IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کتاب Oxford Practice Grammar
امتیاز کاربران: 4/5
نویسنده: ایرانمهر
5 اردیبهشت 1398

کتاب Oxford Practice Grammar

The right balance of English grammar explanation and practice for your language level

شعاری که برای کتاب تمرین گرامر آکسفورد در نظر گرفته شده است، نشان می‌دهد این کتاب به نیازهای زبان‌آموز توجه کرده است. تعادلی مناسب بین توضیحات انگلیسی و تمرین‌هایی که مطابق سطح زبان‌آموزان طراحی و تالیف شده است.

مجموعه کتاب‌های Oxford Grammar Practice یکی از مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین نسخه آموزشی و تمرین گرامر برای زبان‌آموزان در سطوح مختلف است. سه سطح ابتدایی (Basic)، متوسطه (Intermediate) و پیشرفته (Advanced) این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

«نورمان کو» (Norman Coe)، «مارک هریسون» (Mark Harrison) و «کن پترسون» (Ken Paterson) سه نویسنده توانمند و خوش‌فکر کتاب اول این مجموعه آموزشی هستند.

در کتاب  Basic یا همان سطح ابتدایی، موضوعات و مباحث گرامری به زبانی ساده و روشن بیان شده‌اند و فرصت‌های زیادی برای یادگیری و تمرین در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهند. این کتاب برای زبان‌آموزان سطح پایه تا پیش متوسطه (A1-A2) مناسب است.

نویسندگان این مجموعه می‌دانند زبان‌آموزان در هر سطحی از یادگیری زبان، به انواع مختلفی از توضیح و تمرینات نیاز دارند. کتاب Basic تمرین‌های فراوان و توضیحات کوتاه و قابل فهم دارد. این کتاب برای استفاده در کلاس درس یا یادگیری زبان به صورت خودآموز عالی است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این مجموعه آموزشی این است که برای آمادگی آزمون‌های KET و PET طراحی شده است و تمام مباحث مورد نیاز را پوشش می‌دهد.

کتاب Oxford Practice Grammar

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

ویژگی‌ها:

  • تمام نیازهای زبان‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های KET و PET را پوشش می‌دهد.
  • درس‌ها و آزمون‌هایی دارد که باعث می‌شوند مطالب به صورت دوره‌ای مرور شوند و به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد که روی مطالب و مباحثی تمرکز کنند که نیاز به تمرین بیشتر دارند.
  • سی دی (CD-ROM) تمرین‌محور این کتاب بیش از 1000 تمرین دارد که می‌توانید مهارت‌های گرامر را تمرین کنید و خودتان را ارزیابی کنید.
  • نمونه رایگان آزمون KET را می‌توانید در وبسایت oxfordenglishtesting.com مشاهده کنید.

اگر از تمرین‌ها و آزمون‌های کتاب Basic سربلند بیرون بیایید، نشان‌دهنده این است که می‌توانید با خیال راحت برای یادگیری سطح متوسطه و مطالعه کتاب Oxford Practice Grammar Intermediate آماده شوید.

کتاب Oxford Practice Grammar Basic شامل دروس مختلف است که هر کدام یک موضوع گرامری مهم را پوشش می‌دهند. هر مبحث جدید در صفحات سمت چپ قرار دارند و قسمت تمرین در همان صفحه یا در صفحه روبرویی طراحی شده است. این نوع طراحی باعث می‌شود یادگیری ساده شود؛ چون می‌توانید به متن و مطالب آموزشی نگاه کنید و با کمک آن‌ها تمرینات را حل کنید.

تالیف و نگارش این کتاب به گونه‌ای است که بسیار انعطاف‌پذیر است. یعنی می‌توانید از ابتدای کتاب شروع کنید و مطالب را بخوانید، یا از فهرست کتاب، موضوعاتی را اول انتخاب کنید که در آن‌ها نیاز به توضیح و تمرین بیشتر دارید.

آزمون‌هایی که در انتهای هر بخش یا درس تعبیه شده است به شما کمک می‌کند میزان یادگیری خودتان را بسنجید. این تمرین‌ها به شما می‌گویند چقدر از مطالب آن بخش را یاد گرفتید و در کدام قسمت‌ها نیاز به تمرین و مطالعه بیشتر دارید.

Oxford Practice Grammar

خرید کتاب Oxford Practice Gramma از دیجی کالا

وقتی تمام درس‌های کتاب تمام شوند، می‌توانید آزمون خروج از سطح پایه (Exit test) را امتحان کنید و ببینید آیا برای ورود به سطح متوسطه آمادگی دارید یا نه.

کتاب Oxford Practice Grammar Intermediate

نویسنده کتاب تمرین گرامر آکسفورد در سطح متوسطه، «جان ایستوود» (John Eastwood) است.

بعد از اینکه کتاب سطح پایه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، کتاب دوم یا سطح متوسطه ساختارهای گرامری را با جزئیات بیشتری توضیح می‌دهد تا با دیدگاه جدیدتر و حرفه‌ای‌تری یاد بگیرید. اما در این کتاب همچنان تمرین و تکرار حرف اول را می‌زند. با مطالعه و انجام تمرین‌های کتاب سطح متوسطه اعتماد به نفستان برای صحبت کردن و استفاده از قوانین گرامر بیشتر می‌شود.

کتاب اول توضیحات ساده و کوتاهی داشت، اما کتاب سطح متوسطه با جزئیات و توضیحات بیشتری ارائه شده است. تمرین‌ها و فعالیت‌های این کتاب چالش‌برانگیزتر هستند و توضیحات عمیق‌تری برای زبان‌آموزان در نظر گرفته شده است.

ویژگی‌ها:

  • تمام نیازهای زبان‌آموزان برای شرکت در آزمون First Certification Exam را پوشش می‌دهد.
  • نمونه رایگان آزمون FCE را می‌توانید در وبسایت oxfordenglishtesting.com مشاهده کنید.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

ویژگی‌های CD-ROM سطح متوسطه

بیش از 1000 فعالیت و تمرین برای تقویت و تسلط بر مهارت‌های گرامر و همچنین تقویت شنیدن، مکالمه،‌ خواندن و نوشتن تالیف و نگاشته شده است که ویژگی‌های آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • می‌توانید به محتوای صوتی انگلیسی گوش بدهید و به سوالات جواب بدهید.
  • با ضبط کردن صدای خودتان و گوش دادن به آن، یاد می‌گیرید طبیعی‌تر و راحت‌تر صحبت کنید.
  • می‌توانید ایرادات گرامری و نوشتاری در مکاتبات انگلیسی را ببینید و آن‌ها را اصلاح کنید.
  • با تمرین‌های چندگزینه‌ای برای آزمون‌های کلاسی یا بین‌المللی آماده شوید.

کتاب Oxford Practice Grammar Intermediate  به بخش‌ها یا درس‌های مختلفی تقسیم شده است. هر بخش با توضیحاتی درباره مبحث گرامری مورد نظر شروع می‌شود و مجموعه‌ای از تمرین‌ها این بخش را تکمیل می‌کند. این نسخه هم مانند کتاب اول، محتوایی انعطاف‌پذیر دارد و می‌توانید هر مبحثی را که می‌خواهید زودتر بخوانید.

در آخرین مرحله باید آزمون خروج سطح متوسطه را هم با موفقیت پشت سر بگذارید تا بتوانید به سطح آخر یا همان پیشرفته وارد شوید.

کتاب Oxford Practice Grammar Advanced

شاید با دیدن نام نویسنده این نسخه کاملا متوجه شوید که ادبیات و سطح دانش این کتاب بالاتر و پیشرفته‌تر از دو کتاب قبلی است. بله، نویسنده این نسخه از مجموعه کتاب‌های تمرین گرامر آکسفورد، «جرج یول» (George Yule) از زبان‌شناسان و نظریه‌پردازان مشهور و صاحب‌نام در حوزه آموزش زبان انگلیسی است.

در این نسخه از مجموعه گرامری آکسفورد، تمام مطالب گرامری به صورت عمقی و با نهایت جزئیات بیان می‌شوند و دلیل وجود قوانین و استثنائات گرامر زبان آلمانی بررسی می‌شوند. همچنین مانند دو کتاب قبلی فعالیت‌ها و تمرین‌هایی طراحی شده است که مهارت‌های زبان شما را گسترش می‌دهد.

نسخه پیشرفته، توضیحات عمیق و تکمیلی مباحث مختلف زبانی را بیان می‌کند و تمرین‌های کاربردی و چالش‌برانگیزی دارد که زبان‌آموزان را برای آزمون‌های بین‌المللی مثل CAE، CPE، IELTS، TOEFL و آزمون‌های سطح بالای دیگر آماده می‌کند.

کتاب Oxford Practice Grammar

ویژگی‌ها:

  • تمام نیازهای زبان‌آموزان برای آمادگی در آزمون‌های بین‌المللی مثل CAE، CPE،‌ IELTS و TOEFL را رفع می‌کند.
  • نمونه رایگان آزمون IELTS را می‌توانید در وبسایت oxfordenglishtesting.com مشاهده کنید.

کتاب Oxford Practice Grammar Advanced شامل 17 بخش یا درس است که انگلیسی معاصر را به طور کامل بررسی می‌کند. در هر درس، قسمت‌های جداگانه‌ای وجود دارد که روی موضوعات مختلفی مثل استفاده از جمله‌های مجهول و حوزه‌های مشکل‌ساز مثل حال کامل و گذشته ساده تمرکز دارد.

علاوه بر تمرین‌هایی که برای یادگیری دروس نیاز دارید، تعدادی تمرین‌ها و فعالیت‌های خلاقانه هم تالیف و نگاشته شده‌اند و به طور انحصاری برای زبان‌آموزانی طراحی شده است که وارد سطح پیشرفته یادگیری زبان انگلیسی می‌شوند. این تمرین‌ها شامل تلخیص، تمرین‌های مربوط به دیکشنری، تطابق و ویرایش متون است.

در نهایت باید تکرار کنیم محتوای این کتاب هم مانند دو کتاب قبل انعطاف‌پذیر است و بعد از اتمام دروس این کتاب، آزمونی دو صفحه‌ای برای شما در نظر گرفته شده است که اگر آن را با موفقیت پشت سر بگذارید، به این معنی است که مهارت‌های گرامر را در حد بومیان انگلیسی‌زبان فرا گرفته‌اید.

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4 از 5 از 6 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. مبینا
    2 خرداد 1399
    پاسخ دادن

    سلام . مطالعه این کتاب برای کنکور زبان خوبه ء؟ یا سطحش بالا تر از کنکوره؟

    • آموزشگاه ایرانمهر
      2 خرداد 1399
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر با شماره تماس دفتر مرکزی تماس بگیرید وازسوپروایزرین مجموعه اطلاعات کسب کنید84378 داخلی445

  2. Pariya
    9 بهمن 1398
    پاسخ دادن

    سلام و وقت بخیر
    من این کتاب رو خرید با سطح intermediate از John Eastwood ولی جلد کتاب با کتابی ک شما تو سایت گذاشتید متفاوته و کتابی ک من دارم روی جلدش ی کشور رو داره نشون میده میشه بهم بگید تفاوتش در چیه؟

    • آموزشگاه ایرانمهر
      9 بهمن 1398
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر تماس بگیرید با این انتشارات اطلاعات خودتون رو کامل کنید9122175664

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید