IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
فیلم های سال 2022 که نباید از دست بدهید
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
14 آذر 1401

فیلم‌های سال 2022 که نباید از دست بدهید

یکی از موثرترین راه‌ها برای بهبود زبان انگلیسی، تماشای فیلم‌ها به زبان اصلی با زیرنویس به زبان مادری‌تان است. در واقع، تماشای فیلم امکان یادگیری به اصطلاح ضمنی را فراهم می‌کند، یعنی به دست آوردن ناخودآگاه کلمات و ساختارهای دستوری یک زبان. فراتر از آن، شما نباید جنبه بازی سینما، توانایی آن در سرگرمی، برانگیختن احساسات و سرگرمی ‌را دست کم بگیرید.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

اگر شما یکی از کسانی هستید که منتظر آخرین اکران‌های باکس آفیس هستند، این مقاله را بخوانید تا برخی از فیلم‌هایی را که در سال ۲۰۱۹ اکران شده بود را هم نگاهی کنید. شما می‌توانید این فیلم‌ها را به زبان مادری خود و دوبله شده تماشا کنید و برای بار دوم، فیلم را به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی ببینید و به جای ماجرای داستان، به زبان توجه کنید. این به شما امکان می‌دهد دانش شما از طرح داستان به درک بهتر دیالوگ‌ها و لذت بردن از فیلم کمک کند.

شیر شاه (The Lion King )

شما درست خواندید. این فیلم، ساخته جان فاورو، نسخه جدید موفقیت بزرگ دیزنی در سال 1994 است و از 21 آگوست 2022 در سینماها اکران شد. با قضاوت از تریلر، به نظر می‌رسد این فیلم تقریباً اقتباسی دقیق از نسخه قبلی باشد، اما این زمانی که با تصاویر واقعی کامپیوتری ساخته شد. در سال 2016، پس از موفقیت در بازسازی کتاب جنگل توسط همین کارگردان، پیش از این صحبت از شیر شاه جدید بود.

گودزیلا 2 – پادشاه هیولاها (Godzilla II – King of the Monsters )

این فیلم از مایکل دوگرتی دنباله گودزیلا (2014) است و از 30 می ‌در سینماها اکران شد. آژانس MONARCH با یک سری کایجو با ابعاد اسطوره ای روبرو شد: گودزیلا، موترا، رودان و هیولای سه سر، پادشاه گیدورا. تولد دوباره این هیولاهای تایتانیک، سرنوشت بشریت را در خطر جدی قرار می‌دهد و شما را در تعلیق نگه می‌دارد.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

پسر جهنمی Hellboy

فیلم جدید نیل مارشال سومین فیلمی ‌است که ابرقهرمان کتاب مصوری به همین نام را به نمایش می‌گذارد. این کارگردان، در مقایسه با تولیدات قبلی گیلرمو دل تورو، تصمیم گرفته است علاوه بر قول وفاداری بیشتر به کمیک‌ها، لحن شیطنت آمیزی به داستان بدهد، قولی که با حضور خالق مایک میگنولا که به شدت درگیر بود، تضمین شده است. در تولید پسر جهنمی ‌که این بار توسط دیوید ‌هاربر تفسیر می‌شود، برای شکست نیموی، بانوی دریاچه و همسر مرلین، با بازی میلا جووویچ، وارد بریتانیا می‌شود. نتایج این درگیری می‌تواند برای سرنوشت بشریت تعیین کننده باشد. برای آمادگی می‌توانید نگاهی به دو فیلم گیلرمو دل تورو بیندازید و لهجه آمریکایی را کمی ‌تمرین کنید.

شیشه (Glass)

  1. Night Shyamalan ، فیلم Glass را به عنوان دنباله دو فیلم Unbreakable (2000) و Split (2016)، همراه با قهرمانان داستان، بروس ویلیس و جیمز مک آووی، ورود سارا پالسون را ارائه می‌دهد. دیوید دان (بروس ویلیس) سعی می‌کند خشم مخرب کوین وندل کرامب (جیمز مک آووی)، معروف به «بیست» را که در باغ وحشی که در آن کار می‌کرد، ترسانده بود، مهار کند. در طول داستان، مشخص می‌شود که مرد کریستالی، الیجا پرایس (ساموئل ال. جکسون)، ارکستراتور واقعی طرح و سرنوشت هر دو است. این فیلم از 17 ژانویه اکران شد.

فیلم های سال 2022 نباید از دست بدهید

 

رمانتیک نیست (Isn’t It Romantic )

این کمدی رمانتیک به کارگردانی تاد استراوس شولسون در لیست فیلم‌های عاشقانه روز ولنتاین قرار دارد. داستان راجع به ناتالی، معمار بدبینی است که در نیویورک زندگی می‌کند. زندگی قهرمان داستان دو مشکل عمده دارد: دشواری توجه رئیسش و رابطه مشکل دار با مردانی که از بدبینی بیش از حد او می‌ترسند. اما وقتی ناتالی با جیب بری به نام بلیک (لیام همسورث) آشنا می‌شود، همه چیز تغییر می‌کند. این فیلم برای رمانتیک‌های لاعلاجی که می‌خواهند با لهجه نیویورکی آشنا شوند عالی است.

The Upside

 این نسخه آمریکایی شمالی از فیلم فرانسوی Intouchables به کارگردانی نیل برگر است که در تاریخ 12 سپتامبر در سینماها اکران شد. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و کاملاً وفادار به فیلم 2011 است، داستان یک میلیونر آمریکایی را روایت می‌کند که پس از یک تصادف فلج می‌شود و به لطف دوستی نامحتمل خود با دستیار جدیدش، یک بزهکار تازه کار، میل به زندگی را دوباره کشف می‌کند. اگر نسخه فرانسوی را دوست داشتید، نسخه‌ی آمریکایی را از دست ندهید.

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سخن آخر

  برای تماشای فیلم در شب آماده‌اید؟ اکنون می‌دانید در سال 2022 چه فیلم‌های جذاب و فراموش نشدنی اکران شده است. با این فیلم‌ها می‌توانید مهارت خود در زبان انگلیسی را واقعا گسترش دهید. در همین حال، چرا با یک دوره آنلاین یا حضوری انگلیسی که می‌داند چگونه دقت گرامری را با محرک‌های صوتی و تصویری ترکیب کند، شروع نکنید؟ دوره زبان انگلیسی آموزشگاه زبان ایرانمهر بر اساس فیلم‌های کوتاهی است که موقعیت‌هایی از زندگی روزمره را ارائه می‌کند تا به شما در ایجاد مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط روزانه در زبان انگلیسی کمک کند. پس برای ثبت نام و شرکت در دوره‌ها درنگ نکنید.

بیشتر بخوانید:10 سریالی که شما را عاشق یادگیری زبان انگلیسی می‌کند

بیشتر بخوانید:هشت اپلیکیشن TV اندرویدی برای زبان آموزان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 3 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید