IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
هشت وبلاگ ایتالیایی جالب
امتیاز کاربران: 3.7/5
نویسنده: ایرانمهر
2 آذر 1401

8 وبلاگ ایتالیایی جالب برای همه علایق

وبلاگ‌هایی که در این پست معرفی خواهیم کرد از تمام موضوعات و همه علایق از عشایر دیجیتال گرفته تا طرفداران مد روز مطالب جالبی به اشتراک می‌گذارند.

امروزه تقریباً با کلیک بر روی یک دکمه می‌توانیم به هر چیزی که می‌خواهیم دسترسی پیدا کنیم.

این شما هستید که انتخاب می‌کنید چه چیزی را تماشا کنید: اگر دوست دارید می‎توانید ویدیوی گربه‌هایی ملوس را تماشا کنید، یا اخبار جهان را پیگیری کنید و یا صفحات مجازی دوستانی را که در طول سال‌ها ندیده‌اید، دنبال کنید.

اما آیا می‌توان در این هجوم بی‌امان تصاویر، مدت زمانی را به یادگیری زبان ایتالیایی نیز اختصاص داد؟

فشار دادن یک کلیک می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد!

با گزینه‌های آنلاین بسیاری که در اختیار داریم، می‌توانیم بسیار آسان و راحت زبان ایتالیایی خود را تقویت کنیم. وبلاگ‌ها یکی از این ابزارهای باورنکردنی هستند که می‌توانند مهارت‌های زبانی شما را تقویت کرده و به شما انگیزه دهند، صرف‌نظر از سطح زبانی که دارید، چه مبتدی، چه متوسط ​​یا پیشرفته.

ممکن است بگویید: “صبر کن، یادگیری زبان ایتالیایی با وبلاگ؟ واقعاً با خواندن وبلاگ‌ها می‌توان زبان ایتالیایی خود را بهبود بخشید؟”

پاسخ ما به سؤال احتمالی شما “صد در صد” است! به‌علاوه ما در این مقاله هشت وبلاگ عالی را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از امروز یادگیری زبان ایتالیایی خود را شروع کنید.

چرا باید ایتالیایی را با وبلاگ یاد بگیریم؟

دنبال کردن یک وبلاگ یادگیری زبان راهی عالی برای درک این موضوع است که دیگران چگونه زبان را یاد می‌گیرند و چگونه بر چالش‌هایی که ممکن است مانع پیشرفت شما شود غلبه می‌کنند. علاوه بر این، وبلاگ‌ها نکات و ترفندهای عالی را برای زبان‌آموزان ایتالیایی ارائه می‌دهند.

اما بهترین بخش یادگیری زبان با وبلاگ چیست؟ وبلاگ‌هایی که منحصراً به زبان ایتالیایی نوشته شده توسط یک ایتالیایی زبان واقعی، نگاهی اجمالی به زبان ایتالیایی محاوره‌ای دارند که در کلاس درس یا کتاب‌های درسی مورد استفاده یا بحث قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این، این وبلاگ‌ها نگاهی اجمالی به متون طبیعی ایتالیایی ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید نظراتی را که توسط افراد بومی در پست‌های وبلاگ گذاشته شده است بخوانید و حتی خودتان روی یک پست نظر دهید تا از مهارت‌های نوشتاری خود استفاده کنید. اغلب وبلاگ نویسان حساب‌های توییتر یا سایر رسانه‌های اجتماعی دارند و آدرس آن‌ها را با کاربران خود به اشتراک می‌گذارند. بنابراین می‌توانید مکالمه را در آنجا دنبال کرده و وارد آن شوید.

چه بخواهید در مورد یادگیری زبان ایتالیایی کمی اطلاعات کسب کنید یا بخواهید خود را غرق در ایتالیایی واقعی و روزانه کنید، می‌توانید این هشت وبلاگی را که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، استفاده کنید.

هشت وبلاگ ایتالیایی برای همه علایق

8 مورد از بهترین وبلاگ‌های ایتالیایی برای زبان‌آموزان

Learn Italian with Lucrezia

لوکرزیا که یک جوان 20 ساله اهل رم بود، زبان‌آموزی بود که دغدغه کمک به زبان‌آموزان ایتالیایی را داشت و می‌خواست زیبایی زبان ایتالیایی و همچنین فرهنگ باشکوه il bel paese (کشور زیبا) – ایتالیا را به زبان‌آموزان معرفی کند.

به این ترتیب، یادگیری ایتالیایی با لوکرزیا برای زبان آموزان سطح متوسطی که آماده یادگیری زبان ایتالیایی طبیعی و واقعی هستند مناسب است، اگرچه لزوما نمی‌خواهند از همان ابتدا در کمدی الهی دانته شیرجه بزنند.

Becoming Italian Word by Word

آیا شما دوست دارید کلمه به کلمه زبان ایتالیایی را به‌طور واقعی و طبیعی یاد بگیرید؟

اگرچه که مفهوم این وبلاگ ساده است، Becoming Italian Word by Word وبلاگی است که جامعه هدف آن افراد مبتدی است که به دنبال تقویت زبان خود با گرایش به زبان محاوره‌ای و یادگیری آن از طریق ارتباط با فرهنگ و مردم است. فرقی نمی‌کند شما به چه چیزی علاقمند هستید، مثلاً به اصطلاحات ایتالیایی، تعطیلات ایتالیایی یا تأثیرگذارترین افراد در تاریخ ایتالیا، این وبلاگ نه‌تنها مطالبی را ارائه می‎دهد که می‌توانید از آن موضوعی برای مکالمات روزانه خود در آورید، بلکه کلمات و عبارات ایتالیایی را برای بیان آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

می‌پرسید بهترین بخش آن چیست؟ ویدیوهای مفیدی در آن قرار دارد که به تلفظ کمک می‌کند و نیز برخی از بهترین موسیقی‌های مدرن ایتالیایی را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید متن آهنگ‌ها را پیدا کرده و کلمه به کلمه آن را سعی کنید یاد بگیرید و مانند یک ایتالیایی آن‌ها را تلفظ کنید.

Csaba dalla Zorza

نویسنده، آشپز و شخصیت تلویزیونی مشهور Csaba dalla Zorza وبلاگی دارد که در آن غذا، سبک زندگی و خانه ایتالیایی را باهم ترکیب می‌کند. اگرچه این وبلاگ تقریباً بومی است، اما دستور العمل‌های منحصر به فرد و خوشمزه‌ای را برای زبان‌آموزانی که به دنبال بهبود مهارت‎های یادگیری زبان ایتالیایی و همچنین مهارت‌های آشپزی خود هستند ارائه می‌دهد. از آنجایی که آشپزی ایتالیایی بسیار پیچیده و مدرن است، یادگیری لغات از این طریق برای زبان‌آموزان آسان و خوشمزه خواهد بود.

جدا از آشپزی، این وبلاگ دارای مقالات عالی در مورد خانه‌ها و آخرین روندهای سبک زندگی ایتالیایی است. سعی کنید یکی از پست‌های این وبلاگ را که مثلاً در مورد سفر به پاریس است راتماشا کنید را که شامل تصاویری نیز هست بخوانید تا ببینید تا چه حد می‌توانید مطالب آن را درک کنید، یا سعی کنید ویدیویی در مورد چیدن سفره عید پاک را تماشا کنید. بدون آنکه به تصویر نگاه کنید ببینید تا چه میزان می‌توانید مطالب آن را درک کنید. این وبلاگ مخصوص افرادی است که می‌خواهند یک سبک خاص از زندگی را دنبال کرده و یاد بگیرند. به همین ترتیب شما در کمترین زمان ممکن زندگی خوبی را تجربه خواهید کرد.

Nomadi Digitali

آیا تا بحال حشره سفر شما را گاز گرفته است؟

Nomadi Digitali که به‌معنای «عشایر دیجیتال» ترجمه شده است، دقیقاً همین است: وبلاگی که توسط افرادی که مدام درحال کوچ کردن هستند ایجاد شده است. در این وبلاگ این افراد سفرهای خود را در سراسر جهان انجام می‌دهند به صورت آنلاین مستند می‌کنند.

این وبلاگ که برای زبان‌آموزان پیشرفته و افرد بومی طراحی شده است، نکات و راهنماهایی مربوط به سفر را به مسافران واقعی وافرادی که تمایل به تجربه اتفاقات گوناگون دارند ارائه می‌دهدو خوانندگان را از مقاصد محبوب سفر مانند اروپا و ایالات متحده به مکان‌های عجیب و غریب‌تری مانند بالی و تایلند می‎‌برد. علاوه بر این، این وبلاگ همچنین نکات و ترفندهایی را برای تبدیل شدن به یک مسافر همیشگی و نیز داشتن کار آزاد در حین سفر نیز ارائه می‌دهد.

هشت وبلاگ ایتالیایی جالب برای همه علایق

پس از خواندن برخی از پست‌های این وبلاگ در مورد مقصدهایی که نویسندگان در آنجا بوده‌اند، سعی کنید از واژگانی که یاد گرفته‌اید برای نوشتن مطلبی در مورد تعطیلات خود استفاده کنید. چه کسی می‌داند؟ شاید شما هم بتوانید به وبلاگ‌نویس بزرگی تبدیل شوید که در مورد سفرهای ایتالیایی خود می‌نویسد!

Luca De Biase

خب شاید تا الان وبلاگ‌هایی را که به شما معرفی کرده‌ام دوست ندارید و موضوعاتی مانند سفر، غذا و خانه مدنظر شما نیست. نگران نباشید، فکر می‌کنم وبلاگی باب سلیقه شما دارم.

وبلاگ Luca De Biase اگرچه برای یک زبان‌آموز متوسط ​​ایتالیایی کمی دشوار است، در اقتصاد، فناوری و سیاست در اکونومیست یا Scientific American تخصص دارد. خواه به ربات‌ها، برنامه‌ریزی شهری مدرن یا ریاضیات علاقه‌مند باشید، این وبلاگ برای زبان‌آموزان اهل علم گزینه‌ای بسیار عالی است.

با توجه به ماهیت این وبلاگ، منحنی یادگیری برخی از واژگان فنی استفاده شده در پست‌ها ممکن است کمی تند باشد، به همین دلیل است که من آن را به زبان‌آموزان پیشرفته توصیه می‌کنم. با این حال، این یک وبلاگ عالی برای علاقمندان به دنیای فناوری وآن دسته از زبان‌آموزانی است که می‌خواهند در یادگیری زبان ایتالیایی خود یک گرایش آکادمیک داشته باشن، و آماده هستند ایتالیایی خود را برای مقابله با برخی ایده‌های انتزاعی پیچیده گسترش دهند.

سعی کنید بر روی پست‌هایی که می‌خوانید خلاصه‌های کوتاه بنویسید تا هم درک خود را بررسی کنید و هم عبارات و جملات خاص خود را بسازید.

Mindcheats

آیا مدام به دنبال بهبود زندگی خود هستید؟

اگر می‌خواهید یاد بگیرید چگونه زندگی کارآمدتر و در عین حال ساده‌تری را دنبال کنید، یا یاد بگیرید چگونه مراقبه کنید، این وبلاگ مخصوصو شماست. Mindcheats که ویژه زبان‌آموزان پیشرفته ایتالیایی است، نکات و منابع عالی را برای علاقه‌مندان به رشد شخصی، ذهنی، فیزیکی یا شغلی، ارائه می‌دهد.

هنگام خواندن پست‌ها در Mindcheats فهرستی از کلمات را یادداشت کنید، زیرا مانند وبلاگ لوکا دی بیاس، پست‌های این وبلاگ می‌توانند کمی علمی شوند. اگر احساس می‌کنید که روی رشد شخصی خود سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کنید، سعی کنید ژورنالی به زبان ایتالیایی انتخاب کنید که بتوانید با استفاده از آن تمام پیشرفت‌های خود را ردیابی کنید.

به‌طور خلاصه، این یک وبلاگ عالی برای زبان‌آموزانی است که علاقه‌مند به رشد شخصی هستند و در عین حال می‌خواهند پیشرفت خود را در زبان ایتالیایی بالا ببرند.

TheChiliCool

آیا شما هم یکی از طرفداران مد و فشن هستید و مایلید که همیشه خوش پوش باشید؟

شما که به این حوزه علاقمند هستید باید از همان ابتدا یک کلمه ایتالیایی را یاد بگیرید که دانستن آن برای شما ضروری است: la moda (مد).

وبلاگ ایتالیایی جالب

یکی از بهترین وبلاگ‌ها در زمینه مد ایتالیایی وبلاگ TheChiliCool است.

این وبلاگ برای زبان‌آموزانی که شیفته مد هستند، به‌خصوص مد ایتالیایی و اروپایی، گزینه‌ای بسیار عالی است. این وبلاگ سعی در سال‌های اخیر کرده است پست‌ها و مطالب متنوع‌تری به اشتراک بگذارد، مثلاً پست‌هایی مربوط به سبک زندگی، سفر و زیبایی تا زبان‌آموزان ایتالیایی بتوانند به‌طور کامل زندگی خود را از نو طراحی کنند!

پیش از مطالعه مطالب این وبلاگ، سعی کنید به تصاویری که هر پست را همراهی می‌کنند نگاه کنید، آنها را توصیف کنید و سپس پیش بینی کنید که پست در مورد چه چیزی صحبت می‌کند. پس از پایان خواندن پست به زبان ایتالیایی، این امکان را دارید که زبان سایت را به انگلیسی تغییر دهید تا ببینید چه میزان از مطلب را درک کرده‌اید.

این مقاله تلاشی بود در جهت معرفی تعدادی از بهترین وبلاگ‌های ایتالیایی و نیز بیان ضرورت اهمیت آن‌ها در یادگیری زبان ایتالیایی. اگر با خواندن این مطلب متقاعد شده‌اید که تا چه میزان یادگیری زبان از طریق این وبلاگ‌ها می‌تواند به یادگیری زبان ایتالیایی شما کمک کند، پس درنگ جایز نیست و سعی کنید از همین امروز به مطالعه مطالب این وبلاگ‌ها بپردازید.

درصورتی که در یادگیری زبان ایتالیایی به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید با متخصصان ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:8 دیکشنری ایتالیایی عالی آنلاین و آفلاین

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.7 از 5 از 3 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید