IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
هشت اپلیکیشن عالی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
6 شهریور 1401

8 اپلیکیشن عالی برای زبان‌آموزان بیزینس انگلیسی

آیا می خواهید در تجارت و بیزینس پیشرفت کنید؟ آیا نگران هستید که مهارت‌های زبان انگلیسی شما در کسب‌و‌کار به اندازه کافی خوب نباشد؟ پس باید سعی کنید بیزینس به زبان انگلیسی را با اپلیکیشن‌ها مطالعه کنید و یاد بگیرید. فرقی نمی‌کند برای مصاحبه‌های شغلی، کار در دفتر، نمایندگی خدمات مشتری یا حتی انجام معاملات بهتر، انگلیسی خود را بهبود ببخشید، آپ‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با هم آپ‌های مناسب فراگیری بیزینس به زبان انگلیسی را بشناسیم.

8 اپلیکیشن عالی برای زبان آموزان بیزینس انگلیسی

چرا از اپلیکیشن‌ها برای یادگیری بیزینس به زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

اپلیکیشن‌ها را می‌توان با یک کلیک دانلود کرد و در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها یا حتی کامپیوتر خود استفاده کرد. این برنامه‌ها دارای ابزارهای تعاملی، درس‌های ساختاریافته، فهرست‌های واژگان، اصطلاحات تجاری و جدیدترین اخبار و تحلیل‌های تجاری از سراسر جهان هستند. همه برای کمک به موفقیت شما در دنیای تجارت طراحی شده‌اند.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

مزایای استفاده از اپلیکیشن برای زبان‌آموزان انگلیسی تجاری

استفاده از اپلیکیشن ها برای زبان آموزان انگلیسی تجاری مزایای زیادی دارد. این برنامه‌ها می توانند:

  • دایره لغات و دانش خود را در مورد اصطلاحات و عبارات مفید بهبود بخشید.
  • جدیدترین داستان‌های تجاری و تحلیل‌های تخصصی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما در درک رویدادهای مهم کمک کند.
  • مجموعه‌ای از ابزارهای مناسب را برای کمک به توسعه مهارت‌های تجاری خود ارائه می دهد.
  • در هر زمان و هر مکانی، در زمان انتظار برای شروع یک جلسه کاری یا هنگام سفر به محل کار یا برگشتن از آن می توان از آن ها استفاده نمود.
  • عناصر جالب و تعاملی را برای تقویت مطالبی که یاد می گیرید ارائه می‌دهد.

بنابراین ما می‌دانیم که برنامه‌ها برای زبان‌آموزان واقعا مفید هستند و تعداد زیادی برنامه تجاری در دسترس هستند. اما کدام یک را باید استفاده کنید؟ کدام بهترین هستند؟

ما با انتخاب هفت مورد از بهترین برنامه‌هایی که فکر می‌کنیم دوست خواهید داشت و مفید خواهید بود، در زمان شما صرفه جویی کرده‌ایم. مهم نیست که در چه سطحی با یادگیری زبان انگلیسی خود هستید، در میان این برنامه‌های عالی برای زبان آموزان تجاری انگلیسی مطالب مفید بسیاری خواهید یافت.

8 اپلیکیشن عالی برای زبان‌آموزان بیزینس انگلیسی

اخبار کسب و کار و امور مالی CNBC (CNBC Business News and Finance)

  • توسط : NBCUniversal Media, LLC
  • فروشگاه iTunes | Google Play
  • قیمت : رایگان

از یکی از بزرگترین شبکه‌های تلویزیونی تجاری جهان، برنامه‌ای ارائه می شود که اخبار کسب و کار و آخرین داده‌های بازار از NYSE و NASDAQ را در زمان حال در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر دوست دارید فوراً  اخبار به‌روزرسانی شده را بخوانید، با این منبع خبری سریع، دقیق و معتبر آنچه را که می‌خواهید پیدا خواهید کرد.

علاوه بر برنامه‌های خبری، این برنامه همچنین امکان دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی محبوب CNBC از جمله «Mad Money» و «American Greed» را فراهم می‌کند. هشدارهای اخبار فوری به شما کمک می‌کند تا در هنگام وقوع داستان‌ها درباره آنها اطلاعات کسب کنید، و همچنین داده‌های معاملاتی قبل از بازار و بعد از ساعت کاری را بدانید.

زبان آموزان انگلیسی که در سطح پیشرفته متوسط و بالاتر هستند باید در خواندن، تماشا و گوش دادن به داستان‌ها در این برنامه بسیار راحت باشند. در اینجا مطالب بسیار خوبی وجود دارد که باید در آنها مشارکت کرد.

چگونه استعداد یادگیری زبان انگلیسی را در خود تقویت کنیم

اپلیکیشن FluentU

  • توسط: FluentU
  • وب سایت | فروشگاه iTunes | Google Play
  • قیمت : اشتراک ماهانه و آزمایشی رایگان در دسترس است. برای اطلاع از نرخ های فعلی به صفحه قیمت‌های FluentU مراجعه کنید.

FluentU یک برنامه کامل است، به این معنی که با استفاده از محتوایی که انگلیسی زبانان بومی روزانه مصرف می کنند، انگلیسی را آموزش می‌دهد. این شامل ویدیوهای انگلیسی عمومی مانند تریلر فیلم، گفتگوهای آموزنده، وبلاگ و موزیک ویدیو می شود.

گزینه‌های زیادی برای زبان‌آموزان انگلیسی تجاری نیز وجود دارد : شما می‌توانید امتحانات انگلیسی بومی در مورد مسائل و مشاغل صنعت کسب‌وکار، نکاتی برای صاحبان کسب‌وکار، آداب کسب‌وکار و ایده‌های گفتگوی کوچک و موارد دیگر را پیدا کنید.

می‌توانید به لطف زیرنویس‌های تعاملی که وقتی روی آن کلیک می‌کنید، تعریف هر کلمه‌ای را به شما نشان می‌دهند، دنبال کنید. همچنین می‌توانید آن را به فلش کارت خود اضافه کنید (مثلاً می توانید موارد خاصی را برای صنایع مختلف یا نوع واژگان بسازید) و نمونه‌های بیشتری از این کلمه را در ویدیوهای دیگر ببینید.

هر بار که یک ویدیو را تمام می‌کنید، واژگان و زبان ویدیو مورد آزمایش قرار می‌گیرید. در این بخش نیز می‌توانید کلمات جدیدی برای مطالعه پیدا کنید و کلماتی را به فهرست‌های خود اضافه کنید. وقتی آماده شدید، FluentU تمرین‌هایی دارد که می‌توانید برای حفظ کردن این کلمات انجام دهید. به لطف تمام زمینه‌های طبیعی که در این فیلم‌ها، فلش کارت‌ها و آزمون‌ها به دست می‌آورید، درک بهتری از کلمات جدید نسبت به زمانی که آن را از یک کتاب درسی یاد بگیرید، به دست خواهید آورد.

اپلیکیشن گرامر و تمرین برای تجارت (Grammar and Practice for Business)

  • توسط: HarperCollins Publishers Ltd
  • فروشگاه iTunes
  • قیمت: نسخه رایگان; خریدهای درون برنامه‌ای از 0.99 دلار آمریکا

Grammar and Practice for Business یک راه عالی برای بهبود مهارت‌های ارتباطی تجاری و توانایی‌های دستور زبان شما است، مهم نیست در کجا کار می‌کنید. با بیش از 800 فعالیت، این برنامه جالب توضیحات کاملی از ویژگی‌های زبان ارائه می‌دهد. 72 موضوع مختلف وجود دارد، و زبان تجاری معتبر از Collins COBUILD گرفته شده است، پایگاه داده انگلیسی دنیای واقعی که دائماً به روز می‌شود.

می توانید خود را با یک سری چالش در مورد یک موضوع خاص آزمایش کنید، یا اگر کاملاً برای آن آماده نیستید، از برنامه در حالت تمرین استفاده کنید. شما می توانید پاسخ های خود را بررسی کنید، که برای هر زبان‌آموز انگلیسی عالی است.

هشت اپلیکیشن عالی برای زبان آموزان بیزینس انگلیسی

اپلیکیشن One LinGo

  • توسط: پیرسون انگلیسی (Pearson English)
  • فروشگاه iTunes | Google Play
  • قیمت: رایگان

One LinGo  توسط Pearson English Business Solutions نه تنها بسیاری از کلمات، جملات و عبارات جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند شما را از موقعیت‌های زبانی دشوار نیز نجات دهد. دلیل آن این است که با یک ابزار ترجمه فوری همراه است.

سایر ویژگی‌های آن شامل فلش کارت‌ها و قالب‌های ایمیل تجاری است. برای کسانی که می‌خواهند انگلیسی گفتاری خود را بهبود بخشند، ابزار تلفظ به شما امکان می‌دهد کلمات و عبارات انگلیسی را که با لهجه‌های مختلف و با سرعت‌های مختلف گفته می‌شوند را بشنوید. این برنامه همچنین دارای مقالاتی است که توسط برخی از بهترین روزنامه نگاران، متفکران و مفسران در دنیای تجارت نوشته شده است و راهی عالی برای یادگیری انگلیسی تجاری است. هنگام استفاده از برنامه در یک مرورگر اینترنتی، می‌توانید به محتوای تجاری در پلتفرم «One» پیوند دهید. مقالات، نظرات و تمرین‌هایی توسط فایننشال تایمز (Financial Times) نیز وجود دارد.

اپلیکیشن دوره انگلیسی واقعی تجارت (Real English Business Course)

  • توسط: Modern English Studio Co., Ltd.
  • فروشگاه iTunes | Google Play
  • قیمت: نسخه رایگان ; 3.53-3.99 دلار آمریکا

با برنامه‌ای که به آرامی شما را در یک سفر یادگیری هیجان انگیز راهنمایی می‌کند، با اطمینان بیشتری در محل کار صحبت خواهید کرد. این برنامه برای بهبود استفاده شما از زبان انگلیسی در تعداد زیادی از تنظیمات تجاری، از جمله جلسات، مذاکرات و ارائه ها طراحی شده است.

استفاده از برنامه با ظاهری تمیز و مرتب بسیار آسان است. علاوه بر درس‌های ساختاریافته و تست‌های واژگان، ده‌ها عبارات جدید، عبارات عامیانه و اصطلاحات را خواهید آموخت. آنها به شما کمک می‌کنند تا در یک محیط تجاری بهتر خود را به زبان انگلیسی بیان کنید. این برنامه برای افراد پیش مبتدی تا افراد پیشرفته است.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

اپلیکیشن انگلیسی را مانند یک آمریکایی صحبت کن (Speak English Like an American)

  • توسط: انتشارات موفقیت زبان (Language Success Press)
  • فروشگاه iTunes | Google Play
  • قیمت: 5 درس رایگان ; 9.99 دلار آمریکا

سرگرمی و یادگیری بایستی با یکدیگر و در کنار یکدیگر باشند که متأسفانه به اندازه کافی با هم استفاده نمی‌شوند. اما این مشکل با Speak English Like an American حل شده است، که یک برنامه یادگیری زبان سرگرم کننده و بسیار آموزنده برای زبان آموزان انگلیسی تجاری است.

این برنامه به عمق زبان می‌رود تا به دانش‌آموزان کمک کند تا در بسیاری از اصطلاحات و عبارات پیچیده تسلط پیدا کنند. و این کار را با دنبال کردن یک خانواده آمریکایی در زندگی روزمره آنها انجام می دهد. از آنجایی که خانواده روزهای عادی خود را دارند، این برنامه بیش از 300 اصطلاح و عبارت رایج را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با ابزار ضبطی که دیالوگ شما را برای شما ضبط و پخش می‌کند، می توانید سریعتر یاد بگیرید. بنابراین می‌توانید پیشرفت خود را مقایسه و بررسی کنید. این برنامه بر اساس کتابی به همین نام است. فصل‌های درس شامل «روز باب در محل کار Bob’s Day at Work »، «سوزان باب را استخدام می‌کند تا تجارتش را اداره کند Susan Hires Bob to Run Her Business » و «تد یک گروه راک تشکیل می‌دهد Ted Forms a Rock Band » است.

اپلیکیشن اقتصاددان The Economist

  • نویسنده: اکونومیست (The Economist)
  • فروشگاه iTunes | Google Play
  • قیمت: دانلود رایگان; خریدهای درون برنامه‌ای از 6.99 دلار آمریکا شروع می‌شود.

یکی از معتبرترین اخبار بین المللی و نشریات تجاری جهان است. برنامه مجله برای دانلود رایگان است و شامل مجموعه‌ای از مقالات انتخاب شده توسط سردبیر است که خواندن آن رایگان است، حتی اگر اشتراک نداشته باشید.

مقالات طیف وسیعی از موضوعات تجاری را پوشش می‌دهند، بنابراین بدون توجه به علایق شما، همیشه باید چیزی مرتبط وجود داشته باشد. متن‌ها با کیفیت بسیار بالا با آنالیز عالی است و همچنین می توانید به نسخه صوتی نیز دسترسی داشته باشید. دانش‌آموزان زبان انگلیسی تجاری، صدا را بسیار مفید می‌دانند زیرا کمکی فوق‌العاده برای بهبود درک مطلب است. می‌توانید گوش دادن را به تنهایی تمرین کنید یا در حین مطالعه گوش دهید.

اپلیکیشن روزنامه وال استریت The Wall Street Journal

  • نویسنده : وال استریت ژورنال
  • فروشگاه iTunes | Google Play
  • قیمت: دانلود رایگان ; خریدهای درون برنامه‌ای 0.99 تا 22.99 دلار آمریکا است.

وال استریت ژورنال یک نشریه تجاری است که باید بخوانید، و با برنامه WSJ خود می‌توانید به آخرین اخبار و تفسیرهای کلاس جهانی از هر کجای کره زمین دسترسی داشته باشید. در حالی که ما نسخه چاپی این روزنامه را دوست داریم، نسخه آپ با بسیاری از تجربیات رسانه‌ای عالی همراه است. برای زبان‌آموزان این امر یادگیری را بسیار آسان‌تر می‌کند. نمایش اسلاید عکس، گرافیک تعاملی و یک ویدیوی تمام صفحه وجود دارد. به علاوه کل بسته نرم افزاری نیز عالی به نظر می رسد.

این برنامه یک نسخه دیجیتالی دقیق از نسخه اصلی چاپی را به خوانندگان ارائه می دهد. این بدان معنی است که برنامه دارای حروف و طرح بندی مشابه مقالات چاپ شده است. رابط کاربری ساده ، استفاده از برنامه آسان و لذت بخش است. محتوا هر روز به روز می شود، از جمله دسترسی به اخبار فوری، بنابراین شما همیشه می دانید دقیقا از اخبار روزانه مطلع خواهید بود.

تجارت به زبان انگلیسی را با اپلیکیشن‌ها یاد بگیرید

دلیلی وجود ندارد که در یک محیط کسب و کار برای گفتن آنچه می‌خواهید بگویید دچار مشکل شوید. البته نه زمانی که برنامه‌ای وجود دارد که بتواند کمک کند. در هر شرایطی که هستید، با این برنامه‌ها به طور کامل از اتفاقات تجاری جهانی مطلع خواهید شد و اصطلاحات و عبارات با کیفیت بالا را یاد خواهید گرفت که مهارت‌های زبانی و سطح اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.


بیشتر بخوانید:6 اپلیکیشن جهت یادگیری تلفظ در زبان انگلیسی


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 4 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید