IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
English language teaching books
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
25 فروردین 1403

معرفی کتابAmerican English File 1 Teacher Book

وقتی که صحبت از آموزش گرامر زبان انگلیسی می‌شود یکی از مهم‌ترین منابعی که شما می‌توانید برای انجام این کار از آن استفاده کنید کتاب‌های آموزشی هستند که در این زمینه وجود دارند. این کتاب‌ها معمولا دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود را دارند. کتاب American English File 1 Teacher Book یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی است که برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و شما هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

این کتاب ویژگی‌های متعددی را در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی ساده و راحت زبان انگلیسی را بیاموزید. به همین علت نیز ما در این بخش از آموزش زبان انگلیسی قصد داریم کمی بیشتر درباره این کتاب صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره آن در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتری را درباره این کتاب به دست آورده و شروع به یادگیری زبان با استفاده از آن کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

راهنمای معلم در کتاب American English File 1 Teacher Book

آشنایی مقدماتی با کتاب  American English File 1 Teacher Book

American English File 1 Teacher Book یکی از معدود کتاب‌های آموزش زبان است که می‌تواند نیازهای شما را تا حد زیادی برآورده کرده و به شما کمک کند تا زبان انگلیسی را به ساده‌ترین شکل ممکن بیاموزید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید درباره این کتاب بدانید این است که زبان انگلیسی را با استفاده از تست‌ها و آزمون‌های مختلف به شما آموزش می‌دهد. همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید در حین یادگیری زبان انگلیسی مهارت‌های مختلف خود را بسنجید و بتوانید روی نقاط ضعف و قوت خود به بهترین شکل کار کنید.

معمولا پیشنهاد می‌شود که از این کتاب به همراه یک مدرس یا استاد زبان استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید بیشترین میزان نتیجه‌گیری را از این کتاب داشته باشید. با این حال نباید فراموش کنید که شما به‌صورت خودآموز نیز تا حد بسیار خوبی می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که این مورد از کتاب های آموزش زبان انگلیسی به شما ارائه می‌دهد این است که می‌توانید روی مهارت‌های مختلف خود کار کرده و حتی اعتماد به نفس خود در زمینه زبان انگلیسی را نیز ارتقا دهید.

در داخل این کتاب معمولا فایل‌های متعددی از جمله انواع فلش کارت‌ها نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که استفاده از آنها نیز به منظور یادگیری بهتر زبان و کارکردن روی مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید زبان انگلیسی را به بهترین شیوه ممکن و با استفاده از منابع کاملا معتبر بیاموزید بدون شک استفاده از کتاب American English File 1 Teacher Book می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

ویژگی‌های کلی این کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی

به طور کلی باید توجه داشته باشید که این کتاب مبتنی بر روش‌شناسی زبان انگلیسی تدوین و طراحی شده است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید انتظار بهترین نتیجه را از مطالعه و استفاده از آن داشته باشید. یکی از نکات بسیار مهمی که درباره این کتاب آموزش زبان انگلیسی وجود دارد این است که توسط متخصصین این حوزه کاملا بررسی شده و در نتیجه کتابی قابل اعتماد به منظور یادگیری زبان خواهد بود. این کتاب شامل دروس و فعالیت‌های انگیزشی منحصربه‌فرد است.

همین عامل نیز دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا با اطمینان به خود بتوانند درباره موضوعات مختلف به زبان انگلیسی صحبت کرده و به این ترتیب روی مهارت‌های زبان انگلیسی خود کار کرده و این مهارت‌ها را تمرین کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید درباره کتاب American English File 1 Teacher Book به آن دقت داشته باشید این است که این کتاب طیف وسیعی از مطالب آموزشی را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید با توجه به نیازهای دانش‌آموزان از آن استفاده کنید.

به همین علت است که امروزه بسیاری از اساتیدی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند نیز معمولا این کتاب را به‌عنوان کتاب منبع خود استفاده می‌کنند. از طرف دیگر دانش‌آموزانی که از این کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنند می‌توانند درس‌هایی که از دست داده‌اند را خیلی راحت پیگیری کرده و میزان پیشرفت خود را نیز به‌صورت آنلاین دنبال کنند. تمامی این موارد در کنار یکدیگر باعث می‌شوند تا American English File 1 Teacher Book یک گزینه جذاب برای یادگیری زبان باشد.

ارائه کتاب کار همراه با کتاب آموزش

یکی از نکات کلیدی و بسیار مهمی که در خصوص یادگیری زبان انگلیسی مطرح می‌شود این است که یادگیری تئوری این زبان به‌تنهایی نمی‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید. شما برای تسلط هرچه بیشتر به این زبان نیازمند این خواهید بود که روی مهارت‌های مختلف خود نیز کار کرده و این مهارت‌ها را تمرین کنید. به همین منظور باید توجه داشته باشید که کتاب American English File 1 Teacher Book یک کتاب کار را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که این کتاب کار به شما در تقویت مهارت‌های خود کمک می‌کند.

در واقع در داخل این کتاب کار تعداد زیادی از تمرینات مختلف وجود دارند که شما می‌توانید با انجام دادن این تمرینات مواردی که آموخته‌اید را تمرین کرده و آنها را به حافظه بلندمدت خود بسپارید. در واقع می‌توانید به تمرینات ارائه شده در این کتاب به چشم تکالیف درسی خود نگاه کنید که به شما کمک می‌کنند تا نحوه استفاده از موارد تئوری که آموخته‌اید را نیز بیاموزید و بتوانید به بهترین شکل از دانش خود در زمینه زبان انگلیسی استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که باید درباره این کتاب کار بدانید این است که تمرینات آن به‌صورت دسته‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌گیرند. به همین علت است که وقتی شما از آن استفاده می‌کنید می‌توانید خیلی ساده و راحت به این تمرینات دسترسی داشته باشید و از هرکدام آنها در صورت نیاز استفاده کنید.

معرفی کتاب American English File 1 Teacher Book

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی آموزش زبان انگلیسی برای تمام سطوح – قسمت اول

بیشتر بخوانید : کتاب های آموزشی Got it!

ارائه ویدئوهای پیشرفته همراه با کتاب

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کتاب American English File 1 Teacher Book به منظور یادگیری زبان انگلیسی این است که همراه با این کتاب فایل‌های ویدئویی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرند که بدون شک به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید مهارت گوش دادن و همینطور مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی را در خود تقویت کنید. این فایل‌های ویدئویی متناسب با دروس مختلفی که در این کتاب به شما ارائه می‌شوند طراحی شده‌اند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید بهترین نتیجه را از مشاهده آنها داشته باشید.

ارائه این ویدئوها در کنار کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید زبان انگلیسی را به شیوه‌ای مدرن و جدید بیاموزید. از طرف دیگر تماشای این ویدئوها می‌تواند مزایای بسیار زیاد دیگری را نیز برای شما به همراه داشته باشد. از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         تماشای این ویدئوها فرایند یادگیری زبان انگلیسی را به میزان زیادی برای شما سرگرم‌کننده می‌کند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیالی راحت اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید و در حین یادگیری این زبان خسته نشوید.

–         این فیلم‌ها معمولا به‌صورت تعاملی هستند و به همین علت نیز تماشای آنها می‌تواند مهارت‌های مختلف شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا زبان انگلیسی را به شیوه‌ای برتر بیاموزید استفاده از این کتاب و ویدئوهای آن بدون شک به میزان زیادی برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

–         تماشای این ویدئوها به شما اجازه می‌دهد تا زبان انگلیسی را به شیوه‌ای کاربردی بیاموزید. دلیل این موضوع نیز این است که در ویدئوهای کتاب American English File 1 Teacher Book از مکالمات روزمره که بسیار پرکاربرد هستند استفاده شده است. پس شما با تماشای این ویدئوها می‌توانید با اصطلاحات رایجی که در زبان انگلیسی مورداستفاده قرار می‌گیرند نیز آشنا شوید.

تمرینات آنلاین با استفاده از کتاب American English File 1 Teacher Book

یکی دیگر از مزایای بسیار مهمی که این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد این است که شما می‌توانید به‌صورت آنلاین تمرینات خود را انجام داده و آنها را پیگیری کنید. شاید این موضوع در نگاه اول چندان حائز اهمیت نباشد؛ ولی زمانی که به کاربردهای گسترده آن نگاهی می‌اندازید مشاهده خواهید کرد که این روش از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع در این روش شما می‌توانید خیلی ساده و راحت تمرینات خود را در یک فضای آنلاین وارد کرده و بازخوردهایی را نیز از دیگران دریافت کنید.

تمرینات آنلاینی که کتاب American English File 1 Teacher Book به شما ارائه می‌دهد به شکلی هستند که شما در آنها می‌توانید به یک بانک گسترده از محتواهای صوتی دسترسی پیدا کنید. همگی این محتواهای صوتی دارای یک مدل واضح به زبان انگلیسی هستند که به شما اجازه می‌دهد تا تلفظ صحیح کلمات مختلف را نیز در حین گوش دادن به آنها بیاموزید. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که این صداها به شکلی هستند که درباره موضوعات مختلف در آنها صحبت شده است.

همین موضوع نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید به میزان زیادی دایره لغات خود را گسترش دهید و بتوانید درباره موضوعات مختلف اصطلاحاتی را بیاموزید که در داشتن یک مکالمه خوب با دیگران به شما کمک می‌کند. در نهایت نباید فراموش کنید که این بانک محتواهای صوتی به شما اجازه می‌دهد تا نحوه مکالمه داشتن با دیگران را بیاموزید. پس اگر شما هم قصد دارید روی مهارت صحبت کردن و مکالمه خود کار کنید بدون شک استفاده از محتواهای این کتاب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

راهنمای معلم در این کتاب

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین مزایای کتاب American English File 1 Teacher Book این است که شما می‌توانید از آن به منظور آموزش زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. در واقع اساتیدی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند می‌توانند از این کتاب به‌عنوان منبع خود استفاده کنند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا این کتاب یکی از محبوب‌ترین کتاب‌هایی باشد که در سراسر دنیا به منظور یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های مهمی که این کتاب به شما ارائه می‌دهد این است که می‌توانید از راهنمای معلم آن نیز استفاده کنید. این راهنما همه آن چیزی که اساتید زبان انگلیسی باید به منظور استفاده از آن برای ایجاد درس‌های انعطاف‌پذیر بدانند را در اختیار آنها قرار می‌دهد. همین عامل نیز باعث می‌شود تا معلمان زبان انگلیسی بتوانند به شکل ساختارمندتری از این کتاب برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کنند.

در واقع وقتی که کتاب راهنمای معلم این کتاب را مطالعه می‌کنید می‌توانید بیاموزید که دقیقا به چه شکل می‌توانید از این کتاب برای بهتر کارکردن با دانش‌آموزان و زبان‌‌آموزان استفاده کنید. پس اگر شما هم قصد دارید از این کتاب برای آموزش زبان انگلیسی به زبان‌آموزان خود استفاده کنید حتما باید از این راهنمای معلم نیز بهره‌مند شوید.

آشنایی مقدماتی با کتاب American English File 1 Teacher Book

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

ابزار ارائه کلاس درس آنلاین به منظور یادگیری زبان انگلیسی

از دیگر قابلیت‌هایی که امروزه توسط کتاب American English File 1 Teacher Book به شما ارائه می‌شود این است که می‌توانید از این ابزار کلاس درس آنلاینی که این کتاب ارائه می‌دهد به منظور یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی و درس‌های این کتاب استفاده کنید. در این کلاس آنلاین محتواهای آموزشی بسیار جذابی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از آنها برای بهبود مهارت‌های مختلف خود در زمینه زبان انگلیسی استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این کلاس‌های درس آنلاین این است که درس‌ها و محتواهای درسی بسیار جذابی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. همین ویژگی بسیار مهم نیز باعث می‌شود تا معلمان سختی خاصی برای آموزش زبان انگلیسی نداشته باشند. جذابیت و سرگرم‌کننده بودن این کلاس‌ها باعث می‌شود تا زبان‌آموزان در حین یادگیری زبان انگلیسی خسته نشوند و بتوانند خیلی راحت از این کتاب استفاده کنند.

به طور کلی اصلی که کتاب American English File 1 Teacher Book از آن پیروی می‌کند این است که فرایند آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را برای زبان‌آموزان و همینطور مدرسانی که در این حوزه فعالیت دارند ساده‌تر کند. پس اگر شما هم قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید باید بدانید که استفاده از این کتاب می‌تواند راهنمای مفیدی در این مسیر برای شما باشد.

ارائه تست‌ها و آزمون‌های سریع و کوتاه

اگر با فرایند یادگیری و آموزش زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین اصولی که در این زمینه وجود دارد این است که زبان‌آموزان مواردی که یاد می‌گیرند را بتوانند تمرین کنند. با این حال تمرین کردن به‌تنهایی نمی‌تواند کافی باشد. شما برای این‌که بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را بسنجید نیازمند این خواهید بود که در آزمون‌های مختلف حضور پیدا کنید. به این ترتیب شرکت در این آزمون‌ها به شما نشان می‌دهد که تا چه حد یک موضوع را در زمینه زبان انگلیسی آموخته‌اید.

یکی از مهم‌ترین مزایای کتاب American English File 1 Teacher Book این است که تست‌های کوتاه و سریعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن مهارت‌های مختلف خود را بسنجید. نکته بسیار مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که این تست‌ها معمولا به شکلی استاندارد طراحی شده‌اند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید به درست‌ترین شکل ممکن سطح مهارت‌های خود را بسنجید.

قیمت مناسب کتاب American English File 1 Teacher Book

آخرین مورد از ویژگی‌های کتاب American English File 1 Teacher Book که حتما باید به آن دقت داشته باشید این است که این کتاب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و خرید و استفاده از آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن روی مهارت‌های زبان انگلیسی خود کار کنید. نکته بسیار مهمی که به هیچ وجه نباید فراموش کنید این است که پایین‌بودن قیمت این کتاب به منزله پایین بودن کیفیت آن نیست و شما می‌توانید نسبت به کیفیتی آموزشی که این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد اطمینان کاملی داشته باشید.

نکته مهم دیگری که در این زمینه باید به آن دقت داشته باشید این است که بهتر است در کنار استفاده از این کتاب حتما در یک کلاس زبان انگلیسی نیز شرکت کنید. به این ترتیب شما می‌توانید اثرگذاری این کلاس را چندبرابر کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید. اگر شما هم به دنبال پیداکردن یک کلاس زبان مدرن و باکیفیت هستید که بتوانید زبان انگلیسی را در آن با بالاترین کیفیت آموزشی یاد بگیرید پیشنهاد ما به شما این است که حتما بخش انتهایی این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

معـــرفی کتاب American English File 1 Teacher Book

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سخن پایانی

کتاب American English File 1 Teacher Book یکی از بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی است که شما هم می‌توانید از آن به منظور یادگیری هرچه بهتر زبان استفاده کنید. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن بیاموزید و به دنبال بهترین کلاس زبان در این زمینه هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط آموزشگاه زبان ایرانمهر نیز استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره کتاب American English File 1 Teacher Book پاسخ دهیم.

آیا کتاب American English File 1 Teacher Book دارای کتاب کار نیز هست؟

بله همراه با این کتاب یک کتاب کار نیز به شما ارائه می‌شود که می‌توانید به تمرینات متنوعی در این کتاب دسترسی پیدا کنید.

آیا کتاب American English File 1 Teacher Book از نظر قیمتی گزینه مناسبی برای خرید است؟

بله به نسبت کیفیتی که این کتاب دارد قیمت آن بسیار پایین است و البته شما می‌توانید نسخه دیجیتال آن را نیز دانلود کنید.

بیشتر بخوانید : کتاب های آموزشی امریکن انگلیش فایل(American English File)

بیشتر بخوانید:  معرفی کتاب American English File 2 Teacher Book ویرایش سوم

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 24 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. نرجس
    8 اردیبهشت 1403
    پاسخ دادن

    چطور میتونم مدرس زبان انگلیسی بشم در آموزشگاه شما منو راهنمایی می کنید؟

    • ایرانمهر
      8 اردیبهشت 1403
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر شما میتوانید فرم جذب مدرس زبان انگلیسی از سایت را تکمیل نمایید همکاران ما پس از تکمیل فرم اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.
      https://iranmehrcollege.com/english-teacher-recruitment/

  2. فرامرز براسانی
    26 فروردین 1403
    پاسخ دادن

    من احتیاج دارم دوره تی تی سی رو بگذرونم و بعد برای آموزش اقدام کنم شما این دوره رو برگزار میکنین ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    • ایرانمهر
      26 فروردین 1403
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر بله این دوره در دفتر مرکزی برگزار میشود, شما میتوانید فرم ثبت نام دوره تربیت مدرس زبان مربوطه از سایت را تکمیل نمایید همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل می نمایند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.
      https://iranmehrcollege.com/teacher-training-courses/

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید