IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
15 مهر 1402

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی سال 2024

زمانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید باید بدانید که استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید به شکل بهتری مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. این اپلیکیشن‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها در یک یا چند زمینه خاص به شما کمک می‌کنند. فرقی ندارد که شما قصد داشته باشید گرامر زبان انگلیسی را بیاموزید یا این‌که قصد دارید روی مهارت‌های دیگر خود کار کنید، در هر صورت این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند.

به همین علت نیز ما در ادامه این بخش از آموزش زبان انگلیسی قصد داریم کمی بیشتر درباره این اپلیکیشن‌ها صحبت کرده و برخی از کاربردی‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم.

بهترین برای تمرین هدفمند: ELSA

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در سال 2024 به شمار می‌آید که به شما کمک می‌کند تا بتوانید روی مهارت‌های مختلف خود کار کنید که یکی از رایج‌ترین آنها تمرین اسپیکینگ است. نکته بسیار مهمی که باید درباره این اپلیکیشن بدانید این است که این اپلیکیشن یک مربی است که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است و همین موضوع نیز به طور مستقیم روی کیفیت آن تاثیر می‌گذارد. این اپلیکیشن به‌صورت رایگان در دسترس است که می‌توانید از نسخه‌های وب‌سایت، اندروید و IOS آن استفاده کنید.

بزرگ‌ترین مزیتی که این اپلیکیشن دارد هوش مصنوعی است که روی آن نصب شده است. این اپلیکیشن می‌تواند بهترین گزینه برای تمرین هدفمند زبان انگلیسی باشد. این اپلیکیشن و هوش مصنوعی آن تلفظ‌ها و لحن شما را دریافت کرده و آن را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند. از طرف دیگر یک برنامه مرتب و منظم را نیز برای تمرین زبان انگلیسی به شما ارائه می‌دهند که بدون شک استفاده از آن به پیشرفت هرچه بیشتر شما کمک شایانی می‌کند.

بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین برای مکالمات اسکریپت: SpeakingPal

این اپلیکیشن رایگان بوده و البته نسخه پرمیوم آن نیز با قیمت 8.99 دلار در دسترس شما است. اگر کمی خجالتی هستید و قصد دارید انگلیسی را با یک غریبه تمرین کنید بدون شک این اپلیکیشن می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید مکالمات اسکریپتی با یک شخصیت ویدئویی داشته باشید. فناوری تشخیص گفتار این اپلیکیشن می‌تواند برای یادگیری شما عالی باشد؛ چراکه بازخورد فوری را به شما ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن به صدای شما گوش می‌دهد و فورا به شما اطلاع می‌دهد که تلفظ شما چقدر خوب است. از طرف دیگر این اپلیکیشن دارای نسخه‌های ترجمه برای اسکریپت‌هاست که به شما کمک می‌کند تا بتوانید دایره لغات و اصطلاحات خود را نیز به‌صورت همزمان تقویت کنید. تمامی این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر SpeakingPal را به یکی از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی تبدیل کرده‌اند.

بهترین برای ارتباط با سخنرانان بومی: HelloTalk

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های جذابی که امروزه برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد اپلیکیشن HelloTalk است که یک نسخه وب‌سایت، یک نسخه اندروید و یک نسخه IOS از آن در دسترس است که می‌توانید از آنها استفاده کنید. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و اگر قصد داشته باشید از ویژگی‌های اضافه آن استفاده کنید می‌توانید نسخه پرمیوم آن را با قیمت 8.99 دلار تهیه کنید.

اگر کسی را در اطراف خود ندارید که بخواهید با او زبان انگلیسی را تمرین کنید بدون شک این اپلیکیشن رایگان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای شما وجود دارد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا با افرادی که زبان مادری آنها انگلیسی است ارتباط گرفته و از آنها یاد بگیرید. این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تبادل زبان در دنیا به شمار می‌آید که دارای بیش از 30 میلیون کاربر است.

بیشتر بخوانید: بیست و یک ابزار برای یادگیری زبان روی گوشی همراه

بیشتر بخوانید: نرم افزارها، اپلیکیشن ها و ابزارهای آنلاین یادگیری زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن‌ها برای تقویت تلفظ در زبان‌انگلیسی

بهترین برای درس های ویدیویی خصوصی: Cambly

این اپلیکیشن یک اپلیکیشن پولی است که برای استفاده از آن باید ماهیانه 85 دلار را پرداخت کنید. این اپلیکیشن نیز دارای نسخه‌های وب‌سایت، اندروید و IOS است که بر اساس شرایط خود می‌توانید از هریک از این نسخه‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید به‌صورت خصوصی زبان انگلیسی را بیاموزید و آن را تمرین کنید بدون شک این اپلیکیشن یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این برنامه شما را با یک معلم بومی لینک می‌کند که خوشحال خواهد بود که با شما چت می‌کند.

شما می‌توانید معلم انگلیسی خود را بر اساس زمانی که در دسترس هستید و تخصص‌هایی که معلم شما دارد انتخاب کنید. از طرف دیگر زمانی که برای درس خود برنامه‌ریزی می‌کنید می‌توانید مستقیما تا یک ساعت در یک زمان برنامه‌ریزی شده با معلم خود در ارتباط بوده و با او صحبت کنید. او مباحثی را به شما آموزش داده و سپس تمریناتی را نیز به شما ارائه می‌دهد. به همین علت است که این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به شمار می‌آید.

بهترین برای انواع محتوا: VOA Learning English

این مورد از انواع اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی بیشتر برای تقویت مهارت لیسنینگ طراحی شده است؛ ولی امروزه شما می‌توانید از آن برای تمرین گفتار طبیعی انگلیسی نیز استفاده کنید و محدودیتی از این نظر برایتان به وجود نمی‌آید. نکته مهم دیگری که باید درباره این اپلیکیشن بدانید این است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و دارای خریدهای درون برنامه‌ای است که در صورت نیاز می‌توانید از این قابلیت نیز استفاده کنید.

به طور کلی باید دقت داشته باشید که VOA Learning English انواع داستان‌ها، درس‌ها و اخبار را به زبان انگلیسی برای افراد غیربومی ارائه می‌دهد. این برنامه از واژگان آسان استفاده می‌کند و سخنرانانی که در آن صحبت می‌کنند نیز به‌آرامی حرف‌های خود را می‌زنند تا شما بتوانید خیلی راحت همه چیز را بفهمید. در این برنامه شما می‌توانید سرعت صدا را تنظیم کرده و بخش‌های دشوار را تکرار کنید. از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که این اپلیکیشن موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد که بر اساس سلیقه خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

بهترین برای یادگیری امتحانی: TalkEnglish Speaking Practice

این اپلیکیشن دارای نسخه‌های اندروید، IOS و وب‌سایت بوده و به‌صورت رایگان و البته با خریدهای درون برنامه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر ترجیح می‌دهید که از اپلیکیشنی استفاده کنید که با استفاده از آزمون‌ها و تست‌های مختلف زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد بدون شک این اپلیکیشن می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این اپلیکیشن دارای تمریناتی برای بهبود مهارت لیسنینگ شامست که با استفاده از یک ابزار ضبط صدا به شما ارائه می‌شود.

از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که تست‌ها و آزمون‌هایی برای گفتگو و مکالمه نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای دسته‌بندی‌های مختلفی است که می‌توانید از میان آنها انتخاب کرده و سپس شروع به یادگیری کنید. آزمون‌ها و تست‌های TalkEnglish Speaking Practice فوق‌العاده جذاب هستند و بدون شک یادگیری با استفاده از آنها برای شما ساده‌تر خواهد شد.

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

بهترین مرجع برای تلفظ: Forvo

بسیاری از افراد به دنبال روشی هستند تا بتوانند روی مهارت تلفظ خود کار کرده و نتیجه بگیرند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بدانید که Forvo این امکان را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن نیز کاملا رایگان است و با خریدهای درون برنامه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر برای تلفظ بهتر ترجیح می‌دهید که مورد آزمایش و تست قرار بگیرید بدون شک این اپلیکیشن می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که برای شما وجود دارد.

این اپلیکیشن دارای تمرینات بسیار جذابی برای گوش دادن و بهبود درک شماست و از طرف دیگر به شما کمک می‌کند تا بتوانید روی تلفظ خود نیز کار کنید. شما در حین گفتگو می‌توانید مکالمه خود را گوش دهید و آن را ضبط کنید که بدون شک به تلفظ هرچه بهتر شما کمک شایانی می‌کند. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما همین حالا آن را دانلود و نصب کنید.

بهترین برای تمرین در زمان واقعی: iTranslate Converse

iTranslate Converse اپلیکیشنی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تلفظ صحیح انگلیسی هر کلمه یا عبارتی که می‌خواهید را بشنوید و آن را تکرار کنید. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ ولی دارای یک نسخه حرفه‌ای نیز هست که با قیمت 4.99 دلار می‌توانید اقدام به تهیه آن کنید. به عبارت دیگر می‌توان گفت که این اپلیکیشن دستگاه آیفون شما را به یک دستگاه ترجمه تبدیل می‌کند که فقط کافی است صفحه را نگه داشته و رها کنید تا ترجمه برای شما انجام شود.

احتمالا شما هم بارها و بارها شده که برایتان پیش آمده باشد بخواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید؛ ولی برای این کار مطمئن نبوده‌اید که آیا به شکل درستی کلمات را تلفظ کرده‌اید یا خیر؟ در چنین شرایطی iTranslate Converse می‌تواند یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای شما باشد. تنها نکته‌ای که باید درباره این اپلیکیشن به آن دقت داشته باشید این است که در حال حاضر این اپلیکیشن در نسخه IOS در دسترس است که می‌توانید اقدام به دانلود و نصب آن کنید.

بهترین برای خودآموزی: TalkEnglish

اگر به دنبال این هستید تا زبان انگلیسی را به‌صورت خودآموز یاد بگیرید بهترین اپلیکیشنی که برای این کار وجود دارد TalkEnglish است. این اپلیکیشن تنها در دو نسخه وب‌سایت و اندروید به شما ارائه می‌شود که می‌توانید بر حسب نیاز خود از هریک از آنها استفاده کنید. TalkEnglish اپلیکیشنی است که به‌صورت رایگان به شما ارائه می‌شود و 1.99 دلار برای حذف تبلیغات آن نیاز است. اگر علاقه‌مند به تمرین مکالمه انگلیسی هستید این اپلیکیشن یک برنامه تمرین محور را برای این کار به شما ارائه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی باشد این است که مکالمات و دیالوگ‌هایی را در موضوعات مختلف از جمله ماهیگیری، غذا، کودکان، دوستان و … را به شما ارائه می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید ابتدا دیالوگ‌ها را مطالعه کرده و سپس به سوالاتی که در خصوص آن دیالوگ‌ها از شما پرسیده می‌شود پاسخ دهید. همین عامل نیز به تقویت مهارت دیالوگ و صحبت‌کردن شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:8 اپلیکیشن عالی برای زبان‌آموزان بیزینس انگلیسی

بهترین فرصت برای گفتگوی زنده: English Talk

یکی از بهترین روش‌هایی که امروزه برای تمرین مکالمه به زبان انگلیسی وجود دارد این است که از برنامه‌های زنده استفاده کرده و با افرادی که به‌صورت نیتیو و محلی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند مکالمه داشته باشید. English Talkenglish-speaking یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که در این زمینه وجود دارد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید با صحبت کردن با افرادی که در یک چت روم صوتی حضور دارند به بهترین شکل ممکن بتوانید مهارت مکالمه و صحبت‌کردن خود را تقویت کنید.

دقت داشته باشید که در این اپلیکیشن شما می‌توانید به‌راحتی یک هم‌صحبت تصادفی پیدا کرده و صحبت‌کردن به زبان انگلیسی را با او تمرین کنید. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن امکان تمرین‌کردن مکالمه به زبان انگلیسی را برای شما فراهم می‌کند و شما پس از مدتی نه‌تنها مشاهده می‌کنید که مهارت صحبت‌کردنتان تقویت شده؛ بلکه متوجه خواهید شد که بخش شنیداری شما نیز تقویت شده است. این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و وب‌سایت به شما ارائه می‌شود که می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین برای کامل کردن تلفظ: Accent Training

بسیاری از افرادی که شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند معمولا اطلاعات اولیه‌ای درباره تلفظ صحیح کلمات مختلف دارند؛ ولی نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که این است که بسیاری از افراد معمولا در سطح حرفه‌ای نمی‌توانند کلمات و حروف را تلفظ کنند. به همین علت نیز نیازمند اپلیکیشنی خواهند بود که بتواند این نیاز آنها را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. Accent Training می‌تواند یکی از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای این کار باشد.

این اپلیکیشن امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید لهجه و تلفظ آمریکایی را با استفاده از اسکریپت‌های کوتاه بیاموزید و آنها را تمرین کنید. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای نسخه IOS تولید می‌شود و شما در دستگاه‌های اندروید امکان استفاده از آن را نخواهید داشت. از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که ویدئوهای موجود در این اپلیکیشن در موضوعات مختلف در دسترس هستند و شما تنوع بالایی را در آنها مشاهده خواهید کرد.

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

بهترین ها برای ایجاد پایه های شما: Speak English Fluently

داشتن مهارت‌های پایه‌ای برای ایجاد مکالمات به زبان انگلیسی از اهمیت زیادی برخوردار است که Speak English Fluently می‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. این اپلیکیشن تنها در نسخه اندروید به شما ارائه می‌شود و البته کاملا رایگان است و شما برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نخواهید داشت. به همین علت است که ما این اپلیکشین را در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی قرار داده‌ایم.

در این اپلیکیشن بسیاری از دیالوگ‌های نمونه وجود دارند که شما می‌توانید به‌سرعت به آنها دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های این دیالوگ‌ها این است که کاملا در خصوص مسائلی هستند که در زندگی روزمره نیز درباره آنها صحبت می‌شود و به همین علت نیز شما را آماده مکالمات روزمره می‌کنند. از طرف دیگر تمامی مکالمات این اپلیکیشن توسط انگلیسی زبانان آمریکایی روایت شده و کاملا طبیعی هستند. به همین علت نیز شما می‌توانید هم فهرست لغات خود را غنی‌تر کنید و هم تلفظ درست کلمات را بیاموزید.

از طرف دیگر شما برای تمرین صحبت کردن نیز می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

مزایی یادگیری زبان انگیسی با اپلیکیشن

احتمالا با مطالعه این مطلب سوالات زیادی در خصوص یادگیری با استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای شما هم به وجود آمده که به دنبال این هستید بدانید دقیقا چرا باید از اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اپلیکیشن‌ها کاملا رایگان هستند و اکثر آنها دارای امکانات رایگان زیادی بوده و شما در هر زمانی می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. همین موضوع نیز به صرفه‌جویی در زمان شما کمک شایانی خواهد کرد.

از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که یادگیری با اپلیکیشن دست شما را برای یادگیری باز می‌گذارد و شما می‌توانید بر حسب نیازی که دارید از منابع مختلفی برای یادگیری استفاده کنید. فراموش نکنید که امروزه یادگیری با استفاده از اپلیکیشن می‌تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی روی روند یادگیری شما داشته باشد و به شما کمک کند تا بتوانید خیلی سریع سطح مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی پاسخ دهیم.

اگر بخواهیم با آزمون و تست زبان انگلیسی را بیاموزید بهترین اپلیکیشن برای این کار کدام است؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که حتما باید با آزمون و تست زبان انگلیسی را بیاموزید باید بدانید که TalkEnglish Speaking Practice می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

برای یادگیری تلفظ صحیح کلمات کدام اپلیکیشن را استفاده کنیم؟

Forvo بهترین اپلیکیشنی است که امروزه برای یادگیری تلفظ صحیح کلمات انگلیسی وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن برای گفتگوی زنده به زبان انگلیسی کدام است؟

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از گفتگوی زنده بسیار ساده و راحت است که برای این کار English Talk می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

سخن پایانی

یادگیری با استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد و به شما کمک کند تا مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. در صورتی که شما هم علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی هستید و قصد دارید مهارت‌های خود را ارتقا دهید حتما در دوره های آموزشی ایرانمهر شرکت کنید. شرکت در این دوره‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع پیشرفت کنید. فراموش نکنید که دوره‌های آموزشگاه زبان ایرانمهر دارای هزینه بسیار مناسبی است.

بیشتر بخوانید: در روزهای عید با این اپلیکیشن ها زبان انگلیسی را تقویت کنید

بیشتر بخوانید: شش راه یادگیری زبان با گوشی همراه

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 4 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. غزل سلطانی
    16 مهر 1402
    پاسخ دادن

    درود بر شما آموزش زبان انگلیسی میخواستم بصورت آنلاین برای بزرگسالان ثبت نام و تهیه کتاب به چه صورت می باشد ؟

    • ایرانمهر
      16 مهر 1402
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر شما میتوانید جهت ثبت نام در دوره های آموزشی آنلاین زبان انگلیسی بزرگسالان به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.
      جهت تهیه کتاب دوره آموزشی میتوانید از شعب مربوطه تهیه نمایید.

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید