IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
معرفی کتابهای صوتی ایتالیایی برای تقویت زبان
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
5 شهریور 1401

معرفی کتاب‌های صوتی ایتالیایی برای تقویت زبان

یکی از راه‌های مفید و کارآمد برای یادگیری مهارت زبان ایتالیایی، گوش دادن به کتاب‌های صوتی ایتالیایی است. این روش کمک شایانی به تقویت مهارت‌های زبان‌آموزان ایتالیایی می‌کند. حالا سوال این است که یک کتاب صوتی برای زبان آموز عادی چگونه می‌تواند موثر باشد. کتاب‌های صوتی می‌توانند یادگیری زبان ایتالیایی شما را سرعت بخشند. در این مقاله بهترین منابع برای دسترسی به کتاب‌های صوتی ایتالیایی و تقویت مهارت‌های زبان و از همه‌مهم‌تر تکنیک‌هایی که کارآمدی و تاثیر گوش دادن به کتاب‌های صوتی را بالا می برند، پرداخته شده است. موسسه زبان ایرانمهر مجموعه بسیار بزرگی است که آموزش با کیفیت زبان‌های مختلف جهان از جمله انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و سایر زبان‌ها را ارائه می‌دهد و اساتید حرفه‌ای و مجرب و روش‌های آموزشی استاندارد را در مجموعه خود بکار گرفته است.

چگونه کتاب‌های صوتی ایتالیایی بر یادگیری زبان تاثیر می‌گذارند؟

کتاب‌های صوتی ایتالیایی بر زمان و فضای یادگیری زبان‌آموزان تاثیر خوبی می‌گذارند

وقتی صحبت از افزایش فرصت های مطالعه به میان می آید، کتاب‌های صوتی دست نیافتنی هستند. ما اغلب خود را تحت فشار زمان قرار می‌دهیم، اما کتاب‌های صوتی تقریباً هر محدودیتی را از بین می‌برند، زیرا می‌توان آن‌ها را تقریباً در هر مکان و در هر زمانی از روز گوش داد.

فقط کافیست هدفون خود را وصل کنید، دکمه پخش را فشار دهید و شروع به گوش دادن کتاب صوتی کنید. کتاب‌های صوتی با اجازه دادن به شما برای انجام چند کار، بهره‌وری شما را بیشتر می‌کنند. می‌توانید در آشپزخانه آشپزی کنید، سس گوجه‌فرنگی را روی پاستای مورد علاقه‌تان قرار دهید و در عین حال مهارت‌های زبان خود را از طریق شنیدارری تقویت کنید.

یا می توانید در هر صفی بایستید و به سمت محل کار رانندگی کنید یا منتظر بمانید تا درهای آسانسور باز شود و بر روی مهارت ایتالیایی خود کار کنید. ممکن است در رختخواب خود باشید و به جای اینکه به بی خوابی خود فحش دهید، می توانید به درس‌ها یا داستان‌های زبان ایتالیایی گوش دهید.

معرفی کتابهای صوتی ایتالیایی برای تقویت زبان

گوش دادن به کتاب‌های صوتی همراه با متن محرک تقویت مهرات دیداری و شنیداری است

در واقع کتاب‌های صوتی باعث می‌شوند حواس‌تان بیشتر جمع شود و دقت شما را بالا می‌برد. اکثر کتاب‌های صوتی امروزه با متن نوشته شده یا رونویسی ارائه می‌شوند تا بتوانید داستان یا درس را از نزدیک دنبال کنید. متن به عنوان یک لایه اضافی از تحریک عمل می‌کند که در نهایت به شما کمک می کند هر آنچه را که به آن گوش می دهید به طور موثر جذب و دریافت کنید. کتاب‌های صوتی و متن محرک‌های دیداری و شنیداری را با هم ترکیب می‌کنند تا ماندگاری بیشتری در حافظه داشته باشید.

بیشتر اوقات کتاب صوتی که به آن گوش می دهید توسط افراد بومی روایت می شود. این بدان معناست که گوش دادن به آن تقریباً مانند نشستن در یکی از آن کافه‌های عمومی در ایتالیا خواهد بود و در حالی که موجی از زبان ایتالیایی شما را فرا می‌گیرد گوش می‌دهید.

به‌علاوه کتاب‌های صوتی به‌عنوان راهی برای جذب زبان‌آموزان، تخیلات آن‌ها را قلقلک می‌دهند و به آن‌ها در به تصویر کشیدن شخصیت‌ها، رویدادها، اعمال و حرکت جرأت می‌دهند. این تجسم‌ها نه تنها ذهن را پویا نگه می دارند، بلکه می توانند منبع بی پایانی از سرگرمی برای زبان‌آموز باشند.

کتاب‌های صوتی همه‌جا در دسترس و مقرون‌به‌صرفه هستند

همانطور که قبلاً گفتم، کتاب‌های صوتی را می‌توان در هر مکان و هر زمان استفاده کرد. آنها قابل حمل هستند و می‌توانید بدون اینکه وزنی به آن اضافه کنید، تعداد زیادی را روی تلفن همراه خود بارگذاری کنید. کتاب‌های صوتی واقعاً چیزهای جادویی هستند. فرمت دیجیتالی این کتاب‌ها به این معنی است که می‌توانید با دکمه «تکرار» چندین بار به صوت کتاب گوش دهید.

کتاب‌های صوتی بسیار ارزان هستند یا حتی می‌تتوانید بصورت رایگان آن را از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف دانلود کرد. این فناوری برای شماست و این خبر خوبی برای همه زبان آموزان است. می‌خواهیم یک منبع بسیار خوب به اسم FluentU برای یافتن کتاب‌های صوتی ایتالیایی به شما معرفی کنیم. FluentU منبعی غنی از کتاب‌های صوتی ایتالیایی است که می توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. FluentU ویدیوهای معتبری مانند موزیک ویدیوها، تریلرهای فیلم، اخبار و گفتگوهای الهام بخش را می گیرد و آنها را به درس‌های یادگیری زبان شخصی تبدیل می‌کند. افزودن تصاویر بصری به صدا می‌تواند تجربه یادگیری بسیار بهتری را ایجاد کند. با ابزارهای ویژه فراگیری FluentU، می‌توانید ایتالیایی را به شیوه‌ای کاملا سرگرم کننده، در هر زمان و مکان یاد بگیرید.

راهنمای دقیق کتاب صوتی ایتالیایی برای زبان‌ٰآموزان

نکات و ترفندهایی برای یادگیری ایتالیایی با کتاب‌های صوتی

کتاب‌های صوتی که شبیه کتاب‌های درسی آموزش زبان هستند

کتاب‌های صوتی به زبان ایتالیایی وجود دارد که بسیار شبیه کتاب‌های درسی هستند و در مورد زبان ایتالیایی به شما درس می‌دهند. آنها اغلب به صورت موضوعی در فصل‌ها یا ماژول‌ها مختلف دسته‌بندی می‌شوند. چند نکته برای استفاده بیشتر از این نوع کتاب‌های صوتی در ادامه ذکر شده است:

در صورت امکان یک کپی از رونوشت دریافت کنید: همانطور که گفتم، بسیاری از این موارد به صورت مکتوب می‌آیند، و شما باید هنگام گوش دادن به فایل صوتی، متن را دنبال کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با تفاوت‌های املایی بین انگلیسی و ایتالیایی آشنا شوید. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا حس تلفظ و پویایی املایی ایتالیایی را به دست آورید.

اغلب فایل صوتی را چندین بار پلی کنید: شما می‌توانید این کار را در دو سطح انجام دهید. می‌توانید «مکث» را بزنید و در همان لحظه که جمله‌ای را که خوب نشنیدهاید دوباره تکرار کنید، یا می‌توانید پس از رسیدن به پایان یک ماژول یا فصل، دکمه تکرار را فشار دهید. توجه داشته باشید که درست این است که فعالانه گوش کنید. چندین بار به مطالب گوش دهید.

زمانی که راوی از شما می خواهد صحبت کنید، جمله را با صدای بلند تکرار کنید : عملاً آخر کتاب‌های صوتی سعی می‌کنند تعاملی باشند و از شما بخواهند که «بعد از من تکرار کن!» یا چند سوال می پرسند و چند لحظه آرام برای پاسخ شما باقی می‌گذارند. همیشه در این تمرینات شرکت کنید. فقط منفعلانه گوش نکنید و انتظار داشته باشید که درس‌ها را یاد بگیرید. واقعاً در درس‌ها مشارکت کنید و فعالیت‌هایی که راوی از شما می‌خواهد را انجام دهید. برای کتاب‌های صوتی که برای آن هزینه می‌کنید، اینجاست که واقعاً ارزش پول خود را به دست می‌آورید.

واژگان، مثال‌ها و قواعد گرامری ارائه شده در درس‌ها را بنویسید: نوشتن در مورد کلمات، عبارات یا قوانین مورد بحث در کتاب صوتی لایه دیگری از بینش به زبان اضافه می‌کند. چیزی در نوشتن وجود دارد که باعث می‌شود آن درس‌ها را به خوبی به خاطر بسپاریم. بنابراین شما را تشویق می کنیم که یک قلم و کاغذ آماده داشته باشید و بنویسید. بعد از درس، زمانی را به آنلاین شدن اختصاص دهید و در مورد یادداشت‌هایی که نوشته‌اید بیشتر مطالعه کنید. متوجه خواهید شد که این یک تمرین بسیار کارآمد است.

کتاب‌های صوتی ایتالیایی که داستان‌ها و رمان‌ها را روایت می‌کنند

همچنین کتاب‌های صوتی وجود دارند که داستانی را به زبان ایتالیایی بیان می‌کند. آنها نسخه‌های صوتی کتاب‌هایی هستند که قبل از خواب می‌خوانیم یا رمان‌هایی که هنگام نشستن در کافی‌شاپ غرق در خواندن آن‌ها می‌شویم. آن‌ها نشان می‌دهند که زبان بومی چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد. چند نکته در مورد چگونگی استفاده حداکثری از آنها در ادامه ذکر شده است:

یک نسخه از کتاب‌های صوتی داستانی را تهیه کنید: مطالبی برای سطوح مختلف وجود دارد و واقعاً مهم است که نه تنها بتوانید آنچه را که به صورت صوتی گفته می‌شود دنبال کنید، بلکه بتوانید نحوه تعامل کلمات و عبارات را نیز مشاهده کنید.

بهتر است ترجمه انگلیسی را برای کل مطلب پیدا کنید: این کار شما را در مورد آنچه که داستان قرار است تصویر بزرگی را به شما ارائه دهد، راهنمایی می‌کند، با این حال با کار کردن با بخش کوچکی از هر متن در کنار هم، اجازه می‌دهد تا دروسی در زمینه ترجمه و ترتیب کلمات داشته باشید.

همراه با صوت بخوانید: کودکانی که زبان را یاد می‌گیرند اغلب از تقلید استفاده می کنند، و دلیلی وجود ندارد که زبان آموزان بزرگسال ایتالیایی نتوانند از تکنیک تقلید استفاده نکنند. مزیت کتاب‌های صوتی این است که شما نه تنها استفاده معتبر از زبان را می شنوید، بلکه می توانید همراه با صدا بخوانید و تلفظ خود را با صوت اصلی خوب مقایسه کنید.

مطالب را در فصل‌ها و زیرفصل‌های مختلف دسته‌بندی کنید: همیشه ایده خوبی است که کمی به خود استراحت دهید و کتاب صوتی خود را به بخش‌ها و فصل‌های قابل مدیریت تقسیم کنید. سعی نکنید همه چیز را در یک یا دو جلسه تمام کنید. در برنامه‌ریزی عجله نکنید مطالب را تقسیم کنید و به خودتان زمان کافی برای پرداختن به فصل‌ها بدهید.

اگر فکر می کنید هنوز چیزی را از دست می‌دهید، فصل را دوباره گوش کنید. اصلا باعث خجالت نیست که آهسته پیش بروید و آن را یک فصل در یک زمان یاد بگیرید.

معرفی کتابهای صوتی ایتالیایی برای تقویت زبان

برخی از بخش‌ها را به انگلیسی ترجمه کنید: ترجمه به عنوان یک تمرین زبانی عمل می‌کند. تبدیل بخش‌هایی از مطالب از ایتالیایی به انگلیسی به تقویت زبان شما کمک می کند. هیچ چیز مانند نوشتن یک یا دو پاراگراف به زبان انگلیسی نیست تا زبان ایتالیایی خود را به سرعت بهبود ببخشید. این کار شما را وادار می‌کند تا در مورد واژگان تحقیق کنید، جمله سازی را تمرین کنید و با تفاوت های ظریف و ویژگی های ایتالیایی آشنا شوید.

داستان را حفظ نکنید: شما با یک داستان سر و کار دارید بدترین کاری که می توانید با یک کتاب صوتی انجام دهید این است که بخش‌های زیادی از آن را به خاطر بسپارید و چیزی ندانید. کتاب‌های صوتی در اصل داستان هستند، همیشه این را به خاطر داشته باشید. آنها ماهیت ارتباطی دارند و هدفشان این است که شما را با طرح داستان مرتبط کنند. آنها یک سری طولانی از کلمات ایتالیایی نیستند که بتوان آن‌ها حفظ کرد. بنابراین در حین خواندن به یاد داشته باشید که دارید داستانی تعریف می‌کنید. هنگام ترجمه، به یاد داشته باشید که با رویدادی در زندگی یک شخصیت روبرو هستید. نگاه کردن به این موضوع بسیار بهتر از روش غیر ارگانیک و ناکارآمد به خاطر سپردن آنچه می شنوید است.

5 منبع عالی برای کتاب‌های صوتی آنلاین ایتالیایی ارزان و رایگان

1. مجموعه کتاب‌های صوتی آنلاین Audible

Audible، که ماموریت آن “آزاد کردن قدرت کلام گفتاری” است، متعلق به آمازون است و بزرگترین مجموعه کتاب‌های صوتی آنلاین را در خود جای داده است. در Audible می‌توانید عناوین و ژانرهایی را پیدا کنید که از رمز و راز و ژانر هیجان‌انگیز تا علمی تخیلی و فانتزی را شامل می‌شود. Audible قطعا مجموعه‌ای عالی از کتاب های صوتی ایتالیایی دارند تا هر زبان آموزی را به چالش بکشند. در ادامه چند کتاب صوتی ایتالیایی از مجموعه Audible معرفی شده است.

  • «Alice nel paese delle meraviglie» («ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب») نوشته لوئیس کارول

«ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب» اثر لوئیس کارول، یک اثر کلاسیک دوست‌داشتنی است که برای نسل‌ها تخیلات کودکانه ما را قلقلک می‌دهد. در این نسخه ایتالیایی که توسط Stefania Pimazzoni خوانده می‌شود، شما از سوراخ خرگوش پایین می روید و نه تنها با موجودات عجیب و شگفت انگیز روبرو می شوید، بلکه می توانید زبان غنی ایتالیایی را نیز تجربه کنید -که به خودی خود یک ماجراجویی است.

  • « Raccontini راکانتینی» («قصه‌ها») اثر آلفونسو بورلو

این کتاب مجموعه‌ای از سه داستان است که برای زبان آموزان سطح متوسط ایتالیایی طراحی شده است. در اینجا می‌توانید به بحث‌های عشق و زیبایی، رابطه بین غذا و سلامتی و حتی جادوگری و شکار اعضای بدن گوش دهید. این کتاب صوتی نه تنها سرگرم کننده است، بلکه موجب شوک خواننده نیز می‌شود، اطلاع رسانی می کند و همچنین بینش‌های مرتبطی را به زبان آموزان ایتالیایی می دهد.

2. مجموعه کتاب‌های صوتی iTunes

همه چیزهایی که برای سرگرم شدن نیاز دارید، می‌توانید در  iTunes بیابید. شما موسیقی، فیلم، پادکست و تقریباً تمام رسانه‌های خود را دارید. برای زبان آموزان ایتالیایی، iTunes مکه‌ای از کتاب‌های صوتی برای تمام عمر است. در ادامه چند کتاب صوتی ایتالیایی از مجموعه iTunes معرفی شده است.

  • «گربه گمشده The Missing Cat » از انتشارات برلیتز (Berlitz)

فکر می کنید چه اتفاقی می‌افتد که پرنسس، گربه محبوب یک خانواده، از سبد خود گم شود؟ تمام خانواده به دنبال او می‌روند. با نیکلاس و خانواده‌اش در حالی که به دنبال پرنسس می‌روند آشنا شوید. در طول داستان، با کلمات و عبارات اساسی، تبریک ایتالیایی، اعداد، روزهای هفته، اعضای خانواده، رنگ‌ها، غذا و موارد دیگر آشنا خواهید شد. که برای مبتدیان عالی است.

  • Le avventure di Tom Sawyer (ماجراهای تام سایر) اثر مارک تواین (Mark Twain)

تواین از شنیدن آثارش به زبان ایتالیایی بی‌عیب و نقص، افتخار می کرد. “ماجراهای تام سایر” رمانی است که در سال 1876 منتشر شد و درباره شیطنت‌های پسری است که در کنار رودخانه می سی سی پی زندگی می‌کرد. در این روایت، به راحتی می‌توانید بشنوید که روح بی باک تام در ترجمه گم نمی‌شود. درست مانند نسخه اصلی، شما می‌توانید از فرارهای جسورانه او غافل شوید (که همه آنها به دلیل حماقت او ضروری است.). این یک گنج شکار و ماجراجویی دزدان دریایی است که بسیاری فقط می توانند رویای آن را داشته باشند.

3. مجموعه کتاب‌های صوتی Languages-Direct.com

وب سایت آنها نشان می‌دهد که آنها مکانی “برای افرادی که عاشق زبان هستند” هستند. Languages-Direct.com کتاب‌های صوتی، فیلم، فرهنگ لغت‌های الکترونیکی، بازی‌های زبانی و کتاب‌های متنی موازی را ارائه می‌دهد که همگی با هدف سرگرم‌کننده و مفید کردن یادگیری زبان هستند. شما بیش از 1000 محصول زبان را برای انتخاب خواهید داشت. در ادامه چند کتاب صوتی ایتالیایی از مجموعه Languages-Direct.com معرفی شده است.

  • Il Dottor Jekyll e Mister Hyde” (“دکتر جکیل و آقای هاید”) نوشته رابرت لوئیس استیونسون

در همه ما یک دکتر جکیل و یک آقای هاید وجود دارد، اما اجازه دهید در مورد آن زمان دیگری صحبت کنیم. این یک رمان ایتالیایی از کلاسیک استیونسون در مورد مبارزه خوب و بد در درون یک فرد است. این داستان برای زبان‌آموزان پیشرفته بسیار مناسب خواهد بود. متن اصلی به طرز شگفت‌انگیزی به زبان ایتالیایی ارائه شده است، بنابراین فرصتی عالی برای مطالعه اینکه چگونه عبارات و جملات به طرز هنرمندانه‌ای تو در تو و ساختار یافته در این قطعه هستند.

  • Il Libro della Giungla” (“کتاب جنگل”) نوشته رودیارد کیپلینگ (Rudyard Kipling)

در این داستان، کیپلینگ با لحن‌های پرشور پینو اینسگنو، که صدای ایتالیایی دوبله شده برای بسیاری از شخصیت‌های محبوب شما مانند دیگو از «عصر یخبندان» و آراگورن در «ارباب حلقه ها» است، ارائه می شود. این کتاب در مورد پسری است که توسط گروهی از گرگ‌ها بزرگ شده است، که در ادامه با یک دسته از شخصیت‌های به یاد ماندنی که شامل ببر، پلنگ و خرس هستند، آشنا می‌شود. در این داستان زبان‌آموزان متوسط، با استفاده هنرمندانه از زبان، زبان ایتالیایی خود را به سطح دیگری ارتقاء می‌دهند.

معرفی کتاب های صوتی ایتالیایی برای تقویت زبان

4. مجموعه کتاب‌های صوتی LiberLiber.it

LiberLiber.it یک سازمان غیرانتفاعی است که هدف آن استفاده از فناوری برای ترویج بیان فرهنگی و هنری است. نکته این است که آنها رسانه‌های یادگیری را برای همه در دسترس قرار می‌دهند. بنابراین در این سایت، بسیاری از کتاب‌های صوتی کلاسیک ایتالیایی را خواهید یافت. در ادامه چند کتاب صوتی ایتالیایی از مجموعه LiberLiber.it معرفی شده است.

  • «پیکول دان Piccole donne » («زنان کوچک») اثر لوئیزا می آلکات (Louisa May Alcott)

این داستان خواهران Meg ، Jo ، Beth و Amy و نحوه برخورد آنها با چالش‌های مختلف زندگی است. این کتاب حدود 15 سال از زندگی خانواده مارس در ماساچوست را پوشش می‌دهد و به جزئیات می‌پردازد که چگونه فقر می‌تواند اهداف و ایده‌آل‌ها را شکل دهد. زبان‌آموزان پیشرفته باید به دنبال ظرافت‌های زبانی مورد استفاده نویسنده برای متمایز کردن شخصیت‌های رمان باشند. توجه کنید که چگونه واژگان و عبارات مختلف می‌توانند هر شخصیت را شکل دهند.

  • «لا دیوینا کمدیا La Divina Commedia » («کمدی Divine ») اثر دانته آلیگری (Dante Alighieri)

برخلاف دیگر منتخبان «کمدی Divine » دانته در اصل به زبان ایتالیایی نوشته شده بود. این شعر حماسی چشم انداز قرون وسطایی زندگی پس از مرگ را به تصویر می‌کشد و در مورد سرنوشت موقت و ابدی انسان توضیح می‌دهد. بسیاری از محققان “کمدی Divine ” را یکی از برجسته ترین آثار ادبیات ایتالیایی می‌دانند و بنابراین برای زبان‌آموزان ایتالیایی کتابی ضروری است. با وجود طولانی بودن آن، برای مبتدیان قابل دسترسی است زیرا خطوط به سادگی ساختار یافته‌اند. این اثر به گویش توسکانی بود و نقشی اساسی در استانداردسازی نهایی زبان ایتالیایی ایفا کرد.

5. مجموعه کتاب‌های صوتی  Librivox.org

Librivox منبع عالی برای دسترسی به کتاب‌های صوتی ایتالیایی رایگان است. این یک سازمان غیرانتفاعی است که از داوطلبانی تشکیل شده است که می‌خواهند آثار کلاسیک در حوزه عمومی مورد قدردانی و مطالعه قرار گیرند. ما از این افراد یک “تشکر” بزرگ می‌کنیم. در اینجا عنوان‌های متعددی وجود دارد. در ادامه چند کتاب صوتی ایتالیایی از مجموعه Librivox معرفی شده است.

  • Le Avventure di Pinocchio (ماجراهای پینوکیو) نوشته کارلو کولودی

چه کسی پینوکیو را نمی‌شناسد؟ ماریونت سخنگو است که می‌خواست پسری واقعی شود. و پسر از خرد به دست آمده از ساده لوحی و شیطنت صحبت می‌کند. ماجراهای پینوکیو را دنبال کنید و در طول مسیر واژگان ایتالیایی را نیز یاد بگیرید. این کار بخش‌های سرگرم کننده و آموزشی بسیاری دارد.

  • «La Contessa di Karolystria» («کنتس کارولستریا») اثر آنتونیو گیسلانزونی

این اثر نیز در اصل به زبان ایتالیایی انجام شده است و توسط ریکاردو فاسول به صورت صوتی ارائه شده است. نویسنده این کتاب آنتونیو گیسلانزونی، رمان‌نویس، روزنامه‌نگار و شاعر ایتالیایی است که برای Verdi بزرگ نیز نوشته است. این تراژیک کمدی Vicomte d’Aguilar و La Contessa di Karolystria را دنبال کنید زیرا آنها از یک ماجراجویی ناگوار فرار می کنند و فقط برای شروع ماجراجویی دیگری فرار می‌کنند. می‌توانید با این کتاب صوتی که جملات آن به اندازه کافی ساده هستند، مهارت‌های خواندن و ترجمه خود را تقویت کنید.

معرفی کتاب های صوتی ایتالیایی برای تقویت زبان

سخن پایانی

تا الان همه چیز را درباره تقویت مهارت زبان ایتالیایی از طریق کتاب‌های صوتی را  خوانده و متوجه شده‌اید. حتی با برخی از منابع عالی نیز برای یافتن کتاب‌های صوتی ایتالیایی آشنا شدید. موسسه زبان ایرانمهر مجموعه‌ کاملی از آموزش با کیفیت زبان‌های مختلف شامل ایتالیایی، فرانسه، آلمانی، ترکی استانبولی و سایر زبان‌ها را ارائه می‌دهد. موسسه زبان ایرانمهر شعبه‌های بسیاری در تهران و سایر شهر‌ها همانند کرج دارد.


بیشتر بخوانید:14 کتاب آموزشی عالی مناسب تمام زبان‌آموزان ایتالیایی


چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید