IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین برنامه ها برای یادگیری زبــــان کره ای
امتیاز کاربران: 3.8/5
نویسنده: ایرانمهر
6 فروردین 1402

بهترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان کره‌ای در سال 2024

آیا می‌توان از گوشی‌های هوشمند فراتر از رسانه‌های اجتماعی و بازی‌ها استفاده کرد؟

تعداد زیادی برنامه و اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانند به شما در شروع یا ادامه یادگیری زبان کره‌ای کمک کنند.

ما ده‌ها برنامه یادگیری کره‌ای، از دوره‌های آنلاین رسمی تا بازی‌های ساده کره‌ای را امتحان و آزمایش کرده‌ایم و بهترین‌های آن‌ها را در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بدون اتلاف وقت بهترین اپلیکیشن را در اختیار داشته باشید. زمان آن است که گوشی هوشمند خود را به یکی از بهترین نرم‌افزارهای یادگیری زبان کره‌ای مجهز کنید.

بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان کره ای

Best All-in-One App: Rocket Languages

این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل اندروید، iOS، سایت اینترنتی در دسترس است و برای استفاده از آن باید اشتراک خریداری کنید.

Rocket Korean یک دوره کامل است که تمام ابزارهای موردنیازی را که شما برای شروع یا ادامه یادگیری زبان کره‌ای خود به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. در مقایسه با سایر دوره‌هایی که در این فهرست با آن‌ها آشنا خواهید شد، محتوای بسیار زیادی دارد و تمام مهارت‌های اساسی از جمله مکالمه، واژگان، گوش دادن، گرامر و عبارات مفید را شامل می‌شود.

این دوره به سطوح و بخش‌های مجزا تقسیم می‌شود، بنابراین شما به خوبی می‌توانید با آن کار کنید. این نرم‌افزار دارای توضیحات گرامری واضح و دقیق و مجهز به مکالمه تعاملی است که باعث می‌شود بتوانید عبارات اساسی را در زندگی روزمره خود یاد بگیرید.

اگرچه قیمت این نرم‌افزار کمی بالاتر از برخی دوره‌های دیگر است، اما مقدار محتوایی که با این برنامه دریافت می‌کنید ارزش صرف هزینه را دارد و همچنین با یکبار پرداخت، شما امکان دسترسی مادام‌العمر به تمام مطالب را خواهید داشت.

Best Beginner App: LingoDeer

این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس است.

LingoDeer یک برنامه عالی برای زبان‌آموزان مبتدی است زیرا یک راهنمای گام به گام آموزش زبان کره‌ای از همان اصول اولیه دارد. این برنامه قدم به قدم شما را از سطح مبتدی تا متوسط ​​می‌برد.

دوره‌ها ساختار یافته هستند و دروس در بر دارنده واژگان، توضیحات مفصل نکات گرامری و دیالوگ‌های متنی هستند. همانطور که در درس‌ها پیش می‌روید، به فلش کارت‌ها، داستان‌ها، کتاب‌های اصصلاحات و موارد دیگر نیز دسترسی پیدا خواهید کرد تا بتوانید بدون خستگی و دلزدگی به یادگیری خود ادامه دهید.

Best Dictionary App: Naver Dictionary

این نرم‌افزار برای سیستم‌های اندروید و iOS در دسترس است و می‌توانید آن را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

Naver  که محبوب‌ترین موتور جستجوی کره محسوب می‌شود، مسلماً دقیق‌ترین و جامع‌ترین فرهنگ لغت کره‌ای در سراسر جهان است. این فرهنگ‌لغت برای 33 زبان موجود است.

در این برنامه‌ می‌توانید مثال‌های فراوانی را ببینید که به شما نشان می‌دهد چگونه از کلمات، اصطلاحات محبوب کره‌ای و حتی ساختارهای دستوری در متن به بهترین شکل استفاده کنید. این برنامه همچنین ویس‌های با کیفیت بالا را برای هر مدخل و هر واژه قرار داده است تا به شما کمک کند تلفظ کره‌ای و در بیشتر موارد 한자 (hanja) هر کلمه را چک بکنید.

این برنامه همچنین شامل یک ابزار مترجم است که به شما کمک می‌کند جملات پیچیده کره‌ای را در هر کجا که هستید ترجمه کنید. یکی از ویژگی‌های مفید دیگر این نرم‌افزار این است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید لیست‌ واژگان مفید را در کتاب‌های لغت اضافه و ذخیره کنید. سعی کنید فهرست‌ها را مرتباً مرور کنید تا کلماتی را که اخیراً یاد گرفته‌اید به حافظه بلند مدت خود انتقال دهید.

Best Immersion App: Rosetta Stone

این نرم‌افزار برای سیستم‌های اندروید و iOS موجود است و می‌توانید حساب آزمایشی آن را به‌صورت رایگان تهیه کنید.

برنامه آموزشی معروف Rosetta Stone نیازی به معرفی ندارد. برنامه کره‌ای Rosetta Stone با پشتوانه 20 سال تجربه در آموزش زبان‌آموزان از سراسر جهان به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان به نکات مهم و ضروری زبان کره‌ای تسلط پیدا کنید.

روش مبتنی بر یادگیری عمیق Rosetta Stone از طریق شنیدن گفت‌وگوها و تلفظ‌ها و دیدن تصاویر برای کمک به یادگیری زبان کره‌ای به‌طور طبیعی استفاده می‌کند. هدف این نرم‌افزار که به‌خاطر سپردن واژگان و الگوهای دستور زبان است در اینجا کارآمدتر است.

با استفاده از فناوری دیجیتالی بسیار حرفه‌ای، Rosetta Stone می‌تواند به شما بازخورد بسیار خوبی ارائه دهد تا بتوانید به‌سرعت نقاط مشکل‌دار را شناسایی، اشتباهات خود را تصحیح و مکالمه خود را تقویت کنید تا به تلفظ کره‌ای دقیق‌تر برسید.

علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می‌دهد به جلسات تدریس خصوصی دسترسی داشته باشید که در آن می‌توانید مکالمه کره‌ای را با یک معلم بومی کره‌ای تمرین کنید. به‌علاوه، می‌توانید به جامعه آنلاین زبان‌آموزان روزتا استون وصل شوید تا بتوانید در مسیر بمانید.

بهترین برنامه ها برای یـــادگیری زبان کره ای

Best App for Pronunciation: Pimsleur

این برنامه را می‎توانید برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS تهیه کنید.

Pimsleur بیش از 50 سال است که به زبان‌آموزان خدمات آموزشی ارائه می‌دهد. این دوره صوتی پایه برای مبتدیانی که می‌خواهند اصول اولیه کره‌ای را یاد بگیرند گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

روش آموزش این دوره تکرار واژگان مبتدی، قواعد گرامری و ساختار جمله است و بر اساس تحقیقاتی که انجام شده این نرم‌افزار شکل گرفته است و همان روشی را دنبال می‌کند که شما در کودکی با استفاده از آن زبان مادری خود را یاد گرفتید. Pimsleur برای با لحنی آهسته و شمرده طوری که بتوانید به‌راحتی کلمات و عبارات را متوجه شوید به تلفظ کلمات می‌پردازد.

هر درس فقط 30 دقیقه در روز وقت شما را می‌گیرد، بنابراین می‎توانید به راحتی در اوقات مرده خود نیز به یادگیری بپردازید.

Best Hangul App: TenguGo Hangul

 این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل iOS موجود و قیمت آن رایگان است.

TenguGo Hangul یک برنامه همه کاره برای یادگیری تمام مواردی است که باید در مورد هانگول، سیستم نوشتاری کره‌ای بدانید.

درسنامه‌های آن با سرعتی استاندارد شروع به با آموزش تاریخچه هانگول می‌کند، بنابراین درحین یادگیری تاریخ و فرهنگ پشت آن، با اصول اولیه الفبای آن آشنا خواهید شد.

پس از یادگیری تاریخچه، برنامه در بردارنده درس‌ها، آزمون‌ها و فلش کارت‌هایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کاراکترها را یاد بگیرید و همچنین نمودارهایی از صامت‌ها و مصوت‌ها را دارد که می‌توانید در صورت نیاز به آنها مراجعه کنید. این نرم‌افزار برای مبتدیان گزینه‌ای بسیار عالی است زیرا تصاویر صوتی و متحرکی از موقعیت صحیح دهان و زبان برای هر کاراکتر نیز دارد.

Best Flashcard App: Memrise

این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS موجود است.

Memrise یک فلش‌کارت آنلاین یادگیری زبان است. زبان‌آموزان به حجم زیادی از محتوای با کیفیت دسترسی دارند از واژگان کره‌‍ای گرفته تا قواعد گرامری. این برنامه شامل فلش کارت‌هایی با هفت سطح یادگیری مختلف است، بنابراین می‌توانید همگام با آن سطح زبان خود را افزایش دهید.

این برنامه همچنین تصاویر، کلیپ‌های ویدیویی و صوتی از افراد بومی را به شما ارائه می‎دهد تا بتوانید هر کلمه را به‌طور سریع و موثر به خاطر بسپارید. عبارات دنیای واقعی به شما کمک می‌کند بتوانید کلمات و عبارات را در متن یاد بگیرید که این موضوع کمک بزرگی به تقویت حافظه شما می‌کند.

Best Listening App: KBS Radio

این برنامه برای سیستم‌های اندروید و iOS در دسترس و قیمت آن رایگان است.

نیازی نیست برای یادگیری عمیق فرهنگ کره‌ای به کره جنوبی سفر کنید. این برنامه شگفت‌انگیز به شما امکان می‌دهد با گوش دادن به رادیو KBS و تماشای مستقمی برنامه‌های محبوب کره‌ای از طریق تلفن هوشمند خود بتوانید هم به فرهنگ و هم به زبان کره‌ای مسلط شوید.

این برنامه به شما امکان می‌دهد مستقیماً از تلفن خود به برنامه برنامه KBS دسترسی داشته باشید، بنابراین هرگز محتوای موردعلاقه خود را از دست نخواهید داد و می‌توانید آن را به صورت زنده تماشا کرده یا بعداً با دسترسی به آرشیو آن را تماشا کنید.

ما به‌خصوص برنامه “바른 우리말” را توصیه می‌کنیم، یک برنامه جذاب برای یادگیری کلمات، عبارات و کاربرد دستور زبان کره‌ای. مجری برنامه تمام نکات را با حوصله و شوخ طبعی توضیح می‌دهد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ریشه‌شناسی، حکایات و مثال‌ها در متن، معانی اصطلاحات خاص و واژگان پیچیده را کاملاً درک کنید.

بهــــترین برنامه ها برای یادگیری زبان کره ای

Best App for Reading Practice: Joongang Daily

این نرم‌افزار برای سیستم‌های اندروید و iOS با قیمت رایگان موجود است.

چه کسی گفته است خواندن اخبار کره‌ای بسیار سخت و طالقت‌فرسا است؟

این برنامه رایگان فوق‌العاده توسط “Joongang Daily” که در اصل برای بومیان کره‌ای طراحی شده است که به‌دنبال بهبود زبان انگلیسی خود هستند، خواندن اخبار کره‌ای را برای زبان‌آموزان کره‌ای سرگرم‌کننده و امکان‌پذیر می‌کند.

این برنامه با داشتن مقالات منتخب منتشر شده در نسخه کره‌ای «Joongang Daily» به گسترش درک شما از زبان کره‌ای کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد هر روز محتوای جدید در موضوعات مختلف مانند سیاست، اقتصاد، دیپلماسی، مسائل اجتماعی و هنر بخوانید. هر مقاله با یک ترجمه به زبان انگلیسی همراه است، بنابراین شما مجبور نیستید زمان زیادی را صرف جستجوی کلمات دشوار کنید و بنابراین خواهید توانست به‌طور مستقل و مؤثر به مطالعه بپردازید.

این برنامه که دائماً با داستان‌هایی که در مطبوعات بتازگی منتشر شده به شما امکان می‌دهد بتوانید هر روز به یک مقاله جدید به همراه مجموعه مقالات آرشیو شده دسترسی داشته باشید که برای اطلاع از رویدادهای جاری کره و یافتن مطالب خواندنی سازگار با سلیقه شما مناسب است.

برای بهترین استفاده از برنامه، حتماً باید ابتدا نسخه کره‌ای هر مقاله را بخوانید، در صورت لزوم چندین بار تا زمانی که محتوای آن را کاملاً درک کنید. برای تمرین تلفظ کره‌ای خود نیز آن را با صدای بلند بخوانید. سپس، کلمات و ساختارهای ناشناخته را یادداشت کرده و بعد سراغ نسخه انگلیسی بروید. این کار به شما کمک می‌کند تا درک مناسبی از مقاله کسب کنید و بتوانید  معانی کلمات دشوار را بفهمید.

Best App for Busy Learners: DuoLingo

این نرم‌افزار برای اندروید و iOS موجود است.

اگر در حال یادگیری زبان هستید، احتمالاً نام DuoLingo را شنیده‌اید. این اپلیکیشن اکنون بزرگترین پلتفرم آموزش آنلاین با بیش از 30 زبان است.

زبان‌آموزان از بازی‌های جذاب و تمرین‌های سرگرم‌کننده این نرم‌افزار برای تقویت واژگان و عبارات کره‌ای استفاده می‌کنند. از آنجایی که این برنامه یادگیری را شبیه به یک بازی می‌کند، زبان‌آموزان تشویق می‌شوند تا مهارت‌های خود را تقویت کنند، که این خود می‌تواند آن‌ها را به یادگیری زبان کره‌ای معتاد کند.

اگر کمی در یادگیری جدی‌ باشید، می‌توانید زمان خود را روی 20 دقیقه در روز تنظیم کنید، که برای اکثر زبان‌آموزان قابل انجام است و این برنامه را به یک برنامه عالی برای استفاده در تمام طول اوقات شبانه‌روز حتی در زمان‌های مرده هم تبدیل می‌کند.

Best Vocabulary Builder: Drops

این برنامه را می‌توانید برای اندروید و iOS تهیه کنید.

این یک نرم‌افزار فوق العاده برای آن دسته از زبان‌آموزانی است که می‌خواهند هر روز یک دوز مناسب از یادگیری را پیش ببرند. با این اپلیکیشن هر روز به مدت پنج دقیقه، می‌توانید واژگان کره‌ای را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و همه‌جانبه یاد بگیرید.

طراحی این نرم‌افزار نسبتا مینیمالیستی بوده و از نظر بصری بسیار جذاب است. هنگام آموزش کلمات، Drops از متن، تصاویر و صدا استفاده می‌کند تا آن‌ها را در حافظه شما ثبت کند. واژگان به ستون‌های مختلفی دسته‌بندی شده و به موضوعاتی مانند غذا، رنگ‌ها، اعضای خانواده، ملیت‌ها و غیره می‌پردازند.

Best Speaking App: HelloTalk

این برنامه را می‌توان برای اندروید و iOS با قیمت رایگان استفاده کرد.

HelloTalk فقط مخصوص زبان کره‌ای نیست، بلکه بیش از 100 زبان را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید از طریق این نرم‌افزار با افراد بومی همان زبانی که در حال یادگیری آن هستید ارتباط برقرار کرده و با آنها در مورد زبان یا هر چیز دیگری که دوست دارید چت کنید.

این برنامه ویژگی‌های برجسته‌ای دارد از جمله یک عملکرد تصحیح دستور زبان که به‌طور خودکار دستور زبان کره‌ای شما را قبل از ارسال پیام بررسی و تصحیح می‌کند. این نرم‌افزار همچنین مجهز به یک آپشن تبدیل متن به صدا است که به شما امکان می‌دهد تلفظ خود را تمرین کنید.

شما حتی می‌توانید صدای خودتان را ضبط کنید و از یک بومی بازخورد بخواهید، یا از طریق چت‌های صوتی یا تصویری با کارشناسان زبان، برای کلاس‌های انفرادی درخواست دهید.

Best App for Travelers: Learn Korean Phrasebook

این برنامه برای اندروید و iOS در دسترس است.

چه در حال آماده شدن برای سفر به کره باشید و چه به دنبال راه‌حلی برای شروع یادگیری زبان کره‌ای، این برنامه کاربرپسند می‌تواند برای شما مناسب باشد.

این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید عبارات مفید به زبان کره‌ای را سریع یاد بگیرید و علاوه بر آن از ویس‌های صوتی با کیفیت بومیان استفاده می‌کند تا شما را در تمرین و درک تلفظ واقعی کره‌ای کمک کند.

این برنامه 400 جمله رایگان کره‌ای را همراه با ترجمه انگلیسی آنها بر اساس موضوعات، از جمله سلام، مکالمه اولیه، اعداد، دستورالعمل‌ها و غذا خوردن در رستوران را برای شما فهرست می‌کند. علاوه بر این، با خرید نسخه پریمیوم می‌توانید تا 900 کلمه در 18 موضوع مختلف را باز کنید.

بهترین ویژگی‌های این برنامه عبارتند از توانایی تنظیم اندازه فونت، برجسته کردن کلمات مهم با نکات و حتی ذخیره عبارات پرکاربرد در بخش علاقه‌مندی‌ها.

Best App for Tutor Support: italki

این نرم‌افزار برای سیستم‌های اندروید و iOS در دسترس است.

اگر به دنبال راهی بهتر برای یادگیری زبان هستید، italki می‌تواند منابع زیاد و در عین حال گرانی در اختیار شما قرار دهد. این برنامه شما را با معلمان بومی از سراسر جهان که زبان، گویش و فرهنگ خود را به اشتراک می‌گذارند، وصل می‌کند. شما می‌توانید معلم خود را انتخاب کنید، بنابراین قیمت به معلم‌های مختلف بستگی دارد.

بهترین برنامـــه ها برای یادگیری زبان کره ای

 

Best App for Advanced Learners: Viki

این برنامه را می‌توانید برای سیستم‌های اندروید و iOS تهیه کنید.

این برنامه هم نسخه رایگان دارد که می‌توانید خریدهای درون برنامه‌ای انجام دهید و هم حساب پریمیوم پولی دارد.

برنامه Viki به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و درام‌های کره‌ای مورد علاقه‌تان را در هر کجا که هستید ببینید. این برنامه با مجموعه گسترده‌ای از درام‌های محبوب و اخیراً منتشر شده کره‌ای، راهی عالی برای همگام شدن با فرهنگ پاپ کره‌ای و یادگیری زبان کره‌ای با استفاده از محتوای واقعی کره‌ای است.

برای شروع، می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید. Viki به شما امکان می‌دهد هر ویدیویی را بهصورت رایگان با تبلیغات مکرر تماشا کنید اما این ممکن است کمی اعصاب شما را خورد کند.

شما می‌توانید برای کارآمدتر کردن یادگیری خود، از برنامه Viki در ترکیب با برنامه فرهنگ لغت دوزبانه Naver که به تازگی دانلود کرده‌اید استفاده کنید. Viki به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوها را هم با زیرنویس و هم بدون زیرنویس کره‌ای تماشا کنید.

اگر ترجیح می‌دهید ویدیوها را با زیرنویس تماشا کنید، حتماً عبارات تازه و ناآشنا را در برنامه Naver جستجو کنید و حتماً واژگان و دستور زبان جدیدی که در ویدیوهای Viki دیده‌اید را یادداشت کنید. یادداشت‌های خود را به‌طور مرتب مرور کنید و بعد از اینکه لیست واژگان خود را یاد گرفتید، این بار بدون زیرنویس، مجدداً کل ویدیو را تماشا کنید.

اکنون که می‌دانید چگونه گوشی خود را به بهترین ابزار یادگیری کره‌ای تبدیل کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال Wi-Fi برای شروع دانلود است.

بهترین برنامـــه ها برای یادگیری زبان کــره ای

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی 15 مورد از بهترین نرم‌افزارهای یادگیری زبان کره‌ای پرداختیم. درصورتی که در یادگیری زبان  کره ای به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید با متخصصان ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:وب‌سایت‌های معتبر برای یادگیری زبان کره‌ای

بیشتر بخوانید:موثرترین دیکشنری‌های نرم‌افزاری کره‌ای مخصوص گوشی‌های هوشمند

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.8 از 5 از 6 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. nilofar
    14 فروردین 1402
    پاسخ دادن

    سلام سال نو مبارک بینهایت عالی و کاربردی

    • ایرانمهر
      14 فروردین 1402
      پاسخ دادن

      سلام سال نو بر شما هم مبارک ممنونم
      موفق باشین

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید