IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان کره ای
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
20 خرداد 1402

بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان کره‌ای در سال 2024

امروزه روش‌های حیرت‌انگیزی برای یادگیری زبان وجود دارد که بسیاری از آنها بر بسترهای دیجیتالی قرار دارد.

اما این مسأله یادگیری زبان با کتاب درسی را تحت شعاع قرار نمی‌دهد زیرا همواره یادگیری با کتاب مفید است! درواقع، اکنون بسیاری از کتاب‌های درسی دارای امکانات دیجیتال هستند، بنابراین این ترکیب روش‌ برای استفاده حداکثری از مطالعات زبانی آسان و مفید است.

اگر این موضوع برای شما جذاب به‌نظر می‌رسد، پس کتاب‌هایی را که ما را در ادامه به شما توصیه کرده‌ایم را تهیه کنید.

کتاب های کره ای برای مبتدیان

کتاب‌های کره‌ای برای مبتدیان

Living Language Korean, Complete Edition

ویژگی‌های این مجموعه: کتاب‌های متعدد، سی‌دی‌های صوتی، مواد آموزشی اضافی

در مورد این کتاب درسی کره‌ای اظهار نظرات مثبت جدی وجود دارد. دلیل این همه بازخورد مثبت این است که این فقط یک کتاب درسی نیست، بلکه یک بسته آموزشی کامل است!

با خرید Living Language Korean ، چهار کتاب، نه سی دی صوتی و یک “آزمایشگاه زبان” رایگان دریافت می‌کنید که با مواد آموزشی اضافی مانند آزمون‌ها، بازی‌ها، فلش‌کارت‌ها و موارد دیگر همراه است.

گرامر پیچیده و لغات دشوار به بخش‌های کوچک‌تر و قابل هضم تقسیم می‌شوند که به سادگی و واضح توضیح داده می‌شوند. با این دوره که با استفاده از تکنیک‌های مختلف آزمایش شده و اثربخشی آن ثابت شده است، می‌توانید ازسطح  مبتدی خود را به سطح  پیشرفته برسانید.

Integrated Korean: Beginning

ویژگی‎های این کتاب: کتاب کار همراه، فایل‌های صوتی

این کتاب درسی برای مبتدیان کره‌ای بسیار عالی است. این کتاب توسط زبان‌شناسان و معلمان کره‌ای تألیف شده است و از تکنیک‌های آموزشی مؤثر برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند.

دروس حول موضوعات خاصی است که هر یک شامل گفتگو، واژگان مرتبط، توضیحات دستور زبان و اشارات فرهنگی، و همچنین یک بخش اضافی برای ارائه اطلاعات جدید در حوزه موضوع مورد بحث است.

هر نسخه جدید کتاب بر اساس بازخورد کاربران بهبود و ارتقا یافته است. اکنون این کتاب شامل تصاویری جذاب و یک کتاب کار همراه است. همچنین می‌توانید فایل‌های صوتی را در وب سایت دانلود کرده یا آن را در قالب سی دی خریداری کنید.

Korean From Zero!

ویژگی‌ها: دارای کتاب کار همراه، فایل‌های صوتی، منابع آنلاین

این کتاب انتخاب خوبی برای زبان‌آموزان مبتدی است که فایل‌های صوتی بیشتری نسبت به یک کتاب درسی ساده نیاز دارند.

این کتاب مبتدی محور شامل کتاب‌کار، فایل‌های صوتی، توضیحات گرامری مجزا، تمرینات مربوط به حروف الفبا، واژه‌نامه‌های دوزبانه و موارد دیگر است.

ادعایی که این کتاب دارد این است که دروس و توضیحات از نقطه صفر زبان کره‌ای آغاز می‌شود و واقعاً هم همینطور است. این کتاب حتی اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه یادگیری زبان کره‌ای هم نداشته باشید، برای شما مفید خواهد بود. آموزش به آرامی شروع شده و تمام مهارت‌های خواندن، نوشتن و درک زبان کره‌ای را به زبان‌آموزان یاد می‌دهد.

Korean Made Easy for Beginners

ویژگی‌های این کتاب: بخش آزمون، فایل‌های صوتی

این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که زبان‌آموزان بتوانند در مدت زمان کوتاهی آن را به پایان برسانند. این کتاب شامل 20 درس، لیستی از 38 عبارت رایج کره‌ای و فایل‌های صوتی است.

کتاب درسی از طریق آموزش گوش دادن، نوشتن و خواندن، مهارت‌های اساسی مرتبط با مکالمه را تقویت می‌کند، که فرصتی عای برای آزمودن و سنجش پیشرفت شما است. درس‌ها را می‌توان به‎راحتی و مانند یک دوره خودآموز انجام داد.

با تصاویر کارتونی و سرگرم‌کننده، این کتاب درسی برای کودکانی که درحال یادگیری زبان کره‌ای هستند گزینه‌ای ایده‌آل است، اما برای بزرگسالان نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

Korean for Dummies

ویژگی‌ها: سی دی همراه، مینی دیکشنری کره‌ای به انگلیسی

این مجموعه کتاب روشی الهام بخش و مؤثر برای یادگیری اصول زبان کره‌ای و شروع ارتباط بسیار سریع ارائه می‌دهد.

با این متن، یادگیری زبان کره‌ای آسان و لذت‌بخش است. این کتاب شامل واژگان و اصطلاحات مفید، املای آوایی کلمات کره‌ای، بررسی جملات و عبارات رایج، به‌علاوه نکات فرهنگی مفید و آداب تجارت است.

این کتاب همچنین شامل یک سی دی بوده که در بردارنده دیالوگ‌های ضبط شده زبان کره‌ای است که به شما کمک می‌کند تلفظ و مهارت‌های شنیداری خود را بهبود بخشید.

کتاب های کره ای ویژه واژگان و عبارات

 

کتاب‌های کره‌ای ویژه واژگان و عبارات

Essential Korean Vocabulary

ویژگی‌ها: 8000 کلمه، عبارات محاوره‌ای، نکاتی در مورد دستور زبان

این کتاب دارای واژگان کاربرپسند ویژه مبتدیان بوده که برای تسلط بیشتر به زبان کره‌ای گفتاری و نوشتاری طراحی شده است.

واژگان بر اساس موضوعات دسته‌بندی شده‌اند و دارای مثال‌های متعددی هستند تا به شما در درک بهتر نحوه استفاده از آنها متن و زمینه کمک کنند.

چه بخواهید به‌صورت خودخوان کار کنید و یا با کمک یک معلم خصوصی، این کتاب شما را در یادگیری رایج‌ترین کلمات و عبارات کره‌ای یاری می‌دهد.

از کلمات این کتاب برای ایجاد فلش‌کارت‌ استفاده کنید. کلمه کره‌ای را به هانگول در قسمت جلوی فلش‌کارت و معنای انگلیسی آن را به همراه یک تصویر (در صورت نیاز) در پشت فلش‌کارت بنویسید. فراموش نکنید که به‌طور منظم کلمات را مرور کنید.

A Handbook of Korean Vocabulary

ویژگی‌ها: راهنمای تلفظ، لیست ریشه و تاریخچه کلمات

کتاب راهنمای واژگان کره‌ای به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا لغات کره‌ای را با ریشه‌شان به خاطر بسپارند.

این واژه‌نامه شامل بیش از 1500 کلمه فهرست شده است. هر فهرست حول یک تکواژ hanja/root خاص سازماندهی شده است و مجموعه‌ای از کلمات (بیشتر ترکیبات اسمی) را ارائه می‌دهد که از آن ریشه تشکیل شده‌اند.

اگر ریشه کلمات را یاد بگیرید یادگیری کلمات کره‌ای برای شما بسیار آسان و منطقی می‌شود. این سیستم فرآیند تشخیص کلمات را سریعتر می‌کند، به شما کمک می‌کند کلمات را سریعتر به‌خاطر بسپارید و حتی می‌تواند به شما در حدس زدن معنای کلمات جدید کمک کند.

The Kpop Dictionary

ویژگی‌ها: مجهز به راهنمای تلفظ

اگر به عشق کی پاپ جذب فرهنگ و زبان کره‌ای شده‌اید، این کتاب برای شما و تمام زبان‌آموزان کره‌ای که عاشق گوش دادن به کی پاپ هستند گزینه‌ای مناسب است. حتی اگر طرفدار آن هم نباشید، استفاده از موسیقی برای مطالعه می‌تواند راهی عالی برای ایجاد تنوع در یادگیری شما باشد!

این کتاب عبارات 500 واژه عامیانه مدرن کره‌ای را گردآوری می‌کند که اغلب در موسیقی کی پاپ ظاهر شده‌اند.

هیچ قواعد گرامری در این کتاب وجود ندارد. همچنین، مثال‌هایی که به زبان انگلیسی آمده تنها با یک اصطلاح کره‌ای ارائه شده است.

با این وجود باید گفت که دیالوگ‌های نمونه‌ای که در این کتاب استفاده شده است بسیار احمقانه هستند. سعی کنید این کتاب کوچک را به‌عنوان همراهی سرگرم‌کننده برای یک کتاب درسی جدی‌تر مطالعه کنید.

کتاب‌های کره‌ای برای تقویت مهارت خواندن

Korean Short Stories for Beginners

ویژگی‌ها: دارای ترجمه انگلیسی، فایل‌های صوتی

“داستان‌های کوتاه کره‌ای برای مبتدیان” یک کتاب داستان کوتاه بسیار جذاب است. این مجموعه از 30 داستان جذاب و سرگرم‌کننده دارای ترجمه پاراگراف به پاراگراف است تا مبتدیان بتوانند ترجمه انگلیسی را با متن کره‌ای مقایسه کنند و کلمات و عبارات ناآشنا را یادداشت کرده و یاد بگیرند.

هدف این کتاب از طریق داستان‌های کوتاه، آموزش بیش از 1500 لغت ضروری است. بسیاری از ساختارها و مفاهیم گرامری در متن استفاده شده‌اند.

علاوه‌بر این متن شامل فایل‌های صوتی برای هر داستانی است که توسط یک بومی کره‌ای خوانده می‌شود.

Easy Korean Reading for Beginners

این کتاب برای زبان‌آموزان کره‌ای طراحی و به‌طور خاص برای دانش‌آموزانی نوشته شده است که حداقل یک ماه مشغول یادگیری زبان کره‌ای بوده و اکنون می‌خواهند شروع به خواندن متون کنند، اما بیشتر مطالب کره‌ای برایشان دشوار است.

این کتاب که توسط تیم Talk to Me in Korean تهیه شده است، شامل 30 داستان کوتاه است. “خواندن آسان کره‌ای برای مبتدیان” بهترین گزینه برای زبان‌آموزان مبتدی تا متوسط ​​است و برای تقویت مهارت‌های خواندن و درک مطلب استفاده می‌شود.

داستان‌های کوتاه موضوعات مرتبط را پوشش داده و مهارت‌های زبان کره‌ای شما را بدون آنکه شما را با چالش جدی مواجه کند تقویت می‌کنند.

Selected Reading in Korean

ویژگی‌ها: تمرینات قبل و بعد از خواندن متن، ترجمه انگلیسی، واژه‌نامه کره‌ای به انگلیسی

این کتاب ویژه زبان‌آموزان سطح پیشرفته‌ای است که زبان کره‌ای را حدود 500 ساعت مطالعه کرده‌اند و اکنون به‎دنبال مطالب خواندنی معتبر کره‌ای هستند.

هر درس دارای فعالیت‌های پیش از خواندن، ریدینگ‌های معتبر، توضیح واژگان کلیدی و اصطلاحات مورد استفاده، تمرین‌های گسترده و فعالیت‌های گروهی برای تقویت مهارت‌های مختلف است و در واقع این کتاب مهارت‌های زبان کره‌ای شما را یک قدم جلوتر می‌برد. اما باید ابتدا مطمئن شوید که مطالعات خود را با انجام تحقیقات در مورد اطلاعات ارائه شده تکمیل کنید.

برای بهره بردن از بهترین نتایج از دایره المعارف دوسان استفاده کنید.

کتاب های کره ای برای سایر مهارت های زبانی

کتاب‌های کره‌ای برای سایر مهارت‌های زبانی

Read and Speak Korean for Beginners

ویژگی‌ها: دارای فلش کارت، فایل‌های صوتی، بازی و پازل

جدیدترین ویرایش این کتاب یک دوره کتاب درسی اصلاح شده است که هدف آن آسان کردن یادگیری زبان کره‌ای برای مبتدیان است.

این کتاب درسی هشت موضوع اصلی را پوشش می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مکالمات روزمره در موضوعات رایجی مانند خود، خانواده‌، دستورالعمل‌ها و موارد دیگر داشته باشید. از نظر گرافیکی نیز بسیار جالب‌توجه بوده و دارای تصاویری زیبا است که عبارات و کلمات کلیدی را در درس نشان می‌دهد.

همراه با کتاب درسی، می‌توانید به بازی‌ها و پازل‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا بتوانید در حین تقویت مطالعات خود سرگرم شوید. این کتاب درسی شامل فلش‌کارت نیز می‌شود که آن را به یک بسته عالی همه‌کاره تبدیل می‌کند!

Talk To Me In Korean Level

ویژگی‌ها: مجهز به فایل‌های صوتی و کتاب کار همراه

شاید نام پادکست و برنامه یادگیری زبان را با همین نام شنیده باشید. این کتاب درسی بر اساس اپیزودهای همین برنامه تهیه شده و با فایل‎‌های صوتی، درس‌های گرامر و تمرین‌های کامل همراه شده است.

اگر بخواهید به‌صورت انفرادی و با شیوه خودآموز مطالعه خود را انجام دهید، خبر خوب این است که این کتاب مخصوص خودآموزی طراحی شده است. همچنین همراه با دیالوگ‌ها و تمرین‌هایی است که انجام آن‌ها به تنهایی آسان است.

این کتاب درسی به طور خاص بر زبان کره‌ای گفتاری و مکالمه تمرکز دارد و زمانی که کتاب را به اتمام برسانید خواهید توانست به زبان کره‌ای مکالماتی انجام دهید. فایل‌های صوتی رایگان را می‌توانید به‌صورت آنلاین تهیه کنید و اگر می‌خواهید تمرین بیشتری داشته باشید، می‌توانید کتاب کار همراه آن را جداگانه خریداری کنید.

Let’s Speak Korean

ویژگی‌ها: دربردارنده فایل‌های صوتی و نکات فرهنگی

این کتاب بر تقویت مهارت‌های مکالمه شما تمرکز دارد. اگر می‌خواهید تعداد زیادی عبارت را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید، کتاب «Let’s Speak Korean» بهترین کتاب برای شماست.

هدف این کتاب آموزش بیش از 1400 عبارت کره‌ای به مبتدیان است. همچنین شامل تلفظ و “قواعد گرامری” است که به‌وضوح کلمات کره‌ای را به ترجمه انگلیسی آنها در جملات بزرگتر پیوند می‌دهد. به این ترتیب، شما همیشه دقیقاً می‌دانید که قرار است چه چیزی بخوانید.

اگرچه هیچ دستورالعمل گرامری رسمی در این کتاب گنجانده نشده است، راهنمایی‌های این کتاب به زبان‎آموزان کمک می‌کند تا گرامر کره‌ای را به روشی طبیعی‌تر درک و دریافت کنند. زمانی که موفق به یادگیری عبارات کافی شدید، می‌توانید جملات خود به‌راحنی بسازید!

این کتاب درسی همچنین دارای آهنگ‌های صوتی قابل دانلودی است که با استفاده از آن‌ها و با گوش دادن به زبان کره‌ای، می‌توانید مهارت‌های شنیداری و همچنین تلفظ خود را تقویت کنید.

Korean Grammar for International Learners

ویژگی‎ها: دارای فهرست‌های متعدد، کتاب کار همراه

این کتاب که در انتشارات دانشگاه معتبر Yonsei کره چاپ شده است، بهترین منبع برای یادگیری و تسلط بر گرامر کره‌ای است.

این متن فوق‌العاده جامع و طراحی شده ویژه زبان‌آموزان خارجی، بدون توجه به سطحی که دارید می‌تواند برای شما مفید باشد. می‌توانید از آن برای ایجاد یک پایه محکم استفاده کنید، یا ساختاری را که فراموش کرده‌اید را مرور کنید.

در این کتاب قواعد دستور زبان، صرف و املاء با توضیحات ساده و مثال‌های متعدد برای یادگیری بهتر ارائه شده است. به‌علاوه، هر ساختار دستوری و ریشه‌یابی کلمات برای جستجوی آسان‌تر فهرست می‌شوند.

برای تمرین تئوری‌ها و دانش نظری موجود در کتاب، حتما کتاب تمرین همراه کتاب را تکمیل کنید. ابتدا درس مدنظر را در کتاب اصلی یاد گرفته و سپس روز بعد از کتاب کار استفاده کنید تا مطمئن شوید که قواعد را کاملاً درک کرده‌اید.

500 Korean Verbs

ویژگی‎ها: جداول مرجع، نمایه‌های متعدد

صرف  افعال کره‌ای می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد، به‌خصوص در ابتدای یادگیری. کتاب “500 فعل کره‌ای” یک متد عالی برای یادگیری رایج‌ترین افعال کره‎ای و استفاده از آنها در متن و مکالمه ارائه می‌دهد.

این راهنمای جامع برای صرف افعال کره‌ای نحوه ایجاد زمان‌های مختلف، حالت و سطح گفتار را توضیح می‌دهد. از نظر سازماندهی، آنها به‌راحتی بر‌اساس موضوعات و علاقه فهرست شده‌اند.

متن کتاب شامل قوانین صرف، جداول مربوط به انواع افعال اصلی کره‌ای و سه نمایه به زبان‌های رومی، هانگول و انگلیسی برای تلفظ است.

Korean Reader for Chinese Characters

این کتاب با هدف آموزش سیستم نوشتاری کره‌ای طراحی شده است.

ویژگی‌ها: راهنمای نگارش، ترجمه‎های انگلیسی، بخش‌های بررسی

این کتاب شروع خوبی برای مطالعه hanjas (حروف چینی) است. اکثر کلمات کره‌ای با این حروف ساخته می‌شوند. این کتاب 500 مورد از رایج‌ترین هانجایی که در کره‌ای مدرن استفاده می‌شود را بررسی می‌کند.

شما با اصول اولیه و موارد ساده‌تر شروع کرده و به‌تدریج به سمت هانجای پیچیده‌تر می‌روید. فراتر از ارائه معنای ریشه‌ها، این کتاب همچنین دستورالعمل‌های روشنی در مورد نحوه نوشتن هر هنجا ارائه می‌دهد. علاوه بر این، هر یک از 40 درس با خلاصه‌ای شروع می‌شود که در بردارنده واژگان hanja است.

اگرچه برای مبتدیان ضروری نیست، اما اگر به ادبیات کره‌ای علاقه‌مند هستید یا می‌خواهید در مورد این جنبه مهم زبان کره‌ای بیشتر بدانید، این کتاب گزینه بسیار خوبی برای شما است.

یادگیری زبان کره ای

در این مقاله کتاب‌های متعددی را معرفی کردیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زبان کره‌ای خود را بهبود بخشید.

درصورتی که در یادگیری زبان کره‌ای به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید با متخصصان ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: کتاب‌های درسی شگفت‌انگیز برای یادگیری مؤثر زبان کره‌ای

بیشتر بخوانید: بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده ویدیوهای کره‌ای

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 4 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. ALI DASTANI
    12 مرداد 1402
    پاسخ دادن

    سلام من میخوام برای یادگیری زبان کره ای به آموزشگاه شما بیام کره ای تدریس میکنین ؟ ثبت نام آن چجوری هست/

    • ایرانمهر
      12 مرداد 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر بله زبان کره ای تدریس میشود شما میتوانید جهت یادگیری و آگاهی از نحوه ثبت نام به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

  2. نیلوفر نجوایی
    23 خرداد 1402
    پاسخ دادن

    سلام خیلی مطلب مفیدی بود من برای اینکه بخوام زبان کره ای یاد بگیرم آیا آموزشگاه شما زبان کره ای هم تدریس می نمایند؟ راهنمایی میکنید لطفا”

    • ایرانمهر
      23 خرداد 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر ممنونم بله تمامی شعب زبان های خاص را دارند شما میتوانید جهت آگاهی از نحوه ثبت نام و برگزاری دوره به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید