IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کتاب Cambridge Grammar For IELTS
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
4 خرداد 1398

کتاب Cambridge Grammar For IELTS

با این کتاب، در دستور زبان انگلیسی استاد شوید.

یادگیری گرامر زبان انگلیسی هم دردسرهای مخصوص به خودش را دارد. خصوصا اگر بخواهید خود را برای شرکت در آزمون مهمی مثل IELTS آماده سازید. همانطور که می‌دانید، گرامر زبان انگلیسی فقط به am، is و are محدود نمی‌شود و اسم وجه perfect که می‌آید، فشار زبان آموزان می‌افتد.

خب مشکل کجاست؟ بالاخره چگونه باید این نکات گرامری را یاد گرفت؟ فرضا که با چند مثال ساده آن‌ها را یاد گرفتید. آیا می‌توانید با تمرین چند مثال ساده و پیش پا افتاده، در آزمونی مثل IELTS شرکت کنید؟ طبیعتا زبان آموزان با اهداف بزرگی در این آزمون شرکت می‌کنند و قرار نیست فقط گواهی آن را قاب کرده و روی دیوار بزنند.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آیلتس، یک مدرک بین‌المللی است و سازمان‌های بین‌المللی زیادی آن را قبول دارند و می‌پذیرند. در هر صورت، اگر بخواهید در دانشگاه‌های خارجی مشغول درس خواندن شوید، باید نمره‌ی قابل قبولی از این آزمون اخذ کنید.

همانطور که می‌دانید، نمرات آزمون آیلتس از 1 تا 9 است و در هر بخش، نمره‌ی جداگانه‌ای دریافت می‌کنید. یکی از این بخش‌ها، writing است و دقیقا در همان مرحله باید تمام هنر گرامری خود را به نمایش بگذارید.

خب، بخش writing آیلتس که شوخی نیست. برای اینکه یک متن درست حسابی و خوب تحویلشان دهید باید حسابی در گرامر استاد شوید. اما چگونه؟ به کدام کلاس بروید؟ با کدام کتاب تمرین کنید؟ کتابی که دقیقا مخصوص بخش گرامر آزمون آیلتس باشد و دیگر با مثال‌های «This is an apple» شما را الکی خوش نکند.

ایرانمهر به شما کتاب Cambridge Grammar For IELTS را معرفی می‌کند. کتابی که کلید حل تمام مشکلات گرامری شما را دارد.

کتاب Cambridge Grammar For IELTS

ویژگی‌های کتاب Grammar For IELTS

اولین نکته‌ی مثبت راجع به این کتاب، این است که توسط انتشارات کمبریج، موسس و طراح آزمون آیلتس به چاپ رسیده است. پس در اولین قدم می‌توان از مثال‌های کاربردی و تمرین‌های واقعی این کتاب مطمئن شد. بنابراین این مورد، کتاب Grammar For IELTS را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس تبدیل می‌کند. انگار از همان اول، نویسندگان کتاب یعنی Pauline Cullen و Diana Hopkins  به خوبی می‌دانستند چه کار کنند تا پرفروش‌ترین کتاب کار 270 صفحه‌ای را جهت تمرین گرامر آزمون آیلتس به چاپ برسانند.

در هر درس، ابتدا نکات گرامری به صورت کامل و با بیانی ساده آموزش داده می‌شود. سپس کلمات مناسب جهت استفاده از این نکات، معرفی می‌شوند. صفحه‌ی بعدی شامل تمرینات مختلفی برای استفاده از آن نکات گرامری است. در این بخش،‌ تمام مثال‌ها و استثناء‌ها برایتان ذکر می‌شود تا حداکثر کاربرد آن نکات گرامری را بیاموزید. شاید ابتدا ساده به نظر برسد، اما زمانی که به انتهای کتاب نگاهی انداخته و پاسخ صحیح را ببینید. متوجه می‌شوید که آن‌ها با سایر مثال‌ها فرق دارند. این کتاب با ارائه تمرینات کاملا کاربردی و متفاوت، دقت شما را جهت حل مسائل بالاتر می‌برد.

کتاب Grammar For IELTS دقیقا به همین درس‌های یک صفحه‌ای و تمرین‌های چند صفحه‌ای اش مشهور است. این کتاب آنقدر تمرین‌های مختلفی را ارائه داده که آن را به گزینه‌ای مناسب جهت تمرین خود آموز گرامر زبان انگلیسی تبدیل کرده است. اگر در خانه تمرین می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مثال‌ها را با پاسخ صحیح حفظ کنید. حفظ این جملات، نکات گرامری صحیح را در ذهنتان ثبت کرده و هنگام نوشتن و صحبت کردن حسابی به کارتان می‌آیند. چون ناخوداگاه، نکات گرامری صحیح را در جملات شفاهی به کار می‌برید و دیگر تمام افعال را با s سوم شخص تزئیین نمی‌کنید.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

در این کتاب، هرآنچه که برای Writing آزمون آیلتس نیاز دارید آموزش داده می‌شود. حتی همزمان مهارت‌های listening‌ شما را بالاتر می‌برد. می‌پرسید چگونه؟ چون با این کتاب یک سی دی به شما ارائه می‌شود که نکات گرامری در قالب فایل‌های صوتی ارائه شده‌اند. با گوش دادن به این فایل‌ها رفته رفته listening‌ شما نیز بهتر می‌شود.

چیزی که این فایل‌های صوتی را بیش از پیش دوست داشتنی کرده، لهجه‌ی شیرین بریتیش گوینده است که شما را با این accent زیبا آشنا می‌کند. بنابراین حین تمرین نکات گرامری، مهارت listening‌خود را با این لهجه بالاتر می‌برید و طبیعتا در آزمون آیلتس نمره‌ی بهتری کسب می‌کنید.

در کتاب Grammar For IELTS متن‌های مختلفی در دو سطح جنرال و آکادمیک ارائه می‌شود که با مطالعه‌ی آن‌ها، با محتوای انواع متن‌های امتحانی آشنا می‌شوید. در حقیقت، نکات گرامری این کتاب گزیده‌ای از آزمون اصلی آیلتس است که به شما در آمادگی برای شرکت در این آزمون، کمک می‌کند. حتی اگر با منابع دیگری گرامر خود را قوی‌تر کرده‌اید، توصیه می‌کنیم چند هفته قبل از امتحان با این کتاب تمرین کنید تا هم نکات گرامری برایتان مرور شود، هم با مشاهده‌ی نمونه سوال‌ها، آمادگی خود برای شرکت در آزمون را بالاتر ببرید.

مطالعه‌ی انتهای کتاب را فراموش نکنید. در انتهای کتاب، علاوه بر پاسخ تمرین‌ها، نکاتی توضیح داده شده که اطلاعات کلی شما در دستور زبان انگلیسی را افزایش می‌دهد. فراموش نکنید که تمام این تمرین‌ها جهت آمادگی شما در آزمون آیلتس است. پس حتما نکات گرامری، قید‌های پرکاربرد، اصطلاحات مخصوص در مقاله نویسی و … را بیاموزید و از آن‌ها گذرا رد نشوید. سعی کنید خودتان متن‌های نسبتا طولانی بنویسید. متن‌هایی که به متن این کتاب شباهت داشته باشد. به این ترتیب، خودتان را جهت پاراگراف نویسی و بخش writing این آزمون حسابی آماده کرده و یاد می‌گیرید که چگونه گرامر زبان انگلیسی را کاملا حرفه‌ای به کار ببرید.

کتاب Cambridge Grammar For IELTS

به یاد داشته باشید، این کتاب مخصوص زبان آموزان سطح upper intermediate‌ است و اگر هنوز در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی به سر می‌برید، دور آن را خط بکشید. چون ممکن است تمرینات آن، شما را به وحشت بیندازد. جهت تمرین بیشتر، به سایت IELTS Grammar Test سر زده و میزان مهارت خود را چک کنید.

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 5 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید