IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
نرم افزارها، اپلیکیشن ها و ابزارهای آنلاین یادگیری زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
6 آذر 1398

نرم افزارها، اپلیکیشن ها و ابزارهای آنلاین یادگیری زبان انگلیسی

نرم افزارها، اپلیکیشن ها و ابزارهای آنلاین یادگیری زبان انگلیسی

در حال حاضر بهترین منبع یادگیری زبان مدرسین و معلمین زبان هستند اما ابزار و برنامه‌های رایگان آموزش زبان انگلیسی هم منابعی هستند برای کمک به یادگیری شما. ممکن است شما در هفته بیش از چند ساعت به معلم خود دسترسی نداشته باشید، پس در خانه زمان زیادی برای تمرین خواهید داشت. اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای مهارت‌های مختلف بسیار متنوع‌اند. در زیر به معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزشی زبان می‌پردازیم.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

نرم افزارهای یادگیری لغات و اصطلاحات انگلیسی

اپلیکیشن Quizlet به شما این امکان را می‌دهد که فلش‌ کارت و آزمون بسازید. نرم افزار کوییزلت بهترین اپلیکیشن مرور لغات انگلیسی است. شما همچنین می‌توانید از فلش کارت‌ ها و کوییزهایی که دیگران به اشتراک گذاشته‌اند استفاده کنید. می‌توانید تعداد زیادی فلش کارت IELTS در میان آنها بیابید.

وب سایت Anki هم پلتفرمی است برای یادگیری واژگان جدید انگلیسی. اپلیکیشن موبایل یادگیری زبان Anki برنامه‌ای است برای تکرار با فاصله‌ی لغات. با نرم افزار Anki می‌توانید به راحتی معنی لغات را حفظ کنید.  مزیت این پلتفرم این است که در کنار نسخه ویندوز می‌توانید از آن به عنوان اپلیکیشن اندروید یادگیری لغت نیز در قالب اپلیکیشن AnkiDroid استفاده کنید.

اپلیکیشن Memrise هم از یک برنامه‌ی تکرار در بازه‌های زمانی مختلف استفاده می‌کند. نرم افزار یادگیری لغت Memrise در یادگیری کلمات انگلیسی و عبارات پرکاربرد کمک می‌کند.

وب سایت Dreamreader پلتفرمی است برای تقویت مهارت خواندن. اگر به دنبال یک برنامه تقویت ریدینگ انگلیسی هستید می‌توانید به وب سایت dreamreader.net مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید مقالاتی را که به صورت روزانه آپلود می‌شوند بخوانید و به سوالات پاسخ دهید.

وب سایت The English Learner Movie Guides  راهنمای تماشای فیلم برای زبان‌آموزان انگلیسی است. در این وب‌سایت می‌توانید لیست فیلم‌های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی را بیابید. هر فیلم به همراه خلاصه‌ای از داستان و توضیحاتی در مورد شخصیت‌ها در این وب‌سایت معرفی شده است. همچنین در فایل PDF آموزشی قابل دانلود در کنار هر فیلم، عبارات و لغات مهم و ناآشنای فیلم آورده شده. می‌توانید در بخش‌های دیگر این وب سایت آموزشی زبان انگلیسی تمرین‌ها و شیوه‌های صحیح تماشای فیلم برای یادگیری زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

یادگیری تلفظ لغات انگلیسی

نرم افزارهای یادگیری و تقویت تلفظ انگلیسی

در وب سایت Forvo می‌توانید به سادگی با تایپ کردن یک لغت تلفظ آن را به لهجه‌های بریتیش و امریکن بشنوید. مزیت این ابزار آنلاین یادگیری تلفظ انگلیسی این است که شما می‌توانید فرم صحیح تلفظ هر لغت به لهجه‌های مختلف را با صدای افراد مختلف و به شکل‌های گوناگون بشنوید و گوش خود را با انواع مختلف بیان کلمات آشنا کنید. با توجه به تکثر انواع لهجه‌ها و گویش‌های انگلیسی در این روزها و دشواری فهم آنها، با استفاده از ابزار آنلاین تلفظ Forvo دیگر لازم نیست نگران مهارت لیسنینگ انگلیسی و تلفظ خود باشید.

Sound of Speech ابزار آنلاینی بسیار ارزشمند است. این ابزار می‌تواند در زمینه‌ی تلفظ صحیح در حد یک معلم خصوصی اسپیکینگ IELTS به شما کمک کند. در این صفحه آموزشی می‌توانید حرکات لب‌ها و زبان، فرم دهان و کنترل نفس برای تلفظ هر واج و آوا را در قالب انیمیشن ببینید و تمرین کنید.

British Council Phonemic Chart ابزاری است که به شما کمک می‌کند با گوش دادن به صوت با تمامی مصوت‌های زبان انگلیسی و فرم نوشتاری آنها در الفبای فونیک آشنا شوید.

ابزار و برنامه های تقویت لیسنینگ انگلیسی (listening)

TuneIn Radio ابزار آنلاین گوش دادن به رادیو انگلیسی است. این ابزار یک برنامه آموزشی لیسنینگ فوق‌العاده است که بیش از صد هزار ایستگاه رادیویی را پوشش می‌دهد. در کنار گوش دادن به پادکست زبان انگلیسی برای تقویت لیسنینگ و مهارت‌های شنیداری، می‌توانید از این ایستگاه‌های رادیویی نیز استفاده کنید. دسته‌بندی ایستگاه‌ها بسیار متنوع است و می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه‌تان را در مورد موسیقی، میزگرد، اخبار روز و خبر ورزشی به زبان انگلیسی بشنوید.

RhinoSpike یک ابزار تمرین مهارت شنیدن است. در این پلتفرم شبکه‌ی کاربران از سراسر جهان با هم در ارتباط هستند و فایل‌های صوتی رد و بدل می‌کنند. شما می‌توانید هر متنی را به هر زبان خارجی از زبان کسانی که زبان مادری‌شان همان زبان مورد نظر است بشنوید.

وب سایت Learn Lyric بهترین ابزار یادگیری زبان با آهنگ انگلیسی و سایر زبان‌ها است. شما می‌توانید هم‌زمان به موزیک گوش کنید و متن ترانه‌ های زبان انگلیسی را به همراه ترجمه بخوانید.

در وب سایت Lyrics Training شامل تمرین‌هایی مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ و تقویت لیسنینگ با موسیقی است. شما می‌توانید پس از گوش کردن، متن ترانه‌ های انگلیسی معروف را به صورت جای خالی بخوانید و خود را تست کنید.

نرم افزارها اپلیکیشن ها و ابزارهای آنلاین یادگیری زبان انگلیسی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

ابزارها و برنامه های تقویت مکالمه زبان انگلیسی

از طریق Google Hangouts و تنها با ساختن یک حساب کاربری می‌توانید با افراد زیادی که در سرتاسر جهان قصد تمرین اسپیکینگ انگلیسی را دارند آشنا شوید. با استفاده از اپلیکیشن گوگل هنگ آوت با یکدیگر تمرین آنلاین مکالمه‌ زبان انگلیسی داشته باشید.

وب سایت Voice Thread در بخش خدمات رایگان خود به شما امکان آپلود تصاویر و ویدئو و ضبط صدای خودتان را روی تصاویر در اختیارتان می‌گذارد. می‌توانید به همراه گروهی از دوستان زبان‌آموز خود از این ابزار استفاده کنید و برای ارتقای سطح مکالمه انگلیسی خود، فایل‌ها را با هم به اشتراک گذارید.

ابزارهای تقویت رایتینگ (writing)

وب سایت Purdue Online Writing Lab منبعی بسیار غنی از مترال‌ها آموزشی، درس‌ها، تمرین‌های به همراه پاسخ و نکات آموزشی در زمینه‌ی نوشتار انگلیسی است. در این وب سایت زبان آموزان سوالات خود را نیز مطرح می‌کنند و پاسخ مرتبط دریافت می‌کنند. شما می‌توانید علاوه بر ایرادات خود، پرسش و پاسخ‌های دیگران را نیز مطالعه کنید.

می‌توانید در صفحه‌ی Common Errors in English Usage اشتباهات رایج را در زمینه‌ی رایتینگ انگلیسی مطالعه و برای رفع آنها در تمرین نوشتار خود تلاش کنید.

Grammarcheck صفحه‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن و paste کردن متن، به رفع اشتباهات گرامری رایتینگ خود بپردازید. این ابزار تمرین آنلاین رایتینگ انگلیسی تمامی ایرادات گرامری متن شما را مشخص می‌کند.


بیشتر بخوانید:همه چیز درباره آموزش زبان انگلیسی


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 8 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید