IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین نرم افزارهای یادگیری زبان ایتالیایی
امتیاز کاربران: 3.8/5
نویسنده: محمد اشرفی
22 شهریور 1401

بهترین‌ نرم افزارهای یادگیری زبان ایتالیایی

اگرچه منابع و کتاب‌های آموزشی سنتی منبعی عالی برای یادگیری زبان ایتالیایی به‌حساب می‌آیند، اما در دنیای مدرن شما می‌توانید بسیار راحت‌تر به یادگیری یک زبان بپردازید.

از آنجایی که امروزه تقریباً همه افراد یک گوشی هوشمند دارند، می‌توان از این وسیله برای یادگیری زبان ایتالیایی استفاده کرد. در این مقاله لیست کاملی از بهترین اپلیکین‌های آموزش زبان ایتالیایی آماده شد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید مسیر یادگیری خود را ساده و آسان کنید.

این برنامه‌ها چند رسانه‌ای بوده و شما از طریق آن‌ها می‎توانید یادگیری خود را با صدا، تصویر و یا متن پیش ببرید. برخی از آن‌ها نیز امکان ارتباط با افراد بومی را برای شما فراهم خواهند کرد. 

Duolingo

با این اپلیکیشن یادگیری زبان می‌توانید زبان‌های مختلفی از جمله زبان ایتالیایی را از سطح بسیار ابتدایی تا سطح متوسط یاد بگیرید.

این اپلیکیشن منبعی بسیار غنی برای تقویت واژگان ایتالیایی بوده و دربردارنده دروس متنوعی برای زبان‌آموزان سطوح مختلف است. درس‌های این برنامه حول موضوعات مختلف، مانند غذا، سفر، لباس، سرگرمی، کار و آموزش است.

تمرکز اصلی این برنامه، آموزش واژگان و عبارات در موقعیت‌های مختلف بوده و تمریناتی هم در هر درس ارائه می‌شود که شامل تکرار صداها و کلمات، ترجمه عبارات، تطبیق دادن تصاویر با کلمات و تمرینات دیگری است که می‌توانید از طریق آن‌ها مطالب را در ذهن خود جا بیندازید.

در این برنامه سعی شده است که دروس مختلف طوری طراحی شود که خسته‌کننده نبوده و لحظات فراعت شما را با یادگیری زبان ایتالیایی جذاب‌تر کند.

Busuu

در این نرم‌افزار نیز همانند Duolingo، درس‌های کوتاه و مفرح و در عین‌حال آموزنده‌ای را در موضوعات و در سطوح مختلف ارائه می‌دهد. اگرچه این نرم‌افزار از نظر فرهنگی موارد خاصی را به شما آموزش نمی‌دهد، اما اگر در کنار سایر منابع از این نرم‌افزار بهره ببرید، یادگیری شما کامل می‌شود.

از خصوصیات عالی این برنامه می‌توان به فرصت تعامل با بومیان ایتالیایی زبان اشاره کرد. شما می‌توانید با کلماتی که از درس‌ها یاد گرفته‌اید متن‌های کوتاه ساخته و از این افراد بخواهید آن‌ها را برای شما اصلاح کنند.

In 24 Hours: Learn Italian

این برنامه ادعا دارد که می‌تواند ظرف 24 ساعت زبان ایتالیایی را به شما آموزش دهد. اگرچه این حرف صرفاً یک شعار است و هیچ‌کس نمی‌تواند ظرف این مدت کوتاه به هیچ زبانی مسلط شود، اما می‌توان گفت که از طریق این برنامه می‌توانید لغات و عبارات و صفات رایج و کاربردی را یاد بگیرید.

این برنامه دروس خود را در 24 دسته متفاوت ارائه داده و هر درس واژگان یک موضوع خاص را آموزش می‌دهد. شما تنها معنای ترجمه شده عبارات و تلفظ آن‌ها را دریافت خواهید کرد.

می‌توان گفت که این برنامه ویژه مسافران، گردشگران و سایر افرادی است که دوست دارند به طور سریع و بدون دردسر لغات و عبارات ایتالیایی را یاد بگیرند.

Anki

این نرم‌افزار یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید برای یادگیری و به‌خاطر سپاری لغات و عبارات از آن استفاده کنید. کاربرد این اپلیکیشن همانند جعبه لایتنر بوده و می‌توانید به فلش‌کارت‌های خود آیتم‌هایی مانند عکس و ویدیو و فایل صوتی نیز اضافه کنید. به این ترتیب می‌توانید تلفظ صحیح کلمات، تصاویر و ویدیوهای مرتبط با هر واژه انتخابی را در این نرم‌افزار وارد کنید.

Radio Italia

این برنامه دنیایی از ویدیوها، پادکست‌ها، آهنگ‌ها و مصاحبه‌های بومی به زبان ایتالیایی که در  Radio Italiaپخش می‌شود را در اختیار شما می‌گذارد.

از آنجا که این برنامه تنها به زبان ایتالیایی ارائه می‌شود، فقط برای زبان‌آموزان سطح متوسط و پیشرفته مناسب است.

Pocket Casts

این یکی از منابع و برنامه‌های عالی برای یادگیری زبان ایتالیایی است. اگر سرعت مکالمات در اپیزودها کمی بالا باشد، می‌توانید آن را  با سرعت یادگیری و درک خود تنظیم کنید.

WordReference

اگر بخواهید بهترین برنامه فرهنگ لغت ایتالیایی- انگلیسی را بشناسید، پیشنهاد ما برنامه WordReference است.

با هر جستجو می‌توانید به مکالمات مرتبطی وصل شوید که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این برنامه می‌توانید ترکیب‌های مختلفی از افعال ایتالیایی و تصاویری از Google Image را بیابید.

Mondly

Mondly دربردارنده مکالمات ساده بین بومیان ایتالیایی بوده که با صدایی کامل و عالی در دسترس است. مکالمات حاوی کلمات و عباراتی است که با تمریناتی همچون تطبیق، ساختن جملات و ترجمه عبارات همراه می‌شود. با استفاده از این تمرینات که در اغلب موارد غیر تکراری هستند، قادر خواهید بود واژگان را به حافظه بلندمدت خود بسپارید.

این اپلیکیشن از فناوری یادگیری شخصی‌سازی ​​بهره می‌برد، بنابراین این برنامه به ویژگی‌ها و عادات یادگیری تک تک زبان‌آموزان سازگار شده و شما را با تمرینات شخصی‌سازی شده تا مرحله حفظ کامل لغات و عبارات پیش‌ می‌برد.

بهترین نرم افزارهای یادگیری زبان ایتالیایی

50 Languages

در این برنامه، به‌طور همزمان از متن و صدا برای آموزش واژگان استفاده می‌شود.

با کمک این برنامه، می‌توان کتاب عبارات را بررسی کرده و چند جدول کلمات متقاطع را انجام داده و نیز واژگان متضاد کلمات را که شبیه یک بازی است پیدا کنید.

تلفظ کلمات موجود در این برنامه توسط سخنوران بومی گفته شده است و شما هر چند بار که بخواهید می‌توانید تلفظ کلمات را پخش کنید. از این گذشته، برای هر کلمه یک فلش‌کارت‌ ارائه می‌شود تا بتوانید با تمرین این فلش‌کارت‌ها کلمات را در حافظه خود ثبت کنید.

زمانی که احساس کردید آماده تمرین هستید، می‌توانید از بین تمرینات مختلف دست به انتخاب بزنید. این تمرینات شامل: سؤالات تشریحی، چند گزینه‌ای، ترتیب کلمات، پر کردن جای خالی و نیز یک بازی حباب است.

اگرچه رابط کاربری این برنامه ابتدایی است، اما کماکان می‌توان از آن برای یادگیری ایتالیایی استفاده کرد.  

Learn Italian Vocabulary

تمرکز این برنامه بر روی آموزش واژگان و عبارات ایتالیایی است. واژگان در این برنامه در دسته‌بندی‌های مختلفی ارائه شده است که می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. هر درس دارای تمرینات متنوعی است که کمک می‌کند بتوانید واژگان را بهتر حفظ کنید.

سعی کنید اولین فعالیتی که انتخاب می‌کنید “واژگان” باشد از این رو که شما از طریق کلمات و واژگان می‌توانید موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کنید. تمریناتی مانند “پیدا کردن تصویر”، ” گوش دادن و نوشتن” و نیز “تطبیق کلمات” را می‌توانید انتخاب کنید.

HelloTalk

این نرم‌افزار بهترین برنامه یادگیری ایتالیایی برای سفر است. از طریق این برنامه زبان‌آموزان می‌توانند با پیام‌های متنی و صوتی با یکدیگر ارتباط بگیرند. این یک برنامه ایده‌آل برای تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری و یادگیری عبارات محاوره‌ای و عامیانه است.

از طریق این برنامه می‌توانید با فرهنگ ایتالیایی آشنا شده و در مورد جاذبه‌های دیدنی و رویدادهای ملی و محلی کشور ایتالیا اطلاعات خوبی کسب کنید.

این نرم‌افزار قابلیت ترجمه داشته و هر عبارتی که را که دوست دارید یاد بگیرید می‌توانید با زبان مادری خود (به شرطی که زبان مادری شما در لیست زبان‌های موجود باشد) وارد آن کرده و آن را به ایتالیایی تحویل بگیرید. با این اپلیکیشن چت کردن با زبان ایتالیایی برای شما بسیار آسان و شیرین می‌شود.

italki

این برنامه هم یکی از بهترین‌ها برای یادگیری عبارات پرکاربرد در سفر به ایتالیا بوده که با استفاده از آن می‌توانید مهارت صحبت کردن و مکالمه خود را بهبود بخشید.

این برنامه زبان‌آموزان و معلمان را به همدیگر لینک می‌کند و از این طریق افراد می‌توانند تجربه یادگیری فردی خوبی کسب کنند. همینطور شما می‌توانید با سایر زبان‌آموزان برای تمرین مکالمه ارتباط برقرار کنید. این یک شیوه عالی برای تقویت مهارت‌های زبانی و در عین‌حال آشنایی با فرهنگ ایتالیایی است.

MosaLingua

این برنامه هم به آموزش یادگیری ایتالیایی سفر می‌پردازد. با استفاده از این برنامه می‌توان بدون صرف زمان زیادی برای یادگیری واژگان، به‌طور تخصصی و حرفه‌ای به زبان ایتالیایی مکالمه کرد. به این صورت که در این برنامه کلمات و عبارات رایج ارائه شده و در موقعیت‌های معمولی و روزمره به نمایش در می‌آیند.  

زبان‌آموزان با تمرکز بر کلمات و عبارات رایج  می‌توانند به سطح خوبی از مهارت و توانایی در مکالمه دست پیدا کنند. با انتخاب چند عبارت که غالباً در مکالمات خود به زبان ایتالیایی استفاده نمی‌کنید، به مکالمات خود جذابیت‌ بیشتری ببخشید.  

حال که با این برنامه‌های یادگیری زبان ایتالیایی آشنا شده‌اید، به شما قول می‌دهیم که از این پس زبان ایتالیایی را با استفاده از این نرم‌افزارها با سرعت بالاتر و به راحتی یاد بگیرید. پس از مدتی خود خواهید دید که به‌طرز شگفت‌انگیزی در یادگیری خود پیشرفت کرده‌اید. Fortuna (موفق باشید)!

بهترین نرم افزارهای یادگیری زبان ایتالیایی

در صورتی که در روند یادگیری زبان ایتالیایی خود به مشاوره و راهنمایی بیشتری نیاز داشتید به شما پیشنهاد می‌کنیم راه مطمئن را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.


بیشتر بخوانید:8 دیکشنری ایتالیایی عالی آنلاین و آفلاین


چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.8 از 5 از 16 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. Safura
    13 آبان 1402
    پاسخ دادن

    ممنونم از مقاله مفیدتون🙏🌹✨️🌱

    • ایرانمهر
      13 آبان 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر ممنونم از شما موفق باشین

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید