IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
وب سایت هایی برای یادگیری و تمرین گرامر زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 4.4/5
نویسنده: ایرانمهر
14 آبان 1397

وب سایت هایی برای یادگیری و تمرین گرامر زبان انگلیسی

حس فوق العاده بعد از یک دویدن طولانی مدت را تجربه کرده اید؟

ورزش های فیزیکی برای سلامت بدن عالی هستند. باعث می شوند حس قدرت، آرامش و سرزندگی داشته باشید.

همین مسئله درباره ذهن و مغز هم صدق می کند، مخصوصا وقتی صحبت از یادگیری زبان باشد.

با تمرین مهارت های زبان، انرژی بگیرید و به یک حرفه ای تبدیل شوید.

تمرین گرامر باعث می شود مهارت مکالمه و نگارش زبان انگلیسی تقویت شود، در حالی که باعث می شود احساس کنید اعتماد به نفس بیشتری دارید و زبان انگلیسی شما بهتر شده است.

وب سایت هایی برای یادگیــری و تمرین گرامر زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

در این مقاله، هشت وبسایت تعاملی برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنیم تا با روشی سرگرم کننده و تاثیرگذار تمرین کنید.

تکرار مهم ترین مسئله است. خواندن قواعد گرامری برای یادگیری آن کافی نیست. باید آن ها را بارها و بارها در جملات و مکالمات روزمره تمرین کنید تا استاد استفاده از آن ها باشید. تمرین های آنلاین این فرصت را در اختیار شما قرار می دهند و با پاسخ های صحیحی که در انتهای هر تمرین آمده، می توانید دانش خود را محک بزنید.

وقتی صحبت از مسلط بودن به زبان و استفاده درست از آن باشد، چه کسی دوست ندارد از این میدان سربلند بیرون بیاید؟

نیازی نیست صبر کنید تا هفته ای یک بار استادتان را ببینید تا برگه تمرین های شما را بازبینی و تصحیح کند. با دوره های تمرین آنلاین، فقط یک کلیک با پاسخ صحیح یا غلط فاصله دارید. این سرعت در تصحیح باعث می شود انگیزه یادگیری در شما بالا برود.

یکی از روش های راحت و بی دردسر برای تمرین گرامر زبان انگلیسی، وبسایت های آنلاین هستند. برخلاف کتاب های آموزشی گرامر، تمرین های آنلاین می توانند هر زمان یا هر جا در اختیار شما باشند. هر زمان که حتی می تواند ده دقیقه هم باشد، مثلا وقتی در کافه منتظر آماده شدن سفارشتان هستید، می توانید لپ تاپتان را روشن کنید یا با گوشی همراهتان، چند تمرین گرامر حل کنید.

همچنین از آنجایی که اکثر وبسایت های آنلاین تمرین گرامر، توضیحات ضروری و جواب های درست را هم دارند، نیازی نیست کتاب های سنگین و قطور گرامر را با خودتان حمل کنید.

تاثیر یادگیری گرامر زبان انگلیسی

هشت وبسایت برای تمرین آنلاین گرامر زبان انگلیسی

Oxford Practice Grammar Online

وبسایت دانشگاه آکسفورد دوره های تمرین گرامر را در سه سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته ارائه می کند. اگر نمی دانید در چه سطحی هستید، می توانید ابتدا آزمون تعیین سطح را انجام بدهید تا بدانید لازم است کدام قسمت ها را بیشتر تمرین کنید. آزمون تعیین سطح ممکن است 30 دقیقه وقت شما را بگیرد اما فیدبک و امتیازی که به شما داده می شود، شما را به بهترین و مفیدترین تمرین هدایت خواهد کرد.

هر سطح، تمرین های زیادی دارد، که بخشی روی شنیدن و مکالمه و بخش دیگر روی خواندن و نوشتن تمرکز دارد. همچنین هر جا که نیاز باشد، شما را به قسمت های مفید دیگر آموزش گرامر می برد.

تمرین های گرامر در این وبسایت در قالب های مختلفی (سوالات چندگزینه ای، مرتب کردن کلمات) ارائه می شود. هر سوال گرامری می تواند چند نکته گرامری را پوشش بدهد.

FluentU

به دنبال راهی هستید که تمرین گرامر زبان انگلیسی سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد؟ فکر می کنید اصلا چنین چیزی ممکن است؟

بله، با FluentU امکان پذیر است! این وبسایت از ویدیوهای معتبر به زبان انگلیسی مثل پیش نمایش (تریلر) فیلم، موزیک ویدیو و سخنرانی های انگیزشی استفاده می کند تا قواعد دستوری زبان انگلیسی را با روشی سرگرم کننده به شما بیاموزد.

در حالت Learn Mode، تمرین ها قرار دارند؛ فلش کارت های بصری و کوییزهایی که برای تمرین آنچه یاد گرفته اید، در اختیار شما قرار می گیرد. بعد از هر آزمون بلافاصله به شما فیدبک داده می شود و حتی پیشرفت شما در طول زمان هم قابل محاسبه است، به همین دلیل می توانید سرعت پیشرفت و تقویت مهارت خودتان را زیرنظر داشته باشید.

ویدیوها بر اساس ژانر و سطح زبان سازماندهی شده اند، بنابراین پیدا کردن ویدیویی که مناسب شما باشد، کار ساده ای است. بعضی از ویدیوها به طور خاص روی گرامر تمرکز دارند، و بعضی دیگر درباره موضوعاتی هستند که به شما کمک می کند به طور طبیعی گرامر را یاد بگیرید. بهترین مزیت این وبسایت و دوره های تمرین گرامر آن این است که می توانید هر زمان و هر جا از اپلیکیشن موبایل FlunetU هم استفاده کنید و حتی ثانیه ای را از دست ندهید.

Perfect English Grammar

در وبسایت Perfect English Grammar، می توانید تمام مباحث گرامری را تمرین کنید. مثلا اگر درمبحث وجه فعل نیاز به تمرین بیشتر دارید، این وبسایت بهترین انتخاب است. نه تنها می توانید وجه های فعل را به صورت جداگانه تمرین کنید، همچنین می توانید از آزمون های «ترکیبی» که وبسایت برای شما طراحی کرده نیز استفاده کنید و در هر متنی وجه درست فعل را تشخیص بدهید.

وقتی وارد وبسایت می شوید، فقط یک مبحث را از لیست انتخاب کنید و به صفحه اصلی تمرین بروید. باید جاهای خالی را با کلمه مناسب پر کنید و بعد از هر سوال می توانید ببینید جوابتان درست است یا نه. سادگی قالب سوالات، تمرین کردن را به تجربه ای راحت و لذت بخش تبدیل می کند.

وب سایت هایی برای یادگیری و تمرین گرامـــر زبان انگلیسی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

UsingEnglish.com

وبسایت UsingEnglish.com مجموعه گسترده ای از آزمون های زبان انگلیسی دارد که می توانید مباحث مختلف گرامر مثل کاربرد کلمه و واژگان را تمرین کنید. این سوالات برای زبان آموزان همه سطوح طراحی شده است: مبتدی، متوسطه و پیشرفته.

آزمون ها به صورت سوالات چندگزینه ای هستند و بعد از اینکه تمام سوالات را پاسخ دادید، نتیجه آزمون به شما گفته می شود. کلید سوالات هم با یک کلیک در اختیار شماست.

با استفاده از زبان انگلیسی، می توانید مباحث بیشتری را که در ارتباط با گرامر هستند، تمرین کنید. مثلا، وقتی صفت یا قید را یاد می گیرید، می توانید برای هر کلمه تمرین جداگانه داشته باشید یا درباره محل قرارگیری قید در یک جمله تمریناتی حل کنید.

قبل از شروع هر آزمون می توانید تعداد سوالات و درجه سختی آن را ببینید. با این روش می توانید تخمین بزنید هر آزمون چقدر زمان لازم دارد و آیا برای شما مناسب است یا نه.

GrammarBook.com

وبسایت GrammarBook.com منبعی عالی برای تمرین گرامر و قواعد نشانه گذاری است. در این وبسایت صدها آزمون وجود دارد که می توانید به صورت تکی یا در یک باندل آن ها را سفارش بدهید. همچنین این وبسایت تعداد زیادی آزمون های گرامر رایگان دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

آزمون های این وبسایت درباره موضوعاتی مثل اجزای کلام، هماهنگی فعل و فاعل و پیچیده ترین کلمات در زبان انگلیسی است.

مهم ترین امتیاز آزمون های این وبسایت، تمرکز آن روی نگارش به زبان انگلیسی است. می توانید مهارت های خود را در زمینه نشانه گذاری و استفاده از حروف بزرگ با آزمون های مختلف محک بزنید. این آزمون ها شما را برای مکاتبات واقعی به زبان انگلیسی (مقالات دانشگاهی، کاور لتر (Cover Letter) یا پروپوزال های تجاری) آماده می کند.

وب سایت هایی برای یادگیری و تمرین گرامر زبان انگلیسی

First-English

وبسایت First-English به طور تخصصی و انحصاری در حوزه آزمون های آنلاین زبان انگلیسی فعالیت می کند. یادگیری و تمرین زبان انگلیسی در این وبسایت کاملا رایگان است. آزمون ها تمام مباحث گرامری را پوشش می دهند. هر آزمون با تعدادی سوال جای خالی و همچنین سوالات چند گزینه ای ارائه می شود. برای هر سوال توضیح کوتاهی ارائه شده و همچنین دکمه «Help» هم وجود دارد که برای رسیدن به پاسخ صحیح، راهنماییتان می کند.

از آنجایی که این وبسایت فقط برای آزمون های زبان انگلیسی است، هیچ نکته مبهم و گیج کننده ای وجود ندارد. با این وبسایت می توانید با تسک های راحت و واضح تمرین کنید و از یک مبحث به مبحث بعدی بروید.

The British Council

وبسایت The British Council بهترین منبع یادگیری زبان انگلیسی است که به تمام جنبه های آموزش می پردازد. وقتی صحبت از گرامر زبان انگلیسی باشد، آزمون ها و تمرین های تعاملی زیادی به شما ارائه می شود که می توانید قوانین و قواعد زبان انگلیسی را تمرین کنید و یاد بگیرید.

بعضی از حوزه های گرامر که در تمرینات این وبسایت آمده عبارتند از:

Pronouns

Determiners and qualifiers

Possessives

Adjectives

Adverbials

Nouns

Verbs

Clauses, phrases and sentences

وقتی مبحث ضمایر را انتخاب کنید، به صفحه ای هدایت می شوید که تمام زیرمجموعه های ضمیر در آن وجود دارد؛ از جمله personal pronouns، possessive pronouns، reflexive pronouns، relative pronouns و غیره. در هر قسمت توضیحاتی را درباره استفاده درست و تمرین های تعاملی مشاهده خواهید کرد. به تمام سوالات پاسخ دهید و در انتها نتیجه را ببینید.

قسمتی هم برای دانش آموزان و زبان آموزان وجود دارد که در آن یا مشکلاتشان را می نویسند یا به هم کمک می کنند. یک حساب کاربری بسازید تا بتوانید در این بحث ها شرکت کنید.

وب سایت هایی برای یادگیری و تمرین گرامر زبان انگلیسی

کار نیکو کردن از پر کردن است. اگر از گرامر زبان انگلیسی استفاده نکنید، حرفه ای نمی شوید. از آنجایی که همیشه شرایط تمرین کردن با یک انگلیسی زبان را ندارید، بهانه نتراشید؛ وبسایت های آنلاین زیادی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. از این وبسایت ها برای تمرین گرامر و دیگر مهارت های زبان انگلیسی استفاده کنید.


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.4 از 5 از 7 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید