IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان
امتیاز کاربران: 4.4/5
نویسنده: ایرانمهر
13 آذر 1402

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان

امروزه زبان انگلیسی یکی از محبوب‌ترین زبان‌هایی است که برای یادگیری وجود دارد و بسیاری از افراد نیز به دنبال یادگیری این زبان هستند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری این زبان را دارید احتمالا به دنبال منابع مناسب و جذابی برای یادگیری این زبان هستید. معمولا منابعی که برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارند هزینه‌های بالایی دارند؛ ولی با استفاده از خدمات آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان می‌توانید این زبان را به ساده‌ترین شکل و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای بیاموزید.

حال ممکن است این سوال به ذهن شما رسیده باشد که چگونه می‌توانیم زبان انگلیسی را از صفر تا صد و بدون نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای بیاموزیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که امروزه ما در سایت خود شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده‌ایم که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با محتواهای کاملا رایگان زبان انگلیسی را بیاموزید. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره آموزش‌های آنلاین سایت خود صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان

فهرست عناوین

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

گرامر یکی از مهم‌ترین بخش‌های زبان انگلیسی

زمانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید باید به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که شما حتما باید آن را بیاموزید بخش مربوط به گرامر زبان انگلیسی است. بسیاری از افراد آشنایی چندانی با گرامر و دستور زبان انگلیسی ندارند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا نتوانند جملاتی با ساختار درست و مناسب را در این زبان برای خود بسازند. اگر این سوال برای شما هم به وجود آمده است که چگونه می‌توانیم گرامر زبان انگلیسی را بیاموزیم باید به خدمات سایت ایرانمهر اشاره کنیم.

شما در سایت ما می‌توانید به منبع غنی از محتواها دسترسی داشته باشید که به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته‌اند و هریک از این محتوا یکی از بخش‌های مهم گرامر زبان انگلیسی را پوشش می‌دهند. نکته بسیار مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که یادگیری گرامر تنها یکی از بخش‌های مهم آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان به شمار می‌آید؛ ولی نباید فراموش کنید که یادگیری آن از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید حتما تمریناتی که ارائه می‌شود را به‌صورت مرتب انجام دهید.

به طور کلی در زمان یادگیری زبان انگلیسی و به خصوص بخش گرامر آن نباید فراموش کنید که تمرین کردن از اهمیت زیادی برخوردار است و تا زمانی که شما مطالبی که می‌آموزید را به‌خوبی تمرین نکنید نمی‌توانید انتظار عملکرد چندان پیشرفته‌ای را از خود داشته باشید. استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی که امروزه این کتاب‌های تمرین را نیز می‌توانید به‌صورت آنلاین تهیه کنید یکی از بهترین روش‌هایی است که برای دستیابی به یک منبع تمرینی غنی برای شما وجود دارد.

دوره آموزش زبان انگلیسی صفر تا صد رایگان

یکی از بهترین خدماتی که امروزه در زمینه آموزش زبان انگلیسی توسط موسسه آموزش زبان ایرانمهر به علاقه‌مندان یادگیری زبان ارائه می‌شود دوره آموزش صفر تا صد است که به‌صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع به نتیجه‌‌ای که مدنظر دارید دست پیدا کنید. این دوره آموزشی ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه بیشتر درباره این ویژگی‌ها صحبت خواهیم کرد و تمامی نکاتی که باید درباره این دوره و مزایای استفاده از آن بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید درباره این دوره بدانید این است که دوره‌ای است که کاملا تمامی مطالب موردنیاز شما برای یادگیری زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد و همانطور که از نامش نیز پیداست یک دوره صفر تا صد کامل به شمار می‌آید. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که هیچ دانشی در زمینه آموزش زبان انگلیسی ندارید می‌توانید با خیال راحت اقدام به تهیه این دوره کرده و از آن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. البته نباید فراموش کنید که شما می‌توانید از سایر خدمات سایت ایرانمهر نیز در این زمینه بهره‌مند شوید.

آموزش گرامر در زبان انگلیسی

آموزش گرامر زبان انگلیسی با بالاترین کیفیت

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم بحث گرامر یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی است که در آموزش گرامر زبان انگلیسی مطرح می‌شود و یادگیری آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی که شما قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید در اولین قدم باید ساختار این زبان را بشناسید تا بتوانید جملات خود را در قالب درستی به کار ببرید. شما باید با اجزای جمله در زبان انگلیسی آشنا شده و بتوانید هریک از این اجزا را در جا و موقعیت درست به کار ببرید.

از طرف دیگر شما باید بیاموزید که صفات، اسم‌ها و افعال دقیقا به چه شکلی در این زبان کار می‌کنند و قیدها چه کاربردی در جملات زبان انگلیسی دارند. یادگیری تمامی این موارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی زودتر از آنچه که انتظار دارید به نتیجه برسید و بتوانید جملات درستی را بسازید. ما در آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان تمام تلاش خود را به کار برده‌ایم تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن با این اجزا و عناصر در گرامر و دستور زبان انگلیسی آشنا شده و کارکرد هریک از آنها را نیز بیاموزید.

بهبود دایره لغات با کمک آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهمی که آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان دارد و شما هم باید دقت و توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشید این است که این دوره به شما کمک می‌کند تا بتوانید روی دایره لغات خود کارکرده و آن را ارتقا دهید. یکی از ویژگی‌ها و مزایای مهم این دوره این است که به‌صورت جزئی روی تمامی مهارت‌ها از جمله مهارت یادگیری لغات جدید کار می‌کند و همین ویژگی نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع‌تر از آنچه که انتظار دارید دایره لغات خود را در زبان انگلیسی گسترش دهید.

شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که این دوره چگونه می‌تواند روی افزایش دایره لغات ما تمرکز کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در این دوره و مجموعه آموزش‌ها از جملات مختلفی استفاده شده است که در هریک از این جملات نیز کلمات جدید زیادی به کار رفته‌اند. زمانی که شما شروع به مطالعه ترجمه هریک از این جملات کرده و تلاش می‌کنید تا آنها را بیاموزید مدام با لغات جدید مواجه شده و با توجه به تکرار این لغات در سراسر آموزش‌ها باید تلاش به یادگیری آنها کنید.

دوره آموزش زبان انگلیسی صفر تا صد رایگان

چه روش‌هایی برای بهبود دایره لغات در زبان انگلیسی وجود دارند؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که احتمالا برای شما هم به وجود آمده این است که از چه طریقی می‌توانیم دایره لغات خود در زبان انگلیسی را افزایش دهیم؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که راهکارهای خاصی برای انجام این کار وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         در اولین قدم سعی کنید به‌صورت مرتب به زبان انگلیسی صحبت کنید و تلاش کنید تا خود را در محیط‌هایی قرار دهید که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع با کلمات جدید آشنا شده و در نتیجه دایره لغات خود را گسترش دهید.

–         راهکار دوم این است که سعی کنید کتاب و مطالب مختلف را به زبان انگلیسی مطالعه کنید. معمولا در کتاب‌های مختلف کلمات جدید زیادی پیدا می‌شوند که شما هنوز آشنایی کاملی با آنها ندارید و در نتیجه می‌توانید آنها را به دایره لغات خود اضافه کنید.

–         گوش دادن به موسیقی‌هایی که به زبان انگلیسی هستند و مطالعه شعر آنها می‌تواند یک راهکار بسیار مفید دیگر برای شما باشد که به شما در گسترش دایره لغاتتان کمک کند.

بیشتر بخوانید :آموزش مکالمه زبان انگلیسی از صفر تا صد با 90 درس رایگان

بیشتر بخوانید :آموزش رایگان زبان انگلیسی

آموزش رایگان مکالمه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزش زبان انگلیسی که امروزه به‌صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد این است که این دوره کاملا روی مکالمه تمرکز دارد و در نتیجه باعث می‌شود تا شما در طول دوره روی ترجمه مطالب تمرکز نکنید. همین عامل نیز باعث می‌شود تا مهارت زبان انگلیسی شما خیلی سریع‌تر از آنچه که فکر می‌کنید پیشرفت کند و بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. در این دوره رایگان شما می‌توانید تکنیک‌هایی را بیاموزید که به شما در مکالمه بهتر به زبان انگلیسی کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم این دوره این است که در آن تمامی مطالب به‌صورت انگلیسی به شما آموزش داده می‌شوند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا خود شما در یک محیط کاملا انگلیسی زبان قرار بگیرید که بدون شک نتایج فوق‌العاده‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت. از طرف دیگر چون در این دوره شما دایره لغات خود را گسترش می‌دهید و می‌توانید از خدمات پشتیبانی نیز استفاده کنید بدون شک می‌توانید خیلی سریع‌تر از هر منبع رایگان دیگری پیشرفت کرده و مکالمه بهتری را به زبان انگلیسی داشته باشید.

پس اگر شما هم قصد دارید روی مهارت مکالمه خود کار کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در این دوره شرکت کنید.

گوش دادن به سخنرانی‌های به زبان انگلیسی

یکی از بهترین روش‌هایی که امروزه برای آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان وجود دارد و شما هم می‌توانید از این روش استفاده کرده و به نتایج مطلوب خود در این زمینه دست پیدا کنید گوش دادن به سخنرانی‌هایی است که به زبان انگلیسی نیتیو هستند. معمولا سخنرانی‌های زیادی از شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و شبکه‌های مجازی پخش می‌شوند که شما می‌توانید هریک از آنها را گوش دهید. گوش دادن به این سخنرانی‌ها می‌تواند از جنبه‌های مختلفی برای شما مفید و سودمند باشد.

اولین مزیت این سخنرانی‌ها این است که شما می‌توانید در آنها با تلفظ صحیح بسیاری از کلمات آشنا شده و اطلاعاتی را در این زمینه به دست بیاورید. از طرف دیگر معمولا در این سخنرانی‌ها کلمات جدید زیادی مطرح می‌شود که شما می‌توانید با یادگیری این کلمات تا حد زیادی مهارت خود در زبان انگلیسی را ارتقا دهید. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید روی مهارت زبان انگلیسی خود کار کنید بدون شک گوش دادن به سخنرانی‌هایی که به زبان انگلیسی هستند یک گزینه ایده‌آل و جذاب برای شما خواهد بود.

آموزش زبان انگلیسی بصورت رایگان

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

تماشای فیلم‌های انگلیسی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به تماشای فیلم و سریال دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای ارتقای مهارت زبان انگلیسی خود سعی کنید تا حد امکان از زیرنویس‌های فارسی در این زمینه استفاده نکنید. اگر فیلم‌ها و سریال‌های خارجی را برای تماشا انتخاب می‌کنید سعی کنید نسخه‌های دوبله شده انتخاب نکنید تا بتوانید از این طریق نیز روی مهارت زبان انگلیسی خود کار کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه تماشای فیلم و سریال‌های خارجی به‌عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای مهارت زبان انگلیسی شناخته می‌شود.

یکی از بهترین تمریناتی که در آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان به شما ارائه می‌شود و شما حتما باید این تمرین را انجام دهید این است که سعی کنید فیلم‌ها و سریال‌های خارجی را به زبان انگلیسی و حتی المقدور بدون نیاز به زیرنویس فارسی تماشا کنید. البته گاهی اوقات اضافه کردن زیرنویس‌های انگلیسی نیز می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد و به شما کمک کند تا بتوانید به شکل بهتری با کلماتی که در این فیلم و سریال‌ها پخش می‌شوند آشنا شوید.

در صورتی که به دنبال بهترین فیلم و سریال‌ها در این زمینه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات سایت ما نیز در این زمینه استفاده کنید.

گوش دادن به موسیقی‌های انگلیسی

از دیگر روش‌های جذابی که امروزه برای بهبود مهارت زبان انگلیسی وجود دارد و بسیاری از افراد از این روش استفاده می‌کنند گوش دادن به موسیقی‌های انگلیسی است. امروزه موسیقی‌های جذابی به زبان انگلیسی ساخته شده‌اند که علاوه بر این‌که دارای ریتم و شعر بسیار جذابی هستند و می‌توانند تجربه هنری جذابی را برای شما به همراه داشته باشند می‌توانند به آموزش هرچه بهتر زبان انگلیسی به شما نیز کمک کرده و شرایطی را فراهم کنند تا بتوانید مهارت زبان انگلیسی خود را به میزان زیادی ارتقا دهید.

البته یک نکته اساسی در آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان وجود دارد که شما حتما باید به آن دقت داشته باشید و این نکته نیز این است که شما باید سعی کنید موسیقی‌هایی را برای تمرین کردن و کارکردن روی مهارت زبان انگلیسی خود انتخاب کنید که کلمات در آنها به‌صورت واضح مورداستفاده قرار می‌گیرند و شما بخش عمده‌ای از متن شعر را متوجه می‌شوید. به این ترتیب این امکان برای زبان‌آموزان مبتدی فراهم می‌شود تا بتوانند در یک محیط مناسب شروع به یادگیری کلمات و عبارات جدید کرده و روی تلفظ کلمات خود نیز کار کنند.

در محیط‌هایی که در آنها به زبان انگلیسی صحبت می‌شود قرار بگیرید

یکی از بهترین تکنیک‌هایی که امروزه برای آموزش گرامر زبان انگلیسی پیشنهاد می‌شود این است که سعی کنید تا جای ممکن خود را در محیط‌ها و شرایطی قرار دهید که مجبور شوید در این محیط‌ها به زبان انگلیسی صحبت کنید. شاید بسیاری از افراد اطلاعات چندانی در این زمینه نداشته باشند؛ ولی نکته بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که شما معمولا می‌توانید در این محیط‌ها به‌صورت نیتیو به زبان انگلیسی صحبت کرده و دیگر نیازی نیست که بخواهید جملات و عبارات دیگر افراد را ابتدا به فارسی ترجمه کرده و سپس به آنها پاسخ دهید.

شاید روزهای نخست برای این‌که بخواهید خود را در چنین محیط‌هایی قرار دهید استرس و اضطراب زیادی را تجربه کنید؛ ولی نیازی به نگرانی نخواهید داشت و مطمئن باشید که اگر بتوانید همین روند را با موفقیت ادامه دهید می‌توانید خیلی سریع به استرس و اضطراب خود غلبه کرده و عملکرد خوبی را در زمان صحبت کردن به زبان انگلیسی از خود نشان دهید. تنها نکته‌ای که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که سعی کنید مواردی که در آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان را طی صحبت‌های خود به زبان انگلیسی پیاده‌سازی کنید.

آموزش زبان انگلیـــسی

شرکت در آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد چه مزایایی دارد؟

شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان چه مزایایی را می‌تواند برای ما به همراه داشته باشد؟ در این بخش قصد داریم توضیحات کاملی را درباره هریک از این مزایا در اختیار شما قرار دهیم که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         اولین مزیت شرکت در این دوره این است که هزینه‌ای از شما گرفته نمی‌شود و در نتیجه شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

–         این دوره آموزشی تقریبا تمامی بخش‌های موردنیاز شما را پوشش می‌دهد و نیازی نیست که با شرکت در آن برای روزهای نخست به دنبال منبع آموزشی دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی باشید.

–         کامل بودن از دیگر ویژگی‌های مهم این دوره آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌آید که باید به آن دقت و توجه داشته باشید.

–         مدرس‌هایی که در این دوره آموزشی فعالیت کرده‌اند دارای سابقه کاری و تجربه بسیار زیادی هستند و همین موضوع نیز به طور مستقیم روی کیفیت دوره تاثیرگذار بوده است.

–         این دوره به‌صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و نیازی نیست که خودتان حتما به‌صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کنید.

آیا محتوای این دوره به‌صورت تمرین محور است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که اکثر افراد در خصوص آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان می‌پرسند این است که آیا محتوای این دوره به‌صورت تمرین محور است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله شما در سراسر بخش‌های مختلف این دوره می‌توانید به تمرینات متعددی دسترسی داشته باشید که با استفاده از این تمرینات می‌توانید روی مهارت زبان انگلیسی خود کار کرده و به سرعت پیشرفت کنید. نکته مهمی که درباره این دوره وجود دارد این است که تمرینات آن به‌صورت کاملا استاندارد طراحی شده‌اند.

این طراحی استاندارد تمرینات باعث می‌شود تا شما بتوانید نتیجه‌ای بی‌نظیر را از شرکت در این دوره و مجموعه آموزش‌ها دریافت کرده و خیلی سریع به مهارت مدنظر خود دست پیدا کنید. تمریناتی که در این آموزش به شما ارائه می‌شود هم شامل مهارت‌های ریدینگ و رایتینگ شده و هم روی مهارت مکالمه شما تمرکز می‌کند که این جامع بودن نیز می‌تواند از دیگر مزایای شرکت در این دوره به شمار بیاید.

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان برای چه افرادی مناسب است؟

یکی دیگر از سوالات مهم و کاربردی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آمده باشد این است که محتوای آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان برای چه افرادی مناسب است و کدام دسته از افراد می‌توانند در این دوره شرکت کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند؟ اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که این سوال برایتان به وجود آمده باید گفت که این دوره می‌تواند برای گروه‌های زیر مناسب باشد:

–         افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند و به دنبال این هستند تا دانش حداقلی را درباره زبان انگلیسی به دست بیاورند.

–         افراد مبتدی که به‌تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده‌اند و هیچ سابقه تحصیلی در این زمینه ندارند.

–         افرادی که در سطح متوسط آموزش زبان انگلیسی قرار دارند و به دنبال این هستند تا بتوانند با استفاده از یک دوره جامع و کامل مهارت‌های خود را در این زمینه ارتقا دهند.

–         افرادی که در سطح پیشرفته قرار دارند و به دنبال این هستند تا بتوانند با نکات مهمی که برای پیشرفت در زمینه آموزش زبان انگلیسی نیاز دارند بیشتر آشنا شوند.

اگر شما هم جز هریک از این گروه‌ها هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم همین حالا در این دوره آموزشی زبان انگلیسی شرکت کرده و از مزایایی که این دوره در اختیار شما قرار می‌دهد نهایت بهره را ببرید.

راهنمای یادگیری زبان انگلیسی قدم به قدم تا موفقیت

شرکت در این دوره چه شرایطی دارد؟

اگر شما هم قصد شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان را دارید احتمالا به دنبال این خواهید بود تا با شرایطی که برای شرکت در این دوره وجود دارد آشنا شده و اطلاعاتی را در این زمینه به دست بیاورید. یک نکته کلیدی و بسیار مهم که درباره این دوره آموزشی وجود دارد این است که شما برای شرکت در آن هیچ‌گونه شرایط خاصی نیاز ندارید. تنها شرطی که وجود دارد این است که شما باید علاقه کافی برای یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشید تا بتوانید در این دوره شرکت کنید.

از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که شرکت در این دوره به‌صورت کاملا آنلاین صورت می‌گیرد و حتی نیازی به سطح‌سنجی نیز ندارد. دلیل اصلی این موضوع نیز این است که تمامی مطالبی که در این دوره بیان می‌شوند همگی از صفر و پایه بوده و نیازی نیست که شما در سطح قابل قبولی برای شرکت در این دوره قرار داشته باشید.

آموزش رایگان زبان انگلیسی

آیا پس از این دوره می‌توانیم از دوره‌های دیگر نیز استفاده کنیم؟

یک سوال بسیار مهم دیگر که ممکن است برای شما به وجود آمده باشد این است که آیا پس از شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان نیازمند این خواهیم بود که در دوره دیگری نیز شرکت کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت زمانی که شما در این دوره شرکت می‌کنید در یک سطح مبتدی قرار خواهید داشت. حال با شرکت در این دوره شما می‌توانید سطح مهارت‌های خود را به میزان زیادی افزایش و ارتقا دهید و به یک سطح ایده‌آل دست پیدا کنید.

با این حال بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا سطح مهارت زبان انگلیسی خود را حتی بالاتر برده و بتوانند در آزمون‌هایی مانند آزمون آیلتس بالاترین امتیاز ممکن را دریافت کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بدانید که پس از دوره آموزش زبان صفر تا صد نیازمند دوره‌های تخصصی خواهید بود که این دوره‌ها نیز امروزه توسط موسسه ایرانمهر برگزار می‌شوند و شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن در این دوره‌ها شرکت کنید. نکته مهم دیگر این است که این دوره‌ها همگی به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند.

زمانی که قصد انتخاب یک دوره مناسب را برای خود دارید باید به نکات متعددی دقت داشته باشید که از جمله این پارامترها و نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         در اولین قدم شما باید مدرس دوره را شناسایی کرده و مطمئن شوید که دوره توسط یک شخص معتبر جمع‌آوری شده است.

–         در گام بعدی باید سطح کیفی دوره را بسنجید و مطمئن شوید که دوره خوبی را برای آموزش انتخاب کرده‌اید.

–         مسئله بعدی که باید به آن دقت داشته باشید نیز هزینه شرکت در دوره است که بسیاری از افراد به این موضوع توجه نمی‌کنند.

آیا این دوره برای یادگیری زبان انگلیسی کافی خواهد بود؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان را دارید احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده که آیا این دوره برای بهبود مهارت زبان انگلیسی ما کافی خواهد بود یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله این یک دوره کامل است که بسیاری از جنبه‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید خیلی سریع‌تر از آنچه که انتظار دارید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

کامل بودن این دوره، استفاده از محتواهای به‌روز و جدید و البته سرگرم‌کننده برای آموزش زبان انگلیسی از دیگر عواملی هستند که باعث می‌شوند تا این دوره یک گزینه ایده‌آل برای آموزش زبان انگلیسی شما باشد. با این حال باید دقت داشته باشید که برخی از فعالیت‌ها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به فیلم دیدن، تمرین کردن به‌صورت مرتب و روزانه وقت گذاشتن برای یادگیری زبان انگلیسی، گوش دادن به موسیقی‌های انگلیسی، قرار گرفتن در محیط‌های انگلیسی زبان و … اشاره کرد.

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان پاسخ دهیم.

آیا این آموزش‌ها برای یادگیری انگلیسی کامل هستند؟

بله این آموزش تمامی بخش‌های آموزش زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به منبع دیگری یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کرده و ادامه دهید.

این آموزش برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که قصد دارند تسلط خوبی به زبان انگلیسی به دست بیاورند، افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند و …

سخن پایانی

دوره آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان یکی از بهترین دوره‌های رایگانی است که برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و امروزه بسیاری از زبان‌آموزان از این دوره برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنند. اگر شما هم علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات کلاس زبان ایرانمهر نیز در این زمینه استفاده کرده و به‌صورت تخصصی مشغول به یادگیری زبان انگلیسی شوید. شرکت در کلاس‌های این آموزشگاه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت آموزشی امکان‌پذیر است که شما هم می‌توانید از این فرصت نهایت بهره را ببرید.

بیشتر بخوانید :15 ترفند برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه

بیشتر بخوانید :همه چیز درباره آموزش زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید : نحوه شروع مکالمه به زبان انگلیسی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.4 از 5 از 70 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. سید اصغر صداقت
    20 آذر 1402
    پاسخ دادن

    سلام خواستم ثبت نام کنم

    • ایرانمهر
      20 آذر 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر جهت آگاهی از نحوه ثبت نام در دوره آموزشی و میزان شهریه به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

  2. فتانه مرادی
    18 آذر 1402
    پاسخ دادن

    سلام چه خوب روش های رایگان را توضیح دادین اگه بخوام بیام در دوره های آموزشی شما شرکت کنم ثبت نام و هزینه هاش چقدر میشه ؟

    • ایرانمهر
      18 آذر 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر ممنونم از شما
      جهت شرکت در کلاسهای آموزشی و نیز آگاهی از نحوه ثبت نام و میزان شهریه هر دوره به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند .

  3. حسین پور
    18 آذر 1402
    پاسخ دادن

    تشکر از زحمات شما که همه میتواند به شکل درست استفاده کنند.

    • ایرانمهر
      18 آذر 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر ممنونم از همراهیتون
      موفق باشین

      • Hamid ghamat
        20 آذر 1402
        پاسخ دادن

        ممنون سپاسگزارم اینشالله که در این دورها شرکت کنم،واز این کلاس‌ها ی خوب شما استفاده کنیم ،کلاس برا ی برگزاری ساعت تعیین شده ای دارن ،من موقعیت کارم دریا هست،اینترنت داریم،خواستم از کلاس‌ها یتونم استفاده کنم ،ممنون،🌹🌹

        • ایرانمهر
          20 آذر 1402
          پاسخ دادن

          سلام روز بخیر شما میتوانید در کلاسهای آنلاین مجموعه شرکت نمایید جهت آگاهی از نحوه ثبت نام و تعیین میزان شهریه به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس بایکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

  4. سمیه باقری کلایه
    18 آذر 1402
    پاسخ دادن

    ایران مهر برگزیده ترین و کامل ترین آموزش ها را ارائه می دهند

    • ایرانمهر
      18 آذر 1402
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر ممنونم از شما
      موفق باشین

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید