IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کتاب های آموزشی Got it!
امتیاز کاربران: 4/5
نویسنده: ایرانمهر
18 دی 1397

کتاب های آموزشی Got it!

کتاب های آموزشی Got it!، دوره چهار مرحله ای زبان انگلیسی آمریکایی برای زبان آموزان سطح متوسطه است که چاپ فوق العاده و بی نظیر انتشارات دانشگاه آکسفورد است و منابع دیجیتالی زیادی به عنوان مکمل های آموزشی دارد و روی مکالمه و ارتباط برقرار کردن موثر و تقویت مهارت ها تمرکز دارد. این کتاب توسط «فیلیپا بوون» (Philippa Bowen) و «دنیس دلانی» (Denis Delany) تالیف شده است و یکی از کتاب های آموزشی با ارزش و عالی در زمینه آموزش زبان انگلیسی است.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

با طیف وسیعی از منابع به روز، خلاقانه و جامع، مجموعه کتاب های Got it! از مطالب مناسب و کاربردی استفاده می کند تا زبان آموزان بتوانند زبان انگلیسی را به طور مستقیم درک کنند و با ساختارهای جدید زبان آشنا شوند. با شخصی سازی مطالب و دیالوگ هایی که در متن کتاب های این مجموعه قرار دارد، زبان آموزان می توانند معنی و مفهوم کلام را در چارچوبی از مسائل مختلف که آن ها را درگیر می کند، بررسی کنند. شایستگی و توانایی در مهارت های فردی و آگاهی از پیشرفت و رسیدن به موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی از مواردی هستند که به طور جدی در این کتاب ها به آن ها پرداخته شده است. نسخه الکترونیکی این کتاب ها را می توان از فروشگاه کتاب آنلاین دانشگاه آکسفورد (Oxford Learner’s Bookshelf) تهیه کرد.

کتب آموزش زبان got it!

ویژگی های مجموعه کتاب های Got it!

  • مطالب مرتبط و مناسب، درک مطلب زبان آموز را محک می زند و آن ها را تشویق می کند تا ساختارهای کلامی جدید بسازند.
  • کشف و ماجراجویی هدایت شده از طریق دیالوگ های این کتاب امکان پذیر است و شخصی سازی مطالب به زبان آموزان این امکان را می دهد تا معنی و کاربرد کلام را درک کنند و پیش از استفاده از فحوای کلام در موقعیت های رسمی آن را تمرین کنند و آمادگی کامل داشته باشند.
  • بخشی به نام Culture Club و برنامه های درسی با چند هدف مشخص، باعث می شود مهارت های زبانی زبان آموزان در بازه گسترده تری از دنیای انگلیسی زبان ها تقویت شود.
  • بخش هایی در این کتاب وجود دارند که زبان آموزان می توانند به طور مداوم مطالبی را که مطالعه کرده اند مرور کنند و می توانند خودشان را محک بزنند. این قسمت ها به زبان آموزان کمک می کنند میزان پیشرفت خودشان را در قالب مرجع چارچوب اتحادیه اروپا بررسی کنند.
  • طیف وسیعی از مطالب خلاقانه و جامع که به صورت چاپی و منابع دیجیتالی در اختیار زبان آموز قرار می گیرد، حداکثر حمایت و انعطاف پذیری را تضمین می کند. منابع دیجیتالی شامل iTools است که تخته سفید اینتراکتیو، کلیپ های ویدیویی و دی وی دی ها و منبعی به نام Online Skills Practice  در Got it! Plus است که برای تمرین بیشتر زبان آموزان طراحی شده است.
  • کتاب های الکترونیکی جدید با ویژگی های اینتراکتیو برای کمک و راهنمایی زبان آموزان طراحی شده است.
  • برای دسترسی به تمام امکانات آنلاین این مجموعه آموزشی، آموزشگاه های زبان می توانند دسترسی کامل را خریداری کنند.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

نحوه کار مجموعه کتاب های Got it!

کتاب های آموزشی Got it! دوره ای جامع و خلاقانه هستند که طیف وسیعی از منابع آموزشی و کمک آموزشی برای زبان آموز دارند ولی با کتاب ها و منابع مختلف، حمایت و انعطاف پذیری برای مدرس را هم فراهم می کند.

با ارائه نکات گرامری از طریق دیالوگ ها یا متن و تحلیل های دقیق، زبان آموزان می توانند فهم معنی و متن را در خودشان محک بزنند. با شیوه تدریس این کتاب زبان آموزان تشویق می شوند ساختارهای کلامی جدید بسازند و فرصت هایی در اختیار آن ها قرار می گیرد تا معنی کلام را درک کنند و پیش از آنکه از ساختارهای زبانی در موقعیت های رسمی استفاده کنند؛ معنی و کاربرد آن ها را یاد بگیرند. این شیوه به آن ها این امکان را می دهد تا زبان را به طور کامل و عمیق درک کنند و این حس پیروزی آن ها را تشویق می کنند یادگیری زبان انگلیسی را ادامه بدهند.

با تمرکز قوی روی دیالوگ و تمرین مکالمه و شخصی سازی مطالب، زبان آموزان می توانند بفهمند و درک کنند زبان انگلیسی دقیقا چطور به آن ها خدمت می کند. درس هایی با هدف آموزش مهارت های خاص، این مسئله را امکان پذیر می کند و شایستگی و توانایی زبان آموز را بیش از پیش شکوفا می کند.

با وجود طیف گسترده ای از عناصر آموزشی، مجموعه Got it! تضمین می کند هر درس متنوع و سرگرم کننده است. فرقی نمی کند نسخه چاپی، نسخه دیجیتال یا ترکیبی از هر دوی آن ها را انتخاب کنید؛ منابعی که در اختیار شما قرار می گیرد بالاترین سطح کیفیت، پیشتیبانی و انعطاف پذیری را ارائه می کنند.

بخش Online Skills Practice (تمرین آنلاین مهارت ها) در نسخه Got it! Plus، طیف گسترده ای از منابع را در اختیار شما قرار می دهد که مدیریت آن ها با سیستم مدیریت یادگیری (Learning Management System) آنلاین بسیار راحت است. مدرسان هم می توانند در روند یادگیری زبان آموزان با این نظام آموزشی به طور همزمان به آن ها کمک کنند و این کار باعث می شود زبان آموزان تشویق شوند و فیدبک های لازم را بگیرند.

حفظ انگیزه و شوق زبان آموزان نوجوان برای ادامه یادگیری زبان انگلیسی، یکی از مهم ترین و دشوارترین چالش های مدرسان زبان است. به همین دلیل موضوعات هر درس با دقت و وسواس زیادی انتخاب شده اند تا به مدرسان و زبان آموزان کمک کنند همیشه از نظر فرهنگی به روز باشند و مطالب، جذاب و مطابق سلیقه زبان آموزان باشد. طیف وسیعی از موضوعات که پیرامون مسائل مختلف روزانه و اجتماعی هستند، درک و فهم زبان آموزان را تقویت می کند.

رسیدن به موفقیت های کوچک و مقطعی اما ادامه دار، بهترین راه است برای اینکه زبان آموزان مشتاق یادگیری بمانند. با در نظر گرفتن چنین دیدگاهی، این کتاب فرصت های زیادی در اختیار زبان آموز قرار می دهد تا مهارت های خودشان را محک بزنند و روند پیشرفتشان را رصد کنند.

کتاب های آموزشی Got it!

سطوح مختلف مجموعه کتاب های Got it!

همانطور که در ابتدا گفته شد، این مجموعه شامل چهار سطح است. این چهار سطح به ترتیب Starter، Level 1، Level 2 و Level 3 هستند.

ویرایش دوم کتاب های Got it!، همان شیوه و سبک و سیاق تدریس ویرایش اول را دارند اما مطالب و موضوعات آن ها %100 جدید هستند.

هر سطح این کتاب ها مجموعه ای از مطالب چاپی و منابع کمک آموزشی آنلاین است. موارد زیر در هر کدام از این چهار سطح وجود دارند:

  • کتاب درسی و کتاب کار زبان آموز (Student Book & Workbook)
  • کتاب کار آنلاین و تمرین های اضافی (Online Workbook and Extra Practice)
  • DVD
  • منابع آنلاین برای مدرس (Online Teacher Resources)
  • کتاب زبان آموز و کتاب کار Split edition (Split edition Student Book & Workbook)
  • ابزار قابل استفاده در کلاس درس (Classroom Presentation Tool)
  • سی دی های صوتی مخصوص کلاس درس (Class audio CDs)
  • کتاب مدرس (Teacher’s Book)

در مجموعه کتاب های Got it!، مطالبی که قرار است آموزش داده شوند، در ابتدای هر درس و در قالب یک داستان تصویری ارائه شده اند که برای زبان آموزان سطح پایین تر است و برای زبان آموزان سطح بالاتر از متن هایی جذاب که برای رده سنی نوجوانان مناسب است، استفاده می شود.

در این کتاب ها با وجود منابع آموزشی اضافی و ابزارهای دیجیتال، هم مدرس و هم زبان آموز به طور کامل پشتیبانی و حمایت می شوند و مطالب ارائه شده، انعطاف پذیری کاملی برای آن ها فراهم می کند. در این مجموعه، مطالب و تمرین های اینتراکتیو گرامر و بیش از 50 برگه تمرین قابل چاپ در کتاب کار Got it! Online Workbook و Got it! Plus Practice Kit وجود دارند. در این کتاب های کار زبان آموز با فعالیت ها و ویدیوهایی که توسط مدرس و در کلاس درس نمایش داده می شود، به چالش کشیده می شود و می تواند به صورت آنلاین هم به سوالات مختلف پاسخ بدهد.

مجموعه کتاب های Got it! در آموزشگاه  زبان ایرانمهر به زبان آموزان رده سنی نوجوانان تدریس می شود.


بیشتر بخوانید: کتاب Oxford Practice Grammar


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4 از 5 از 64 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. مهتاب تاجیک
    30 بهمن 1402
    پاسخ دادن

    سلام کتاب گات آیت ربطی به سطح زبان هم داره ؟
    من ۱۶ سالمه و کتاب فملی فرندز ۳ هستم میتونم از این کتاب برای بهتر شدن زبانم استفاده کنم؟

    • ایرانمهر
      30 بهمن 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر کتاب های گات ایت برای دوره آموزشی نوجوانان می باشد شمامیتوانید فرم مشاوره رایگان از سایت را تکمیل نمایید کارشناسان ما شما را در زمینه تسریع در یادگیری راهنمایی می نمایند.

  2. غلامی
    10 آبان 1402
    پاسخ دادن

    آیا برا کسانی که فمیلی فرند ۴ رو تموم کردن کتاب گات آیت خوبه

    • ایرانمهر
      10 آبان 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر با توجه به رده سنی شما کتاب آموزشی مربوطه معرفی به حضورتان می گردد . و کتاب های های آموزشی گات ایت برای نوجوانان از رده سنی 12 سال شروع میشود .

  3. هستی
    7 تیر 1402
    پاسخ دادن

    سلام ببخشید بعد از این که دوره ی گات تموم بشه از کدوم کتاب آمریکن انگلیش فایل استفاده میکنید

    • ایرانمهر
      7 تیر 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر کتاب های امریکن انگلیش فایل ویرایش سوم تدریس میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محتوای کتاب های دوره آموزشی امریکن به لینک زیر مراجعه نمایید.
      https://iranmehrcollege.com/course/english/adults/

  4. امیر
    17 خرداد 1402
    پاسخ دادن

    سلام کتاب گات ایت نارنجی A برای کسایی که از فمیلی فرند 1 اومدن سخت هست ؟

    • ایرانمهر
      17 خرداد 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر کسانی که کتاب فمیلی فرند 1 را به اتمام رسانده اند یادگیری کتاب گایت ایت سخت نمی باشد .

  5. Elnaz
    7 اردیبهشت 1402
    پاسخ دادن

    سلام .پسرمن شاگرد خصوصی خانوم ماهوتچی بوده اند آیا الان هم فرزندم میتونه در دوره های خصوصی آموزشگاه شرکت کنه باز هم برگزار می کنید ؟

    • ایرانمهر
      7 اردیبهشت 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر بله دوره خصوصی برگزار میشود شما میتوانید جهت آگاهی از نحوه ثبت نام و برگزاری دوره به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

      • K.
        21 آبان 1402
        پاسخ دادن

        من تا تاپ ناچ 2a خوندم و حالا آموزشگاه که میخوام برم منو میخواد بفرسته گات ایت 3 خیلی دارم میام پایین تر ؟؟ یا هم سطحن؟

        • ایرانمهر
          21 آبان 1402
          پاسخ دادن

          سلام روز بخیر. مهم اینه که شما در کلاس مناسب سطح خودتون بشینید. حتی اگر سطحتون پایین اومده باشه، در صورت مطالعه و تلاش، به سرعت به سطح قبلی برمیگردین. بنابراین نگران افت سطح نباشید و در هر سطحی که در حال حاظر هستین خوب درس بخونین. موفق باشین.

  6. کفاشان
    7 اردیبهشت 1402
    پاسخ دادن

    ؟سلام و خسته نباشید میشه راهنمایی کتاب دوره نوجوانان کجا میشه پیدا کرد

    • ایرانمهر
      7 اردیبهشت 1402
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر شما میتوانید کتاب های آموزشی مربوطه را از شعب تهیه نمایید.

  7. melina
    29 فروردین 1402
    پاسخ دادن

    من میتونم کتاب دوره نوجوان انگلیسی از کجا تهیه کنم ؟

    • ایرانمهر
      29 فروردین 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر شما میتوانید کتاب های آموزشی را از داخل شعب تهیه نمایید .

  8. آزاده
    24 اسفند 1401
    پاسخ دادن

    کتاب های آموزشی را از کجا میتونم تهیه کنم ؟.

    • ایرانمهر
      24 اسفند 1401
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر شما میتوانید کتاب های آموزشی مربوطه را از شعب تهیه نمایید.

  9. علیرضا محمدی
    20 اسفند 1401
    پاسخ دادن

    آیا کتاب کتابGot it
    برای سن 15 هم مناسب است ؟

    • ایرانمهر
      20 اسفند 1401
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر بله مناسب است جهت ثبت نام در دوره آموزشی مربوطه به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

  10. ثنا قلیزاده
    8 اسفند 1401
    پاسخ دادن

    سلام من 16 سالمه میخوام در این دوره شرکت کنم چکار کنم؟

    • ایرانمهر
      8 اسفند 1401
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر شما میتوانید جهت آگاهی از نحوه ثبت نام و برگزاری دوره به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

      • Mohadeseh
        31 تیر 1402
        پاسخ دادن

        ببخشید آموزش دوره آنلاینتون هزینش چندمیشه؟

        • ایرانمهر
          31 تیر 1402
          پاسخ دادن

          سلام وقت بخیر جهت آگاهی از میزان شهریه دوره های آموزشی به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

  11. امیرمحمود
    3 اسفند 1401
    پاسخ دادن

    سلام بعد از این کتاب‌های گات ایت چه مجموعه کتابی برای ادامه یادگیری زبان مناسب است؟

    • ایرانمهر
      3 اسفند 1401
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر بع از آن کتاب های امریکن تدریس میشود برای دوره بزرگسالان.

  12. حسین
    25 بهمن 1401
    پاسخ دادن

    کتاب گات ایت از کجا پیدا کنم؟

    • ایرانمهر
      25 بهمن 1401
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر شما میتوانید کتاب دوره آموزشی مربوطه را از یکی از شعب ما تهیه نمایید.

  13. زهرا
    19 بهمن 1401
    پاسخ دادن

    سلام
    میخواستم بپرسم بعد از گذراندن دوره های got it برای نوجوانان جه دوره ای مناسب است؟

    • ایرانمهر
      19 بهمن 1401
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر پس از دوره نوجوانان کتابهای امریکن دوره آموزشی انگلیسی بزرگسال تدریس میشود .

  14. sana
    19 بهمن 1401
    پاسخ دادن

    سلام کتاب اموزشی نوجوانان را از کجا تهیه کنم؟

    • ایرانمهر
      19 بهمن 1401
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر شما میتوانید کتاب های آموزشی دوره مربوطه را از شعبه تهیه نمایید

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید