IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
28 فروردین 1403

بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی

وقتی که صحبت از یادگیری گرامر زبان آلمانی یا هریک از مهارت‌های دیگر این زبان می‌شود اولین نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که روش‌های مختلفی برای یادگیری این زبان وجود دارد. یکی از بهترین روش‌هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده از بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن روی مهارت‌های مختلف خود کار کرده و به بهترین شکل ممکن زبان آلمانی را بیاموزید و بتوانید از این زبان در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

کارکردن با بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی و همین‌طور معلمان آنلاینی که در این زمینه وجود دارند می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را از یادگیری زبان آلمانی دریافت کنید. به همین علت نیز ما در این بخش از آموزش زبان آلمانی قصد داریم کمی بیشتر درباره این اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌ها صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم قصد آشنایی با این پلتفرم‌ها را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

چرا باید یک معلم آلمانی آنلاین را استخدام کنیم؟

برای آشنایی با بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی بدون شک این سوال برای شما هم پیش آمده است که چرا باید یک معلم آنلاین را برای یادگیری زبان آلمانی استخدام کنیم و این کار چه مزایایی را می‌تواند برای ما به همراه داشته باشد؟ از جمله مهم‌ترین مزایای کمک گرفتن از یک معلم آنلاین زبان آلمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روش تدریس شخصی

بدون شک اولین مورد از مزایای استفاده از بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی این خواهد بود که یک معلم آنلاین زبان آلمانی دارای روش تدریس شخصی مخصوص به خود است. به همین علت نیز شما باید متعهد شوید که به این روش شخصی پایبند بوده و روی آن تمرکز داشته باشید. دقت داشته باشید که وجود هرگونه حواس‌پرتی در این زمینه می‌تواند روی نتیجه نهایی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. یک ساعت تدریس خصوصی اغلب برابر است با چندین ساعت حضور در یک کلاس پر از دانش‌آموزان و زبان‌آموزان دیگر که هریک روش‌های متفاوتی برای یادگیری دارند.

پس وقتی که شما در یک کلاس خصوصی شرکت می‌کنید می‌توانید با روش تدریس شخصی که براساس شرایط شما طراحی شده است آموزش ببینید و همین موضوع نیز روی روند یادگیری شما تاثیر زیادی می‌گذارد.

پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی

دوره های آموزش زبان آلمانی

دوره های حضوری آلمانی ایرانمهر
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان

رویکرد مخصوص شما

بدون شک اگر تمام زبان‌آموزان می‌توانستند به‌جای حضور در یک کلاس آموزش زبان بزرگ یک معلم خصوصی داشته باشند می‌توانستند خیلی سریع‌تر زبان آلمانی را یاد بگیرند و نتایج بهتری را نیز دریافت می‌کردند. زمانی که شما اقدام به یادگیری زبان آلمانی می‌کنید متناسب با سطح پیشرفت شما رویکردی که باید برای آموزش زبان آلمانی به شما استفاده شود نیز تغییر پیدا می‌کند. به همین علت نیز یک معلم خصوصی می‌تواند این رویکرد شما را در کلاس درس تنظیم کرده و به شما کمک کند تا سریع‌تر مهارت‌های خود را بهبود دهید.

به همین علت است که اکثر کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنند که حتما از بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی برای یادگیری این زبان استفاده کنید تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید.

آنچه را که می‌خواهید در کلاس درس انجام دهید

مزیت بسیار بزرگ دیگری که داشتن یک معلم شخصی آنلاین می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد این است که شما می‌توانید در کلاس درس خود هرکاری که می‌خواهید انجام دهید. در واقع وقتی که شما جلسه خصوصی برمی‌دارید و یک معلم خصوصی را به‌صورت آنلاین برای خود استخدام می‌کنید تعیین خواهید کرد که دقیقا چه چیزی را می‌خواهید یاد بگیرید. از طرف دیگر معلمان آنلاین نیز براساس سطح شما می‌توانند تعیین کنند که شما نیازمند چه مواردی هستید.

پس به طور کلی فرایند یادگیری و محتواهای آموزشی که در این کلاس‌ها وجود دارند بر اساس نیاز شما خواهند بود و همین موضوع نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید سریع‌تر نتیجه بگیرید. از طرف دیگر شما می‌توانید انتخاب کنید که درس‌ها بر اساس کدام‌یک از مهارت‌ها و توانایی‌های شما ارائه شوند.

معلم آنلاین ارزان‌تر است

بدون شک شما می‌توانید یک معلم خصوصی را به‌صورت حضوری نیز استخدام کنید؛ ولی نباید فراموش کنید که این کار هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. به همین علت است که امروزه بسیاری از زبان‌آموزانی که یادگیری زبان آلمانی را به‌تازگی شروع کرده‌اند از بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی استفاده کرده و یک معلم آنلاین را استخدام می‌کنند. فراموش نکنید که این معلمان با استفاده از کامپیوتر شخصی خود به شما آموزش می‌دهند و نیازمند یک کلاس درس نیستند. همین موضوع نیز به کاهش هزینه‌های آنها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: 10 دلیل جامع برای یادگیری زبان آلمانی

بیشتر بخوانید: مراحل یادگیری زبان آلمانی

قبل از استخدام یک معلم زبان آلمانی آنلاین باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

وقتی که شما هم قصد دارید یک معلم آنلاین را برای آموزش زبان آلمانی انتخاب کنید باید به چند نکته مهم و کلیدی در این زمینه دقت داشته باشید. در ادامه قصد داریم این نکات را بررسی کرده و توضیحاتی را درباره هریک از آنها در اختیار شما قرار دهیم:

جلسات خود را به‌صورت منظم تنظیم کنید

بدترین کاری که می‌توانید با خودتان و پولتان انجام دهید این است که در مسیر یادگیری قرار نگیرید. اگر چیزهایی که یاد می‌گیرید را به‌صورت مرتب تمرین نکنید معمولا خیلی سریع آنها را فراموش خواهید کرد. به همین علت نیز وقتی که یادگیری زبان آلمانی را با کمک یک معلم خصوصی آنلاین شروع می‌کنید باید بدانید که این فرایند ممکن است کمی طولانی شود و به همین علت نیز باید سعی کنید جلسات خود را به‌صورت منظم برقرار کنید.

برای حضور در کلاس دیر نکنید

شما هزینه یک معلم خصوصی آنلاین را پرداخت می‌کنید و معلم شما بابت زمانی که برای شما صرف می‌کند دستمزد دریافت می‌کند. حال شما برای این‌که بتوانید بیشترین میزان بهره را از این معلم ببرید نیازمند این خواهید بود که به موقع در کلاس درس حضور پیدا کنید. پس مطمئن شوید که در هر جلسه شما زودتر از استادتان در جلسه کلاس حضور پیدا کرده‌اید.

بهترین پلتفرم آنلاین معلم آلمانی

دوره های آنلاین آموزش زبان آلمانی

دوره های آنلاین آلمانی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

آزمون‌ها و تست‌های زبان

وقتی که از بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی برای پیداکردن بهترین معلم زبان آلمانی استفاده کردید بهتر است سعی کنید از معلم خصوصی خواهید بخواهید که گاهی اوقات از شما امتحانات یا تست‌هایی را بگیرد. در واقع با این کار معلم شما باید بررسی کند که شما در چه سطحی قرار دارید و در چه زمینه‌هایی پیشرفت کرده‌اید. دقت داشته باشید که این مانند مدرسه نیست که به شما نمره داده شود؛ بلکه تنها هدف این کار این است که مشخص شود شما باید در چه زمینه‌هایی بیشتر تمرین کنید.

در واقع با استفاده از این تست‌ها استعدادها و نقاط قوت شما مشخص خواهد شد و در نتیجه روند یادگیری زبان آلمانی برای شما بهینه‌سازی خواهد شد.

اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید؛ اما عقب نمانید

پیشرفت از حالت مبتدی به پیشرفته در یک ماه فوق‌العاده خواهد بود؛ ولی نباید فراموش کنید که این یک هدف واقع‌بینانه نیست و قطعا راهی به جز شکست نخواهد داشت. با این وجود شما هنوز هم می‌توانید اهداف خوبی را تعیین کرده و به آنها دست پیدا کنید. سعی کنید اهداف خود را با کمک معلم زبانتان تعیین کرده و حتما سعی کنید که در رسیدن به این اهداف عقب نمانید.

به دنبال فرد مناسب برای آموزش زبان آلمانی باشید

گاهی اوقات بسیار ساده و آسان خواهد بود که در همان ثانیه‌های اول متوجه شوید که آیا کسی که با او ارتباط برقرار کرده‌اید گزینه مناسبی برای آموزش زبان آلمانی به شما هست یا خیر؟ شما باید سعی کنید کسی را انتخاب کنید که بتواند همسو با شما حرکت کرده و مطالبی که در ذهن دارد را خیلی ساده و روان در اختیار شما قرار دهد. وقت خود را برای معلمانی که بسیار خوب و عالی هستند هدر ندهید و بدانید که در بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی معمولا می‌توانید معلمان خوب زیادی را پیدا کنید.

یک معلم خوب و متوسط می‌تواند به زبانی ساده زبان آلمانی را به شما آموزش دهد که این موضوع می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. شما باید کسی را پیدا کنید که در کنار یک معلم خوب یک انسان باشخصیت نیز باشد تا بتواند ارتباط خوبی را با شما برقرار کند.

تکالیف خود را به‌درستی انجام دهید

درست همان‌طور که یادگیری یک ساز نیازمند مرین در خانه است نباید فراموش کنید که تمرینات زبان آلمانی نیز برای یادگیری این زبان از اهمیت زیادی برخوردار هستند. این موضوع مخصوصا درباره تمارین مربوط به نوشتن بیشتر صدق می‌کند. شما باید سعی کنید در طول روز زمان زیادی را صرف تمرین کردن زبان آلمانی کنید. نباید فراموش کنید که نوشتن به شما کمک می‌کند تا کلمات زبان آلمانی را به شکل بهتری بیاموزید و بتوانید به‌صورت درست از آنها در جملات مختلف استفاده کنید.

با افراد جدید سازگار شوید

ما در اغلب مواقع می‌توانیم به روش‌ها و رفتارهای یک معلم خاص عادت کنیم و ممکن است همان موضوع را با معلم دیگری درک نکنیم. این موضوع دقیقا مانند رانندگی یا یادگیری رقصیدن است. شما ممکن است بلد باشید که به‌خوبی با یک نفر تمرین رانندگی کنید؛ ولی تا زمانی که نتوانید با همه این کار را انجام دهید نمی‌توانید خود را یک راننده بدانید. این موضوع در خصوص یادگیری زبان آلمانی نیز صدق می‌کند. به همین علت نیز شما باید سعی کنید خیلی سریع با معلمان جدید خود نیز هماهنگ و سازگار شوید.

بهترین پلتفرم های آنلاین معلم زبان آلمانی

دوره های خصوصی آموزش زبان آلمانی

دوره های خصوصی آلمانی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

آشنایی با بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی

امروزه پلتفرم‌های زیادی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید یک معلم زبان آلمانی خوب و باتجربه را انتخاب کنید. پیداکردن بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی به میزان زیادی به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک استاد و معلم خوب را برای یادگیری این زبان انتخاب کنید. از جمله بهترین پلتفرم‌هایی که امروزه در این زمینه وجود دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پلتفرم Verbling

در این پلتفرم معلمان زبان آلمانی واجد شرایط خدمات آموزشی خود را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. در بسیاری از موارد در این پلتفرم می‌توانید معلمانی را پیدا کنید که خدمات خود را به‌صورت آزمایشی رایگان در اختیار شما قرار داده‌اند. با این حال بیشتر معلمانی که در این پلتفرم هستند معمولا به‌صورت ساعتی نرخ‌های خود را تعیین می‌کنند. شما می‌توانید نظرات معلمانی که به آنها علاقه‌مند هستید را بخوانید تا اطلاعات بیشتری را درباره آنها به دست بیاورید.

به طورکلی باید دقت داشته باشید که در این پلتفرم معمولا هزینه متوسط برای یک ساعت تدریس زبان آلمانی بین 15 تا 25 دلار خواهد بود که این موضوع به میزان تجربه معلمی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که قیمت معلمان برای اساتیدی که زبان آلمانی زبان مادری آنهاست با افرادی که غیربومی هستند متفاوت خواهد بود.

پلتفرم Tutor.com

آیا شما هم به دنبال بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی هستید؟ اگر به دنبال چنین پلتفرمی هستید باید بدانید که Tutor.com می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. در این پلتفرم می‌توانید معلمانی را پیدا کنید که نرخ ساعتی آنها از ساعتی 40 دلار شروع شده و تا ارقام بالاتر نیز می‌رود. از طرف دیگر در این پلتفرم اجازه داده می‌شود تا شما بتوانید هر سوالی که دارید را در طول 24 ساعت و در 7 روز هفته از معلمی که انتخاب کرده‌اید بپرسید.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که خودآموزی را ترجیح می‌دهید و نیاز به استخدام فردی دارید که بتواند به سوالات شما پاسخ سریعی دهد بدون شک این پلتفرم می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای این کار وجود دارد. از طرف دیگر این پلتفرم امکان گذراندن دوره‌های گروهی را نیز برای شما فراهم کرده است که می‌توانید از این فرصت نیز استفاده کنید.

آشنایی با پلتفرم Easy German

پلتفرم Easy German نیز می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌هایی باشد که شما می‌توانید برای استخدام یک معلم زبان آلمانی از آن استفاده کنید. این پلتفرم قیمت‌های خود را از 17.5 دلار شروع کرده و به بالا می‌رود. معلمانی که در این پلتفرم فعالیت دارند اکثرا کلاس‌های خود را از طریق اسکایپ برگزار می‌کنند. آنها در ابتدا سطح زبان‌آموز را تعیین کرده و در ادامه بر این اساس یک دوره مناسب با  زبان‌آموز را تعیین می‌کنند.

از طرف دیگر این پلتفرم امکان برگزاری دروس آزمایشی را نیز برای شما فراهم کرده است. پس شما می‌توانید از این فرصت نیز استفاده کرده و شروع به یادگیری زبان آلمانی با کمک یک معلم زبان آلمانی آنلاین کنید.

پلتفرم italki

وقتی که صحبت از بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی می‌شود باید به این موضوع دقت داشته باشید که italki یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که امروزه امکان استخدام معلم زبان آلمانی را به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم این است که دارای تعداد زیادی معلم است که شما می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. پس برای انتخاب یک معلم خوب محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. از طرف دیگر معمولا معلمان رزومه خود را در صورت نیاز برای شما ارسال خواهند کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در این پلتفرم وجود دارد این است که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن جلسات خود را در محیط اسکایپ برنامه‌ریزی کنید. این پلتفرم از ارز مجازی مخصوص به خود استفاده می‌کند و قیمت معلمان نیز در این پلتفرم متفاوت خواهد بود. این قیمت و نرخ ساعتی معلمان معمولا به پارامترهای مختلفی از جمله سطح زبان‌آموز، میزان تجربه معلم و بسیاری از موارد دیگر بستگی خواهد داشت.

از پلتفرم Tutors-Live استفاده کنید

آخرین مورد از پلتفرم‌هایی که در لیست بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی قرار می‌گیرد پلتفرم Tutors-Live خواهد بود. این پلتفرم دارای نرخ‌های رقابتی است و همین موضوع نیز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن یک معلم زبان آلمانی خوب و باکیفیت را برای خود انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای این پلتفرم این است که شما در آن می‌توانید با سایر زبان‌آموزانی که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارند ارتباط بگیرید و پروفایل مخصوص به خود را نیز ایجاد کنید.

شما در این پلتفرم می‌توانید پیشینه و اهداف یادگیری زبان آلمانی خود را شرح دهید به طوری که هم معلمان و هم دیگر زبان‌آموزان بتوانند با شما تماس بگیرند. از طرف دیگر معلمان با خواندن پروفایل شما می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا گزینه مناسبی برای تدریس زبان آلمانی به شما هستند یا خیر؟

سخن پایانی

استفاده از بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید خیلی ساده و راحت با معلمان زبان آلمانی ارتباط گرفته و اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنید. استفاده از خدمات ارائه شده توسط این پلتفرم‌ها می‌تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. اگر شما هم علاقه‌مند به یادگیری زبان آلمانی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما در کلاس زبان آلمانی که امروزه توسط آموزشگاه زبان ایرانمهر برگزار می‌شود شرکت کرده و از این کلاس‌ها نهایت بهره را ببرید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره بهترین پلتفرم آنلاین معلم زبان آلمانی پاسخ دهیم.

برای انتخاب بهترین معلم آنلاین زبان آلمانی به چه فاکتورهایی باید دقت داشته باشیم؟

میزان تجربه، نوع شخصیت معلم و همین‌طور سابقه‌ای که در زمینه آموزش زبان آلمانی به زبان‌آموزان دارد از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید به آنها دقت داشته باشید.

چرا باید از پلتفرم‌های آنلاین معلم زبان آلمانی استفاده کنیم؟

این پلتفرم‌ها به شما اجازه می‌دهند تا خیلی ساده و راحت بتوانید بهترین معلمان را برای آموزش زبان آلمانی انتخاب کنید. علاوه بر این به شما اجازه می‌دهند تا هزینه‌های مربوط به استخدام یک معلم زبان آلمانی را به میزان زیادی کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: 6 کتاب عالی گرامر زبان آلمانی برای یادگیری آفلاین

بیشتر بخوانید: 10 فیلم عالی برای یادگیری زبان آلمانی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 73 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید