IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبـــان ها همیشه از آنها استفاده می کنند
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
7 اسفند 1402

33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024]

وقتی که قصد دارید زبان انگلیسی را به‌صورت بومی و به شکل بهتری صحبت کنید باید به نکات متعددی در این زمینه دقت داشته باشید تا بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. یادگیری 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل بهتری از این کلمات در جملات خود استفاده کرده و جملاتی را بسازید که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید منظور خود را به شکل بهتری به دیگران منتقل کنید.

فراموش نکنید که آموزش گرامر زبان انگلیسی هیچگاه به‌تنهایی به شما کمک نمی‌کند تا بتوانید زبان انگلیسی را مانند یک شخص محلی صحبت کنید. شما برای این‌که بتوانید در این زبان حرفه‌ای شوید حتما باید یاد بگیرید که از کلماتی که بیان می‌کنیم نیز استفاده کنید. به همین علت نیز ما در ادامه این بخش از آموزش زبان انگلیسی قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره هریک از این کلمات در اختیار شما قرار دهیم.

کلمات پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

کلمه Ambitious

کلمه Ambitious یکی از کاربردی‌ترین کلماتی است که در سال جدید در زبان انگلیسی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کلمه در واقع یک صفت است. زمانی که شما تمایل به دستیابی با موفقیت در چیزی را دارید می‌توانید از این کلمه استفاده کنید. این کلمه در واقع زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید شخصی را توصیف کنید که چنین ویژگی را به شما ارائه می‌دهد و قدرت دستیابی به اهدافش را دارد.

کلمه Appreciate

یکی از 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] کلمه Appreciate است. این کلمه در واقع یک فعل در زبان انگلیسی به شمار می‌آید که معنای آن فهمیدن چیزی و ارزش قائل شدن برای آن خواهد بود. پس هر زمان که شما بخواهید بگویید چیزی را فهمیدید و برای آن ارزش زیادی قائل هستید می‌توانید از این کلمه و فعل در زبان انگلیسی استفاده کنید.

کلمه Compassion

Compassion یکی از اصطلاحات عامیانه به زبان انگلیسی که حتما باید با آن آشنا شوید. این کلمه زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید اهمیت دادن به احساسات دیگران را بیان کنید. اگر بخواهیم این کلمه را به فارسی ترجمه کنیم می‌توان آن را مانند کلمه شفقت دانست. فراموش نکنید که این کلمه یک اسم است که در زبان انگلیسی استفاده می‌شود.

کلمه Curiosity

Curiosity کلمه دیگری در زبان انگلیسی است که به‌عنوان اسم مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کلمه به معنی تمایل به دانستن یا یادگیری چیزی در زبان انگلیسی خواهد بود.

کلمه Dedicate

یکی از 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] در زبان انگلیسی کلمه Dedicate خواهد بود. این کلمه در زبان انگلیسی یک فعل به شمار می‌آید که وقتی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید درباره این موضوع صحبت کنید که وقت خود را صرف چیز مهمی کرده‌اید. در چنین شرایطی خیلی راحت می‌توانید کلمه Dedicate را مورداستفاده قرار دهید.

کلمه Determined

کلمه Determined یک صفت در زبان انگلیسی به شمار می‌آید که آشنایی با آن مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. این کلمه وقتی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما واقعا مایل به انجام کاری باشید و تصمیمی برای تسلیم شدن نداشته باشید. اگر بخواهیم این کلمه را به زبان فارسی ترجمه کنیم می‌توان آن را به معنای مصمم دانست.

کلمه Eager

یکی دیگر از کلماتی که حتما باید با آن آشنا شوید کلمه Eager است. این کلمه به معنای مشتاق است و همانطور که از معنی آن نیز مشخص است این کلمه یک صفت به شمار می‌آید که در زبان انگلیسی بسیار پرکاربرد است. این کلمه در واقع وقتی استفاده می‌شود که شما قصد داشته باشید شخصی را توصیف کنید که از چیزی هیجان زده شده است.

کلمه Empathy

این کلمه یکی از 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] است و یادگیری آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید با افراد بومی به شکل بهتری ارتباط بگیرید. این کلمه وقتی استفاده می‌شود که شما قصد داشته باشید درک و به اشتراک گذاشتن احساسات دیگران را بیان کنید. فراموش نکنید که این کلمه در واقع یک اسم است که در چنین شرایطی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بیشتر  بخوانید : 16 کلمه و عبارت مهم که در هر زبانی باید آن‌ها را بدانید

بیشتر بخوانید : پرکاربردترین زبان‌های خارجی در دنیا، به جز زبان انگلیسی

کلمه Generous

Generous یک صفت است که در زبان انگلیسی کاربردهای بسیار زیادی دارد. این کلمه صفتی است که معنای سخاوتمند را به فرد مقابل شما منتقل می‌کند. در واقع این کلمه وقتی استفاده می‌شود که شما قصد داشته باشید شخصی را توصیف کنید که مایل به دادن چیزی بیش از نیاز است.

کلمه Genuine

Genuine یک کلمه بسیار جذاب در زبان انگلیسی در سال 2024 خواهد بود که به معنای اصیل است. این کلمه یک صفت است که شخصی را توصیف می‌کند که کاملا واقعی، صادق و اصیل بوده و به هیچ وجه اهل دروغ یا تظاهر کردن به چیزی نیست.

کلمه Inspire

کلمه Inspire یکی از پرکاربردترین کلمات در زبان انگلیسی است که در واقع یک فعل خواهد بود. این کلمه به معنای پر کردن کسی با احساساتی که او را وادار به انجام یا احساس کاری می‌کنند است. در چنین شرایطی می‌توانید از فعل Inspire در جملات خود استفاده کنید.

کلمه Integrity

یکی دیگر از 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] که حتما باید با آن آشنا شوید کلمه Integrity است. این کلمه معنای صادق بودن و داشتن اخلاقیات قوی را به کسی منتقل می‌کند. دقت داشته باشید که این کلمه در واقع یک اسم است. پس وقتی که قصد دارید درباره شخصی صحبت کنید که صادق است و اخلاق قوی دارد می‌توانید از این اسم بسیار پرکاربرد در زبان انگلیسی استفاده کنید.

کلمه Journey

Journey یکی از کلمات پرکاربرد در زبان انگلیسی است که در واقع یک اسم به شمار می‌آید. این کلمه در واقع طی کردن مسیر طولانی و چالش برانگیز رشد را معرفی می‌کند. پس هر زمان بخواهید طی کردن این مسیر را بیان کنید می‌توانید از اسم Journey برای این کار استفاده کنید.

کلمه Navigate

از دیگر کلماتی که برای صحبت کردن با افراد محلی در زبان انگلیسی حتما باید با آن آشنا شوید و بتوانید به شکل درستی از آن استفاده کنید می‌توان به کلمه Navigate اشاره کرد. این کلمه یک فعل است که به معنای پیمایش خواهد بود. به عبارت دیگر هر زمان که شما قصد داشته باشید یافتن راه یا برنامه‌ریزی مسیر را توصیف کرده و درباره چنین عملی استفاده کنید می‌توانید از فعل Navigate برای این کار استفاده کنید.

کلمه Nurture

Nurture کلمه‌ای بسیار پرکاربرد در زبان انگلیسی است که به معنای پرورش دادن خواهد بود. این کلمه در واقع یک فعل در زبان انگلیسی است که وقتی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید درباره مراقبت و کمک به رشد شخصی کسی صحبت کنید. در واقع انجام این فعل با کلمه Nurture شناخته می‌شود.

کلمه Optimistic

Optimistic یکی از کلماتی است که یادگیری آن در زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل بهتری با افرادی که به زبان محلی به انگلیسی صحبت می‌کنند ارتباط بگیرید و منظور خود را به شکل بهتری به آنها منتقل کنید. این کلمه در واقع یک صفت است که به معنی مثبت بودن و انتظار چیزهای خوب داشتن خواهد بود. اگر بخواهیم معنی این کلمه را در زبان فارسی بیان کنیم می‌توان گفت که این کلمه به معنی شخص خوشبین خواهد بود.

33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024]

کلمه Potential

یکی دیگر از 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] کلمه Potential است که امروزه به‌عنوان یک اسم در زبان انگلیسی شناخته می‌شود. این کلمه در واقع به معنای بالقوه خواهد بود. در واقع این کلمه بیانگر داشتن یا نشان دادن توانایی تبدیل شدن به چیزی در آینده خواهد بود. پس در صحبت‌ها و مکالمات خود می‌توانید خیلی راحت از این کلمه استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

کلمه Progress

اسم دیگری که امروزه در زبان انگلیسی به طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار گرفته و دارای کاربردهای زیادی است کلمه Progress خواهد بود. این کلمه را اگر بخواهیم به زبان فارسی تبدیل کنیم می‌توان گفت که این کلمه معنای پیشرفت را منتقل می‌کند. در واقع این کلمه بیانگر حرکت را به جلو به سوی یک هدف است که امروزه در زبان انگلیسی در جملات مختلفی می‌توانید از آن استفاده کنید.

کلمه Reflect

این کلمه در زبان انگلیسی یک فعل بسیار پرکاربرد است که در معانی مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد. زمانی که شما قصد دارید به عملی اشاره کنید که در آن فکر کردن عمیق یا دقیق در مورد چیزی رخ داده است می‌توانید از این کلمه استفاده کنید. Reflect فعلی است که امروزه در بسیاری از جملات انگلیسی استفاده می‌شود. پس اگر شما هم قصد دارید تا به این زبان مسلط شوید پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن در جملات خود استفاده کنید.

کلمه Resilient

Resilient از دیگر 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] در زبان انگلیسی به شمار می‌آید که حتما باید با آن آشنا شوید. این کلمه را اگر بخواهیم به زبان فارسی بیاوریم می‌توان گفت که معنای آن انعطاف‌پذیر خواهد بود. در واقع شما زمانی از این کلمه استفاده می‌کنید که قصد داشته باشید برگشتن از موقعیت‌های سخت را توصیف کنید. در چنین شرایطی این کلمه می‌تواند معنای کاملی را به  شما منتقل کند.

کلمه Significant

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید در جملات خود بگویید که یک چیزی کاملا معنی‌دار است، برای چنین موقعیتی می‌توانید از کلمه Significant استفاده کنید. این کلمه به فارسی یعنی معنی دار و زمانی استفاده می‌شود که شما قصد داشته باشید درباره چیزی کاملا معنادار صحبت کنید. از طرف دیگر گاهی اوقات نیز ممکن است شما قصد داشته باشید درباره موضوعی صحبت کنید که قصد دارید بگویید مهم و شایسته توجه است. در این شرایط نیز می‌توانید از صفت Significant استفاده کنید.

کلمه Unique

کلمه Unique یک کلمه بسیار پرکاربرد در زبان انگلیسی است که به‌عنوان صفت در این زبان شناخته می‌شود. این کلمه به فارسی به معنای منحصربه‌فرد خواهد بود. شما زمانی از این کلمه استفاده می‌کنید که قصد داشته باشید بگویید چیزی در نوع خود تنها است. در این شرایط صفت Unique می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی را در جملات شما داشته باشد.

کلمه Vital

یکی از مهم‌ترین 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] که حتما باید با آن آشنا شوید صفت Vital است. صفت Vital در جملات متعددی قابل استفاده خواهد بود و کاربردهای زیادی نیز برای شما دارد. این صفت زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید بگویید چیزی کاملا ضروری است.

کلمه Wisdom

Wisdom کلمه‌ای است که به‌عنوان یک اسم در زبان انگلیسی شناخته می‌شود. این کلمه زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید درباره موضوعاتی همچون کیفیت داشتن دانش، تجربه و قضاوت خوب صحبت کنید. در چنین شرایطی اسم Wisdom کاربردهای زیادی برای شما خواهد داشت.

کلمه Wonder

از دیگر اسم‌هایی که در سال 2024 حتما باید نحوه استفاده از آن را بیاموزید می‌توان به اسم Wonder اشاره کرد. این اسم در واقع به فارسی به معنای شگفتی خواهد بود. هر زمان که شما قصد داشته باشید درباره احساس شگفتی از چیزی زیبا یا خاص صحبت کنید می‌توانید این کلمه پرکاربرد را مورداستفاده قرار دهید.

عبارت Break the ice

این عبارت یکی از پرکاربردترین عباراتی است که امروزه در زبان انگلیسی مورداستفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. شما زمانی می‌توانید از عبارت Break the ice در جملات خود استفاده کنید که قصد داشته باشید یک مکالمه را با شخصی در یک محیط اجتماعی شروع کنید. در چنین شرایطی می‌توانید از این عبارت برای کاری که انجام می‌دهید استفاده کنید تا در واقع دیوارهایی که شخص دور خود کشیده است را پایین بیاورید.

آشنایی با عبارت Piece of cake

یکی از 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] و شما حتما باید با آن آشنا شوید عبارت Piece of cake است. این عبارت زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید کاری را توصیف کنید که انجام دادن آن برای شما بسیار آسان خواهد بود. در چنین شرایطی عبارت Piece of cake می‌تواند به شما کمک کند تا منظور خود را به شکل بهتری منتقل کنید.

بهبود دایره لغات در زبان انگلیسی

عبارت Bite the bullet

گاهی اوقات ممکن است شما هم در مقابل یک چالش بزرگ قرار گرفته باشید که رد شدن از این چالش نیازمند این باشد که شما به‌میزان زیادی شجاعانه رفتار کنید. در چنین شرایطی می‌توانید خیلی ساده و راحت از عبارت Bite the bullet برای توصیف کاری که انجام داده‌اید استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

عبارت Get cold feet

عصبی شدن یا مضطرب شدن در مورد چیزی معنا و مفهومی است که این عبارت به شما منتقل می‌کند. این عبارت یکی از 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] است که حتما باید آن را بیاموزید و بتوانید به شکلی درست و استاندارد از آن در جملات خود استفاده کنید.

عبارت Cut to the chase

این عبارت از دیگر عباراتی است که حتما باید کارکردن با آن را بیاموزید. این عبارت به معنای رسیدن به نقطه اصلی بدون اتلاف وقت است. پس وقتی قصد دارید چنین عملی را توصیف کنید می‌توانید از این عبارت استفاده کنید.

عبارت Once in a blue moon

Once in a blue moon یکی از جذاب‌ترین عبارات در زبان انگلیسی به شمار می‌آید که حتما باید آن را بیاموزید. این عبارت وقتی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید بگویید چیزی به ندرت رخ می‌دهد. در این شرایط می‌توانید عبارت Once in a blue moon را استفاده کنید تا وضعیت را توصیف کنید.

عبارت Under the weather

این عبارت از جمله 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] به شمار می‌آید. این جمله زمانی استفاده می‌شود که شما قصد داشته باشید بگویید احساسی ناخوشایند یا بیماری دارید.

عبارت Break a leg

آخرین عبارتی که قصد داریم درباره آن صحبت کنیم عبارت Break a leg است. این عبارت به معنای موفق باشید خواهد بود که شما قبل از رخ دادن رویدادها می‌توانید از آن استفاده کنید.

کلمات پرطرفدار در زبان انگلیسی

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سخن پایانی

آشنایی با 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این کلمات در جملات خود به زبان انگلیسی نیتیو استفاده کنید. اگر شما هم قصد یادگیری این کلمات یا به طور کلی یادگیری زبان انگلیسی را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط کلاس زبان انگلیسی که امروزه توسط آموزشگاه زبان ایرانمهر برگزار می‌شود استفاده کرده و از مزایای آن نهایت بهره را ببرید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره 33 کلمه پرطرفدار در زبان انگلیسی که بومی زبان ها همیشه از آنها استفاده می کنند [2024] پاسخ دهیم.

چرا باید کلمات پرطرفدار در زبان انگلیسی را بیاموزیم؟

یادگیری این کلمات به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع و راحت از آنها در جملات خود استفاده کرده و به شکل بهتری با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

چگونه باید کلمات پرطرفدار در زبان انگلیسی را بیاموزیم؟

در صورتی که شما هم قصد دارید تا این کلمات را بیاموزید پیشنهاد می‌کنیم حتما باید آنها را ابتدا حفظ کرده و سپس در جملات مختلف تمرین کنید.

بیشتر بخوانید : 8 روند در آموزش زبان انگلیسی برای سال 2024: واقعیت مجازی، یادگیری آنلاین و بیشتر

بیشتر بخوانید: راه­هایی سریع برای یادگیری کلمات جدید زبان انگلیسی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 14 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید