IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
12 دی 1402

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه

 اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه از جمله عبارات و اصطلاحات پرکاربردی هستند که امروزه در زبان انگلیسی مورداستفاده قرار می‌گیرند و دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند. زمانی که شروع به آموزش زبان انگلیسی می‌کنید معمولا باید با موارد متعددی آشنا شده و اطلاعاتی را درباره آنها به دست بیاورید. اسلنگ‌ها یکی از پرکاربردترین این موارد هستند که بدون یادگیری آنها نمی‌توانید به‌درستی به زبان انگلیسی صحبت کنید و منظور و مفهوم خود را منتقل کنید.

بسیاری از افراد امروزه گمان می‌کنند که با آموزش گرامر زبان انگلیسی می‌توانند تا حد زیادی مهارت خود در این زبان را ارتقا دهند؛ ولی اصلا این طور نیست و شما معمولا به چیزی فراتر از گرامر نیاز دارید. در چنین شرایطی است که اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی به کمک شما می‌آیند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به شکل بهتری به زبان انگلیسی صحبت کنید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این اسلنگ‌ها صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم.

اسلنگ های آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

Bae یک عبارت عامیانه محبت‌آمیز برای افراد مهم

راه‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید افراد مهم زندگی خود را با این نام‌ها صدا بزنید. برای مثال شما می‌توانید از عباراتی همچون honey یا babe برای این کار استفاده کنید تا بتوانید عشق و علاقه خود را به دیگران مانند همسر خود نشان دهید. این عبارت یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه به شمار می‌آید که امروزه بسیار رایج شده است و محبوبیت آن نیز به سرعت در حال افزایش پیدا کردن است. به سختی می‌توانید زوجی را در اینستاگرام پیدا کنید که از عبارت #bae استفاده نکرده باشند.

پس دفعه بعد که احساس کردید قصد دارید به شکل بهتری عشق و علاقه خود را به شخصی نشان دهید و به او نشان دهید که دوست داشتنی است سعی کنید با این عبارت او را صدا بزنید و احساس او نسبت به این موضوع را بسنجید. چه کسی می‌داند ممکن است این عبارت به نام مستعار موردعلاقه شما درباره آن شخص تبدیل شود.

Goals درباره آرزوی یک زوج برای باهم بودن

یکی دیگر از عباراتی که امروزه به میزان زیادی درباره زوج‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد عبارت Goals است. وقتی دو نفر با یکدیگر در ارتباط هستند همواره به دنبال داشتن اهداف خوب برای خود هستند. این بدان معنی است که هر دو طرف چیزهای مشابهی را برای آینده خود می‌خواهند. به همین علت نیز این عبارت در لیست بهترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه قرار گرفته است. این اهداف هستند که به شما و شریک زندگیتان کمک می‌کنند تا در طول مسیر رابطه خود با یکدیگر بمانید.

برای مثال نمونه‌هایی از این اهداف می‌تواند خرید خانه، مسافرت یا راه‌اندازی یک کسب و کار باشد. هرچه که باشد کلید برقراری ارتباط و کار برای رسیدن به آن اهداف به‌عنوان یک تیم است. اجازه دهید تا کمی شفاف‌تر به این موضوع نگاه کنیم. چه کسی نمی‌خواهد بخشی از یک زوج قدرتمند باشد که یکدیگر را دوست دارند و با کمک یکدیگر به اهدافشان می‌رسند؟ پس شما برای موفقیت در رابطه عاطفی خود کافی است که دست شریک زندگی خود را بگیرید، رویاهای بزرگ داشته باشید و با هم به چیزهای بزرگ برسید.

رویکردهای جذاب و موثر در یادگیری زبان

بیشتر بخوانید: اصطلاحات عامیانه و رایج آرژانتینی

بیشتر بخوانید : 25 اصطلاح کوچه خیابانی بریتانیایی که هر زبان‌آموزی باید بداند

Smitten به معنای احساس عشق شدید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که احساس عشق شدیدی را تجربه کنید که باعث خوشحالی زیاد در شما می‌شود؛ به طوری که باعث سرگیجه شما شده باشد؟ این احساس گاهی اوقات مانند راه رفتن روی ابرهاست. این احساس در شما با عبارت Smitten شناخته می‌شود. گاهی اوقات ممکن است شما متوجه شوید که زیر لب در حال خواندن آهنگ‌های عاشقانه هستید یا حتی ممکن است حرکات رقص ناخوشایندی را نیز داشته باشید و گمان کنید که در این حین کسی شما را نمی‌بیند.

به همین علت نیز Smitten را در لیست مهم‌ترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه قرار داده‌ایم که باید با آن آشنا شوید. یک سوال بسیار مهم که ممکن است در خصوص این احساس برای شما هم به وجود آمده باشد این است که چرا در وهله اول این قدر درباره این حس وسواس داریم؟ علم به ما می‌گوید که همه چیز درباره دوپامین است: آن ماده شیمیایی جادویی که وقتی احساس لذت می‌کنیم به مغز ما سرازیر می‌شود.

وقتی عاشق می‌شویم، هربار که معشوق خود را می‌بینیم، صدای او را می‌شنویم یا این‌که او را لمس می‌کنید مقدار زیادی دوپامین دریافت می‌کنیم.

عبارت Ship مخفف شده Relationship

از دیگر اصطلاحات عامیانه به زبان انگلیسی که مربوط به عشق و عاشقی است می‌توان به عبارت Ship اشاره کرد که مخفف شده عبارت Relationship است. احتمالا شما هم این احساس را تجربه کرده‌اید. این احساس در واقع آن حسی است که وقتی دو نفر روی یکدیگر کلیک می‌کنند و همه چیز بین آنها به آرامی پیش می‌رود. البته مانند هر کشتی خوبی یک رابطه سالم نیازمند تلاش و نگهداری است تا سرپا بماند. در واقع ارتباط و اعتماد و درک کلیدی است که برای جلوگیری از این کشتی وجود دارد.

البته اجازه دهید تا درباره این مورد از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه کمی شفاف‌تر باشیم. گاهی اوقات طوفان‌ها می‌آیند و ارتباط شما را مورد آزمایش قرار می‌دهند. با این حال اگر با یکدیگر کنار بیایید این رابطه یا همان کشتی رابطه‌ای که شما سوار آن هستید قوی‌تر خواهد شد. پس تنها کافی است که دست شریک زندگی خود را بگیرید و این سفر پر از عشق و شادی را آغاز کنید.

Boo Thang به معنی یک رابطه پایدار

اگر شما هم به دنبال آشنایی با اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه هستید باید بدانید که Boo Thang یکی از عباراتی است که حتما باید با آن آشنا شوید. این عبارت در واقع نشان‌دهنده یک رابطه پایدار خواهد بود. این عبارت تنها برای فردی خاص در زندگی شما مورداستفاده قرار می‌گیرد که می‌توانید به طور مداوم برای حمایت فیزیکی و عاطفی به او تکیه کنید. Boo Thang در واقع شخص خاصی برای شماست.

این فرد فقط کسی نیست که با او خوش می‌گذرانید و سپس او را فراموش می‌کنید. در عوض شما به او اهمیت می‌دهید و می‌توانید آینده‌ای را همراه با او ببینید. این افراد همیشه شما را می‌خندانند و همیشه در صورت نیاز در کنار شما هستند. این رابطه ممکن است همیشه شامل پیاده‌روی در پارک نباشد؛ ولی Boo Thang می‌تواند یک مشارکت رضایت‌بخش و پایدار، همراه با صبر، ارتباط و احترام متقابل باشد.

پس شما باید مسیر زندگی خود را ادامه دهید و تلاش کنید تا یک Boo Thang را برای خود پیدا کرده و سفر شگفت‌انگیز عشق پایدار و همراهی لذت‌بخش را شروع کنید.

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره روابط عاشقانه

بیشتر بخوانید : 10 slang مورد استفاده نوجوانان در زبان انگلیسی 

بیشتر بخوانید : 86 عبارت و کلمه عامیانه به زبان فرانسه

بیشتر بخوانید : هجده اصطلاح عجیب و غریب از سراسر جهان

Snuggles از دیگر اسلنگ‌های جذاب درباره عشق و عاشقی

چه چیزی بهتر از در آغوش گرفتن و نوازش کردن شخصی است که او را دوست دارید؟ چه چیزی بهتر از این است که گرمای او را دریافت کنید؟ گذراندن وقت با شریک زندگی پس از یک روز طولانی می‌تواند احساس بسیار خوبی را در شما به وجود بیاورد. این احساس می‌تواند به شما احساس انرژی و آرامش بیشتری در همان زمان بدهد. Snuggles یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه است که حتما باید آن را بیاموزید.

این عبارت در زبان انگلیسی به معنای در آغوش گرفتن یکدیگر و احساس نزدیکی و ارتباط لذت بخش است. نکته علمی که پشت این عبارت وجود دارد در واقع مربوط به ترشح اکسی توسین در شما می‌شود که امروزه با نام هورمون نوازش نیز شناخته می‌شود. همین عامل نیز به ایجاد احساس پیوند و اعتماد در شما کمک می‌کند.

Honeybun عبارت مستعاری که برای دوست داشتنی بودن به کار می‌رود

آیا شما هم به دنبال یک نام مستعار شیرین و محبت‌آمیز برای شخص مهمی در زندگی خود هستید؟ Honeybun می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای شما وجود دارد. Honeybun یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه به شمار می‌آید که گرما و صمیمیت را در یک رابطه می‌رساند. در واقع این عبارت برای پر کردن عشق و توجه به شریک زندگی بسیار عالی است. از طرف دیگر این عبارت سرگرم‌کننده و بازیگوش نیز هست و کمی شوخ طبعی را نیز با خود به همراه دارد.

پس اگر شما هم به دنبال یک عبارت کلاسیک و طنز هستید که برای کسی که او را دوست دارید استفاده کنید بدون شک Honeybun می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. بهتر است که این عبارت را درباره شریک زندگی یا یک شخص مهم در زندگی خود امتحان کرده و ببینید که چقدر می‌تواند روی میزان صمیمیت و گرمای رابطه شما تاثیرگذار باشد.

Cupcake یک اصطلاح زیبا برای شخصی که دوستش دارید

اگر شما هم شخصی را دوست دارید و به دنبال عبارتی هستید که اوج کیوت بودن را به او برساند Cupcake یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. این اصطلاح در واقع برای شخصی استفاده می‌شود که زیبایی او غیرقابل مقاومت باشد و نتوانید در مقابل زیبایی او مقاومت کنید این عبارت را می‌توانید برای دوست داشتنی‌ترین شخص زندگی خود نیز مورداستفاده قرار دهید که این شخص معمولا شریک زندگی شما خواهد بود.

زمانی که از این مورد از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه برای شخصی استفاده می‌کنید در واقع به این معناست که شما به او می‌گویید که او بسیار شیرین، نرم و خیلی بامزه است. این بهترین راهی است که می‌توانید محبت خود به یک فرد مهم در زندگیتان را نشان دهید. پس دفعه بعدی که احساس کردید یک شخصی در زندگی شما بسیار بامزه و عزیز است می‌توانید این عبارت را درباره او به کار ببرید و بازخورد او درباره این عبارت را بررسی کنید.

عبارت Butterflies In Your Stomach به معنای احساس هیجان در مورد کسی

آیا تا به حال وقتی در کنار کسی بوده‌اید احساس کرده‌اید که انگار چیزی در حال بال زدن درون شکم شماست؟ این احساس از میزان زیاد دوست داشتن به دست می‌آید. نگران نباشید! شما تنها نیستید و بسیاری از افراد این احساس را تجربه می‌کنند. وقتی احساس عصبی و هیجانی بودن می‌کنید معمولا می‌توانید از عبارت Butterflies In Your Stomach برای بیان سطح هیجان خود استفاده کنید. این یک واکنش شیمیایی واقعی است که ناشی از ترشح آدرنالین در بدن شما خواهد بود.

پس دفعه بعدی که این احساس را در خود داشتید باید بدانید که عبارت مربوط به آن یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه به شمار می‌آید که امروزه در زبان انگلیسی دارای کاربردهای بسیار زیادی است. زمانی که این احساس را در خود دارید لطفا یک نفس عمیق بکشید و این احساس را در آغوش بکشید و ببینید که به کدام سمت می‌روید.

آشنایی با عبارت Lovey-dovey

گاهی اوقات ممکن است شما بعضی از زوج‌ها را مشاهده کنید که به نظر می‌رسند نمی‌توانند دست خود را حتی در مکان‌های عمومی نیز از یکدیگر دور نگه دارند. آنها معمولا در مکان‌های عمومی دست یکدیگر را می‌گیرند و یکدیگر را می‌بوسند و چیزهای بامزه‌ای در گوش یکدیگر می‌گویند. در چنین شرایطی می‌توانید از عبارت Lovey-dovey برای این دسته از زوج‌ها استفاده کنید که این عبارت نیز یکی از رایج‌ترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه به شمار می‌آید که باید با آن آشنا شوید.

این موضوع می‌تواند برای آن دسته از زوج‌هایی که ترجیح می‌دهند زندگی عاشقانه خود را به‌صورت خصوصی نگه دارند کمی تحریک‌کننده باشد. واقعا چه چیزی دلچسب‌تر از دیدن دو نفر است که این قدر عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و نمی‌توانند دست از نشان دادن این موضوع بردارند؟ برای ساختن یک زندگی رمانتیک شما کار سختی ندارید و تنها باید تلاش کنید که در طول روز دوست داشتن خود را به شریک زندگیتان نشان دهید.

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق

عبارت Ride Or Die به معنای این‌که دو نفر هر کاری را با یکدیگر انجام می‌دهند

اگر با اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه آشنا باشید حتما می‌دانید که یکی از عبارات رایجی که در این زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرد عبارت Ride Or Die است. معمولا این عبارت زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شخصی در زندگی شما وجود داشته باشد که بدون توجه به هیچ چیزی همیشه پشتتان قرار دارد و نگران شماست. این عبارت دقیقا مانند داشتن یک شبکه ایمنی انسانی است که همیشه از شما حمایت می‌کنند و پیوندی قوی با شما دارند.

معمولا این افراد جزئی از خانواده شما به شمار می‌آیند و به همین علت نیز همواره باید رابطه خوبی را با آنها داشته باشید. نکته مهمی که باید درباره این موضوع بدانید این است که این یک ارتباط نادر و خاص است که همه نمی‌توانند آن را تجربه کنند؛ ولی افرادی که چنین رابطه‌ای را تجربه می‌کنند واقعا افراد خوش شانسی هستند.

Soulmate به معنای کسی که برای شما در نظر گرفته شده است

Soulmate یکی از مهم‌ترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه است که باید با آن آشنا شده و بتوانید در روابط عاشقی خود از آن استفاده کنید. این عبارت در واقع زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید بگویید یک شخص از نظر روحی همزاد شماست و دقیقا برای شما در نظر گرفته شده است. این موضوع شاید در نگاه اول چیزی شبیه به یک افسانه به نظر برسد، این طور نیست؟ با این حال حقیقت این است که این موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست.

این موضوع فقط درباره ظاهر یا جذابیت نیست؛ بلکه در مورد یافتن کسی است که واقعا مکمل شما در زندگی باشد و بتواند نقاطی از زندگی شما را پوشش دهد که همواره برای شما چالش بوده است. کسی که ارزش‌ها، اهداف و حس شوخ طبعی شما را به اشتراک می‌گذارد.

آشنایی با عبارت Old flame

گاهی اوقات ممکن است شما با شخصی قبلا در ارتباط بوده باشید و در حال حاضر دیگر با او ارتباطی نداشته باشید. حال اگر هنوز هم او را دوست داشته باشید در چنین شرایطی برای شما از عبارت Old flame استفاده خواهد شد. نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که این عبارت مانند Ex نیست و حالت منفی ندارد؛ بلکه عبارت مثبتی است که برای کسی که هنوز هم او را دوست دارید استفاده می‌شود.

Stud عبارتی مربوط به روابط عاشقانه

این عبارت نیز یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه به شمار می‌آید که به مردی اشاره دارد که قوی، جذاب، مهربان و موفق است. این موضوع فقط به قدرت بدنی او اشاره نمی‌کند؛ بلکه به شخصیت و ویژگی‌های درونی نیز اشاره دارد.

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشــقانه

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه پاسخ دهیم.

یادگیری عبارات مربوط به عشق و روابط عاشقانه چه مزایایی دارد؟

یادگیری این اصطلاحات به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل بهتری درباره روابط عاشقانه خود صحبت کنید و ارتباط بهتری را نیز بگیرید.

چگونه از عبارات مربوط به عشق و روابط عاشقانه استفاده کنیم؟

برای استفاده از این عبارات تنها کافی است که آنها را به خاطر بسپارید و سپس سعی کنید از آنها در جملات خود استفاده کنید.

سخن پایانی

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره عشق و روابط عاشقانه در واقع کلمات و عباراتی محلی هستند که در خصوص روابط عاشقانه وجود دارند و معمولا کاربردهای زیادی نیز در جملات خود دارند. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص این عبارات هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده در آموزشگاه زبان ایرانمهر نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات بهره‌مند شوید. کلاس زبان انگلیسی در این موسسه با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه ممکن به شما ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: 7 اصطلاح عامیانه رسانه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید : 20 کلمه کوچه خیابانی به زبان آلمانی که باید آن‌ها را بدانید

بیشتر بخوانید : اصطلاحات رایج و پرکاربرد ژاپنی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 14 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید