IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
9 اردیبهشت 1403

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی

 اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید احتمالا به دنبال بهترین منابع در این زمینه خواهید بود. بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی می‌توانند در این زمینه به شما کمک کرده و شرایطی را فراهم کنند تا بتوانید خیلی ساده و راحت زبان آلمانی را بیاموزید. استفاده از این اپلیکیشن‌ها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد که بدون شک یکی از مهم‌ترین مزایای آن این است که شما می‌توانید با کمترین هزینه یا حتی به‌صورت کاملا رایگان از آنها استفاده کنید.

مزیت مهم دیگری که این اپلیکیشن‌ها در زمینه آموزش زبان آلمانی دارند این است که آنها معمولا برای رده‌های سنی مختلف گزینه مناسبی هستند. پس هم بزرگسالان می‌توانند از آنها استفاده کرده و هم کودکان می‌توانند ارتباط خوبی را با این اپلیکیشن‌ها برقرار کنند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به شکل بهتری با این اپلیکیشن‌ها آشنا شده و بتوانید از آنها در زمینه یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

آشنایی با اپلیکیشن Duolingo

بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه وجود دارد اپلیکیشن Duolingo است. این اپلیکیشن قابلیت‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که باعث می‌شود تا یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده شما باشد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن که باعث می‌شود تا به‌عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی شناخته شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         این اپلیکیشن به‌عنوان بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در کل دنیا به شمار می‌آید.

–         به شما کمک می‌کند تا بتوانید دایره لغات خود را در زمینه زبان آلمانی ارتقا داده و با ساختار جملات در این زبان نیز آشنا شوید.

–         اگر نیازمند بالا بردن انگیزه خود برای یادگیری زبان هستید اپلیکیشن Duolingo با توجه به محتوای جذابی که ارائه می‌دهد بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بو.

–         شما می‌توانید روند روزهایی که مشغول به تمرین کردن در این اپلیکیشن بوده‌اید را برسی کرده و میزان پیشرفت خود را بسنجید.

–         تکرار شدن تمریناتی که در این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌گیرد به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید مفاهیم و مطالب مختلف را به شکل بهتری به خاطر بسپارید.

–         این برنامه به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. به همین علت نیز نیازی نخواهد بود که هزینه‌ای را برای استفاده از آن پرداخت کنید.

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری آلمانی

دوره های آموزش زبان آلمانی

دوره های حضوری آلمانی ایرانمهر
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان

اپلیکیشن Der Die Das برای یادگیری زبان آلمانی

وقتی که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید باید به این نکته کلیدی و بسیار مهم دقت داشته باشید که Der Die Das یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود و استفاده توسط شما خواهد بود. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی به شمار می‌آید. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این اپلیکیشن رایگان بودن آن است که به شما اجازه می‌‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای از آن استفاده کنید. از طرف دیگر این برنامه یک اپلیکیشن کامل در زمینه یادگیری زبان آلمانی به شمار می‌آید.

در این برنامه برای آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان  شما می‌توانید خیلی ساده و راحت انواع کلمات را جستجو کرده و آنها را به دایره لغات خود اضافه کنید. از طرف دیگر شما می‌توانید با نکات گرامری که در زمینه آموزش زبان آلمانی برای کودکان یا حتی بزرگسالان کاربرد دارند نیز آشنا شده و اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست بیاورید. در این برنامه شما می‌توانید مجموعه‌ای از کلمات را جمع‌آوری کنید که که در آینده قصد دارید آنها را مرور کرده و به حافظه بلندمدت خود بسپارید.

سادگی و در عین حال پرکاربرد بودن این برنامه از جمله مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا ما آن را در لیست بهترین برنامه‌هایی که در این زمینه وجود دارند قرار دهیم.

اپلیکیشن DW Deutsch Lernen

آیا شما هم به دنبال بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی هستید؟ یکی از بهترین برنامه‌هایی که در این زمینه وجود دارد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید سطح مهارت‌های خود در زمینه زبان آلمانی را ارتقا دهید برنامه DW Deutsch Lernen است. این برنامه مخصوص یادگیری لغات طراحی شده است؛ ولی شاید برای شما جالب باشد که بدانید در آن می‌توانید نکات گرامری متعددی را نیز بیاموزید که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین نتیجه را با استفاده از این برنامه دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که این برنامه دارد این است که شما می‌توانید با استفاده از آن روی مهارت مکالمه خود به زبان آلمانی نیز کار کرده و این مهارت را در خود تقویت کنید. فراموش نکنید که این اپلیکیشن یک آزمون تعیین سطح را نیز به شما ارائه می‌دهد. زمانی که شما در این آزمون شرکت می‌کنید می‌توانید سطح مناسب خود برای شروع را پیدا کرده و به این ترتیب بهترین مسیر را برای یادگیری زبان آلمانی طی کنید.

دقت داشته باشید که تمرکز اصلی این برنامه روی بهبود مهارت‌های مکالمه و گسترش دایره لغات است. به همین علت نیز سناریوهای روزانه‌ای برای آن طراحی می‌شوند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید این مسیر را به شکل بهتری طی کنید. در نهایت باید دقت داشته باشید که DW Deutsch Lernen دارای پادکست‌های مختلف و همین‌طور فایل‌های پی دی اف قابل دانلود است که می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید.

آشنایی با بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی

آشنایی با اپلیکیشن Tandem

زمانی که فرایند یادگیری زبان آلمانی را آغاز کرده و با اصولی که در این زبان وجود دارند آشنا می‌شوید زمان آن می‌رسد که مهارت‌های مختلف خود در این زبان را ارتقا دهید. یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی که می‌تواند در این زمینه به میزان زیادی به شما کمک کند برنامه Tandem است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با سایر زبان‌آموزانی که در این اپلیکیشن فعالیت دارند و قصد یادگیری زبان آلمانی را دارند ارتباط گرفته و به این ترتیب بتوانید به‌صورت تعاملی روی مهارت‌های خود کار کنید.

یکی از ویژگی‌های کلیدی و مهم این برنامه ارائه یک چت آنلاین برای آموزش زبان آلمانی برای نوجوانان است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا فرایند یادگیری زبان آلمانی به میزان زیادی برای شما جذاب‌تر شود. این برنامه فضایی را برای تمرین کردن مهارت‌های مختلف نیز به شما ارائه می‌دهد. استفاده از این فضا می‌تواند مسیر یادگیری شما را تغییر داده و به میزان زیادی در این زمینه به شما کمک کند. شروع کارکردن با این برنامه بسیار ساده و راحت است و شما تنها باید یک حساب کاربری را در این اپلیکیشن ایجاد کرده و شروع به کار کنید.

از اپلیکیشن Drops برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید

یادگیری بصری یکی از بهترین تکنیک‌های یادگیری زبان به شمار می‌آید که امروزه بسیاری از افراد از این قابلیت استفاده کرده و تلاش می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن زبان آلمانی را بیاموزند. Drops یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی است که امروزه امکان یادگیری بصری را برای زبان‌آموزان علاقه‌مند به این حوزه فراهم کرده است. تمرکز اصلی این اپلیکیشن روی یادگیری لغات مختلف با استفاده از تصاویری است که یادگیری بصری را فراهم می‌کنند.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای مهم این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         این اپلیکیشن امکان یادگیری با روش‌های سرگرم‌کننده را برای شما فراهم کرده است. به همین علت نیز انگیزه شما در طول یادگیری زبان آلمانی حفظ خواهد شد.

–         در این اپلیکیشن از بازی‌های مختلفی برای یادگیری زبان آلمانی استفاده می‌شود.

–         دروس اصلی این اپلیکیشن از دروس کوچک‌تری تشکیل شده‌اند که هریک از این کلاس‌ها تنها 5 دقیقه طول می‌کشد. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا یادگیری زبان آلمانی به میزان زیادی برای شما ساده‌تر شود.

پس اگر شما هم به دنبال یک اپلیکیشن قدرتمند رایگان برای یادگیری زبان آلمانی هستید می‌توانید همین حالا اقدام به نصب این برنامه کنید.

اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی

دوره های آنلاین آموزش زبان آلمانی

دوره های آنلاین آلمانی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

بیشتر بخوانید: با اپلیکیشن Busuu زبان را سریع یاد بگیرید

بیشتر بخوانید: بهترین دیکشنری‌های آلمانی برای زبان آموزان

آشنایی با اپلیکیشن Memrise

وقتی که قصد دارید با بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی آشنا شده و از آنها برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید باید بدانید که Memrise یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که باید آن را به لیست گزینه‌های خود اضافه کنید. یکی از مهم‌ترین اصولی که در این برنامه وجود دارد این است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مکالمه تسلط خاصی پیدا کنید. یادگیری مکالمه به زبان آلمانی به شما کمک می‌کند تا تسلط خود روی این زبان را به میزان زیادی افزایش دهید.

از طرف دیگر شما از این برنامه در هر محیطی می‌توانید استفاده کنید و از این نظر محدودیت خاصی برای شما وجود نخواهد داشت. نکته جالبی که در این برنامه به شما ارائه می‌شود این است که شما می‌توانید علاوه بر دسترسی به طیف گسترده‌ای از لغات به بیش از 30 هزار مکالمه به زبان بومی آلمانی نیز دسترسی پیدا کنید. در این برنامه یک معلم زبان آلمانی هوش مصنوعی نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد روی مهارت مکالمه خود تمرکز کرده و به این ترتیب بازخورد مناسبی را از این هوش مصنوعی دریافت کنید.

برنامه Busuu و ویژگی‌های آن

اگر شما هم قصد یادگیری زبان آلمانی را با بالاترین کیفیت ممکن دارید برنامه Busuu می‌تواند در این زمینه به میزان زیادی به شما کمک کند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه که باعث می‌شود تا جز لیست بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         این برنامه روی لغات شما تمرکز کرده و تلاش می‌کند تا لغات زبان آلمانی را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش دهد.

–         از طرف دیگر این برنامه روی یادگیری دستور زبان آلمانی نیز تمرکز می‌کند. به همین علت نیز شما می‌توانید مهارت‌های خود در گرامر این زبان را نیز ارتقا دهید.

–         این اپلیکیشن یک برنامه مطالعه شخصی را به شما ارائه می‌دهد. این برنامه مطابق با اهدافی که در این برنامه شما برای خود تعیین کرده‌اید مشخص خواهد شد. به همین علت نیز می‌تواند به شما در طی کردن مسیر یادگیری زبان آلمانی کمک شایانی کند.

–         این برنامه دارای یک قابلیت بازبینی هوشمند است که تمامی مشکلات و ایرادات لغت و گرامری شما را بررسی کرده و توضیحات کاملی را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد.

پس شما هم همین حالا باید اقدام به نصب برنامه Busuu کرده و از آن برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید.

Rosetta Stone و کاربردهای مهم آن در یادگیری زبان آلمانی

اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی هستید حتما باید از برنامه Rosetta Stone نیز در این زمینه استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های متعددی است و به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن زبان آلمانی را بیاموزید. یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه این است که از تصاویر برای یادگیری لغات استفاده می‌کند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید به‌صورت بصری این لغات را بیاموزید و از آنها استفاده کنید.

از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که بخش‌های مختلف این برنامه از انواع متن‌ها و فایل‌های صوتی نیز برای آموزش زبان آلمانی استفاده می‌کند. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا زبان آلمانی را از طریق ویدئوهای مختلف بیاموزید باید بدانید که Rosetta Stone یکی از بهترین برنامه‌هایی است که چنین امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. درس‌هایی که در این اپلیکیشن وجود دارند مطابق با سناریوهای زندگی روزمره طراحی شده‌اند و به همین علت نیز می‌توانند در محیطی شاد و جذاب زبان آلمانی را به شما یاد دهند.

آشنایی با اپلیکیشن Babbel و استفاده از آن برای یادگیری زبان آلمانی

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی برنامه Babbel است که قابلیت‌های متعددی را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد. اگر شما هم به‌صورت جدی علاقه‌مند هستید تا اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنید باید بدانید که اپلیکیشن Babbel در این زمینه به میزان زیادی به شما کمک خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های اساسی این برنامه این است که بیشتر روی بازی‌های مختلف تمرکز کرده و تلاش می‌کند تا از طریق انواع بازی‌ها اقدام به آموزش زبان آلمانی به شما کند.

دوره‌های زبان در این اپلیکیشن به دو دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که در سطوح مختلف ارائه می‌شوند. یکی از مزایای مهم استفاده از این برنامه این است که دروس آن بسیار کوتاه هستند. همین موضوع نیز به شما کمک می‌کند تا در هر بازه زمانی بتوانید یک درس را از دروس آن مطالعه کرده و اقدام به تمرین آن کنید. از طرف دیگر در این برنامه یک مربی گفتگوی هوشمند که از قابلیت تشخیص گفتار استفاده می‌کند وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل بهتری روی تلفظ حروف در زبان آلمانی تمرکز کنید.

پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا زبان آلمانی را به شکلی جدی بیاموزید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما Babbel را نیز روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

Pimsleur و ویژگی‌های آن

اگر سطح مهارت‌های شما در زمینه زبان آلمانی بالاست و به دنبال بهبود مهارت‌های خود هستید باید بدانید که Pimsleur می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی است که برنامه‌ای کاملا مبتنی بر صداست. تمامی محتواهایی که در این برنامه وجود دارند همگی فایل‌های صوتی هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا در کنار سایر مهارت‌ها بتوانید تلفظ کلمات در زبان آلمانی را نیز به بهترین شکل ممکن بیاموزید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این اپلیکیشن بیش از 80 ساعت محتوا و تمرین زبان آلمانی دارد که به دروس سی دقیقه‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. نکته مهم دیگری که باید درباره این برنامه بدانید این است که این برنامه کاملا مکالمه محور است. شما با استفاده از این اپلیکیشن یاد می‌گیرید که چگونه به زبان آلمانی مادری صحبت کرده و با دیگران ارتباط برقرار کنید. از طرف دیگر شما با استفاده از بازی‌های مختلف می‌توانید دایره لغات خود را نیز گسترش دهید.

در نهایت نباید فراموش کنید که این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی به شمار می‌آید.

اپلیکیشن Lingopie و مزایای آن

آخرین مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی که قصد داریم در این مطلب درباره آن صحبت کرده و نکات کلیدی و بسیار مهمی را برای شما بیان کنیم اپلیکیشن Lingopie است. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان آلمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         این برنامه کاملا مبتنی بر ویدئو است و در آن طیف وسیعی از محتواهای ویدئویی تلویزیونی به زبان آلمانی وجود دارند.

–         شما می‌توانید ویدئوهای این برنامه را با دو زیرنویس جداگانه مشاهده کنید. همین موضوع نیز می‌تواند به طور مستقیم روی فرایند یادگیری شما تاثیرگذار بوده و به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن زبان آلمانی را بیاموزید.

–         در کنار مطالب آموزشی این اپلیکیشن شما به طیف وسیعی از تمارین نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

بهترین اپلیکیشن ها بـــرای یادگیری زبان آلمانی

دوره های خصوصی آموزش زبان آلمانی

دوره های خصوصی آلمانی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

سخن پایانی

استفاده از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید زبان آلمانی را به بهترین شکل ممکن بیاموزید. اگر شما هم علاقه‌مند به یادگیری این زبان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط آموزشگاه زبان ایرانمهر نیز در این زمینه استفاده کرده و از مزایای این اپلیکیشن‌ها نهایت بهره را ببرید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی پاسخ دهیم.

چرا باید از اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنیم؟

این برنامه‌ها رایگان بوده و محتوای غنی را برای یادگیری آلمانی به شما ارائه می‌دهند.

چگونه باید از برنامه‌های آموزش زبان آلمانی استفاده کنیم؟

سعی کنید به‌صورت روزانه از این اپلیکیشن‌ها استفاده کرده و مسیر یادگیری را طی کنید.

بیشتر بخوانید: یادگیری زبان آلمانی با فلش کارت

بیشتر بخوانید: بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 36 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. نکیسا واصلی
    10 اردیبهشت 1403
    پاسخ دادن

    در رابطه با شهریه زبان آلمانی چکار باید انجام بدم سوال داشتم ؟

    • ایرانمهر
      10 اردیبهشت 1403
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر جهت آگاهی از نحوه ثبت نام و میزان شهریه دوره آموزشی مدنظر به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند .

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید