IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
14 فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
3 دی 1402

14 فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی که می توانید در سال 2024 به صورت آنلاین تماشا کنید

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به آشپزی و در عین حال یادگیری زبان فرانسه دارید بدون شک به دنبال یک منبع مناسب خواهید بود تا بتوانید با استفاده از سرگرمی که دارید این زبان را نیز بیاموزید. تماشای فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی برای آن دسته از افرادی که به دنبال این موضوع هستند می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. تماشای این فیلم‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی راحت زبان فرانسه خود را تقویت کرده و در حین آشپزی کردن این زبان را بیاموزید.

فراموش نکنید که در این فیلم‌ها تمرکز روی گرامر زبان فرانسه نیست و بیشتر تمرکز این فیلم‌‎ها روی تقویت مهارت مکالمه شما خواهد بود. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید با این روش زبان فرانسه را بیاموزید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این بخش از آموزش زبان فرانسه را بادقت مطالعه کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از محبوب‌ترین فیلم‌هایی که در این زمینه وجود دارند بپردازیم و توضیحاتی را درباره هریک از آنها در اختیار شما قرار دهیم.

یادگیری زبان فرانسه در حین آشپزی

Français avec Pierre Shorts یک برنامه بسیار جذاب تلویزیونی است که در یک کانال یوتیوب نیز به شما ارائه می‌شود. این مجموعه برنامه‌ها مناسب برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند زبان فرانسه را به ساده‌ترین شکل ممکن بیاموزند. ویدئوهایی که در این برنامه پخش می‌شوند در مورد پختن کرب و لا تارته آلا تومات یا همان گالت گوجه فرنگی هستند که پیرا (مجری برنامه) به‌آرامی و با تلفظ واضح کلمات در آن صحبت کرده و اطلاعات دستور پخت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این برنامه یک فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی است که برای مبتدیان در زمینه یادگیری زبان فرانسه عالی است و هم واژگان رایج و هم برخی از کلمات غیرمعمول را به شما آموزش می‌دهد. پیر همچنین از طیف گسترده‌ای  از عبارات فرانسوی نیز استفاده می‌کنید که می‌توانید انتظار شنیدن روزمره آنها را در داخل یا خارج از آشپزخانه داشته باشید.

برنامه Learn French with Nina

این لیست پخش نیز می‌تواند یک منبع مناسب برای یادگیری زبان فرانسه توسط زبان‌آموزان مبتدی باشد که می‌خواهند دستورالعمل‌های فرانسوی را یاد بگیرند. نینا در این برنامه به‌آرامی صحبت می‌کند و صحبت‌های او به‌راحتی قابل درک است. همین موضوع نیز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید دایره لغات خود را توسعه داده و همینطور تمرین خوبی برای بهبود مهارت شنیداری خود داشته باشید.

در این فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی سرآشپز مدتی را صرف صحبت در مورد ظروف خاص موردنیاز و همچنین منطقه‌ای که غذای مدنظر از آن آمده می‌کند و به بینندگان این امکان را می‌دهد تا انواع واژگان را در زمینه‌های مختلف بیاموزند. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که این ویدئوها دارای زیرنویس انگلیسی نیز هستند.

فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی

دوره های آموزش زبان فرانسه

دوره های حضوری فرانسوی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان فرانسه برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان فرانسه برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان فرانسه برای بزرگسالان

برنامه تلویزیونی جذاب FastGoodCuisine

اگر شما هم به دنبال پیداکردن بهترین فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی هستید باید بدانید که مجری این برنامه به زبانی بسیار طبیعی و محاوره‌ای به زبان فرانسوی صحبت می‌کند و کلمات را به شکلی واضح و آرام بیان می‌کند. این برنامه می‌تواند برای زبان‌آموزانی که در سطح متوسط قرار دارند یک گزینه جذاب باشد. در این برنامه معمولا مجری درباره زمان‌های مختلف روز و عبارات محاوره‌ای صحبت کرده و می‌تواند تنوع واژگان خوبی را به بینندگان ارائه دهد.

دقت داشته باشید که برخی از نکات دستوری آشپزی در این برنامه فنی‌تر از بقیه هستند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا توجه بینندگان به شکل بهتری برای درک دستورالعمل‌های خاص جذب شود. با این حال نمایش‌های جذاب مجری در این برنامه باعث می‌شود تا درک آنچه که می‌گوید آسان‌تر شود.

برنامه Pratiks’ Cuisine et Recettes

این لیست پخش دارای صدها ویدئوی آشپزی به زبان فرانسوی است که شما هم می‌توانید مهارت آشپزی خود را با آن ارتقا دهید و هم می‌توانید روی مهارت زبان فرانسوی خود تمرکز کنید. ویدئوهای طولانی‌تر که دارای صداگذاری هستند برای زبان‌آموزان متوسط می‌توانند یک گزینه جذاب باشند؛ چراکه مجری‌ها در این برنامه تمایل دارند با سرعت عادی صحبت کنند که نه خیلی آرام و نه خیلی سریع است.

علاوه بر این باید توجه داشته باشید که این فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی شامل فهرستی از مواد تشکیل دهنده غذاها به زبان فرانسوی نیز می‌شود که به شما در گسترش دایره واژگانی که دارید نیز کمک شایانی می‌کند.

برنامه تلویزیونی Cuisine Rapide

همانطور که از نام این برنامه تلویزیونی نیز مشخص است مجری آن گاهی اوقات بسیار بسیار سریع به زبان فرانسوی صحبت می‌کند. او گاهی اوقات در بخش‌های دیگر طبیعی‌تر صحبت می‌کند. همین ویژگی نیز باعث می‌شود تا این ویدئوها برای زبان‌آموزان پیشرفته‌ای که به سرعت به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند یک گزینه ایده‌آل برای تقویت مهارت شنیداری آنها باشد.

البته باید دقت داشته باشید که مجری این فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی تمایل زیادی دارد که قبل از گفتن عبارت بعدی کمی مکث کند و به همین علت نیز سخنرانی او چندان اغراق‌آمیز نخواهد بود. کلمات فراوانی در این ویدئوها وجود دارند که شما می‌توانید آنها را بیاموزید و این موضوع به ویژه درباره افعال بیشتر صدق می‌کند. این افعال در نهایت به شما این امکان را می‌دهند تا واژگان ظریفی را ایجاد کنید.

آشنایی با برنامه تلویزیونی La petite bette

این برنامه یک فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی است که مجری آن به‌جای این‌که اقدام به آموزش زبان فرانسوی به بینندگان کند به طوری با آنها صحبت می‌کند که گویی با یکی از دوستان خود صحبت می‌کند. گفتار او در این برنامه به طور کاملا طبیعی است و مکالمه‌ای که جاری است باعث می‌شود تا فرایند یادگیری شما به میزان زیادی بهبود پیدا کند.

میزبان در این برنامه غذای خود را با چندین صفت معرفی و توصیف می‌کند و همین موضوع نیز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید دایره لغات خود را گسترش دهید و یاد بگیرید که چگونه باید به زبان فرانسوی به‌صورت توصیفی صحبت کنید. او همچنین در این برنامه از عبارات متعددی استفاده می‌کند که مختص فرانسوی هستند و به طور کامل نمی‌توان آنها را به زبان انگلیسی ترجمه کرد. این یک فرصت عالی برای زبان‌آموزان در سطح پیشرفته است که مهارت خود را تقویت کنند.

برنامه Chéri-e c’est moi le Chef! یا عزیزم من رئیس هستم

در لیست بهترین فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی می‌توان برنامه عزیزم من رئیس هستم را نیز قرار داد. این یک برنامه تلویزیونی است که در سال 2017 پخش شد و برنامه‌های آن در کانال یوتیوب این برنامه در دسترس هستند. ویدئوهای این برنامه بسیار کوتاه هستند و معمولا زمان آنها کمتر از دو دقیقه است و هدفش نیز ترویج آشپزی به سریع‌ترین شکل ممکن است.

این برنامه تلویزیونی شامل سه زوج بود که در چالش‌هایآشپزی با یکدیگر رقابت می‌کردند و یکی از طرفیت دیگری را از طریق گوشی راهنمایی می‌کرد. سرآشپز گرگوری کوهن برنده هر قسمت را انتخاب می‌کرد و آن زوج 1000 یورو برنده می‌شدند و می‌توانستند در برنامه بعدی نیز شرکت کنند.

14 فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسه

دوره های آنلاین آموزش زبان فرانسه

دوره های آنلاین فرانسوی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان فرانسه برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان فرانسه برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان فرانسه برای بزرگسالان

برنامه تلویزیونی Nailed It! France

این برنامه یک نمایش بسیار سرگرم‌کننده و خنده‌دار است که در آن نانوایان آماتور برای یک جایزه 5000 یورویی رقابت می‌کردند. آنها باید شاهکارهای دسر را در حالی که در حال مسابقه با یکدیگر هستند دوباره خلق کنند و در طول هر قسمت برای خنده‌دار نگه داشتن برنامه شما معمولا اتفاقات ناگواری را نیز مشاهده خواهید کرد.

در این برنامه شما می‌توانید منتظر صدمات مربوط به پخت، از بین رفتن تصادفی یک میکسر، شکسته شدن ظروف و هرج و مرج‌های اضافی باشید. داوران در این برنامه مسابقه‌دهندگان را مسخره می‌کنند و بازخوردهای سازنده‌ای را نیز به آنها ارائه می‌دهند. زبان‌آموزان زبان فرانسوی می‌توانند در این برنامه نکات گرامری بسیار زیادی را یاد بگیرند و البته می‌توانند با بسیاری از واژگان مربوط به پخت نیز آشنا شوند که به گسترش دایره لغات آنها کمک زیادی می‌کند.

آشنایی با برنامه بسیار جذاب Objectif Top Chef

اگر شما هم علاقه‌مند به آشنایی با یک فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی هستید که این زبان را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش دهد بدون شک برنامه Objectif Top Chef می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. این مسابقه فریبنده فرانسوی توسط سرآشپز معروف فرانسوی فیلیپ اچ بست میزبانی و اجرا می‌شود و در آن از آشپزهای خانگی با پیشینه‌های مختلف دعوت می‌شود تا در چالش‌های بسیار جدی رقابت کرده و مهارت و خلاقیت‌های خود را در این زمینه آزمایش کنند.

جایزه نهایی جایزه سرآشپز برتر است که می‌تواند استعدادهای آشپزی را تشخیص دهد. در این برنامه معمولا داستان‌های شخصی شرکت‌کنندگان نیز بیان می‌شود و همین عامل نیز باعث می‌شود تا فرصت زیادی برای یادگیری واژگان مختلف زبان فرانسوی برای شما فراهم شود. پس اگر شما هم علاقه‌مند به آشپزی و یادگیری زبان فرانسوی به‌صورت همزمان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این برنامه را نیز تماشا کنید.

برنامه تلویزیونی Top Chef

برنامه تلویزیونی سرآشپز برتر در سال 2006 میلادی در ایالات متحده آمریکا آغاز شد و نسخه فرانسوی آن نیز در سال 2010 آغاز شد. این یک مسابقه آشپزی هیجان‌انگیز است که سرآشپزهای با استعدادی را گرد یکدیگر آورده است و برای کسب عنوان ارزنده استاد برتر در زمینه آشپزی با یکدیگر رقابت می‌کنند. این نمایش حداکثر شرکت‌کنندگان را با کارهای آشپزی مختلف به چالش می‌کشد و تلاش می‌کند تا حداکثر مهارت آنها را به نمایش بگذارد.

سرآشپزها با فشارهای شدیدی در این برنامه مواجه می‌شوند و مجبور هستند تا خلاقیت و نوآوری خود را در آشپزخانه به نمایش بگذارند. داورهای متخصص غذا آنها را ارزیابی می‌کنند که این موضوع منجر به حذف برخی از گزینه‌ها می‌شود. این مجموعه کاملا به زبان فرانسوی برگزار می‌شود و زبان‌آموزان پیشرفته می‌توانند نگاهی اجمالی به دنیای پویا و پرمخاطب آشپزی حرفه‌ای در زبان فرانسوی داشته باشند.

برنامه Chef’s Table: France

این برنامه در سال 2016 به زبان فرانسوی ساخته شد و شامل چهار قسمت است که به زندگی و شاهکارهای آشپزی سرآشپزهای مشهور فرانسوی می‌پردازد و توضیحاتی را به شما ارائه می‌دهد. در این برنامه تکنیک‌های نوآورانه سرآشپزها، تعهد به حفظ سنت‌های آشپزی و داستان‌های پشت رستوران‌های ستاره‌دار میشلین بررسی می‌شود. یکی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهم این فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی جلوه‌های بصری خاصی است که در آن به کار رفته است.

از طرف دیگر شما در این برنامه می‌توانید با ماهیت غذاهای فرانسوی و تاثیر عمیقی که این سرآشپزها بر دنیای آشپزی داشته‌اند آشنا شوید. یکی از مهم‌ترین مزایای این برنامه این است که برای زبان‌آموزان فرانسوی در هر سطحی مناسب است و حتی زبان‌آموزان پیشرفته نیز می‌توانند بدون زیرنویس انگلیسی از آن استفاده کرده و سطح مهارت زبان فرانسوی خود را ارتقا دهند.

برنامه بسیار جذاب MasterChef France برای یادگیری زبان فرانسه

اگر شما هم قصد تماشای فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی را دارید تا بتوانید مهارت زبان فرانسوی خود را ارتقا دهید بدون شک باید برنامه MasterChef France را نیز تماشا کنید. این برنامه سرآشپزهای مبتدی و پرشور را از سراسر دنیا گرد هم جمع می‌کند تا در یک مسابقه آشپزی پرمخاطب شرکت کنند. این نمایش ضمن کاوش در داستان‌های شخصی و سفرهای هر شرکت‌کننده، هنر آشپزی را نیز به نمایش می‌گذارد و شما را به شکل بهتری با مردم فرانسه و فرهنگ این مردم آشنا می‌کند.

دقت داشته باشید که این برنامه برای افراد فرانسوی‌زبان ساخته شده است و به همین علت نیز زبان‌آموزان پیشرفته و آن دسته از افرادی که تسلط خوبی به این زبان دارند می‌توانند آن را تماشا کرده و از ان برای یادگیری زبان فرانسه و بهبود مهارت خود در این زبان استفاده کنند.

فیلم نمایش خانگی به زبان فرانسه

دوره های خصوصی اموزش زبان فرانسه

دوره های خصوصی فرانسوی ایرانمهر

دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان فرانسه برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان فرانسه برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان فرانسه برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین  آموزش خصوصی آنلاین زبان فرانسه برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین  آموزش خصوصی آنلاین زبان فرانسه برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین  آموزش خصوصی آنلاین زبان فرانسه برای بزرگسالان

آشنایی با برنامه Le meilleur pâtissier

این برنامه یک فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی است که در سال 2012 کار خود را آغاز کرده است و در حال حاضر فصل دوازدهم آن در حال پخش است. در این مسابقه نانوایان آماتور و مبتدی برای کسب عنوان بهترین شیرینی‌پز با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه یک‌سری وظایف چالش‌برانگیز از طرح‌های پیچیده کیک تا شیرینی‌های ظریف دارند که باید بتوانند نظر داوران را به خود جلب کنند.

این مسابقه بیشتر روی تخصص فنی در کیک و شیرینی‌پزی، خلاقیت و نحوه ارائه تاکید دارد. در هر قسمت از این برنامه خوراکی‌های خوشمزه‌ای پخته می‌شود و برای آن دسته از افرادی که قصد دارند دایره واژگان خود در این زمینه را ارتقا دهند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این برنامه نیز مانند برنامه تلویزیونی قبلی بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب است که سطح نسبتا خوبی در زبان فرانسه دارند و به دنبال این هستند تا سطح مهارت‌های خود را به طور قابل توجهی ارتقا دهند.

آشنایی با برنامه تلویزیونی Ricardo

Ricardo آخرین فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی است که ما در این بخش قصد داریم درباره آن صحبت کنیم. این برنامه در واقع یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آشپزی در فرانسه است که توسط سرآشپز کاریزماتیک کانادایی به نام Ricardo Larrivée اجرا می‌شود. ریکاردو با سبک گرم و نزدیکی که دارد و البته تخصص بسیار زیادی که در زمینه آشپزی دارا است می‌تواند ترکیبی لذت بخش از دستورالعمل‌های خوشمزه آشپزی، نکات آشپزی و ایده‌های خلاقانه غذا را به شما ارائه دهد.

تماشای این نمایش خانگی می‌تواند مزایای زیادی را برای آشپزهای باتجربه و حتی مبتدیان در این زمینه به همراه داشته باشد. از طرف دیگر از آنجایی که ریکاردو زبان فرانسوی را به بهترین شکل ممکن صحبت می‌کند تماشای این فیلم می‌تواند به شما کمک کند تا به میزان زیادی مهارت زبان فرانسه خود را نیز بهبود دهید. با تماشای این برنامه شما می‌توانید روی مهارت گوش دادن و گسترش دایره لغات خود نیز تمرکز کنید.

چرا باید برنامه‌های آشپزی به زبان فرانسه را تماشا کنیم؟

از جمله مهم‌ترین مزایای تماشای انواع فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تماشای این برنامه‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید دایره لغات خود را به میزان زیادی گسترش دهید. ویدئوهای آشپزی به زبان فرانسه شما را در معرض انواع افعال و کلمات رایج در زمینه غذا قرار داده و به بهبود دایره لغات شما کمک می‌کنند.
  • در فرایند این آموزش‌ها شما می‌توانید با جدیدترین نکات گرامری مربوط به زبان فرانسه آشنا شده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه به دست بیاورید.
  • شما با تماشای این ویدئوها می‌توانید با فرهنگ و شرایط زندگی مردم این کشور نیز آشنا شوید که بدون شک می‌تواند به یادگیری زبان فرانسه توسط شما کمک شایانی کند.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی پاسخ دهیم.

ویژگی‌های مهم فیلم‌های نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی چیست؟

این آموزش‌ها معمولا در سطوح مختلف زبان به شما ارائه می‌شوند و با توجه به وضوح و سادگی که دارند به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های مختلف خود در زبان فرانسه را توسعه و گسترش دهید.

چگونه بهترین فیلم‌های نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسه را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین فیلم‌های نمایش خانگی شما باید در اولین قدم سطح زبان خود و هریک از این ویدئوها را انتخاب کرده و سپس بررسی کنید که کدام‌یک برای شما جذاب‌تر هستند.

سخن پایانی

ما در این مطلب 14 فیلم نمایش خانگی آشپزی به زبان فرانسوی را به شما معرفی کردیم که تماشای آنها می‌تواند به شما کمک کند تا در یک محیط کاملا جذاب و سرگرم‌کننده بتوانید زبان فرانسوی خود را بهبود دهید. در صورتی که شما هم به دنبال یادگیری این زبان هستید دوره های آموزشی ایرانمهر می‌توانند به میزان زیادی به شما در این زمینه کمک کنند. این دوره‌ها توسط موسسه زبان ایرانمهر با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: نحوه سفارش غذا به زبان فرانسوی: واژگان رستوران فرانسوی که باید بدانید!

بیشتر بخوانید: یادگیری زبان فرانسه با فیلم: راهنمای سریع

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 14 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید