IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
10 منبع آنلاین یادگیری گرامر زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 4.2/5
نویسنده: ایرانمهر
1 دی 1398

10 منبع آنلاین یادگیری گرامر زبان انگلیسی

قرار است با دنیای سنتی خداحافظی کنیم و یادگیری گرامر زبان انگلیسی، این مبحث طاقت فرسا و نسبتا منفور را به اینترنت واگذار کنیم. معمولا کمتر کسی پیدا می‌شود که عاشق دستور زبان مادری خودش هم  باشد. چه برسد به ساختارهای پیچیده‌ی گرامری که مربوط به یک زبان دیگر است! اما ما قرار است بهترین منابع آنلاین یادگیری گرامر را به شما معرفی کنیم تا به کمک آن‌ها، هم بهتر درس بخوانید، هم انگیزه‌ی قوی‌تری برای یادگیری آن‌ها داشته باشید.

اما قبل از هر چیز می‌خواهم برایتان از احساسی حرف بزنم که مطمئنم قبلا آن را تجربه کرده‌اید. زمانی که قرار است کاری را انجام دهید، ولی انجام نمی‌دهید. حس خیلی بدی است، نه؟ کارهایی چون بیرون بردن زباله‌ها ، اتو کردن لباس‌ها، نوشتن تکالیف یا تمیز کردن خانه؟

احساس ناراحت کننده  و عذاب آوری است ، اینطور نیست؟

شاید روی مبل لم دهید و تلویزیون نگاه کنید، ولی همزمان آن احساس بد  و آزار دهنده یقه‌‌ی شما را رها نمی‌کند. زیرا کاری برای انجام دادن دارید.

درست مثل وقتی که سعی می‌کنید به گرامر زبان انگلیسی فکر نکنید.

شاید  بتوانید هنگام یادگیری طبیعی زبان انگلیسی از طریق فیلم و کتاب حسابی لذت ببرید و اوقات خوشی داشته باشید. مطمئنا سایر زبان‌ها را هم می‌توانید به این شیوه یاد بگیرید. بدون اینکه اصلا به گرامر فکر کنید.

اما گاهی ممکن است هنگام صحبت کردن یا نوشتن به زبان انگلیسی، احساس کنید که یک جای کار مشکل دارد. شاید راجع به برخی ساختارها سوال داشته باشید و در استفاده از برخی کلمات و ترتیب آن‌ها در جمله، دچار شک و شبهه شوید.

در این لحظات ممکن است اذیت شوید و کمی هم احساس پشیمانی داشته باشید. در همین مواقع است که انگیزه‌ی خود را برای یادگیری زبان انگلیسی از دست می‌دهید.

ما در مقالات زیادی به شما توصیه کردیم که برای شروع یادگیری یک زبان جدید، اصلا نباید نگران گرامر و ساختار دستوری صحیح باشید. ولی قرار نیست که برای همیشه آن را نادیده بگیرید!

البته، یادگیری گرامر انگلیسی چیزی نیست که یک شبه یاد بگیرید و حسابی هم در آن تبحر  پیدا کنید. شما باید در طول زمان به تمرین و یادگیری دستور زبان انگلیسی بپردازید تا به نتیجه‌ی مناسبی برسید.

10 منبع آنلاین یادگیری گرامر زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

اما اگر خودتان قبول دارید که برای یادگیری و مطالعه‌ی آن نهایت تلاشتان را می‌کنید، پس دیگر خیالتان راحت باشد. عذاب وجدان را کنار بگذارید و به یادگیری موثر خود ادامه دهید.

اما تضمین می‌کنم که حتی اگر از همان اوایل هم پیشرفت چندانی نکنید، حداقل از شر آن احساس آزار دهنده و عذاب‌آور خلاص می‌شوید و می‌دانید که برای درک ساختار زبان انگلیسی، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اید.

 و البته که به کمک اینترنت، به کارگیری تمام تلاشتان نباید چندان کار سختی باشد!

چگونه به صورت آنلاین گرامر زبان انگلیسی یاد بگیریم؟‌

حقیقت این است که گاهی اوقات لیست نبایدها بیشتر از بایدهاست. یعنی بیش از آنکه بخواهید کاری انجام دهید، باید از انجام برخی کارها پرهیز  کنید. این نکته به ویژه در مورد دستور زبان صادق است زیرا منابع گرامری زیادی وجود دارد که تمرین گرامر را آسان می‌سازد. اما برای استفاده از آن‌ها باید روش مناسبی بلد باشیم. در ادامه روش‌هایی را معرفی می‌کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید به بهترین شکل ممکن از منابع آنلاین، دستور زبان انگلیسی یاد بگیرید.

از تمرین‌های تعاملی کمک بگیرید

حتی اگر فکر می‌کنید که به بخشی از دستور زبان انگلیسی مسلط هستید، باز هم باید آن را تمرین کنید. انگلیسی نکات و زیر و بم‌های زیادی دارد و گاهی استثناءها از قوانین گرامری بیشتر می‌شوند. تمام این نکات‌ را فقط با تمرین کردن به دست خواهید آورد. تمرین به شما کمک می‌کند تا نکته‌ای را که یاد می‌‌گیرید را به خاطر بسپارید و به طور طبیعی از آن ساختار در گفتار و نوشتار خود استفاده کنید. یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌ها برای تمرین، استفاده از تمرینات تعاملی و فعالی هستند که می‌توانید به راحتی آن‌ها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

منظور از تمرین تعاملی چیست؟

تمرین‌های تعاملی تمریناتی هستند که شما را در فرایند یادگیری قرار می‌دهند. ممکن است لازم باشد جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید یا فقط پاسخ مناسب را از یک لیست پیدا کنید. در هر صورت، این تمرینات به شما اجازه می‌دهند تا با انجام کاری گرامر را یاد بگیرید و  به شما کمک می‌کند تا هرآنچه را که یاد گرفته‌اید، به خاطر بسپارید. این تمرینات ممکن است بخشی از دروس جدید باشند یا به صورت مجزا در سایت‌ها وجود داشته باشند. در زیر ، نمونه‌های زیادی از تمرین‌های تعاملی دستور زبان انگلیسی را مشاهده می‌کنید و با منابع آن‌ها هم آشنا خواهید شد.

تاثیر یادگیری گرامر زبان انگلیسی

نکته‌ی گرامری را که از دروس آنلاین یادگرفته‌اید، به زبان خودتان تمرین کنید.

منظورم از زبان خودتان، زبان فارسی نیست! تمرین آنلاین فوق‌العاده است. ولی نکته‌ای که واقعا اهمیت دارد، تمرین واقعی است! وقتی مطالعه‌ی بخشی از گرامر را به پایان رساندید و احساس کردید که به خوبی آن را یاد گرفته‌اید، سعی کنید خودتان جملات مختلفی بسازید و از آن ساختار در جملات خود بهره ببرید.

البته  شما همچنین می‌توانید از دستور زبانی که یاد گرفته‌اید در مکالمه با مردم استفاده کنید. اما اگر جملات خودتان را نوشته‌اید، می‌توانید از یک بومی انگلیسی زبان خواهش کنید که آن‌ها را برای شما بخواند و تصحیحش کند. این دست از افراد را در اینستاگرام پیدا نمی‌کنید، اما « a site like Lang-8» می‌تواند گزینه‌ی خیلی خوبی باشد.

یک لیست از سوالاتتان راجع به نکات گرامری تهیه کنید

بعضی اوقات ممکن است هنگام خواندن یا یادگیری، در مورد بخشی از دستور زبان انگلیسی سوال داشته باشید. شاید نخواهید تمرینتان را برای یافتن پاسخ سوال قطع کنید. پس سوالتان را جایی یادداشت کنید تا بعدا برای پیدا کردن جوابش، تحقیق کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت «it’s» و «its» چیست. احتمالاً این سوال چیزی نیست که بتوانید پاسخش را بلافاصله پیدا کنید. در واقع بسیاری از بومی‌های انگلیسی زبان هم دقیق نمی‌دانند که تفاوت این دو کلمه در چیست. اما اگر سوالتان را جایی بنویسید، فراموش نمی‌کنید که بعدا به آن برگردید و برای یافتن پاسخش تلاش کنید. زمانی که وقت کافی پیدا کردید، می‌توانید از یک بومی‌ انگلیسی‌زبان سوالتان را بپرسید. شما می‌توانید این دست از افراد را در سایتی مانند HiNative پیدا کنید.

منابع جهانی برای تمرین و یادگیری گرامر زبان انگلیسی

منابعی که در ادامه به شما معرفی می‌‌کنیم، می‌توانند در یادگیری و تمرین نکات گرامری به شما کمک کنند. تمام این منابع به شما موضوعات  مختلف گرامری را آموزش می‌دهند و همیشه هم در دسترستان قرار دارند. پس همیشه می‌توانید به آن‌ها برگردید و نکات را مرور کنید.

British Council LearnEnglish English Grammar

 

بخش LearnEnglish در سایت «British Council» به شما این امکان را می‌‌دهد تا موضوعات گرامری را که مناسب با سطح شماست پیدا کنید یا یک مبحث گرامری خاص را جستجو کنید. در قسمت «Choose a section»، می‌توانید روی «Beginner to pre-intermediate» یا  “Intermediate to upper intermediate”  کلیک کنید تا دستور زبان مخصوص آن سطح را مشاهده نمایید.

همچنین می توانید روی “Grammar reference”  کلیک کنید تا مبحث خاصی را پیدا کنید. به طور کلی شما با توضیحات واضح و کوتاهی رو‌به‌رو می‌‌شوید و سپس فرصتی برای تمرین با سؤالات چند گزینه‌ای پیدا خواهید کرد.

بخش LearnEnglish برای مطالعه‌ی افعال خیلی خوب است، زیرا در این بخش گزینه‌های مختلفی با افعال متعدد ارائه می‌شود. به عنوان مثال،‌ با این گزینه‌ها می‌توانید افعال معلوم «active»، مجهول‌ «passive»، وجه‌‌ها و افعال بی‌قاعده را یاد بگیرید.

My English Pages

به خاطر وجود بوک مارک، بخش « grammar page» در این سایت بسیار کاربردی است. اگر راجع به مبحثی سوال خاصی دارید، این سایت بهترین گزینه برای شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پایین لیست بروید و به جستجوی دقیق موضوع مد نظر خود بپردازید. اینکه تمام مباحث مربوط به نکات گرامری فقط در یک صفحه قرار دارند، خیلی مفید و جالب است. چون دیگر لازم نیست بدانید مبحث دستوری مورد نظر شما در کدام گروه  گرامری قرار دارد. برای مثال، اگر می‌خواهید به اسامی جمع «Plurals» نگاهی کنید، باید این نکته را بدانید که در دسته‌ی «Nouns» قرار دارد. اما در این سایت نیازی نیست که خودتان این موضوع را بدانید (البته در کل لازم است، اما اوایل که هنوز این نکات را نمی‌دانید، استفاده از این سایت بد نیست). تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال کلمه «Plurals» باشید.

وقتی می‌خواهید مبحث خاصی را تمرین کنید، می‌توانید به بخش exercises section بروید. برخی از تمرینات این امکان را برای  شما  فراهم می‌کنند که به جای انتخاب آن‌ها، پاسخ مورد نظر را تایپ کنید. این فرصت برای یادگیری بسیار عالی است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که به صورت فعال‌تری گرامر را یاد بگیرید.

10 منبع آنلاین یادگیری گرامر زبان انگلیسی

English4U

اگر می‌خواهید از این نکته مطمئن شوید که دستور زبان صحیح را در زمان مناسب یاد بگیرید، English4U گزینه‌ی خوبی برای کمک به شماست. در بخش « grammar page» فقط کافی است پایین  صفحه بروید تا مباحث گرامری را برای همه سطوح مشاهده کنید که شامل سطوح مبتدی ، ابتدایی ، متوسط ​​و پیشرفته می‌شود. سپس می‌توانید روی هر موضوعی  که می‌خواهید کلیک کنید تا محتویات آن را بررسی نمایید.

برای پیدا کردن تمرین‌های گرامری، می‌توانید مستقیما به بخش « exercises section» بروید. با این حال، نکته‌ی جالب دیگری که درباره English4U وجود دارد این است که در پایین هر صفحه‌ی گرامری لینکی وجود دارد که شما را به صفحه‌ای با تمرینات مناسب متصل می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید یک درس کامل گرامری پیدا کنید که هم تکنیک‌های مختلف را به شما توضیح می‌دهد هم شامل تمرین‌های مختلف و مرتبطی می‌شود، فقط باید آن مبحث را در صفحه‌ی گرامری پیدا کنید.

به عنوان مثال ، اگر در بخش Intermediate روی افعال Modal کلیک کنید، توضیحی کوتاه در مورد این افعال می‌بینید که با مثال‌های مختلفی ارائه شده است و سپس تمرین‌های مختلفی هم نگاشته شده است.

این سایت برای یادگیری مباحث گرامری در سطح متوسط بسیار مناسب است. مطالبی که برای زبان‌آموزان سطح متوسط در این سایت درج می‌شود، بیشتر از مطالب مربوط به سایر سطوح است که آن را به منبعی تخصصی و مناسب برای این زبان‌آموزان تبدیل می‌کند. علاوه بر افعال «modal»، شما می‌توانید مباحث مربوط به ضمایر انعکاسی و حتی جمله‌واره‌های شرطی را نیز پیدا کنید.

EnglishClass101

اگر می خواهید یک شخص واقعی دستور زبان انگلیسی را برای شما توضیح دهد،  Language Learning’s EnglishClass101  این امکان را فراهم می‌آورد. دروس گرامر انگلیسی در این  سایت به کمک پادکست‌ها و ویدیوهای مختلف توضیح داده شده است. شما می‌توانید این فیلم‌ها را به صورت رایگان در کانال YouTube آن‌ها پیدا و تماشا کنید یا برای مطالعه‌ی دروس بیشتر در وب سایت آن‌ها  ثبت‌نام کنید.

علاوه بر دروس دستور زبان ساده، سایت EnglishClass101 به شما دیالوگ‌هایی ارائه می‌دهد تا به کمک آن‌ها گرامر را در متن یاد بگیرید. با عضویت در این سایت می‌توانید به سایر ابزارهای یادگیری نظیر فلش‌کارت‌های مختلف نیز دسترسی پیدا کنید تا به شما در تمرین آنچه می‌آموزید کمک کند.  در مجموع، سایت EnglishClass101 برای یادگیری نحوه اعمال دستور زبان در شرایط واقعی زندگی بسیار مناسب است.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

توضیحات فوق‌العاده: منابعی برای یادگیری و درک گرامر زبان انگلیسی

بسیار خوب، اکنون ما منابعی را که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری و تمرین گرامر انگلیسی استفاده کنید، معرفی کرده‌ایم. اما گاهی اوقات شما فقط به یک توضیح سریع نیاز دارید. یا گاهی اوقات به مطلبی نیاز دارید که با مطالب قبلی که خوانده‌اید، تفاوت داشته باشد و با زبانی دیگر همان موضوع را توضیح دهد. در هر صورت ، منابع زیر می‌توانند برای پاسخ به سؤالات گرامری شما یا آموزش بخش‌های مختلف دستور زبان انگلیسی مفید باشند.

English Grammar Course for Beginners: Basic English Grammar by Shaw English Online

اگر هنوز نمی‌دانید برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی از کجا شروع کنید، این ویدیو می‌تواند بسیار مفید باشد. این ویدیو که از «Shaw English Online» گرفته شده است، به شما نکات مقدماتی و اصول اولیه را آموزش می‌دهد. گوینده با الفبای انگلیسی شروع می‌کند و از همین الفبا استفاده می‌کند تا در مورد نحوه شکل‌گیری و ارتباط کلمات با کلمات دیگر صحبت کند. از آنجا که این درس مطالب زیادی را پوشش می‌دهد، بد نیست که آن را به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم کنید. این درس در واقع از چندین فیلم کوتاه‌تر ساخته شده است، بنابراین به راحتی می‌توان یک بخش را متوقف کرد و و یادگیری بخش بعدی را به زمان دیگری واگذار نمود.

در حالی که این منبع برای مبتدیان سطح پایین درنظر گرفته شده است، از آن می‌توان برای مبتدیان سطح بالاتر یا حتی زبان‌آموزان سطح متوسط که می‌خواهند اطلاعات خود را مرور کنند، استفاده کرد.  گوینده از تصاویر و حرکات مختلفی برای رساندن معنا استفاده می‌کند که همین تکنیک، درک و دنبال کردن فیلم را راحت‌تر می‌سازد.

TalkEnglish.com Basic English Grammar Lessons

آیا شما فقط به یک توضیح سریع یا یادآوری یک مبحث عمومی در گرامر انگلیسی نیاز دارید؟ اگر چنین است، این سایت برای شما مناسب است! از صفحه لینک داده شده در بالا، می‌توانید به چندین درس بسیار کوتاه و ساده در برخی از مباحث پرطرفدار گرامر انگلیسی دسترسی پیدا کنید. تنها یک دقیقه طول می‌کشد تا هر درس را سرسری نگاهی کنید و به یک نتیجه و ایده‌ی کلی برسید. این سایت برای جستجوی مباحثی که قبلاً مطالعه کرده‌اید و حالا می‌خواهید آن‌ها را مجددا دوره کنید، مناسب است.

با اینکه دروس عمدتا بسیار ساده و کوتاه هستند، اما در پایان هر درس کوییزهای کوتاهی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید مهارت و دانش خود  در آن مبحث را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید.

یادگیری حروف اضافه در هر زبانی سخت است و گاهی شما باید بارها آن‌ها را مطالعه کنید تا بالاخره یاد بگیرید که با کدام فعل، چه حرف اضافه‌ای استفاده کنید و چگونه این حروف را به کار بگیرید. پس اگر با معنی دقیق کلماتی چون «On»، «at»، یا «in» درگیر هستید،‌ آن‌ها را در TalkEnglish.com بررسی کنید.

Oxford Online English Free English Grammar Lessons

اگر بعضی اوقات می‌خواهید که یک شخص بیاید و موضوعی را به شما توضیح دهد، پس حتما از این سایت استفاده کنید. سایت Oxford Online English یک سرویس آموزشی است. اما آن‌ها تعدادی ویدیو نیز برای آموزش گرامر زبان انگلیسی ارائه داده‌اند که  می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان در وب سایت  مشاهده کنید. هر فیلم با توضیحات مکتوب و مثال‌های زیادی همراه است. در پایان هر درس کوییزهای کوتاهی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید اطلاعاتتان را مرور کنید.

از آنجا که دروس ارائه شده در این سایت وسیع‌تر و جامع‌تر هستند، این سایت واقعا برای یادگیری موضوعات پیچیده‌تر مانند ساختار جملات انگلیسی بسیار مناسب است.

نکته: به یاد داشته باشید که نکات گرامری تدریس شده در این سایت انگلیسی بریتانیایی است، اما زبان‌آموزانی که انگلیسی آمریکایی را یاد می‌گیرند نیز  می‌توانند از این سایت استفاده کنند. شما ممکن است فقط چند تفاوت کوچک در املا و ساختار‌های گرامری متوجه شوید که حتی می‌توانند در درک بیشتر زبان انگلیسی به شما کمک کنند.

باشگاه آنلاین انگلیسی: ایستگاه تمرین‌های گرامری

اما اگر هیچ نیازی به توضیحات نداشتید و فقط می‌خواستید تمرین کنید،‌ باید از چه منابعی کمک بگیرید؟ در ادامه سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با ارائه تمرین‌ها و کوییزهای مناسب، به شما در تقویت دانش گرامری کمک می‌کند.

englisch-hilfen.de English Grammar Exercises

این سایت دارای هزاران تمرین برای انواع مباحث گرامر انگلیسی است. برخی از تمرین‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که پاسخ خود را تایپ کنید (این تمرین‌ها با کلمه «text» مشخص شده‌اند). سایر تمرین‌ها شامل سوالات چند گزینه‌‌ای می‌شوند. حتی می‌توانید تمرین‌های بامزه و سرگرم‌کننده‌ای را با عنوان «بازی»، «پازل»‌ یا  «جدول کلمات متقاطع» پیدا کنید.

در این سایت، تمرینات بسیار زیادی برای یادگیری افعال بی‌قاعده وجود دارد که می‌تواند برای هر زبان‌آموزی مفید باشد. برای دسترسی به آن‌ها به بخش «Irregular and regular verbs» بروید. از آن‌جا ، می‌توانید روی کوییزهای مختلفی کلیک کنید و به تمرین و یادگیری هرچه بیشتر این افعال بپردازید.

ESOL Courses English Grammar Lessons

این سایت دارای انواع مختلفی از دروس گرامری است. هر درس با توضیحات ملموس و خوبی ارائه می‌شود اما برخی تمرینات سرگرم کننده و کاربردی هم وجود دارد که  بر اساس مکالمات روزمره و دنیای واقعی طراحی شده‌اند. پس با حل این تمرین‌ها، گرامر در زندگی را یاد می‌گیرید.

 منابعی برای یادگیری گرامر انگلیسی در موضوعات تجاری و اقتصادی

اگر برای تجارت و کسب‌ و کار در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید. چون در این سایت مطالب مختلفی در زمینه‌ی تجارت ارائه می‌شود. استفاده از این سایت سرعت یادگیری شما را بالاتر می‌برد و سریع‌تر می‌توانید هرآنچه را که یادگرفته‌اید، به کار بگیرید. علاوه‌ بر این، استفاده از مطالب و تمرین‌های این سایت انگیزه‌ی یادگیری را در وجودتان تقویت می‌کند.

لینک بالا شما را به بخشی می‌برد که تمرین‌های تجاری زیادی وجود دارد. برای مثال با ساختارها و جملاتی آشنا می‌شوید که در محیط‌های تجاری و جلسات کاری استفاده می‌شود و کاربرد دارد. اگرچه مثا‌ل‌ها آنقدر عمومی هستند که هر زبان‌آموز معمولی هم بتواند از این سایت بهره ببرد.

سوالات متداول

ضررهای یادگیری گرامر به صورت آنلاین چیست؟‌

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی نمی‌توان بر یادگیری آنلاین اشکال گرفت. اما در هر صورت، از آنجا که اینترنت علاوه بر مطالب مفید، تلگرام، اینستاگرام و فیس‌بوک هم دارد، پس مطمئنا تمرکز شما در یادگیری کمتر خواهد بود. برای حل این مشکل می‌توان همیشه کنار خود کاغذ و قلم نگه داشت و آموزش آنلاین را با یادگیری سنتی و نوشتن ترکیب کرد? 

آیا دروس آنلاین سخت‌تر هستند؟

قرار  نیست نکات گرامری آنلاین از کتاب کلاسی شما آسان‌تر باشد و معمولا از آنجا که اینترنت به‌روزرسانی می‌شود، پس ممکن است با مطالب جدیدی برخورد کنید که قبل از آن ندیده باشید. اما جدید بودن آن‌ها هم به معنی سخت بودن این نکات نیست.

آیا می‌توان با مدرک آنلاین به تدریس زبان انگلیسی پرداخت؟‌

برخی از سایت‌ها پس از آموزش گرامر یا هر نکته‌ی دیگری در زبان انگلیسی به شما مدرکی ارائه می‌کنند. شما به کمک آن مدرک می‌توانید به یک مدرس آنلاین تبدیل شوید، ولی اگر می‌خواهید در آموزشگاه‌ها و به صورت حضوری تدریس کنید، باید یکی از مدارک مخصوص تدریس را به صورت کتبی و کاغذی اخذ کنید. برای مثال می‌توان به مدرک TTC یا TKT اشاره کرد.

10 منبع آنلاین یادگیری گرامر زبان انگلیسی

سخن آخر

یادگیری گرامر زبان انگلیسی مهم است، اما روش یادگیری هر کس با شخص دیگر متفاوت است. یکی از کتاب درسی و کتاب کار کمک می‌گیرد، دیگری جزوه‌ی استادش را می‌خواند و یکی دیگر از منابع آنلاین جهت یادگیری گرامر استفاده می‌کند. ما در این پست سعی کردیم منابع مختلفی را به شما معرفی کنیم که به کمک آن‌ها به راحتی بتوانید به تمرین و مطالعه‌ی گرامر زبان انگلیسی بپردازید و از روش‌های سنتی‌تر، فاصله بگیرید.

مهم نیست که چطور می خواهید دستور زبان را یاد بگیرید، نکته مهم این است که این کار را ادامه دهید.

و به شما قول می‌دهم، به محض اینکه تمرینات و مطالعه را آغاز کنید، وجدان دردتان بر طرف می‌شود  و می‌توانید استراحت کنید و به چیزهای دیگر هم کمی فکر کنید! باورتان بشود یا نشود، حتی می‌توانید سریال کره‌ای و ترکیه‌ای تماشا کنید! اشکالی ندارد؟


بیشتر بخوانید: اهمیت گرامر زبان انگلیسی؛ روش هایی برای مطالعه هوشمندانه

بیشتر بخوانید: وب سایت هایی برای یادگیری و تمرین گرامر زبان انگلیسی


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.2 از 5 از 5 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. سمیع الله مرادی
    26 آبان 1401
    پاسخ دادن

    بابت معلومات مفید تون ممنونم
    والبته باکمال میل میخواهم انگلیسی را بیاموزم ویاد بگیرن

    • ایرانمهر
      26 آبان 1401
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر ممنونم از شما
      برای یادگیری زبان با یکی از شعب ما تماس حاصل نمایید همکاران ما اطلاعات لازم را در زمینه ثبت نام در اختیارتان قرار میدهند .

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید