IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
ترفند هـــای یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی در زمان کوتاه
امتیاز کاربران: 3.8/5
نویسنده: ایرانمهر
12 دی 1401

15 ترفند برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه

یادگیری مکالمه انگلیسی آن هم به صورت روان و سلیس، یکی از اهداف اصلی اکثر زبان‌آموزان انگلیسی است. تسلط کامل بر توانایی صحبت کردن آرزویی است که هر کسی می‌تواند داشته باشد.

اگر بعد از ماه‌ها (یا سال‌ها) مطالعه همچنان در مکالمه اعتماد به نفس ندارید، نگران نباشید! تسلط به زبان انگلیسی به تلاش نیاز دارد، اما با رویکرد صحیح، به آن می‌رسید. ما موثرترین استراتژی‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند در صحبت کردن به زبان انگلیسی کاملاً مسلط شوید. اینها بهترین نکات برای شما هستند.

ترفند یادگیری مکالمه به زبان انگیسی در زمان کوتاه

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

چگونه می‌توانم تسلط به زبان انگلیسی خود را بهبود بخشم؟

1 – معنی تسلط به زبان انگلیسی را درک کنید

2 – انگلیسی را با اعتماد به نفس کافی صحبت کنید

3 – از اشتباه کردن نترسید

4 – به صدای افرادی که انگلیسی صحبت می‌کنند در پادکست‌ها گوش دهید

5 – خودتان کتاب صوتی انگلیسی زبان بسازید

6 – عبارات را یاد بگیرید و مطالعه کنید

7 – مکالمه به زبان انگلیسی را کلمه به کلمه تمرین کنید

8 – مکالمه انگلیسی را با جمله پیش ببرید

9 – زیاد به گرامر اهمیت ندهید

10 – یا از آن استفاده کنید یا بیخیالش شوید

11 – مترادف‌ها را یاد بگیرید

12 – تسلط خود را با یک معلم بهبود بخشید

13 – از زبان آموز بودن دست بردارید و به انگلیسی فکر کنید

14 – بپذیرید که انگلیسی زبان عجیبی است

15 – در یک دوره‌ی مکالمه زبان انگلیسی شرکت کنید

1 – معنی تسلط به زبان انگلیسی را درک کنید

تسلط به زبان انگلیسی یکی از رایج‌ترین اهداف در بین زبان‌آموزان انگلیسی است. آگهی‌های شغلی اغلب از متقاضیان می‌خواهد که به زبان انگلیسی مسلط باشند. اما در واقع تسلط به یک زبان به چه معناست؟ تسلط به یک زبان به معنای «قابلیت استفاده آسان و دقیق از زبان» است.

تسلط به لحظه‌ای اشاره دارد که می‌توانید به راحتی، با سرعتی منظم و بدون نیاز به مکث برای فکر کردن به دستور زبان یا تلفظ صحبت کنید.

حال، مسلط بودن به این معنا نیست که هرگز اشتباه نکنید. این در مورد انتقال پیام شما به راحتی است، حتی اگر اشتباه کنید. وقتی کلمات جاری می‌شوند، متوجه می‌شوید که مسلط هستید. حتی اگر اشتباهات گرامری یا تلفظی داشته باشید، بازهم به زبان انگلیسی مسلط هستید!

یادگیری مکالمه انگلیسی

آیا ما حرف می‌زنیم یا به زبان انگلیسی صحبت می‌کنیم؟

حرف زدن و صحبت کردن معانی مشابهی دارند: من بعد از درس با معلمم صحبت کردم. / از حرف زدن با مکس لذت بردم.

هر دو نشان می‌دهند که شخصی قرار است از صدای شما برای انتقال اطلاعات یا ابراز احساس استفاده کند. با این حال، تفاوت‌های کوچکی در نحوه و زمان استفاده از آنها وجود دارد.

صحبت کردن (speak)

رسمی‌تر. ما معمولاً برای سخنرانی‌ها و موقعیت‌های رسمی ‌از speak استفاده می‌کنیم، نه talk. زمانی که یک فرد صاحب مقام در حال سخنرانی برای مخاطبان است، یا زمانی که افراد درگیر به خوبی یکدیگر را نمی‌شناسند.

 Before the election, the President spoke to the nation on television. / X The Prime Minister talked to Parliament this morning.

 ✓ قبل از انتخابات، رئیس جمهور در تلویزیون با مردم صحبت کرد.

تمرکز روی گوینده. زمانی که می‌خواهیم تمرکز بیشتری به شخصی که حرف می‌زند، داشته باشیم، از speak استفاده می‌کنیم.

 In the presentation, they spoke about the importance of a healthy diet.

زبان‌ها. وقتی به زبان‌ها اشاره می‌کنیم از speak استفاده می‌کنیم.

How many languages do you speak?  How many languages do you talk? / He speaks English very well. X He talks English very well.

تلفن: ما از speak برای مکالمات تلفنی استفاده می‌کنیم.

It’s Anna here. Who’s speaking?  X Who’s talking?

حرف زدن (Talk)

تمرکز روی مکالمه. این نشان می‌دهد که حداقل یک شنونده و به طور بالقوه گفتگویی وجود دارد.

✓ I’d like to meet you to talk about my proposal. Not: I hope I can meet you to speak about my proposal. / Can we talk about our upcoming meeting? 

 ✓ من می‌خواهم با شما ملاقات کنم تا در مورد پیشنهادم حرف بزنیم.

عبارات دیگر با talk:

 I’d like to talk about our new sales strategy. (= explain/discuss). / You’re talking nonsense. (I strongly disagree with what you are saying).

15 ترفند یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی

2- با اعتماد به نفس انگلیسی صحبت کنید

باور کنید یا نه، اعتماد به نفس تاثیر زیادی در مسلط به نظر رسیدن شما خواهد داشت. حتی اگر آنقدرها هم تسلط نداشته باشید.

ممکن است کلمات و عبارات مناسب را برای توصیف چیزی بلد باشید. ممکن است در گرامر فوق العاده خوب باشید و با این حال، وقتی می‌خواهید در یک جلسه نظر خود را بیان کنید، یا افکارتان را با گروهی از دوستان خود به اشتراک بگذارید، تردید داشته باشید. عصبی ‌شوید، لکنت بگیرید و حتی ممکن است وقتی می‌خواهید چیزی به انگلیسی بگویید، ذهنتان خالی شود. دلیلش این است که تسلط و اعتماد به نفس دو چیز متفاوت هستند. ممکن است اعتماد به نفس برای صحبت کردن نداشته باشید، حتی زمانی که تمام ابزارهای مورد نیاز خود را دارید.

شاید از خودتان بپرسید که چگونه می‌توانم بدون تردید انگلیسی را روان صحبت کنم؟ یک لحظه مکث کنید و فکر کنید – آیا باید دایره لغات، گرامر یا تلفظ خود را بهبود بخشید یا بیشتر مسئله اعتماد به نفس است؟ شاید شما فقط باید یاد بگیرید که چگونه با اعتماد به نفس انگلیسی صحبت کنید و کارتان با آموزش زبان انگلیسی تقریبا تمام شده است. درک نقاط قوت و محدودیت‌های خود به شما کمک می‌کند تا در مورد آنچه که باید روی آن تمرکز کنید استراتژیک باشید.

نکات اضافی برای افزایش اعتماد به نفس در مکالمه به زبان انگلیسی

اعتماد به نفس جالب است. به نظر می‌رسد که برخی از افراد آن را دارند، حتی زمانی که در کاری فوق العاده نیستند. اگر ذاتا اعتماد به نفس ندارید، نگران نباشید. این چیزی است که می‌توانید روی آن کار کنید و آن را بهبود بخشید.

تسلط اغلب با نحوه یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی شروع می‌شود. این شامل نحوه بیان ایده‌ها به زبان انگلیسی به طور موثر است، اما چیزهای بیشتری نیز وجود دارد. نکات غیر مرتبط دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند انگلیسی را روان صحبت کنید.

  • موفقیت را تجسم کنید. این ترفندی است که توسط بسیاری از ورزشکاران و افراد حرفه‌ای و موفق استفاده می‌شود. به جای اینکه فکر کنید «من اشتباه می‌کنم»، «آنها مرا درک نمی‌کنند»، ذهنیت خود را به «من با اعتماد به نفس و توانا هستم» تغییر دهید. تصور کنید که واضح و روان صحبت می‌کنید. تجسم آن موقعیت مثبت به شما اعتماد به نفس لازم را می‌دهد.
  • به خودتان تبریک بگویید. پیروزی‌ها و نقاط قوت خود را جشن بگیرید. به چیزهایی فکر کنید که می‌توانید به خوبی در زبان انگلیسی انجام دهید و به آنها افتخار کنید. به راحتی می‌توان به این موضوع نگاه کرد که هنوز چقدر باید یاد بگیرید، اما گاهی به جای آن باید به گذشته نگاه کنید و ببینید چقدر پیشرفت کرده‌اید.
  • سرعت خود را کاهش دهید. اگر به صدای سخنرانان مشهور ‌گوش دهید، متوجه خواهید شد که آهسته صحبت می‌کنند. وقتی عصبی می‌شویم، تمایل داریم سریعتر صحبت کنیم و با صدای بلندتر صحبت کنیم. این باعث می‌شود شما نامطمئن به نظر برسید. از سوی دیگر، آهسته‌تر صحبت کردن باعث می‌شود با اعتماد به نفس بیشتری به نظر برسید. به علاوه، به شما زمان می‌دهد تا در مورد آنچه که قرار است بعداً بگویید فکر کنید.

3- از اشتباه کردن نترسید

همه‌ی ما اشتباه می‌کنیم. حتی بومی‌های انگلیسی زبان. بپذیرید که اشتباهات طبیعی هستند و زیاد به آنها استرس ندهید. اگر از اشتباه کردن نترسید، اعتماد به نفس شما افزایش می‌یابد و تسلط شما بسیار روان‌تر می‌شود. بیش از حد آماده باشید، اما روی جزئیات یا اشتباهات کوچک وسواس نداشته باشید.

به یاد داشته باشید، هدف شما این است که مسلط باشید، نه کامل.

اشتباهات خود را یادداشت کنید

با این حال، هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی، اشتباهات خود را یادداشت کنید. اشتباهاتی را که اغلب مرتکب می‌شوید بنویسید و مثال‌هایی از نحوه صحیح بیان آنها بنویسید. هر از چند گاهی آن جملات را مرور کنید و با صدای بلند تکرار کنید.

ترفندهای یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی

4 – به پادکست‌های انگلیسی زبان گوش دهید

پادکست‌ها روشی فوق العاده برای یادگیری الگوهای ارتباط و تلفظ هستند. به‌علاوه، می‌توانید حین انجام کارهای دیگری مانند آشپزی، شستن لباس‌ها یا رانندگی به آنها گوش دهید. اگر به این فکر می‌کنید که بالاخره کی باید خودتان به مکالمه زبان انگلیسی بپردازید، خوب، از دیگران تقلید کنید. خودتان را به گوش دادن به افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند عادت دهید. به عباراتی که استفاده می‌کنند، نحوه تلفظ کلمات، لحن آنها و …توجه کنید. پادکست‌ها این روزها بسیار محبوب هستند، بنابراین می‌توانید یکی را که دوست دارید پیدا کنید.

 نکته حرفه‌ای: از تکرار طوطی‌وار برای بهبود تسلط خود استفاده کنید

تکرار طوطی‌وار یک تکنیک موثر است که به شما واقعا کمک خواهد کرد. در این تکنیک، اجازه ندهید گوینده جمله را تمام کند و سعی کنید تقریباً همزمان با او صحبت کنید و جمله‌هایش را تقلید کنید. اینگونه هم تون و هم آوا با او پیش خواهید رفت.

پس باید در اسرع وقت بعد از سخنران، جملات را تکرار کنید. اجازه ندهید گوینده جمله را تمام کند و سعی کنید تقریباً همزمان صحبت کنید. شبیه زمانی است که با خواننده‌ی مورد علاقه‌ی خود، آهنگی را می‌خوانید!

اگر اسکریپت را داشته باشید، تمرین تکرار طوطی‌وار بسیار ساده‌تر می‌شود، زیرا می‌توانید همزمان با گوش دادن آن را بخوانید. اگر همه چیزهایی را که می‌گویید متوجه نمی‌شوید نگران نباشید، این فقط تقلید تلفظ بومی ‌انگلیسی است. این به شما کمک می‌کند تا تلفظ، ریتم و لحن و همچنین مهارت‌های شنیداری خود را بهبود بخشید. هنگامی‌ که بر این امر مسلط شدید، اعتماد به نفس بالا و بالاتر خواهد رفت.

5 – خودتان کتاب صوتی انگلیسی زبان بسازید

وقتی صحبت از تسلط به زبان انگلیسی می‌شود، موثرترین استراتژی استفاده واقعی از زبان است. تا جایی که ممکن است با افراد بومی انگلیسی زبان صحبت کنید، در جلسات با افراد بین‌المللی شرکت کنید و تا جایی که می‌توانید به زبان انگلیسی تعامل داشته باشید. با این حال، گاهی اوقات ما فرصتی برای تمرین انگلیسی با افراد دیگر نداریم.

در اینجا یک نکته وجود دارد! به کتاب یا داستانی فکر کنید که از خواندن آن لذت می‌برید و صدای خودتان را هنگام خواندن آن ضبط کنید. سعی کنید تمام کلمات را واضح و آهسته تلفظ کنید. این کار به زمان نیاز دارد – آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست – اما ما قول می‌دهیم که موثر و سرگرم کننده است. این یک راه عالی برای تمرین تلفظ انگلیسی و توجه به کلمات و عبارات است.

6 – عبارات را یاد بگیرید

فهرست واژگان خود را ایجاد کنید، اما آنها را با عبارات بنویسید. به طور مرتب کلمات، عبارات و اصطلاحات جدید را یادداشت کنید و معانی و مثال‌های مرتبط آنها را درج کنید. و مهمتر از آن – به آنها زمینه بدهید! از کلمات و عبارات جدید در جملاتی استفاده کنید که برای شما معنی دار است و آنها را به چیزهایی که از قبل می‌دانید، مانند یک تصویر یا یک داستان خنده دار مرتبط کنید.

اطمینان حاصل کنید که این لیست به راحتی قابل دسترسی است (یادداشتی در تلفن خود، دفترچه یادداشتی که همیشه در کیف خود حمل می‌کنید یا فایلی روی دسکتاپ خود) و اغلب آن را بررسی کنید. اگر به خاطر سپردن کلمات جدید انگلیسی برایتان سخت است، دائم آن‌ها را با خود تکرار کنید.

عبارت جدید خود را امروز بخوانید و از آن در یک جمله استفاده کنید. سپس این کار را دوباره در سه روز، سپس در یک هفته، سپس در یک ماه و سپس در شش ماه انجام دهید تا زمانی که بخشی از حافظه بلندمدت و واژگان فعال شما شود.

ترفندهای یادگـــیری مکالمه به زبان انگلیسی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

7 – مکالمه انگلیسی را کلمه به کلمه تمرین کنید

اگر در حال شروع یادگیری زبان انگلیسی هستید و اصلاً تسلط ندارید، شروع به تمرین کلمه به کلمه کنید. از یک دیکشنری یا ابزاری برای شنیدن نحوه تلفظ یک کلمه استفاده کنید و سپس آن را با صدای بلند بگویید. به نحوه تلفظ آن گوش دهید، صدای خودتان را ضبط کنید و تلفظ خود را با زبان مادری مقایسه کنید.

یک ابزار جالب برای تمرین صحبت کردن کلمه به کلمه   https://www.yarn.co/ است. کلمه‌ای را که می‌خواهید بشنوید تایپ کنید و کلیپ‌هایی از فیلم‌ها، نمایش‌ها و آهنگ‌های مختلف که آن کلمه را می‌گوید، پیدا کنید.

8 – تمرینات جمله‌ای را پیش بگیرید

اگر قادر به برقراری مکالمات طولانی به زبان انگلیسی نیستید نگران نباشید. تمرین را با یک جمله در یک زمان شروع کنید. رایج‌ترین جملاتی که در محل کار و زندگی روزمره خود استفاده می‌کنید را بنویسید و با صدای بلند بخوانید.

نکته حرفه‌ای: صدای خودتان را ضبط کنید!

هنگامی‌که خواندن آن جملات را با صدای بلند تمرین می‌کنید، صدای خودتان را ضبط کنید و بعداً به آن گوش دهید. این به شما کمک می‌کند تا زمینه‌های بهبود را شناسایی کرده و در آنها بهتر شوید.

پس از تسلط بر جملات فردی، سعی کنید آنها را با هم گروه بندی کنید و یک داستان کوتاه بسازید. یک حکایت بگویید یا پروژه‌ای را که روی آن کار می‌کنید توضیح دهید. می‌توانید با نوشتن و خواندن آنها شروع کنید. هنگامی ‌که احساس اطمینان کردید، سعی کنید از حفظ بیانشان کنید. به زودی متوجه خواهید شد که کم کم می‌توانید چند جمله را کنار هم بچینید و داستان بسازید.

تمرین مهارت های زبانی

 

اپلیکیشن‌هایی برای تمرین مکالمه انگلیسی

Elsa  – السا یک مربی هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند زبان انگلیسی و تلفظ خود را بهبود ببخشید. شما یاد می‌گیرید که چگونه دیالوگ‌های کوتاه و سرگرم کننده را بیان کنید و می‌توانید بازخورد فوری دریافت کنید.

Apps4speaking – یک مکالمه تعاملی با شخصیت‌های ویدیویی با آخرین فناوری تشخیص گفتار داشته باشید.

HelloTalk – یک برنامه بسیار محبوب برای تمرین زبان‌ها. این شامل بسیاری از ویژگی‌ها برای تبادل زبان و همچنین دوره‌های کوتاه انگلیسی، ابزارهای ترجمه و ویژگی‌هایی شبیه استوری اینستاگرام می‌شود.

9- زیاد درگیر گرامر نشوید

گرامر مهم است، اما نه آنقدر که فکر می‌کنید. بسیاری از مدارس زبان‌ها را به صورت معکوس آموزش می‌دهند – آنها با اصول دستور زبان شروع می‌کنند و پایه را از آنجا می‌سازند. اما به این فکر کنید که چگونه زبان مادری خود را یاد گرفتید. واقعاً برعکس بود – زمانی که کودک بودید، به قواعد و گرامر اصلا اهمیت نمیدادید.

با تمرکز بر یادگیری عبارات و ساختارها شروع کنید. گرامر باید یک ابزار پشتیبانی برای کمک به شما در درک جنبه‌های خاصی از زبان و کمک به شما برای رسیدن به سطح پیشرفته باشد.

10 – یا از آن استفاده کنید یا بیخیالش شوید

شما نمی‌توانید آشپزی را فقط با خواندن یک دستور غذا یاد بگیرید. برای یادگیری آشپزی، باید آشپزی کنید. تنها راه برای بهتر شدن در زبان انگلیسی (یا هر زبان دیگری) استفاده از آن است. یادگیری زبان فقط به خاطر سپردن کلمات و قواعد دستور زبان نیست. یادگیری یک زبان یادگیری نحوه برقراری ارتباط با دیگران در آن زبان است. مهارت‌ها با تمرین بهبود می‌یابند. اما، پس از یادگیری، باید به تمرین ادامه دهید. در غیر این صورت، ممکن است آنچه را که یاد گرفته‌اید فراموش کنید.

چگونه می‌توانم در خانه انگلیسی صحبت کنم؟

در اینجا چند ایده سریع برای صحبت کردن انگلیسی در خانه وجود دارد:

  • چت آنلاین با دوستان
  • با یکی از همکاران خود در خارج از کشور یک قرار قهوه مجازی را برنامه ریزی کنید
  • یک وبلاگ صوتی بسازید
  • پادکست خود را راه اندازی کنید
  • میزبان وبینارها در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید شوید
  • با صدای بلند تمرین کنید
  • خانواده خود را تشویق کنید که یک شام شبانه به زبان انگلیسی برگزار کنند (اگر حداقل می‌توانند چند کلمه را به زبان انگلیسی بگویند)
  • به یک دوره‌ی حضوری زبان انگلیسی یا کلاس آنلاین بپیوندید (برای بهبود زبان انگلیسی یا هر مهارت دیگری)
  • باشگاه انگلیسی خود را راه اندازی کنید
  • با دوستان انگلیسی زبان تماس‌های مجازی برای صحبت برقرار کنید

11 – مترادف‌ها را یاد بگیرید

یادگیری مترادف‌ها و عبارات مختلف برای گفتن یک چیز. این به شما اعتماد به نفس لازم برای بیان ایده‌های خود به طور موثر را می‌دهد. اگر بیش از یک راه برای بیان یک مفهوم بدانید، ذهن شما بسیار کمتر از زمانی که فقط یکی را بدانید خالی می‌شود. به این کار پارافراسی گفته می‌شود و به شما کمک می‌کند تا به وضوح ارتباط برقرار کنید و به زبان انگلیسی مسلط شوید.

12 – تسلط زبان انگلیسی خود را با یک معلم بهبود بخشید

معلمی ‌را پیدا کنید که بتواند سطح و نیازهای انگلیسی شما را ارزیابی کند و برنامه‌ای را مخصوص شما ایجاد کند. این رویکرد شخصی‌شده، روند یادگیری شما را تسریع می‌کند و به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به انگلیسی مسلط شوید.

به دنبال برنامه‌ای باشید که برای شما بهترین کاربرد را دارد (درس‌های تک به تک، دوره‌های گروهی کوچک، کارگاه‌های آموزشی…) و اولویت بندی کنید که ابتدا می‌خواهید روی آن کار کنید. آنچه مهم است این است که با معلم خود تمرین کنید. برنامه‌ای که برای شما چیده شده است، باید سرگرم کننده و جالب باشد. در غیر این صورت تبدیل به یک کار طاقت فرسا می‌شود و احتمال ترک برنامه و انجام ندادن آن نیز افزایش می‌یابد.


13 – از زبان‌آموز بودن دست بردارید و به انگلیسی فکر کنید

فکر کردن به زبان انگلیسی ممکن است همان لحظه‌ای باشد که همه ما به آن امیدواریم. تسلط واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که ترجمه جملات را در ذهن خود متوقف کنید. برای رسیدن به آن لحظه خود را به عنوان یک زبان‌آموز انگلیسی نبینید و به زبان انگلیسی فکر کنید. ممکن است بی‌اهمیت به نظر برسد، اما این تغییر ذهنیت به شما کمک می‌کند تا به مهارت کامل انگلیسی برسید.

یک تمرین موثر برای متوقف کردن ترجمه کلمات در ذهن این است که کلمات جدید را با تصاویر حفظ کنید. این عادت کوچک به شما کمک می‌کند کلمات را خیلی سریعتر بازیابی کنید. اگر در ابتدا سخت است، به تمرین ادامه دهید. راحت‌تر می‌شود!

14 – بپذیرید که انگلیسی زبان عجیبی است

انگلیسی یک زبان عالی برای یادگیری است. افق‌های جدیدی را باز می‌کند – از نظر تجارت، روابط، سفر و هنر (با موسیقی و ادبیات). اما می‌تواند برای بسیاری از ما نیز یک راز باشد. از قواعد املایی عجیبش گرفته تا خلأهای دستوری آن. جای تعجب نیست که مردم برای بیان افکار خود به ایموجی‌ها روی می‌آورند.

ترفندهای یادگیری مکالمه به زبـــان انگلیسی در مدت زمــان کوتاه

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

15 – زبان انگلیسی خود را با یک دوره بهبود بخشید

اگر برای یادگیری زبان انگلیسی و تسلط بر مکالمه تاکید دارید و عجله دارید که هرچه سریع‌تر به آن مسلط شوید، حتما از دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی ایرانمهر استفاده کنید. این دوره‌ها به صورت آنلاین و حضوری در خدمت شماست تا به بهترین نحو و با بهترین اساتید، در مدت کوتاهی به زبان انگلیسی مسلط شوید.

بیشتر بخوانید:آموزش مکالمه زبان انگلیسی از صفر تا صد با 90 درس رایگان

بیشتر بخوانید:ساده‌ترین راه‌کارها برای یادگیری 12 وجه در زبان انگلیسی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.8 از 5 از 6 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید