IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
آموزش و تقویت مکالمه زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
1 آذر 1397

آموزش و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

شما هم دستورزبان و واژگان انگلیسی را خوب بلد هستید اما نمی توانید روان و راحت به زبان انگلیسی صحبت کنید؟ نگران نباشید! تنها نیستید، خیلی از زبان آموزان یا حتی افرادی که سالهاست در کشورهای انگلیسی زبان زندگی می کنند این مشکل را دارند. در این مقاله درباره تمام چم و خم های مکالمه زبان انگلیسی بحث می کنیم و اگر شما هم با چالش صحبت کردن به زبان انگلیسی دست به گریبان هستید، با ما همراه باشید.

آموزش و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

راهکارهایی برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

  • آهسته صحبت کنید، کسی که دنبالتان نکرده!

همه ما زبان فارسی را تا حد زیادی راحت و روان صحبت می کنیم و به جز مواردی خاص، تپق نمی زنیم و اعتماد به نفس بالایی در حرف زدن داریم. اما نباید انتظار داشته باشید زبان انگلیسی هم همینطور باشد و از اول بسم الله مثل یک بومی (native) انگلیسی صحبت کنید. در اولین قدم های مکالمه به زبان انگلیسی یا حتی در اواسط راه باید با سرعت کم و آهسته صحبت کنید و از عجله کردن و تند حرف زدن بپرهیزید. حتما می پرسید چرا؟ اگر آهسته و شمرده صحبت کنید، به خودتان زمان کافی برای فکر کردن می دهید و انتخاب کلمات و دستورزبان مناسب با فکر کردن به دست می آید. اگر دقت کرده باشید، اساتید دانشگاه، سخنوران و حتی سیاستمداران هنگام صحبت کردن، سرعت خود را کم و کلمات و جملات را به خوبی پردازش می کنند و بعد به زبان می آورند.

  • به خودتان زمان بدهید تا فکر کنید

اگر به ما اعتماد دارید، باور کنید حرفی که می زنیم به نفع شماست و از شما یک حرفه ای می سازد. همانطور که در بالا هم گفتیم، آهسته صحبت کنید تا بتوانید فکر کنید. مردم عجله ندارند، اگر بدانند شما در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، درک می کنند، به شما احترام می گذارند و به اندازه کافی صبور هستند و می توانند مکث های کوتاه یا حتی کمی بلند را از شما بپذیرند. پس مضطرب نشوید، آرام باشید و قبل از انتخاب کلمات و ساختار مکالمه، خوب فکر کنید.

  • از اشتباه کردن نترسید

همه ما روزهایی را تجربه کردیم که در مدرسه به اشتباه ما خندیده باشند یا ما در جواب حواس پرتی و اشتباه کردن یکی از همکلاسی هایمان قهقهه زدیم و خدا می داند دوست ما چقدر خجالت کشیده است. اشتباه کردن راه یادگیری است، اگر اشتباه نکنیم، پیشرفت معنایی ندارد و ذات و ماهیت موفقیت، شکست خوردن است. هیچکس از روز اول نمی تواند زبان دومی را عالی صحبت کند. اگر وسواس داشته باشید که بدون اشتباه و دقیق صحبت کنید، بدتر است! خودتان را دست کم نگیرید، شما باید اشتباه کنید، باید از هر اشتباهی درس بگیرید. از اینکه اشتباه کنید نترسید و بگذارید یادگیری روند طبیعی و درست خودش را طی کند. اگر کسی به شما خندید شما هم بخندید، چون اشتباهی کردید که در نهایت منجر به پیروزی و یادگیری می شود.

  • مکالمه یعنی جمله، نه کلمه

متاسفانه عده زیادی از زبان آموزان انگلیسی یا هر زبان دیگری فکر می کنند یادگیری زبان یعنی دانستن تعداد زیادی لغت! این باور کاملا غلط است. مکالمه، استفاده از کلمات در قالب یک جمله است، نه فقط ردیف کردن کلمات در کنار هم. خیلی خوب است که به یادگیری واژگان علاقه مند باشید و برای آن وقت صرف کنید، اما هر کلمه ای فقط معنی نیست، باید خود آن کلمه و نحوه کاربردش در جمله های مختلف را بخوانید و یاد بگیرید.

حتی می توانید جملاتی را که می خوانید مو به مو حفظ کنید، چون ممکن است روزی به کارتان بیایند و مغز این الگوها را حفظ می کند و بعدها می تواند مشابه این جملات را بسازد.

  • برای اینکه گوینده خوبی باشید، باید خوب بشنوید

فکر می کنید ما چطور زبان مادریمان را یاد گرفتیم؟ با کلاس رفتن؟ کتاب خواندن؟ تمرین حل کردن؟ نه! با گوش دادن. از یک یا دو سالگی، کودک صداها را می شناسد، کلمات را تشخیص می دهد و تفکیک می کند و با شنیدن، یاد گرفتن و به خاطر سپردن آن ها، صحبت کردن آغاز می شود. کودکان بومی هر زبانی همینطور یاد می گیرند. پس تا می توانید گوشتان را با زبان انگلیسی درگیر کنید، موزیک گوش بدهید، فیلم ببینید، با انگلیسی زبان ها صحبت کنید، اخبار گوش دهید، پادکست های آموزشی زبان انگلیسی بشنوید.

  • محتوای انگلیسی تولید کنید

در ابتدای این مقاله گفتیم دانستن تعداد زیادی لغات انگلیسی تضمینی برای یک مکالمه روان و راحت نیست. باید بدانید چطور از کلماتی که بلد هستید استفاده کنید. تمرین این لغات یکی از مهم ترین کارهایی است که هر کس در طول روز باید انجام بدهد. به چه موضوعاتی علاقه دارید؟ یک مقاله درباره یکی از موضوعات مورد علاقه تان انتخاب کنید، قبل از آن که مقاله را بخوانید سعی کنید با یک دوست، یکی از اعضای خانواده یا اگر تنها هستید جلوی آینه تمرین کنید و با اطلاعات و واژگان خودتان درباره آن موضوع صحبت کنید. بعد از اینکه حرفتان تمام شد مقاله را بخوانید و کلمات و عباراتی که خودتان استفاده کردید با آنچه که در مقاله آمده مقایسه کنید. نتیجه این کار بی نظیر است، به ما اعتماد کنید!

  • تمرین، تمرین، تمرین

تمرین کردن عادی را در بالا به شما گفتیم، اما تمرین متقابل یا تمرین گروهی یکی دیگر از روش های فوق العاده و کاربردی برای تقویت مکالمه به زبان انگلیسی است. در طول روز و در محیط کار با دوستی که انگلیسی بلد است، انگلیسی صحبت کنید؛ از حرف های عادی و معمول روزمره گرفته تا حرف های تخصصی مربوط به کار. در خانه با اعضای خانواده یا خواهر و برادری که این زبان را بلد است تمرین کنید. فیلم هایی به زبان انگلیسی ببینید و سعی کنید با بازیگران همراه شوید و دیالوگ ها را تکرار کنید. جلوی آینه تمرین کنید. از خودتان فیلم بگیرید یا صدای خودتان را ضبط کنید. همه این روش ها برای تقویت اعتماد به نفس و مکالمه به زبان انگلیسی عالی است.

آموزش و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین روش یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی

بعد از اینکه روش های بالا را انجام دادید و اعتماد به نفس از دست رفته خودتان را به حالت اول برگرداندید، لازم است راه های دیگری را بروید که مثل یک بومی انگلیسی صحبت کنید. آماده اید؟ شروع می کنیم:

  • عبارات، اصطلاحات و واژه های عامیانه و محاوره زبان انگلیسی را یاد بگیرید. هیچ چیز بهتر از این نیست که جملات و عباراتی را به کار ببرید که یک بومی انگلیسی زبان در نیویورک یا تگزاس هنگام حرف زدن از آن ها استفاده می کند.
  • سخنرانی های TED Talks یا پادکست های انگلیسی که مکالمات تخصصی و روزمره دارند را به وفور گوش بدهید تا گوشتان به صداها، کلمات، جملات و اصطلاحات آشنا شود و عادت کند. با این کار یاد می گیرید مثل انگلیسی زبان ها صحبت کنید.
  • اگر هنوز سنتی فکر می کنید یک دفتر یادداشت بخرید و خاطرات روزانه را به زبان انگلیسی در آن بنویسید. اگر مثل من عاشق تکنولوژی هستید، یک وبلاگ بسازید و درباره هر چیزی که دوست دارید (به زبان انگلیسی و فقط انگلیسی) در آن بنویسید. با این روش به زبان انگلیسی فکر می کنید، ایده هایتان را به زبان انگلیسی بیان می کنید و اگر اشتباهی کنید، خوانندگان به شما کمک می کنند. باز هم تکرار می کنم، برای اینکه بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید، باید بتوانید به زبان انگلیسی فکر کنید، نه فارسی یا هر زبان دیگری که زبان مادری شماست، به زبان انگلیسی!
  • تلفظ کلمات را از کتاب ها و نشانه های پیچیده الفبایی یاد نگیرید؛ گوش شما باهوش است، مغز از آن هم باهوش تر است! به مکالمات بومیان انگلیسی زبان گوش دهید، بهترین تلفظ را می توانید از آن ها یاد بگیرید.
  • در قسمت قبل هم گفتیم، کلمات و معنی آن ها را حفظ نکنید. هر کلمه و معنی آن را در جمله یاد بگیرید تا همیشه در ذهنتان بماند و بتوانید هر جا که لازم بود از آن ها استفاده کنید.

معرفی نرم افزارهای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

راه های زیادی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد. شرکت در کلاس های خصوصی یا جلسات بحث آزاد، راه های سنتی و استفاده از نرم افزارها و روش های آنلاین، روش مدرن و جدید یادگیری است. یادگیری مکالمه با استفاده از نرم افزار مزایا و معایبی دارد که می توان در مورد آن ها صحبت کرد.

مزیت های استفاده از نرم افزارهای آموزش و تقویت مکالمه:

  • هر زمان از روز یا هر جایی می توان از آن ها استفاده کرد
  • فقط به یک گوشی هوشمند، یک تبلت یا یک لپ تاپ احتیاج دارید و نیازی نیست کتاب های سنگین و قطور را با خودتان حمل کنید.
  • انگیزه شما برای یادگیری بیشتر است
  • به یادگیری زبان انگلیسی به روش غوطه وری کمک می کند
  • گنجینه نامحدودی از نرم افزارها در اختیار دارید تا با سلیقه خودتان، گزینه ای را انتخاب کنید که بیشتر به کارتان می آید.

معایب:

  • برای اکثر نرم افزارهای حرفه ای باید هزینه های نسبتا زیادی پرداخت کرد
  • برای اینکه نرم افزارها مفید باشند و بتوانید نتیجه درست را از آن ها بگیرید، باید به طور مرتب و روزانه تمرین کنید، اگر یک یا دو روز بین تمرین های شما وقفه بیافتد، باید تمام مطالب را از اول بخوانید که این کار هم خسته کننده است و هم زمان بر.
  • یادگیری مکالمه با این نرم افزار ها ممکن است راحت تر باشد و دیگر اضطراب و استرس نداشته باشید، اما این یادگیری هیچوقت تاثیر یادگیری رودررو را ندارد.
  • اگر سوالی برایتان پیش بیاید، کسی نیست تا کمکتان کند.

در ادامه چند نرم افزار برتر آموزش زبان انگلیسی که روی مکالمه تمرکز دارند را به شما معرفی می کنیم.

Rosetta Stone

FluentU

Busuu

Babbel

Duolingo

LINGQ

آموزش و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

بهترین کتاب ها و منابع یادگیری و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

خوشبختانه یا متاسفانه تعداد بسیار زیادی کتاب آموزش زبان انگلیسی در بازار وجود دارد که انتخاب بهترین آن ها برای عده زیادی از افراد کار سختی است. در این مقاله سعی کردیم بهترین های بازار را با توجه به محتوای آموزشی، سابقه چاپ و نظرات کاربران در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید کتاب مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کنید.

1-کتاب های ترمیک که در آموزشگاه های زبان تدریس می شوند و روی تمام مهارت های زبان از جمله مکالمه تمرکز دارند:

  • کتاب Four Corners که نزدیک به ده سال است در آموزشگاه های زبان در ایران تدریس می شود.
  • کتاب Interchange ویرایش سوم که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کتاب های آموزش زبان در ایران است.
  • کتاب Top Notch که به طور ویژه برای کسانی طراحی شده است که می خواهند در مدت کوتاهی مکالمه یاد بگیرند.
  • کتاب American English File که برای تمام سطوح کتاب های مخصوص دارد و کتاب شماره یک جهان برای وادار کردن زبان آموزان به مکالمه در کلاس است. این کتاب در آموزشگاه زبان ایرانمهر هم تدریس می شود.

2-فیلم ها و ویدیوهای آموزشی مکالمه زبان انگلیسی

  • سریال ویدیویی Extra برای کسانی مناسب است که می خواهند زبان انگلیسی را با لهجه بریتانیایی یاد بگیرند.
  • سریال کارتونی The Simpsons که یکی از بهترین و جذاب ترین کارتون های جهان است و برای تقویت زبان انگلیسی و مکالمه با لهجه آمریکایی عالی است.
  • سریال English Today که از سریال های شناخته شده و محبوب برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی و از سطح پایه تا پیشرفته است.

آموزش و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

معرفی شبکه های اجتماعی برای یادگیری و تقویت مکالمه به زبان انگلیسی

راه های زیادی برای تمرین زبان انگلیسی وجود دارد. امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و پیدایش شبکه های اجتماعی، ارتباط برقرار کردن با دیگران در هر نقطه از کره زمین بسیار راحت است و برای مکالمه با یک فرد انگلیسی زبان لازم نیست هزاران کیلومتر سفر کنید. کافی است عضو یک یا چند شبکه اجتماعی باشید و با افراد مختلف در کشورهای مختلف صحبت کنید تا هم دوستان جدید پیدا کنید، هم مهارت مکالمه شما تقویت شود.

Facebook

فیسبوک

زبان فیسبوک را به انگلیسی تغییر دهید تا هر بار که از آن استفاده می کنید، کلمات و جملات جدید ببینید یا کلمات و عبارات خاصی برایتان تکرار شود.

با بومیان انگلیسی زبان در فیسبوک آشنا شوید و به آن ها بگویید در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید. با این کار، آن ها نکات لازم و ضروری برای صحبت کردن را به شما می گویند، اگر غلط گرامری داشته باشید شما را اصلاح می کنند و می توانید اصطلاحات و عبارات عامیانه و محاوره را یاد بگیرید و در مکالمات در دنیای واقعی از آن ها استفاده کنید.

صفحات یا گروه هایی را دنبال کنید که محتوای آموزشی انگلیسی تولید می کنند. در گروه های عضو شوید که بومیان انگلیسی زبان آن ها را ساختند یا زبان آموزانی که می خواهند درست مثل شما مهارت مکالمه را تقویت کنند.

Twitter

توئیتر

توئیتر یکی از بهترین شبکه های اجتماعی است که می توانید از آن خیلی چیزها یاد بگیرید.

در این برنامه یک حساب کاربری ایجاد کنید. احتمالا طرز کار این شبکه اجتماعی را می دانید؛ در توئیتر شما مجاز هستید از تعداد محدودی کلمات استفاده کنید تا یک پست توییتری یا یک «توییت» بنویسید. پس باید در انتخاب کلمات و دستورزبان دقت کنید.

با دنبال کردن اخبار، افراد مشهور، بازیگران، هنرمندان یا سیاستمداران انگلیسی زبان، می توانید کلمات جدید یاد بگیرید، با روش های نوین نویسندگی آشنا شوید. یاد بگیرید با کوتاه ترین جملات بیشترین مفهوم را برسانید و استفاده از همه این ها در زندگی روزمره و واقعی باعث می شود شما در مکالمه و صحبت کردن با دیگران موفق تر باشید. صفحه رسمی آموزشگاه زبان ایرانمهر هم یکی از صفحات آموزشی زبان انگلیسی و زبان های دیگر است که کاربران می توانند با دنبال کردن آن از محتوای جذاب و آموزنده استفاده کنند.

LinkedIn

لینکداین

یادگیری زبان انگلیسی از راه فیسبوک و توییتر آنطور که باید و شاید جدی نیست و اکثر افراد به جای یادگیری زبان به گشت و گذار در آن می پردازند. اما لینکداین یک برنامه کاربردی و کاملا حرفه ای است که برای کسب و کار و بازاریابی طراحی شده است و زبان اصلی آن انگلیسی است.

در این برنامه می توانید با افراد سرشناس، صاحبین مشاغل و همچنین افرادی ارتباط برقرار کنید که انگلیسی زبان نیستند اما به دنبال کار در یک شرکت انگلیسی زبان هستند یا می خواهند با بومیان انگلیسی زبان ارتباط برقرار کنند یا بومیان انگلیسی زبانی هستند که می خواهند دیگران را استخدام کنند؛ چرا شما یکی از آن ها نباشید؟!

لینکداین راهی راحت و سرگرم کننده برای یادگرفتن اصطلاحات انگلیسی در دنیای کسب و کار است که برای هر کسی که قرار است در دنیایی انگلیسی زبان زندگی یا کار کند، لازم است و اطلاعات عمومی شما را از عبارات انگلیسی کسب و کار بالا می برد. صفحه رسمی آموزشگاه زبان ایرانمهر هم یکی از صفحات آموزشی زبان انگلیسی و زبان های دیگر است که کاربران می توانند با دنبال کردن آن از محتوای جذاب و آموزنده استفاده کنند.

آموزش و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

Instagram

اینستاگرام

اینستاگرام معرف حضور همه ماست. از این شبکه اجتماعی برای اهداف مختلفی استفاده می شود. صفحات شخصی بازیگران، خواننده ها، فوتبالیست ها، صفحات خرید و فروش کالا و خدمات، صفحات هواداران فیلم ها و بسیاری صفحات دیگر را حتما در اینستاگرام دیده اید.

بازار صفحات آموزشی زبان های مختلف هم این روزها در اینستاگرام داغ شده است و آموزشگاه ها یا موسسات زبان علاوه بر وبسایت اصلی، در شبکه های اجتماعی هم صفحات کاربری دارند که هم با مخاطبانشان در ارتباط باشند، هم به زبان آموزان و علاقمندان به زبان های مختلف، نکات آموزشی و آموزنده یاد بدهند. صفحه رسمی آموزشگاه زبان ایرانمهر هم یکی از صفحات آموزشی زبان انگلیسی و زبان های دیگر است که کاربران می توانند با دنبال کردن آن از محتوای جذاب و آموزنده استفاده کنند.

در اینستاگرام بیشتر سراغ صفحاتی بروید که نکات یادگیری زبان انگلیسی را در اختیار کاربران قرار می دهند یا با ویدیوها و پادکست های صوتی سعی می کنند مهارت مکالمه را در زبان آموزان بالا ببرند.

مکالمه زبان انگلیسی با استفاده از تلگرام 

از آنجایی که این روزها استفاده از رسانه های جمعی، شبکه های اجتماعی و پیام رسان های آنلاین زیاد شده است، یادگیری زبان انگلیسی هم بسیار راحت شده است و از هر طریقی می توان به یادگیری زبان پرداخت.

یکی از برنامه های پرکاربرد که این روزها تقریبا مثل اینستاگرام معدنی برای آموزش و یادگیری تمام مهارت ها و کسب و کارهاست، تلگرام (Telegram) است.

از آنجایی که تعداد بی شماری از گروه ها و کانال های تلگرامی در جهان وجود دارد که هرکدام می توانند خوب یا بد باشند، تلگرام کار جالبی کرده و بهترین گروه ها و کانال ها را در سایت خودش معرفی کرده است. عضویت در گروه های زبان انگلیسی به شما کمک می کند با افراد مختلف در سراسر جهان در ارتباط باشید. کسانی که بومی انگلیسی زبان هستند می توانند در بهبود و تقویت مکالمه به شما کمک کنند و کسانی که مثل شما می خواهند مکالمه تمرین کنند، می توانند انگیزه و همراه شما در این راه باشند.

صفحه رسمی آموزشگاه زبان ایرانمهر هم یکی از صفحات آموزشی زبان انگلیسی و زبان های دیگر است که کاربران می توانند با دنبال کردن آن از محتوای جذاب و آموزنده استفاده کنند.

چند نمونه از این کانال ها و گروه ها در زیر لیست شده است:

-EnglishWorld – https://telegram.me/englishworld

-English Chattering – https://t.me/joinchat/DayDlD14CY4PwXAatZbvQg

-English Chatting – https://t.me/joinchat/Fkf6vkOVI1FtFMBgNEkHew

لیست کامل را می توانید از اینجا مشاهده بفرمایید.

آموزش و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم راه رسیدن به یک مکالمه راحت و روان را هموار کرده باشیم


بیشتر بخوانید:  شش دوره آنلاین برای مکالمه


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 6 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. آواتار گلی
    گلی
    20 آبان 1399
    پاسخ دادن

    در یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی گرامر مهمتر است یا دایره لغات

    • آواتار آموزشگاه ایرانمهر
      آموزشگاه ایرانمهر
      20 آبان 1399
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر با شماره تماس دفتر مرکزی تماس بگیرید وازسوپروایزرین مجموعه اطلاعات کسب کنید84378 داخلی445

  2. آواتار Khaterehalamdar
    Khaterehalamdar
    25 مهر 1398
    پاسخ دادن

    من الان چند ساله میرم کلاس زبان خیلی خوب میشنوم و میتونم بفهمم دیگران چی میگن اما نمستونم خوب صحبت کنم باید چیکار کنم تا بتونم خوب صحبت کنم؟

  3. آواتار آموزشگاه ایرانمهر
    آموزشگاه ایرانمهر
    25 مهر 1398
    پاسخ دادن

    با سلام

    برای تقویت مکالمه می توانید در کلاس های ویژه مکالمه آموزشگاه زبان ایرانمهرشرکت نمایید.

  4. آواتار نیتا
    نیتا
    13 مرداد 1398
    پاسخ دادن

    راهکارهاتون عالی بودن ممنون

    • آواتار آموزشگاه ایرانمهر
      آموزشگاه ایرانمهر
      13 مرداد 1398
      پاسخ دادن

      با سلام 
      تشکر از انرژی مثبتی که به ما ارزانی میکنید

  5. آواتار امیررضا بهرامی
    امیررضا بهرامی
    24 فروردین 1398
    پاسخ دادن

    برای مکالمه به زبان انگلیسی چه مهارت هایی لازم است؟

    • آواتار آموزشگاه ایرانمهر
      آموزشگاه ایرانمهر
      24 فروردین 1398
      پاسخ دادن

      شرکت در یک مکالمه ساده به زبان انگلیسی اصلا سخت نیست؛ فقط کافی است با یک مکالمه ساده و روشن شروع کنید و ایده ها و نظراتتان را با دیگران در میان بگذارید.با انتخاب دوره های مکالمه آموزشگاه زبان ایرانمهر و تمرین و تکرار مکالمه به زبان انگلیسی، دیگر لازم نیست هنگام صحبت کردن با انگلیسی زبانان مضطرب شوید یا کلمات را فراموش کنید. با کمی تمرین، هنگام صحبت کردن اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و راحت تر آغازکننده یک مکالمه به زبان انگلیسی خواهید بود.

  6. آواتار وحید
    وحید
    24 فروردین 1398
    پاسخ دادن

    بهترین زمان یادگیری زبان انگلیسی چه سنی می باشد؟

    • آواتار آموزشگاه ایرانمهر
      آموزشگاه ایرانمهر
      24 فروردین 1398
      پاسخ دادن

      یادگیری زبان در هر سنی امکان پذیر است. این درست است که می گوییم کودکان سریع‌تر و راحت‌تر زبان را یاد می‌گیرند. اما اینکه بگوییم بزرگسالان نمی‌توانند زبان را خوب و درست یاد بگیرند، اشتباه است. بزرگسالان باید تلاش بیشتری کرده تا به عادت‌های خود غلبه کنند. از طرفی دیگر، در سنین پایین‌تر ، زبان‌آموزان باید هدفمندتر و شاید حتی گاهی در چهار چوب مشخص‌تری هدایت شوند تا بتوانند موفقیت بیشتر و همه جانبه تری را داشته باشند.

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید