IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
شش دوره آنلاین برای مکالمه
امتیاز کاربران: 3.6/5
نویسنده: ایرانمهر
9 آبان 1397

شش دوره آنلاین برای مکالمه

هنگام صحبت کردن با انگلیسی زبان ها دست پاچه می شوید و احساس می کنید کلمات از ذهنتان پاک شده است؟

وقتی زبان اسپانیایی یاد می گرفتم، مهارت های ابتدایی مکالمه سخت ترین قسمت یادگیری این زبان بود.

هروقت کسی سوالی از من می پرسید، خشکم می زد و فراموش می کردم در جواب چه باید بگویم.

وقتی زمان این رسید که مکالمه ای جدی به زبان اسپانیایی داشته باشم، ناگهان تمام مطالبی که خوانده بودم فراموش کردم. همان زمان بود که فهمیدم آنطور که باید و شاید مهارت مکالمه را تمرین نکرده ام.

زبان اسپانیایی را شش سال در دبیرستان و بعد در دانشگاه خواندم، ولی هرگز فرصتی برای گفتگو و مکالمه با بومیان اسپانیایی زبان نداشتم.

یکی از اشتباهات رایج بین بسیاری از زبان آموزان، از جمله خودم، این است که فراموش می کنیم مهارت مکالمه را در دنیای واقعی تمرین کنیم.

به جای مکالمه، تمام وقت خود را صرف حفظ کردن کلمات و انجام تمرین های کتاب های درسی می کنیم. اگرچه این تمرین ها هم مهم هستند، اما به شما یاد نمی دهند چطور راحت و روان صحبت کنید.

شش دوره آنلاین برای مکالمه

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

برای مکالمه ساده به زبان انگلیسی چه مهارت هایی لازم است؟

شرکت در یک مکالمه ساده به زبان انگلیسی اصلا سخت نیست؛ فقط کافی است با یک مکالمه ساده و روشن شروع کنید و ایده ها و نظراتتان را با دیگران در میان بگذارید.

برای یک مکالمه ساده باید بتوانید:

– خودتان را معرفی کنید و اطلاعات کمی از خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

– درباره نیازها و انتظاراتتان صحبت کنید.

– برنامه های آینده را بگویید.

– درباره شغل خود صحبت کنید و از پیشینه تحصیلیتان بگویید.

– با افرادی که در طول روز برای کارهای مختلف مثل خرید کردن، رفتن به بانک یا رفتن به مطب پزشک با آن ها در ارتباط خواهید بود، مکالمات ساده و کوتاه داشته باشید.

یادگیری مکالمه انگلیسی

شش دوره آنلاین برای مکالمه به زبان انگلیسی

علاوه برا اینکه زبان انگلیسی یاد می گیرید تا بتوانید ادبیات و متون به این زبان را بخوانید، لازم است که گاهی با انگلیسی زبانان هم ارتباط برقرار کنید. سفر به خارج از کشور، کار کردن در یک شرکت بین المللی یا رفتن به دانشگاهی انگلیسی زبان، همه نیازمند مکالمه به زبان انگلیسی هستند.

پیش از آنکه در مکالمه به زبان انگلیسی مسلط شوید و یک انگلیسی زبان به حساب بیایید، لازم است برخی از مهارت های ساده مکالمه به زبان انگلیسی را تمرین کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتری صحبت کنید و مثل من که کلمات اسپانیایی را فراموش کرده بودم، کلمات انگلیسی را فراموش نکنید.

بهترین راه برای تقویت این مهارت ها، شرکت در کلاس ها یا دوره های مکالمه زبان انگلیسی است. شرکت در این دوره ها برای آمادگی سفر به لندن یا نیویورک عالی است، چون به شما یاد می دهد چطور درباره خودتان صحبت کنید، درخواست کمک کنید و با افرادی که در یک روز عادی با آن ها برخورد دارید، مکالمات ساده داشته باشید.

در ادامه شش دوره آنلاین را به شما معرفی می کنیم تا هر زمان که خواستید، مکالمه تمرین کنید.

SKESL

موضوعات تحت پوشش: مکالمات کوتاه، احساسات و نظرات، علایق و فعالیت های روزمره

دوره مقدماتی SKESL برای زبان آموزان انگلیسی  که می خواهند مهارت های مقدماتی مکالمه را تقویت کنند، عالی است.

این دوره محتوای مفیدی دارد که شامل کلیپ های صوتی مکالمه به زبان انگلیسی، دیالوگ ها و آزمون های درک مطلب است. در واقع شاید یکی از جامع و کامل ترین دوره های رایگانی است که می توانید در اینترنت پیدا کنید.

این دوره 10 بخش یا درس دارد و هر درس موضوع خاصی را پوشش می دهد و در کل 20 فایل مکالمه دارد. دوره مکالمه مقدماتی در مجموع 200 فایل مکالمه دارد.

BBC Learning

موضوعات تحت پوشش: معارفه، موضوعات مربوط به کار، مکالمات روزمره و رسمی.

دوره های زبان BBC (که با عنوان BBC Learning English شناخته می شوند) نه تنها برای تقویت مکالمه به زبان انگلیسی مناسب است، بلکه برای تقویت لغت و گرامر هم عالی است.

در دوره های آموزش مکالمه، به زبان آموزان مبتدی و متوسط آموزش داده می شود چطور خودشان را معرفی کنند، به پرسش های ساده و روزمره پاسخ بدهند یا با انگلیسی زبان ها مکالمات ساده و کوتاه داشته باشند. در این دوره ها، درس هایی هم هستند که تفاوت بین صحبت کردن رسمی و غیررسمی را بیان می کنند و اگر قصد دارید در یک کشور انگلیسی زبان تحصیل کنید یا مشغول به کار شوید، دانستن این تفاوت ها برایتان مفید است.

مزیت دیگر دوره آموزشی BBC این است که ویدیوهایی از انگلیسی زبان ها دارد و متن هر ویدیو در دسترس زبان آموز است و آزمون هایی دارد که بتوانید دانش خود را محک بزنید.

شش دوره آنلاین برای مکالمه

FluentU

موضوعات تحت پوشش: همه چیز

از آنجایی که FlunetU ویدیوهای زیادی از دنیای واقعی در اختیار کاربران قرار می دهد، یاد گرفتن مکالمات روزمره، ساده و حتی پیشرفته هیچوقت به این سادگی نبوده است. FlunetU یک پلتفرم آنلاین آموزش زبان انگلیسی است که از ویدیوها و محتوای معتبر (موزیک ویدیو، تریلر فیلم، اخبار و سخنرانی های انگیزشی) استفاده می کند و با بهبود و دستکاری آن ها، درس های آموزش زبان انگلیسی را تولید می کند.

یکی از نکات جذاب و مثبت درباره وبسایت FluentU این است که منابع زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی در اختیار دارید تا از بین آن ها هر کدام که برایتان بهتر است، انتخاب کنید.

همچنین از آنجایی که تمام موضوعات از جمله فرهنگ، تجارت، سرگرمی، سلامت و … به ترتیب از سطح مبتدی به پیشرفته  مرتب شده است، می توانید به راحتی به محتوایی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

TalkEnglish.com

موضوعات تحت پوشش: استفاده از اصطلاحات انگلیسی و مکالمات روزمره

وبسایت TalkEnglish، دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی است. دوره های مقدماتی مکالمه به زبان انگلیسی برای زبان آموزان که می خواهند مهارت های ابتدایی مکالمه را تقویت کنند، طراحی و عرضه شده است.

این دوره، نحوه به کار بردن اصطلاحاتی که اغلب در مکالمات روزمره استفاده می شوند را به زبان آموزان آموزش می دهد تا بدانند چطور باید با انگلیسی زبانان صحبت کنند.

“(I wanna + (verb”

“(You seem + (adjective”

“(I were you, I would + (verb”

هر دوره به سه بخش تقسیم شده است و هر بخش از بخش قبلی خود سخت تر است. هر بخش فهرستی از اصطلاحات دارد که می‌توانید روی هر کدام از آن ها کلیک و آن ها را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب هر اصطلاح، توضیحات و نحوه استفاده از آن به شما داده می شود و همچنین فهرستی از جملات نمونه و کلیپ های کوتاهی از این جملات و استفاده از آن ها توسط انگلیسی زبانان در اختیار شما قرار می گیرد.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

All Ears English

موضوعات تحت پوشش: آموزش زبان انگلیسی، استفاده از اصطلاحات و مکالمات عمومی و روزمره

وبسایت All Ears English پادکست هایی برای تقویت مکالمه و شنیدن دارد. پادکست ها با صدای سه مدرس زبان به نام های Lindsay، Michelle و Jessica تهیه شده است که درباره موضوعات جالبی مانند «عادت های درس خواندن که هر دانش آموزی باید بداند» و «چطور به لطیفه های بامزه جواب بدهید» صحبت کرده اند.

نکته ای که All Ears English را از سایر دوره ها متمایز می کند، این است که پادکست ها اغلب موضوعاتی را مطرح می کنند تا دانش آموز بهتری باشید. همچنین به جای اینکه از لحن خشک و رسمی اساتید استفاده شود، سعی شده از لحن محاوره، شوخی و طنز برای آموزش به دانش آموزان استفاده شود.

Daily English Conversation

موضوعات تحت پوشش: فعالیت ها و موضوعات روزمره مکالمه

کانال Daily English Conversation در یوتیوب فعالیت می کند و با شنیدن و تکرار جملات، مقدمات مکالمه به زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد.

این کانال برای دانش آموزانی که می توانند در طول روز زمان نسبتا خوبی را به مطالعه و تمرین اختصاص بدهند، عالی است و ویدیوهایی دارد که مدت زمان آن ها بیش از یک ساعت است. اگر از آن دسته افرادی هستید که از فایل های صوتی برای آموزش زبان خوشتان می آید، این کانال دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن بوده اید.

در بیشتر ویدیوها، مکالماتی بین دو یا چند نفر در حال انجام است و متن این مکالمات هم در دسترس است تا همزمان با گوش دادن، کلمات و جملات را هم دنبال کنید. ممکن است در یک ویدیو موضوعات مختلفی مطرح شود، می توانید با کلیک روی “Read More” در توضیحات ویدیو به موضوعاتی بروید که دوست دارید زودتر بشنوید یا اگر موضوعی مناسب شما نیست از آن رد شوید.

شش دوره آنلاین برای مکالمه

ویدیوهای این کانال ترکیبی از مکالمات ساده و کمی پیشرفته است و منبع خوبی برای زبان‌آموزان در سطوح مختلف است.

با انتخاب این دوره ها و تمرین و تکرار مکالمه به زبان انگلیسی، دیگر لازم نیست هنگام صحبت کردن با انگلیسی زبانان مضطرب شوید یا کلمات را فراموش کنید. با کمی تمرین، هنگام صحبت کردن اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و راحت تر آغازکننده یک مکالمه به زبان انگلیسی خواهید بود.


بیشتر بخوانید:15 ترفند برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.6 از 5 از 7 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. رستا صالح نژاد
    10 اسفند 1402
    پاسخ دادن

    کتاب ها رو از کجا باید تهیه کنم حتما باید بریم انقلاب کتاب بخریم برای دوره های آموزشی که میخوام شرکت کنم

    • ایرانمهر
      10 اسفند 1402
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر شما میتوانید کتاب های دوره آمورشی که شرکت می نمایید را از شعب مربوطه تهیه نمایید.

  2. zamani
    7 اسفند 1402
    پاسخ دادن

    شما برای فرزندم که هشت ساله هست کلاس دارین و کجا بیام برای ثبت نام؟

    • ایرانمهر
      7 اسفند 1402
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر شما میتوانید فرزندتان را در دوره آموزشی برای کودکان ثبت نام نمایید جهت آگاهی از نحوه ثبت نام و میزان شهریه به قسمت ارتباط با شعب سایت مراجعه نمایید و با تماس با یکی از شعب همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند .

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید