IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بیست و یک ابزار برای یادگیری زبان روی گوشی همراه
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: محمد اشرفی
15 اردیبهشت 1398

بیست و یک ابزار برای یادگیری زبان روی گوشی همراه

همانطور که می‌دانید و امیدواریم مقاله قبلی را خوانده باشید، در قسمت اول درباره روش‌ها و مزایای یادگیری زبان با تلفن همراه صحبت کردیم و شش راه ساده و آسان برای این کار را با هم مرور کردیم. در این مقاله 21 ابزار یا اپلیکیشن را معرفی می‌کنیم که برای یادگیری زبان به صورت رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تنوع بی‌نظیری از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان وجود دارند که برای زبان‌آموزان مفید هستند. بین اپلیکیشن‌های یادگیری، اپلیکیشن‌های مکالمه، اپلیکیشن‌های ترجمه، دیکشنری‌ها و اپلیکیشن‌های سرگرمی، اپلیکیشنی وجود دارد که برای نیازها و سطوح مختلف یادگیری زبان طراحی و تولید شده است و بهترین و کامل‌ترین اپلیکیشنی است که هر زبان‌آموزی می‌تواند تصور کند. در ادامه چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که برای کمک به یادگیری زبان روی گوشی تلفن همراه به کمک شما می‌آیند.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری آموزش زبان انگلیسی برای کودکان آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش خصوصی انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

اپلیکیشن‌های یادگیری

FluentU

اپلیکیشن FluentU به ویدیوهایی که هر روز می خواهید تماشا کنید، آموزش زبان را هم اضافه می‌کند. به این صورت که FluentU ویدیوهای دنیای واقعی، موزیک ویدیوها، پیش‌نمایش فیلم‌ها، اخبار و ویدیوهای دیگر را انتخاب می‌کند، به آن‌ها زیرنویس و توضیحات لازم را اضافه می‌کند، دسترسی آسان به معنی هر کلمه را در اختیار شما قرار می‌دهد و جملات مثال و تصاویر مربوط به آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اپلیکیشن FluentU انعطاف‌پذیر است. از آنجایی که محتوا و مدت زمان جیزی که می‌خواهید ببینید را می توانید خودتان انتخاب کنید، می‌توانید از این اپلیکیشن روی گوشی موبایلتان فقط برای چند دقیقه و یا چندین ساعت در روز استفاده کنید. به علاوه، الگوریتم FluentU روند یادگیری شما را در هر لحظه بررسی و ردیابی می کند و سوالاتی را برای شما در نظر می‌گیرد که مناسب سطحتان است؛ درنتیجه این اپلیکیشن می‌تواند از لحظه‌ای که یادگیری زبان را شروع کردید تا روزی که به طور کامل به زبان مورد نظرتان تسلط پیدا کنید، همراهتان باشد.

برای استفاده از تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های این برنامه باید ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید، اما برای امتحان می‌توانید نسخه آزمایشی دو هفته‌ای آن را فعال کنید.

Duolingo

سازگار با: iOS و Android

اپلیکیشن «دولینگو» (Duolingo) یکی از مشهورترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان موجود در بازار است و اگر می‌خواهید زبان را از طریق گوشی موبایلتان یاد بگیرید، فکر و ایده دانلود این اپلیکیشن احتمالا در ذهنتان بوده است؛ و باید هم همینطور باشد!

اپلیکیشن «دولینگو» گزینه‌ها و ویژگی‌های زیادی برای ارائه دارد. یکی از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های آن رایگان بودن آن است. اما فراتر از آن، این است که تمرین‌های خواندن، نوشتن، مکالمه و شنیداری را در درس‌های کوتاه و ساده در اختیار شما قرار می‌دهد و همین باعث می‌شود زمان‌های خالی و اوقات فراغتتان را به بهترین نحو ممکن بگذرانید و آن‌ها را به زمان‌هایی برای یادگیری تبدیل کنید.

Memrise

سازگار با: iOS و Android

اگر به دنبال برنامه‌ای می‌گردید که روی مهارت‌های زبان در زندگی واقعی تمرکز دارد، اپلیکیشن «ممریس» (Memrise) می‌تواند اپلیکیشن مناسب شما باشد.

اپلیکیشن «ممریس» با هدف آموزش کلمات و عبارات مفید از طریق بازی‌ها و ویدیوهای سرگرم‌کننده که بومیان آن‌ها را اجرا می‌کنند، طراحی شده است. حتی می‌توانید تلفظتان را به طور مستقیم با بومیان هر زبانی مقایسه کنید.

علاوه بر ویژگی‌های بالا، «ممریس» حالت آفلاین را هم ارائه می‌دهد. این قابلیت برای لحظه‌های دلهره‌آوری که وای‌فای رایگان یکی از گزینه‌های پیش‌رویتان نیست، بسیار بسیار مناسب است.

اپلکیشن‌های مکالمه

Italki

مکالمه و صحبت‌کردن با بومیان یکی از راه‌های مطمئن و بی‌نظیر برای تقویت مهارت‌های زبان است و اپلیکیشن italki گزینه‌های عالی زیادی را برای این کار ارائه می‌دهد.

از طریق اپلیکیشن italki می‌توانید با یک بومی ارتباط برقرار کنید تا با او معاملات زبانی داشته باشید؛ یعنی زبان آن‌ها را یاد بگیرید و زبان مادری خودتان را به آن‌ها یاد بدهید. همچنین با این اپلیکیشن می‌توانید برای خودتان یک مربی زبان انتخاب کنید. می‌توانید به کاربران پیام بدهید، با جامعه یادگیری زبان در ارتباط باشید، مقاله‌های مختلف بخوانید، از کتاب‌های درسی استفاده کنید و بسیاری کارهای دیگر که در این مقاله نمی‌توان همه آن‌ها را بیان کرد. فرقی نمی‌کند به دنبال تمرین کردن باشید یا بخواهید بصورت حرفه ای آموزش ببینید؛ اپلیکیشن italki هر چیزی را که بخواهید در اختیار شما قرار می‌دهد.

HelloTalk

سازگار با: iOS و Android

می‌خواهید حرف بزنید؟ می‌خواهید بنویسید؟ می‌خواهید بخوانید؟ می‌خواهید گوش بدهید؟ با استفاده از اپلیکیشن HelloTalk می‌توانید همه کارهایی که می‌خواهید را  از طریق تلفن همراه خود انجام بدهید.

اپلیکیشن HelloTalk نه تنها کاربران را به بومیان متصل می‌کند، بلکه امکان ارسال پیام‌های متنی و صوتی برای مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیدن و تمرین مکالمه را فراهم می کند. این تمرین‌ها به قدری انعطاف‌پذیر هستند که می‌توانید هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.

اپلیکیشنهای ترجمه/دیکشنری

Google Translate

سازگار با: iOS و Android

موتور ترجمه گوگل (Google Translate) احتمالا یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت برنامه‌های آنلاین است اما این مجموعه جنبه آموزشی هم دارد.

از طریق این اپلیکیشن زبان‌آموزان می‌توانند معنی کلمات را پیدا کنند و به تلفظ آن گوش بدهند. همچنین می‌توانید متون، تصاویر یا مکالمات را ترجمه کنید. حتی می‌توانید بدون اتصال به اینترنت متنی را ترجمه کنید. این ویژگی باعث می‌شود پیدا کردن کلمات ناآشنا همیشه و همه‌جا برایتان راحت باشد.

Bing Microsoft Translator

سازگار با: iOS و Android

به نظر شما چه تفاوتی بین Bing و Google Translate وجود دارد؟ باید بگوییم در اصل و به صورت سطحی تفاوت زیادی وجود ندارد. هرچند، بعضی ترجمه‌ها ممکن است متفاوت باشند. به علاوه، رابط کاربری این دو برنامه با هم متفاوت است. ممکن است ترجمه یک جمله خاص را در یکی از این برنامه‌ها بیشتر بپسندید یا هر دوی این اپلیکیشن‌ها را در گوشی‌تان نصب کنید تا بتوانید کلمات یا عبارات خاص را به هر دو برنامه بدهید و ترجمه بهتر را انتخاب کنید.

اپلیکیشن‌های سرگرمی

Spotify

سازگار با: iOS و Android

موزیک گوش دادن با گوشی همراه را دوست دارید؟ بسیار خوب، حالا با این اپلیکیشن جذاب می‌توانید هنگام آهنگ گوش‌دادن کمی هم زبان تمرین کنید. اپلیکیشن «اسپاتیفای» (Spotify) موزیک با زبان‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. شما می توانید پلی‌لیست‌های به زبان مقصدتان را جست و جو کرده یا پلی‌لیست خودتان را بسازید تا همیشه و همه‌جا بتوانید به آن گوش بدهید.

Netflix

سازگار با: iOS و Android

اپلیکیشن «نتفلکیس» (Netflix) محتوایی به صدها زبان مختلف دارد. فقط کافی است زبان مورد نظرتان را در این برنامه جستجو کنید تا ببینید «نتفلیکس» برایتان چه چیزهایی دارد.

این اپلیکیشن همراه بی‌نظیری است، چون به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای زبان‌های خارجی را تا هر جایی که زندگی شما را می‌برد ببینید و لذت ببرید. به علاوه، «نتفلکیس» حتی به شما این امکان را می‌دهد تا بعضی از مطالب و محتوایی را که می‌خواهید روی تلفنتان دانلود کنید، بنابراین می‌توانید زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید از آن‌ها استفاده کنید.

YouTube

سازگار با: iOS و Android

وبسایت «یوتیوب» (YouTube) محبوب‌ترین منبع محتوای رایگان برای کاربران اینترنت و زبان‌آموزان است که اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای هم دارد. با وجود محتوای معتبر تولید شده توسط کاربران، محتوای یادگیری، فیلم‌ها، موزیک و ویدیوهای دیگر هیچوقت با کمبود محتوای آموزشی روبرو نمی‌شوید.

از آنجایی که ویدیوهای یوتیوب از چند ثانیه تا چند ساعت متغیر است، داشتن این اپلیکیشن روی موبایلتان راهی ساده و آسان برای پر کردن وقت‌های خالی‌تان است. اگر در حال تماشای محتوای معتبر هستید، ممکن است بین اپلیکیشن یوتیوب و یکی از اپلیکیشن‌های ترجمه شیفت کنید تا بتوانید ترجمه سریع کلمات و جملات را بفهمید.

تنظیمات و ویژگی‌های تلفن همراه

ممکن است تا به حال به این مسئله دقت نکرده باشید، اما گوشی همراه شما ویژگی‌های مفیدی دارد که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری زبان استفاده کنید. در ادامه بعضی از ویژگی‌هایی را که می‌توانید برای تقویت مهارت‌های زبان از آن‌ها استفاده کنید به شما می‌گوییم.

Lock screen

می‌خواهید هر زمان که صفحه گوشی‌تان را روشن می‌کنید کلمه جدیدی یاد بگیرید؟ تصویر قفل صفحه یا تصویر پس‌زمینه گوشی‌تان را به یک فهرست لغت تغییر بدهید.

فقط کافی است از هر کلمه یا از کلماتی که می‌خواهید یک اسکرین‌شات بگیرید و آن را برای تصویر قفل صفحه‌تان انتخاب کنید.

Background

بله، تصویر پس‌زمینه می‌تواند به یک فهرست از کلمات تغییر کند، هرچند آن را زیادی شلوغ نکنید تا بتوانید هر بار که به آن نگاه می‌کنید چیزی یاد بگیرید.

برای این کار، همان روشی را که در بالا گفتیم انجام بدهید.

Siri

اگر اخیرا یکی از مدل‌های گوشی‌های آیفون را خریدید یا از طرفداران و کاربران پر و پا قرص آیفون هستید، بهتر است بدانید Siri (دستیار صوتی اپل) می‌توانید کمک‌های زیادی به شما بکند.

نمی‌توانید با کسی که بومی است صحبت کنید؟ کسی را ندارید یک مکالمه خوب و کامل را با شما شبیه‌سازی کند؟ زبان Siri را از قسمت تنظیمات به هر زبانی که می‌خواهید تغییر بدهید. بعد از این کار می‌توانید با Siri به زبان مورد نظرتان صحبت کنید و جوابتان را به زبان مقصد بشنوید.

با این حال اگر به دنبال چیزی ساده‌تر می‌گردید، می‌توانید از Siri بخواهید برایتان ترجمه کند. بله، Siri می‌تواند کلمات را به چند زبان رایج ترجمه کند، و این ویژگی یادگیری لغات جدید را هر زمان که حس کردید معنی کلمه‌ای را نمی‌فهمید یا کلمه‌ای کلیدی را از دست دادید به دادتان می‌رسد.

تنظیمات اپلیکیشن‌هایتان را تغییر بدهید

بعضی اپلیکیشن‌ها به زبان‌های مختلفی عرضه می‌شوند. اگر بخواهید می توانید از این اپلیکیشن‌ها به زبان مقصدتان استفاده کنید، حتی ممکن است بخواهید زبان گوشی‌تان را هم به زبان مقصدتان تغییر بدهید. معمولا می‌توانید این کار را در قسمت تنظیمات گوشی انجام بدهید. برای زبان‌آموزان مبتدی ممکن است ترسناک باشد، اما وقتی دایره لغاتتان و مهارت درک مطلبتان کمی پیشرفت کرد، می‌توانید از زبان مقصدتان در اپلیکیشن‌های زیادی استفاده کنید و این کار یعنی یک تمرین فوق‌العاده و یادگیری به روش غوطه‌وری.

 کتاب‌های صوتی

اگر می‌خواهید به روش غوطه‌وری (Immersion) مهارت‌های زبان را تمرین کنید، کتاب‌های صوتی به زبان خارجی می‌توانند انتخاب بی‌نظیری باشند. مهم‌تر از همه اینکه می‌توانید این کتاب‌ها را دانلود کنید و هر جا که می‌روید با خودتان داشته باشید. ممکن است اینترنت بعضی وقت‌ها شما را ناامید کند و حتی گاهی تنهایتان بگذارد، اما کتاب‌های صوتی نه! وقتی کتاب‌های صوتی را دانلود کردید، می‌توانید با هدفون یا بلندگوهای بلوتوثی به آن‌ها گوشی دهید.

Audible

سازگار با: iOS و Android

اپلیکیشن Audible یکی از پیشگامان در تولید کتاب‌های صوتی است. برای استفاده از این برنامه هم می‌توانید کتاب‌های صوتی به زبان مقصد و هم کتاب‌های یادگیری زبان را جستجو کنید. هر راهی را که انتخاب کنید عالی، راحت و جذاب است.

LibriVox

سازگار با: iOS و Android

اپلیکیشن LibriVox هم کتاب‌های صوتی دارد و حدس بزنید چه ویژگی باحالی این برنامه را از بقیه متمایز می‌کند؟ این کتاب‌ها رایگان هستند!

اپلیکیشن LibriVox کتاب‌های صوتی را در طیف گسترده‌ای از زبان‌ها ارائه می‌دهد. این کتاب‌ها با هدف استفاده بومیان هر زبانی تولید شده‌اند، بنابراین ممکن است برای زبان‌آموزان مبتدی کمی چالش‌برانگیز باشد. با این حال، زبان‌آموزانی که در سطح پیشرفته هستند، می‌توانند کتاب‌ها و داستان‌های کلاسیک را روی گوشی موبایلشان دانلود کنند و به راحتی و هر زمان که در حال حرکت بودند، مهارت شنیدن را تمرین کنند.

پادکست‌ها

پادکست‌هایی که به طور تخصصی و انحصاری برای زبان‌آموزان طراحی شدند، می‌توانند برای تمرین مهارت شنیدن به روشی آسان و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید پادکست‌ها را همیشه و همه‌جا با خودتان داشته باشید. پادکست‌ها معمولا از کتاب‌های صوتی کوتاه‌تر هستند و برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسطه مناسب هستند، چون برای استفاده غیربومیان طراحی و تولید شده‌اند.

LanguagePod101

پادکست LanguagePod101 برای طیف گسترده‌ای از زبان‌ها پادکست تولید کرده است. زبان‌های رایج مثل عربی، چینی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، پرتغالی، روسی و اسپانیایی زبان‌هایی هستند که در این برنامه به آن‌ها پرداخته شده است. پادکست‌ها کاملا واضح و قابل فهم هستند و به همین دلیل هر جا که می‌روید و حتی وقتی چند دقیقه وقت دارید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

NewsinSlow.com

می‌خواهید مهارت شنیدن را تمرین کنید اما هنوز آماده نیستید به سراغ محتوای معتبر بروید؟ وبسایت و پادکست‌های NewsinSlow.com منبعی عالی برای حرکت و انتقال به سوی تمرین‌ها و فعالیت‌های شنیدن در سطح بومیان است. خواندن متون در این پادکست‌ها آهسته‌تر و واضح‌تر از گفتار بومی است، بنابراین برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسطه مناسب است. می‌توانید پادکست‌ها را روی موبایلتان دانلود کنید تا  محتوای بی‌انتهایی برای تمرین مهارت شنیدن داشته باشید و هرجا و هر زمان که فرصتی برای تمرین داشتید، به اخبار و دیگر محتوای صوتی گوش بدهید. پادکست‌ها از چند دقیقه تا تقریبا نیم‌ساعت متغیر هستند، بنابراین برای هر مدت زمانی که بخواهید، پادکست‌هایی برای شما وجود دارد.

پادکست‌های NewsinSlow.com به زبان‌های فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی ضبط شده است و در دسترس کاربران قرار دارد.

وبسایت‌ها

خواندن وبسایت‌ها به زبان مقصد می‌توانند مهارت خواندن و درک مطلب را از طریق گوشی همراه تقویت کنند. بهتر از همه اینکه وبسایت‌هایی وجود دارند که مقالات کوتاهی دارند و می‌توانند شما را به‌روز نگه دارند و آخرین اخبار را در اختیار شما قرار بدهند و همزمان به شما تمرین مهارت‌های خواندن و درک مطلب را هم یاد بدهند. خواندن یک مقاله فقط چند دقیقه طول می‌کشد، بنابراین ممکن است وقتی در کافه منتظر دوستتان هستید یا هنگام نهار خوردن در سلف محل کارتان یکی از این مقالات را بخوانید.

BBC News

وبسایت BBC News اخبار باکیفیتی را به زبان‌های مختلف ارائه می‌دهد و فرصت بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر زمان که وقت خالی داشتید، اخبار کوتاهی را به زبان مقصد بخوانید. ترکیب خوبی از اخبار جهانی و وقایع محلی را می‌توانید در این وبسایت ببینید که دیدگاهتان را نسبت به فرهنگ کشورهای مختلفی که به زبان مورد نظر شما صحبت می‌کنند باز کنند.

BuzzFeed

ممکن است وبسایت BuzzFeed را از مقاله‌های مشهور و پربازدیدی که در فیسبوک به اشتراک گذاشته می‌شود بشناسید، اما شاید ندانید می‌شود از این وبسایت به عنوان ابزاری برای یادگیری زبان استفاده کرد. علاوه بر صفحات انگلیسی‌زبان، نسخه‌های دیگری به زبان‌های مختلف مثل برزیلی، آلمانی، فرانسه، ژاپنی، مکزیکی و اسپانیایی در اختیار زبان‌آموزان است. بهتر از همه، مقاله‌هایی که کوتاه هستند و تصاویر آن‌ها زیاد است، برای گوشی‌های همراه مناسب است و به راحتی می‌توانید آن‌ها را بخوانید.

شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی باحال هستند و به عنوان راهی تعاملی و اینتراکتیو برای تقویت و تمرین مهارت‌های زبان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا وبسایت و روی گوشی تلفن همراه به شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنید و مهارت‌های خواندن، شنیدن، نوشتن و مکالمه را تمرین کنید. یادگیری و تمرین مهارت‌های زبان دیگر از این راحت‌تر و باحال‌تر نمی‌شود.

Snapchat

سازگار با: iOS و Android

مطمئنم تا امروز بارها از این اپلیکیشن برای ثبت تصاویر بامزه و خنده‌دار با اعضای خانواده یا دوستان استفاده کرده‌اید، اما هیچوقت به این مسئله فکر کردید که می‌توانید از آن برای یادگیری زبان استفاده کنید؟

برای اینکه اپلیکیشن Snapchat را به ابزاری برای یادگیری زبان تبدیل کنید، تصاویر و ویدیوهایتان را به زبان مقصد آپلود کنید و بومیان زبانی را که در حال یادگیری آن هستید دنبال کنید تا اگر مشکلی در دانش زبان شما وجود داشت، خیلی سریع اصلاحتان کنند. یکی از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن Snapchat این است که ویدیوها و عکس‌هایی که آپلود می‌کنید پاک می‌شوند و بنابراین مدرک دائمی و خجالت‌آور اشتباهات شما جایی ثبت نمی‌شود.

Instagram

سازگار با: iOS و Android

«اینستاگرام» بدون شک یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن گوشی‌تان است، نه؟ این برنامه برای به نمایش گذاشتن تصاویر انگیزشی، تصاویر دوستانه و خانوادگی طراحی شده‌اند، اما فکر می‌کنید بتواند در یادگیری زبان به شما کمک کند؟ البته که می‌تواند! می‌توانید عکس‌ها یا متن‌هایی که می‌گذارید به زبان مقصدتان باشد، می‌توانید در قسمت نظرات با دیگران تعامل داشته باشید و یا بومیان زبان مورد نظرتان را دنبال کنید تا هر بار که اینستاگرام را باز می‌کنید، بتوانید کمی تمرین کنید. اما فراتر از آن، می‌توانید اکانت‌ها و صفحاتی را پیدا کنید که به صورت تخصصی برای آموزش زبان فعالیت می‌کنند و تصاویر گرافیکی و مطالب آموزشی دارند که روزانه به‌روز‌رسانی می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها برای تمرین مهارت‌های زبان استفاده کنید.

Twitter

سازگار با: iOS و Android

فرقی نمی‌کند توییت‌هایی که می‌گذارید به زبان مقصدتان باشد یا کسانی را دنبال کنید که بومی زبان مورد نظرتان هستند، اپلیکیشن توییتر منبعی عالی برای تمرین خواندن و نوشتن از طریق تلفن همراه است. این تمرین‌ها فقط چند دقیقه طول می‌کشند و ممکن است به خودتان بیایید و ببینید هر زمان که بیکار می‌شوید در حال چک کردن توییت‌های دیگران یا نوشتن توییت خودتان هستید.

Facebook

سازگار با: iOS و Android

اپلیکیشن Facebook گزینه‌های زیادی برای یادگیری زبان دارد. می‌توانید بومیان زبان مورد نظرتان را پیدا کنید، به زبان مقصد پست بگذارید و یا عضو گروه‌هایی شوید که از زبان مقصد شما استفاده می‌کنند یا برای آموزش و مطالعه آن زبان ساخته شدند. فرقی نمی‌کند برای تمرین مهارت‌های زبان کدام راه را انتخاب می‌کنید، اگر از فیسبوک برای یادگیری زبان استفاده کنید، پتانسیل یادگیری شما روی موبایلتان را به حداکثر می‌رساند.

Pinterest

سازگار با: iOS و Android

اپلیکیشن Pinterest ابزاری مفید برای نشان‌کردن و ذخیره‌کردن مطالب، مقاله‌ها و راهنماهای مطالعه به زبان مقصد است. با صرف فعل خاصی مشکل دارید؟ می‌توانید برای آن تصویر گرافیکی پیدا کنید که به دردتان بخورد و آن را پین (pin) یا ذخیره کنید. وقتی تصویر یا مطلبی را پین کردید، می‌توانید خیلی راحت روی گوشی موبایلتان به آن دسترسی داشته باشید و می‌توانید از آن‌ها به عنوان مرجع منابع و محتوای شخصی خودتان استفاده کنید و هر زمان که به راهنمایی‌های کوچک و مختصر نیاز داشتید، به سراغ این اپلیکیشن بروید.

با این ترفندها و منابع، تمام چیزهایی را که برای یادگیری زبان روی موبایل لازم دارید، در اختیار شماست.

تنها کاری که باید بکنید این است که به سمت یادگیری حرکت کنید!


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی زبان انگلیسی کلیک نمایید

دوره های آموزشی زبان انگلیسی


برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم
با ثبت  شماره تلفن خود، از مشاوره رایگان کارشناسان ایرانمهر بهره‌مند شوید.

 مشاوره رایگان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید