IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
موثرترین دیکشنری های نرم افزاری کره ای
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
8 آذر 1401

موثرترین دیکشنری‌های نرم‌افزاری کره‌ای مخصوص گوشی‌های هوشمند

اجازه دهید سؤالی از شما بپرسم: چگونه می‌توانید به صورت رایگان و یا با صرف هزینه‌ای بسیار اندک زبان کره‌ای خود را یاد یگیرید؟

با یک اپلیکیشن مناسب یادگیری زبان کره‌ای می‌توانید به جاهایی که هرگز تصور نمی‌کردید دست پیدا کنید.

ما در این مطلب قرار است در مورد برنامه‌هایی صحبت کنیم که سلاح‌های مخفی شما برای تسلط بر زبان کره‌ای خواهند بود.

مزایای دیکشنری‌های زبان کره‌ای

سرعت بالا و در دسترس بودن

تصور کنید که هر کجا که می‌روید مجبور باشید یک تخته 500 پوندی را حمل کنید – یک فرهنگ‌لغت غول‌پیکر که نه تنها جابجایی آن بشدت برای شما سخت است، بلکه ستون فقرات شما را نیز دچار آسیب می‌کند. شما طوری در شهر می‌چرخید که انگار با این کتاب ازدواج کرده‌اید، زیرا، خوب، نمی‌دانید چه زمانی این فرهنگ‌لغت کره‌ای به کارتان می‌آیند، یا چه زمانی ممکن است فرصتی برای یادگیری زبان کره‌ای برایتان پیدا کنید.

این همان چیزی است که داشتن یک برنامه فرهنگ لغت در تلفن شما، البته منهای 500 پوند وزن روی دوشتان است. این بدان معناست که در هر لحظه، چه در حال رفتن به مدرسه باشید، چه در صف یک مغازه دونات فروشی محبوب ایستاده باشید و چه منتظر نوبت خود در آرایشگاه باشید، فقط چند ثانیه با یادگیری برخی از درس‌های ارزشمند کره‌ای فاصله دارید.

موثرترین دیکشنری های نرم افزاری کره ای مخصوص گوشی

کافیست تلفن خود را از جیبتان بیرون بیاورید. برنامه شما به صورت 24 ساعته روشن و آماده است.

این دیگر مانند فرهنگ‌لغت‌های آنالوگ نیست که بخواهید با ورق زدن‌های مکرر لغت مدنظر خود را پیدا کنید. فقط تصور کنید با چه سرعتی می‌توانید جستجوهای لغت خود را از طریق تلفن خود انجام دهید. این اپلیکیشن‌ها با سرعت نور لغت را برای شما پیدا می‌کنند. “جستجو” را بزنید و قبل از اینکه بتوانید نفس بعدی را بکشید، کلمه هدف شما در مقابل شما ظاهر خواهد شد.

اگر این مورد به‌اندازه کافی شما را حیرت‌زده نکرد، پس بیایید سراغ مزیت بعدی برویم.

آپشن‌های زیاد و محتوای قوی

نه‌تنها کلمه مورد نظر شما سریعتر از آن چیزی که بتوانید بگویید “anyeong” (سلام) ارائه می‌شود، بلکه حتی بعد از اینکه سرچ کردید، اطلاعات و بینش بیشتری نیز در اختیار خواهید داشت.

برنامه‌ها صرفاً معنی یا ترجمه مستقیم را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. ممکن است تصویری از کلمه را ببینید یا تلفظ آن را بشنوید. ممکن است بخواهید ببینید که چگونه به زبان کره‌ای نوشته شده است. حتی به شما مترادف کلمه و سایر کلمات مرتبط با آن داده می‌شود. شما همچنین با مثال‌هایی روبرو خواهید شد که طرز استفاده صحیح از کلمات را در جمله به شما نشان خواهند داد.

علاوه بر این این فرهنگ‌لغت‌ها آپشن‌های دیگری در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال، سابقه جستجوی شما را به‌خوبی به‌خاطر می‌آورد. یا مثلاً می‌توانید تجارب خود را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید، رنگ‌ها و فونت‌ها را تغییر دهید و با تنظیمات کلی بازی کنید تا ویژگی‌ها را آنطور که دوست دارید تنظیم کنید.

این برنامه را حتی می‌توانید به سایر برنامه‌ها یا سایت‌هایی که در زمینه زبان کره‌ای فعالیت دارند، متصل کرده و با این کار از مزایا و ویژگی‌های پیشرفته‌تری بهره ببرید.

پس از مدتی که از این برنامه استفاده کرده‌اید حتماً با خود می‌گویید، “هی، یک دقیقه صبر کن، این دیگر فقط یک فرهنگ لغت نیست!” و حق با شماست. چیزی که در دست دارید یک فرهنگ‌لغت همه‌فن حریف است.

سرگرم‌کننده، جذاب و آموزشی

برنامه فرهنگ‌لغت کره‌ای شما، به‌دلیل مزایا و آپشن‌های متعددی که دارد، نه تنها جنبه آموزشی دارد، بلکه سرگرم‌کننده و جذاب هم هست.

این برنامه مطالب آموزشی زیادی را آموزش می‌دهد و این فقط یک ادعا نیست. به معنای واقعی این کار را انجام می‌دهد.

اگر شما جذب برنامه‌ای شده باشید که در دست دارید، مطمئناً بهتر می‌توانید با آن کار کنید.

تمام رنگ‌ها، تصاویر، صداها – همه آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که “جذاب” بنظر برسند و همین موضوع باعث می‌شود که به‌راحتی در حافظه شما ثبت شوند. آنها تجربه کاربری را افزایش داده و حواس شما را تحریک می‌کنند به‌طوری که واژگان بسیار در ذهن شما نقش بسته و شما می‎توانید آن‌ها را به‌راحتی به‌یاد آورده و استفاده کنید.

برنامه‌ها آنقدر جذاب هستند که شما را مجبور به انجام برخی کارها می‌کنند. آنها از لحظه‌ای که برای اولین بار کلمه را در کادر جستجو تایپ می‌کنید مغز شما را وادار به فعالیت می‌کنند، زیرا این عمل ساده جست‌وجو سیگنال‌هایی را به مغز شما ارسال می‌کند و آن را برای یادآوری آماده می‌کند.

شما حتی ممکن است تشویق شوید فهرست‌های کلمات را برای بررسی ایجاد و مدیریت کنید. یا این برنامه می‌تواند با یک یادآوری ساده مانند «کلمه روز» شما را درگیر یادگیری کند. این نرم‌افزارهای حتی مجهز به ارائه تست‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند بتوانید دانش خود را ارزیابی کرده و حتی پیشرفت خود را با همه دوستان خود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

حالا بیایید نگاهی به برخی از این نرم‌افزارهای دیکشنری‌ کره‌ای بیندازیم که زبان‌آموزی مانند شما نباید از دست بدهد.

موثرترین دیکشنری های نرم افزاری کره ای مخصوص گوشی های هوشمند

7 مورد از موثرترین برنامه دیکشنری کره‌ای برای گوشی هوشمند شما

Korean English Dictionary App by Bravolol

این برنامه‌ را می‌توانید به‌صورت رایگان هم از گوگل پلی و هم از iTunes تهیه کنید.

این برنامه دارای 160000 کلمه و عبارت کره‌ای است که قلب هر زبان‌آموزی را به لرزه در می‌آورد. می‌توانید جستجو را به زبان انگلیسی یا کره‌ای انجام دهید، و در هر صورت، هنگام تایپ به شما کلماتی پیشنهادی ارائه می‌شود.

آیکون صدا در همه‌جای برنامه وجود دارد، به این معنی که براحتی می‌توانید تلفظ کلمات و جملات را گوش دهید. کلمات با مثال‌های فراوانی هم به زبان کره‌ای و هم به زبان انگلیسی همراه شده‌اند و به شما بینش بیشتری در مورد نحوه عملکرد واژگان موردنظر در رابطه با سایر کلمات در جمله ارائه می‌دهند.

جست‌وجو در برنامه و استفاده از آن آسان است و آیکون‌ها طوری چیده و طراحی شده‌اند که چشمان شما را اذیت نمی‌کند. این برنامه حتی زمانی که آفلاین هستید کار می‌کند و باید اعتراف کرد که سریع‌ترین سرعت جستجو را در بین برنامه‌های فرهنگ لغت کره‌ای دارد، و این یک مزیت رقابتی بزرگ محسوب می‌شود.

اگر به استفاده از این برنامه علاقه‌مند هستید، می‌توانید از طریق لینک‌هایی که به شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد، پیشرفت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Korean English Dictionary & Thesaurus & Translator by Xung Le

این برنامه‌ را می‌توانید به‌صورت رایگان هم از گوگل پلی و هم از iTunes تهیه کنید.

این برنامه مجهز به پایگاه داده‌ای از 500 هزار کلمه، عبارت و جمله است. اصطلاحات کره‌ای و نمونه‌های جملات معاصر را خواهید یافت که می‌توانند هنگام صحبت با یک بومی کره‌ای برایتان مفید باشند. تعاریف و مترادف‌ها با ارائه معانی و کاربردهای مختلف برای یک کلمه، تصویر کامل‌تری از یک کلمه به کاربران ارائه می‌دهند.

شما همچنین مجموعه‌ای قدرتمند از ابزارهای یادگیری اضافی مانند یادآوری کلمات و فهرست‌های کلمات را دارید که به شما کمک می‌کند کلماتی را که قبلاً با آنها آشنا شده‌اید را مدیریت و مرور کنید. شما حتی می‌توانید یادداشت‌های شخصی را به لیست خود اضافه کنید.

برای اطلاعات بیشتر، این برنامه شما را به فرهنگ لغت‌های دیگر مانند فرهنگ‌لغت آکسفورد، دیکشنری Urban ، Wiktionary، ویکی پدیا و غیره پیوند می‌دهد، اما اگر متوجه شدید که نمی‌توانید به اینترنت وصل شوید، نگران نباشید، برنامه حتی زمانی آفلاین باشید کار می‌کند. این فرهنگ‌لغت همچنین یک پایگاه داده از تصاویر دارد که می‌توانید در آن جستجو کنید.

Prime English-Korean Dictionary by Dong-A Publishing

این برنامه را می‌توانید با قیمت 13.99 دلار از گوگل پلی و iTunes تهیه کنید.

دقیقاً نمی‌دانید چگونه چیزی را به زبان کره‌ای بیان کنید؟ آیا می‌خواهید معادل کره‌ای برای برخی از اصطلاحات انگلیسی پیدا کنید؟ آیا می‌خواهید به کره‌ای بگویید “باحال” یا “عالی”؟ این برنامه هماچ چیزی است که شما به آن نیاز دارید و این خلاء را برای شما پر خواهد کرد. مثال‌های زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد زبان را واقعاً به تصویر بکشید.

این یک شاهکار نادر است که یک برنامه بتواند ترافیک دو طرفه را بین کسانی که می‌خواهند زبان کره‌ای یاد بگیرند و کسانی که به زبان انگلیسی علاقه‌مند هستند، ایجاد کند. این برنامه از سمت هر دو طیف زبان‌آموز (چه زبان‌آموزان کره‌ای و چه زبان‌آموزان انگلیسی) بسیار محبوب بوده و آن را از معدود برنامه‌های مفید برای هر دو طرف می‌کند. به همین دلیل است که این برنامه تایید رسمی ELLAK (انجمن زبان و ادبیات انگلیسی کره) را دریافت کرد.

شما می‌توانید از این برنامه برای تمام نیازهای گفتاری محاوره‌ای و معتبر خود استفاده کنید.

Korean Dictionary by Athena Soft

این برنامه را می‌توانید به‌صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

این برنامه یک فرهنگ‌لغت کره‌ای است که به‌عنوان یک اصطلاحنامه قوی نیز عمل می‌کند و گزینه‌های واژگان بیشتری را در زمینه مترادف‌ها و متضادها در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه دارای جستجوی صوتی و همچنین قابلیت تبدیل گفتار به متن است.

علاوه بر ویژگی کلاسیک “Word of the Day” (که در واقع می‌تواند حداکثر پنج کلمه در روز را در خود جای دهد)، یک ویژگی Study Plan وجود دارد که در آن می‌توانید واژگان خاصی را که می‌خواهید به آن مسلط شوید اضافه کنید و همچنین کلماتی را که از قبل می‌دانستید حذف کنید. زمانی که می‌خواهید زبان کره‌ای خود را به سرعت بهبود بخشید، یک مسابقه چند گزینه‌ای در انتظار شماست تا شما را به چالش بکشد.

این برنامه به‌صورت آفلاین کار می‌کند اما زمانی که به اینترنت وصل هستید بهترین عملکرد را دارد، به‌خصوص در مورد قابلیت‌های صوتی آن. تبلیغات پاپ آپ هر از چند گاهی ظاهر می‌شوند، اما به ندرت مانع یادگیری شما می‌شوند.

English Korean English Plus+ by DaolSoft

این برنامه را می‌توانید با قیمت 13.99 دلار از گوگل پلی و iTunes دانلود کنید.

این برنامه به‌عنوان دو برنامه مختلف شروع به کار کرد – یکی از این دو برنامه برای کره‌ای‌هایی که انگلیسی را یاد می‌گیرند و دیگری برای افرادی که به زبان انگلیسی در تلاش برای یادگیری زبان کره‌ای هستند. سپس توسعه دهندگان متوجه شدند که با ترکیب کردن این دو برنامه، می‌توانند خروجی جالبی را از آن‌ها دریافت کنند و یک برنامه بسیار قوی را راه‌اندازی کنند.

این دیکشنری اکنون به‌عنوان پرفروش‌ترین فرهنگ لغت انگلیسی-کره‌ای، کره‌ای-انگلیسی در بازار، با پایگاه داده‌ای از 857000 واژه قابل جستجو معرفی می‌شود. و از آنجایی که برنامه دائماً در حال به روز رسانی است، در نسخه‌های بعدی کلمات بیشتری اضافه می‌شود.

در اینجا شما دوز استانداردی از زبان کره‌ای معاصر خواهید داشت که معمولاً در گفتگوهای روزمره و یا موقع صرف شام شنیده می‌شود. تعاریف بسیار ظریف بوده و تقریباً تمام چیزهایی را که یک کلمه در زبان کره‌ای در بر دارد، ارائه خواهد داد.

این برنامه از پشتیبانی فنی عالی برخوردار است و شما واقعاً احساس می‎کنید افرادی هستند که در پشت صحنه کار می‌کنند، برنامه را صیقل می‌دهند و سعی می‌کنند ویژگی‌های جالب بیشتری را در هر به‌روز رسانی به برنامه اضافه کنند.

Korean Dictionary, Translator, Phrase Book by iThinkdiff

این برنامه را می‌توانید به‌صورت رایگان از گوگل پلی و iTunes دریافت کنید.

این برنامه بسیار قوی بوده و حتی می‌تواند جملات کامل را برای شما ترجمه کند. حتی لازم نیست این جملات را به‌صورت دستی تایپ کنید. برای مثال شما در جاده هستید و با یک تابلو جاده‌ای روبرو می‌شوید که نمی‌توانید معنی عبارات آن را بفهمید. کافیست یک عکس از تابلو بگیرید و بعد منتظر جستجوی برنامه باشید تا آن را در چشم بر هم زدنی برای شما ترجمه کند.

ویژگی‌های این برنامه شامل قابلیت فلش کارت بوده که به کاربران اجازه می‌دهد واژگان را مرور کنند. اگر برای شما راحت‌تر است که با آپشن «کلمه روز» کار کنید، چرا همه چیز را با این آپشن تقویت نکنید؟ شما حتی با انجام بازی‌های واژگانی چندنفره و شرکت در رقابت‌ها، فرصتی برای نشان دادن مهارت‌های کره‌ای پیشرفته خود خواهید داشت. اگر تنظیمات مربوط به فونت مورد پسندتان نیست، می‌توانید به‌سادگی و بی سر و صدا فونت‌ها را مطابق میل خود تنظیم کنید.

این برنامه می‌تواند به سایت‌های شبکه اجتماعی متصل شده و شما می‌توانید ترجمه‌ها را در توییتر به‌عنوان توییت، در فیس بوک به‌عنوان به‌‎روز رسانی وضعیت و در لینکدین به‌عنوان به روز رسانی شبکه پست کنید.

Talking Translator by GreenLife Apps

این برنامه را می‌توانید به‌صورت رایگان از گوگل پلی و iTunes تهیه کنید.

تصور کنید یک کلمه، عبارت یا جمله را تایپ می‌کنید و ترجمه آن را به زبان‌های اصلی دنیا می‌شنوید. این حتماً ذوق‌زده‌تان می‌کند، این‌طور نیست؟

این برنامه تنها به زبان کره‌ای بسنده نکرده و دربر دارنده زبان‌های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و بقیه زبان‌های اصلی جهان است. این نزدیکترین چیزی است که ما به مترجم جهانی از “Star Trek” داریم! می‌توانید کلمه کره‌ای را که به‌تازگی جستجو کرده‌اید ببینید و هر چند بار که می‌خواهید تلفظ آن را بشنوید.

اگر در سفر هستید و به یک مرجع سریع زبان نیاز دارید، این برنامه یک همراه عالی برای شما خواهد بود. صرف‌نظر از تبلیغاتی که هر از گاهی ظاهر می‌شوند، این برنامه ابزاری برای یادگیری است که در هر کجا که بروید مفید خواهد بود.

اگر واقعاً می‌خواهید یادگیری را به سطح بالاتری برسانید، ویژگی «کلمه روز» به شما نگاه دقیق‌تری به یک کلمه داده و مثال‌های جالبی از نحوه استفاده از آن در یک جمله ارائه می‌دهد. در واقع، بسیاری از کاربران اظهار داشته‌اند که از این ویژگی به‌اندازه خود مترجم سخنگو یاد گرفته‌اند.

نرم افزارهای کره ای مخصوص گوشی های هوشمند

این مقاله شالوده‌ای از بهترین برنامه‌های فرهنگ‌لغت که می‌توانند زبان کره‌ای شما را به اوج ببرند ارائه می‌دهد. این نشان می‌دهد که چقدر کمک و پشتیبانی برای هر زبان‌آموز کره‌ای وجود دارد. فناوری دوست شماست.

برنامه‌ها اغلب رایگان بوده و طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که یادگیری را برای شما جذاب و آسان می‎کند. پس سعی کنید هرچه زودتر این برنامه‌ها را تهیه کرده و یادگیری از طریق آن‌ها را شروع کنید.

درصورتی که در یادگیری زبان کره‌ای به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید با متخصصان ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:وب‌سایت‌های معتبر برای یادگیری زبان کره‌ای

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 4 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید