IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
هفت وبسایت برای یادگیری سریع خواندن زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 3.3/5
نویسنده: ایرانمهر
4 دی 1397

هفت وبسایت برای یادگیری سریع خواندن زبان انگلیسی

“هر چه بیشتر کتاب بخوانید، چیزهای بیشتری می دانید. هر چه بیشتر یاد بگیرید، می توانید به مکان های بیشتری سفر کنید.”

اکثر مردم با این جمله زیبا از دکتر «زوس» (Seuss) مشهور، نویسنده محبوب کودکان آشنا هستند. حرفی که او زده کاملا درست است و نمی شود چیزی بهتر از این گفت!

فرقی نمی کند مثل من عاشق مطالعه باشید یا فقط زمانی مطالعه کنید که مجبور هستید، حقیقت انکار ناپذیر این است که خواندن، یک مهارت بسیار گرانبها و با ارزش است.

اگر می خواهید سفر کنید، موقعیت های کاری خودتان را گسترش دهید، سلبریتی های مشهور و محبوبتان را در توییتر دنبال کنید یا دفترچه راهنمای اسپرسوسازی که جدیدا خریده اید را بخوانید و بفهمید، دانستن اینکه چطور بخوانید یک «باید» است!

خوشبختانه یادگیری خواندن به انگلیسی سخت و زمان بر نیست. فقط کافی است ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید.

هزاران منبع عالی و مقرون به صرفه برای خواندن در اختیار شما قرار دارد و ما در این مقاله هفت مورد از بهترین های آن ها را برای شما انتخاب کردیم!

هفت وبسایت برای یادگیری سریع خواندن زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

مزایای ابزار خواندن به زبان انگلیسی چیست؟

دلیل شما برای یادگیری زبان انگلیسی هر چیزی باشد، خواندن قسمتی است که باید در آن مهارت داشته باشید. تصور کنید می توانید رمانی را که همیشه آرزو داشتید به زبان انگلیسی بخوانید و ایمیل های کاری از مشتریان انگلیسی زبان را به راحتی بخوانید و بفهمید.

ابزارهایی که در زیر معرفی می کنیم به طور خاص برای تمرین و تقویت مهارت های خواندن طراحی شده اند. با این ابزار دیگر لازم نیست نگران گم شدن در یک متن سخت و دشوار باشید. به علاوه، با استفاده از عناصر تعاملی و مواردی مثل تمرین ها، فهرست واژگان، فایل های صوتی یا ویدیو مطمئن می شوید، مطالبی که گفته شده است یاد گرفتید.

همزمان با خواندن متون، طیف گسترده ای از واژگان را کشف می کنید که هیچ جای دیگری نمی توانید یاد بگیرید. همچنین می توانید تلفظ درست کلمات انگلیسی را هم یاد بگیرید.

خواندن راهی عالی برای فهمیدن ساختارهای گرامری زبان انگلیسی است که گاهی ما آن ها را در گفتار نادیده می گیریم یا حذف می کنیم، اما در واقع این ساختارها بخش مهمی از تسلط به زبان انگلیسی و روان صحبت کردن هستند.

بدون اتلاف وقت، در ادامه هفت منبع عالی برای تمرین خواندن به زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنیم که برای زبان آموزان سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده اند.

Cambridge English

وبسایت Cambridge English فعالیت های آنلاین فوق العاده ای به زبان آموزان انگلیسی ارائه می دهد که یکی از مهم ترین آن ها تمرین خواندن به زبان انگلیسی است.

محتوای این وبسایت خیلی متنوع است و تقریبا تمام موضوعات را شامل می شود؛ موضوعاتی از قبیل سفر، موضوعات علمی تخیلی، زبان شناسی و خرید کردن. فعالیت های این وبسایت بر اساس دشواری و موضوع دسته بندی شده است.

علاوه بر این، هر منبع زمانی را که برای خواندن و حل تمرین های بعد آن نیاز دارید به شما می گوید.

متنی که به عنوان جایزه در انتهای هر بخش قرار دارد ممکن است کمی متفاوت باشد. با این محتوا و با پاسخ دادن به سوالات مختلف می توانید خودتان را محک بزنید، خواندن را تمرین کنید و با انجام فعالیت های مختلف، خواندن با جزئیات را یاد بگیرید.

در این وبسایت می توانید طیف وسیعی از مطالب خواندنی از دنیای واقعی را هم پیدا کنید که شامل مقالات، ایمیل ها و موارد دیگر است.

USA Learns

وبسایت USA Learns یک وبسایت درجه یک، پرطرفدار و کاملا رایگان است. پر از مطالب و منابع برای زبان آموزان سطح مبتدی و متوسطه دارد.

موضوعاتی که در این وبسایت وجود دارد بسیار متنوع است و از تجارت گرفته تا آخرین اخبار و مسائل مطرح روز را شامل می شود. از آنجایی که USA Learns برای مهاجرین بزرگسال در آمریکا طراحی شده است، موضوعاتی از قبیل فرهنگ آمریکایی هم در این وبسایت وجود دارد که شاید برای شما که می خواهید به آمریکا مهاجرت کنید جالب باشد؛ البته اگر قصد مهاجرت ندارید و فقط می خواهید با فرهنگ این قاره و مردمان آن آشنا شوید باز هم می توانید از مطالب این وبسایت استفاده کنید.

تمام مطالب این وبسایت به همراه فعالیت ها و منابع اضافه مثل درس های گرامر و سوالات درک مطلب ارائه می شود. از آنجایی که متون این وبسایت فایل صوتی هم دارند، می توانید مهارت های شنیداری را هم تقویت کنید.

وبسایت USA Learns محتوایی برای مهارت دیگر مثل مکالمه، شنیدن، واژگان، تلفظ و غیره دارد و حتی دوره های ویژه ای هم برای کسانی دارند که می خواهند شهروند آمریکا شوند.

برای اینکه به تمام این مطالب و محتوای آموزشی دسترسی داشته باشید، باید در وبسایت آن ها ثبت نام کنید؛ به همین راحتی!

هفت وبسایت برای یادگیری سریع خواندن زبان انگلیسی

FluentU

وبسایت FluentU خاص ترین منبع در این فهرست است. به جای خواندن مطالب و تمرین ها، شما با ویدیوهای معتبر همه چیز را یاد می گیرید. پیش نمایش فیلم ها، موزیک ویدیوها، سخنرانی های انگیزشی و ویدیوهای متنوع دیگر از جمله مواردی است که در این وبسایت با آن ها برخورد خواهید داشت. این ویدیوها دستکاری شده و به صورت درس های آموزش زبان انگلیسی (و زبان دیگر) در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.

هر ویدیو متن کامل و فهرست واژگان دارد که می توانید قبل از تماشای ویدیو آن ها را بخوانید تا با کلماتی که نمی دانید آشنا شوید. سپس، در حالی که فیلم را تماشا می کنید، می توانید روی زیرنویس کلیک کنید تا ویدیو به طور اتوماتیک متوقف شود و معنی کلمه، تلفظ و عکسی از آن نمایش داده شود.

روشی سرگرم کننده و جذاب برای تقویت مهارت های خواندن و شنیدن صدای انگلیسی واقعی از مزیت های استفاده از این وبسایت است.

Learn English with Short Stories

مجموعه کتاب هایی که به طور خاص برای زبان آموزانی طراحی شده است که از خواندن داستان های کوتاه لذت می برند.

هر کتاب موضوع خاصی دارد؛ رازهای قتل، داستان های علمی تخیلی و فانتزی از جمله موضوعات این مجموعه کتاب ها هستند. هر داستان فهرست واژگان مخصوص به خود را دارد تا قبل از خواندن داستان آن ها را مرور کنید.

شیوه تدریس این کتاب بر پایه تکرار است که با خواندن داستان ها کلمات انگلیسی و مفاهیم زبان را یاد بگیرید. با این روش یاد می گیرید کلمات انگلیسی را به طور طبیعی بخوانید.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

EnglishClub

وبسایت EnglishClub وبسایتی رایگان برای زبان آموزان و مدرسان است و درباره موضوعات سرگرم کننده منابع زیادی دارد.

بخش مهارت ها، تست خواندن و درک مطلبی دارد که ابتدا سطح فعلی زبان شما را مشخص می کند و پیشرفت شما را در آینده اندازه گیری کند.

یکی از بهترین مزیت های وبسایت EnglishClub این است که می توانید موضوعات مورد علاقه تان را بخوانید. مطالبی که در این وبسایت وجود دارد شامل موزیک، فیلم ها، محیط زیست، فناوری و موضوعات متنوع دیگر است. حتی بخشی برای کودکان هم در نظر گرفته شده است و صفحه ای هم وجود دارد که برای رمان های کوتاه است.

هر متن با منابع آموزشی اضافه ای مثل ویدیو و فایل های صوتی، تمرین ها، فهرست کلمات، کوییزهای درک مطلب و سوالاتی برای بحث و مذاکره هم همراه شده اند.

In  Focus بلاگی از National Geographic

احتمالا با مجله معروف انگلیسی زبان National Geographic آشنا هستید. بلاگ In Focus منبعی است که به طور کامل روی پست هایی درباره یادگیری و آموزش زبان انگلیسی تمرکز دارد.

زبان آموزان می توانند مهارت های خواندن و درک مطلب را با مقالاتی درباره موضوعات مختلف مثل سفر و فرهنگ، عکاسی، انگیزه یادگیری و غیره یاد بگیرند. مقالات با توجه به زمان مورد نیاز برای خواندن آن ها دسته بندی شده اند.

در انتهای مقالات سوالاتی هم آمده است. این سوالات به طور کلی برای مخاطبان آموزش زبان نوشته شده اند، اما خیلی پیچیده و دشوار نیستند و دیدگاه جذاب و جدیدی درباره فرآیند یادگیری زبان انگلیسی به زبان آموزان ارائه می کنند.

علاوه بر این، گاهی برای خوانندگانی که پست های وبلاگ را می خوانند، مسابقاتی وجود دارد که می توانند با کامنت ها و ایده های دقیق و مفیدشان در این مسابقات شرکت کنند.

Oxford Bookworms Library

وبسایت Oxford Bookworms Library برای کسانی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم می خوانند، کتاب ها و مطالب «graded readers» دارد. این کتاب ها برای سطوح مختلف و خاص زبان انگلیسی نوشته شده اند.

این وبسایت هم برای کودکان و هم بزرگسالان کتاب هایی دارد که با توجه به سطح یادگیری به هفت سطح تقسیم شده اند. اکثر کتاب ها درباره داستان های کلاسیک و قدیمی هستند که در سطوح مختلف بازگویی شده اند.

هزاران منبع و فعالیت های عالی برای همراهی با این کتاب ها وجود دارند؛ فهرست واژگان با واژه های جدید، فایل های صوتی و آزمون هایی در ادامه داستان از جمله این موارد هستند.

هفت وبسایت برای یادگیری سریع خواندن زبان انگلیسی

قبل از اینکه کتابی را انتخاب کنید، در آزمون تعیین سطح رایگان آکسفورد شرکت کنید تا سطح زبانتان را بدانید.

با این تعداد منبع فوق العاده که در اختیار شما قرار گرفته است، هیچ بهانه ای برای اینکه یک خواننده حرفه ای باشید وجود ندارد. با مهارت در خواندن و درک مطلب می توانید فرصت های جدیدی برای خودتان رقم بزنید.


بیشتر بخوانید:خواندن (Reading)، از الزامات یادگیری یک زبان


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.3 از 5 از 3 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید