دایره لغات برای صحبت‌کردن به زبان انگلیسی

برای این‌که بتوانید به بهترین شکل ممکن به زبان انگلیسی صحبت کنید نیازمند این خواهید بود که دایره لغات خوبی داشته باشید. هرچه دایره لغات شما وسیع‌تر باشد به همان میزان می‌توانید سریع‌تر جملاتی که در ذهن دارید را بسازید و مفاهیم مدنظرتان را به جمله تبدیل کنید. به همین علت نیز اکثر مدرسانی که در حوزه مکالمه زبان انگلیسی فعالیت دارند معمولا پیشنهاد می‌کنند که سعی کنید دایره لغات خوبی داشته باشید. این موضوع یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از کتاب IELTS Maximizer Speaking به شمار می‌آید.

این کتاب فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید لغات جدید زیادی را بیاموزید و از آنها در جملات خود استفاده کنید. نمونه سوالاتی که در این کتاب وجود دارند دارای تعداد زیادی لغت هستند که شما می‌توانید آنها را بیاموزید و از آنها در جملات خود استفاده کنید. نکته مهمی که درباره این لغات وجود دارد این است که آنها در داخل جملات و مکالمات مختلف نمایش داده می‌شوند. به همین علت نیز شما در حین آشنا شدن با این لغات می‌توانید کاربردها و نحوه استفاده از آنها را نیز بیاموزید.

ielts maximizer speaking

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آشنایی با عبارات و اصطلاحات رایج و روزمره به زبان انگلیسی

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که می‌تواند به شما کمک کند تا در آزمون اسپیکینگ آیلتس بالاترین امتیاز ممکن را دریافت کنید این است که شما تا چه حد با اصطلاحات و عباراتی که در مکالمات روزمره استفاده می‌شوند آشنا هستید. هرچه شما عبارات و اصطلاحات بیشتری را بدانید و البته نحوه استفاده از آنها را نیز آموخته باشید به همان میزان می‌توانید عملکرد بهتری را در دریافت بالاترین امتیاز ممکن داشته باشید. به همین علت نیز پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید روی یادگیری این اصطلاحات و عبارات تمرکز کنید.

از دیگر قابلیت‌هایی که امروزه توسط کتاب IELTS Maximizer Speaking به شما ارائه می‌شود این است که با استفاده از این کتاب می‌توانید اصطلاحات جدیدی را بیاموزید که در جملات و مکالمات مختلف کاربردهای زیادی دارند. این موضوع نیز دقیقا مانند یادگیری لغات جدید با استفاده از این کتاب خواهد بود. در واقع می‌توان گفت که اصطلاحات و عباراتی که شما یاد می‌گیرید با استفاده از جملات و نمونه سوالات مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند.

پس شما می‌توانید با یادگیری آنها به‌صورت کاربردی آنها را به شکل ساده‌تری به حافظه بلندمدت خود بسپارید.

یادگیری گرامر موردنیاز برای مکالمه به زبان انگلیسی

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تا شما نتوانید امتیاز لازم را در آزمون اسپیکینگ آیلتس دریافت کنید. یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که معمولا زبان‌آموزان مبتدی با آن درگیر می‌شوند این است که با اصول مکالمه و همین‌طور گرامری که در حین صحبت‌کردن به زبان انگلیسی رعایت کنند آشنا نیستند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا مرتکب اشتباهات زیادی در این زمینه شوند. یکی از مهم‌ترین مزایای کتاب IELTS Maximizer Speaking این است که در این زمینه به شما کمک شایانی می‌کند.

با استفاده از خدماتی که در این کتاب به شما ارائه می‌شود می‌توانید خیلی ساده و راحت نکات گرامری موردنیاز خود را بیاموزید و به بهترین شکل ممکن از این نکات استفاده کنید. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در زمینه گرامر زبان انگلیسی با مشکلات زیادی مواجه شده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این کتاب را مطالعه کرده و از نکاتی که به شما ارائه می‌دهد نهایت بهره را ببرید. فراموش نکنید که نکات گرامری این کتاب کامل هستند با مطالعه آن شما نیازی به منبع دیگری نخواهید داشت.

یادگیری نحوه تلفظ کلمات و عبارات مختلف

وقتی که قصد دارید به زبان انگلیسی صحبت کنید و مخصوصا قصد دارید این کار را در جلسه آزمون اسپیکینگ آیلتس انجام دهید باید حتما به این موضوع دقت داشته باشید که کلمات مختلف را با تلفظ درست و صحیح بیان کنید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند روی کاهش امتیاز شما در این آزمون تاثیرگذار باشد این است که موفق نمی‌شوید تلفظ صحیح کلمات مختلف را بیان کنید. این موضوع در خصوص زبان‌آموزان مبتدی بسیار بیشتر صدق می‌کند. به همین علت نیز پیشنهاد می‌کنیم حتما روی این موضوع دقت لازم را داشته باشید.

ویژگی بسیار مهمی که کتاب IELTS Maximizer Speaking به شما ارائه می‌دهد این است که همراه با آن یک دی وی دی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. در داخل این دی وی دی شما می‌توانید به طیف وسیعی از محتواهای صوتی و تصویری دسترسی پیدا کنید که نحوه درست تلفظ کلمات و عبارات مختلف را به شکلی اصولی و استاندارد به شما توضیح داده است. مشاهده این فایل‌های صوتی و تصویری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید روی مهارت تلفظ خود نیز کار کرده و بهترین نتیجه را از آن دریافت کنید.

کامل بودن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های IELTS Maximizer Speaking

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب IELTS Maximizer Speaking که باعث می‌شود تا امروزه بسیاری از افرادی که قصد شرکت در آزمون اسپیکینگ آیلتس را دارند از آن استفاده کنند این است که این کتاب تمرکز ویژه‌ای روی آموزش مهارت اسپیکینگ دارد. شاید در نگاه اول این کتاب تنها کتابی به نظر برسد که دارای تعداد زیادی نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس است؛ ولی نباید فراموش کنید که مطالعه آن به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید روی مهارت‌های مختلف خود کار کنید که در بخش‌های قبلی درباره این مهارت‌ها صحبت کردیم.

فراموش نکنید که یادگیری هریک از این مهارت‌ها می‌توانند تاثیر زیادی روی نتیجه‌ای که شما از آزمون آیلتس دریافت می‌کنید داشته باشند. در واقع می‌توان کامل بودن را مهم‌ترین عاملی دانست که این کتاب را به بهترین مورد از کتاب های آموزش زبان انگلیسی تبدیل کرده است. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید بهترین امتیاز را در آزمون آیلتس دریافت کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب IELTS Maximizer Speaking را نیز تهیه کرده و از این کتاب استفاده کنید.

فراموش نکنید که با استفاده از این کتاب دیگر شما به هیچ منبع دیگری در زمینه اسپیکینگ نیاز نخواهید داشت و این موضوع می‌تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد.

ielts maximiser speaking

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

زبان ساده و راحت این کتاب

از دیگر مزایایی که باید در این کتاب به آن دقت داشته باشید این است که این کتاب تمرکز ویژه‌ای روی ساده بودن زبان آموزش دارد. برخلاف بسیاری از کتاب‌ها و منابعی که امروزه در این زمینه وجود دارند و مطالعه آنها بسیار سخت است این کتاب تمام تلاش خود را به کار برده تا بتواند خیلی صریح و ساده مطالب مختلف در خصوص مهارت اسپیکینگ در زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد. به همین علت است که شما با مطالعه این کتاب می‌توانید انگیزه خود را نیز در زمینه یادگیری افزایش دهید.

در واقع کتاب IELTS Maximizer Speaking به شما کمک می‌کند تا بتوانید نکات گرامری و همین‌طور نکات تلفظی مربوط به مهارت مکالمه و اسپیکینگ را بیاموزید و بتوانید از این نکات به‌صورت کاربردی در مکالمات خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که ساده بودن مطالب این کتاب به این معنی نیست که آنها کاربردی نیستند؛ بلکه نکات ارائه شده در این کتاب کاملا کاربردی هستند و شما می‌توانید خیلی ساده و راحت از آنها استفاده کنید تا بالاترین امتیاز ممکن را در آزمون اسپیکینگ آیلتس دریافت کنید.

هزینه مناسب خرید و استفاده از IELTS Maximizer Speaking

آخرین مزیتی که باید درباره کتاب IELTS Maximizer Speaking به آن دقت داشته باشید این است که هزینه این کتاب بسیار مناسب است. احتمالا شما هم می‌دانید که بسیاری از کتاب‌ها و منابع آموزشی که برای آزمون آیلتس مورداستفاده قرار می‌گیرند دارای هزینه زیادی هستند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا اکثر افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند به دنبال این باشند تا هزینه‌های خود را تا حد ممکن کاهش دهند. استفاده از این کتاب یکی از بهترین گزینه‌هایی است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

یکی از نکات کلیدی و بسیار مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که پایین بودن قیمت این کتاب به این معنی نیست که این کتاب گزینه خوبی برای مطالعه نیست. در واقع اصلی‌ترین ویژگی این کتاب این است که شما می‌توانید با استفاده از آن با مناسب‌ترین قیمت ممکن بهترین منبع را برای یادگیری مطالب مربوط به اسپیکینگ آیلتس به دست بیاورید.

سخن پایانی

کتاب IELTS Maximizer Speaking یکی از بهترین کتاب‌هایی است که امروزه می‌توانید برای بهبود مهارت اسپیکینگ خود از آن استفاده کنید. این کتاب شما را آماده می‌کند تا بتوانید بهترین امتیاز را در آزمون آیلتس دریافت کنید. اگر شما هم علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی با بالاترین کیفیت ممکن هستید یا قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط آموزشگاه زبان ایرانمهر نیز در این زمینه استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره کتاب IELTS Maximizer Speaking پاسخ دهید.

آیا کتاب IELTS Maximizer Speaking تنها برای بهبود مهارت اسپیکینگ کاربرد دارد؟

خیر، شما با استفاده از سوالاتی که در این کتاب ارائه می‌شوند می‌توانید نکات گرامری زیادی را بیاموزید، نحوه تلفظ کلمات مختلف را بیاموزید، دایره لغات و عبارات خود را گسترش دهید و در نهایت بالاترین امتیاز را در آزمون آیلتس دریافت کنید.

چرا باید از کتاب IELTS Maximizer Speaking استفاده کنیم؟

این کتاب یک منبع کامل در زمینه آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌آید که به طور خاص روی مهارت مکالمه شما کار می‌کند. ارائه محتواهای جذاب و بسیار باکیفیت، ساده بودن و در نهایت قیمت مناسب این کتاب از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: کتاب Cambridge Grammar For IELTS

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 34 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید