IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
وبلاگ هایی که زبان آموزان اسپانیایی باید مطالعه کنند
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
7 آبان 1401

وبلاگ‌های اسپانیایی که زبان آموزان اسپانیایی باید مطالعه کنند

بهترین و بدترین بخش یادگیری زبان اسپانیایی به‌صورت آنلاین چیست؟

بهترین بخش دسترسی به همه منابع رایگان عالی است و بدترین بخش نیز فراوانی منابع متعددی است که وجود دارد.

این منابع آنقدر زیاد هستند که نمی‌توانیم نتیجه بگیریم کدام را انتخاب کنیم. اما در این مقاله تعدادی از بهترین منابع را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید زبان اسپانیایی خود را به سطح مطلوب خود برسانید.

دوره های حضوری زبان اسپانیایی

دوره های حضوری اسپانیایی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

PeppyBurro

اگر شما علاقه زیادی به زبان اسپانیایی دارید و می‌خواهید این اشتیاق خود را در سایر کشورهای غیراسپانیایی زبان گسترش دهید. چه خواهید کرد؟

خوب، اگر شما هم کسی مانند آمیت شنیلیا هستید که عشق او به زبان هیچ محدودیتی ندارد، وبلاگی راه‌اندازی خواهید کرد تا الهام بخش دیگر زبان‌آموزان باشد. آمیت اشتیاق خود به زبان اسپانیایی را به یک منبع یادگیری با ارزش تبدیل کرده است که بسیار آموزنده است.

اگرچه آمیت یک بومی اسپانیایی زبان نیست، اما با وبلاگی که ایجاد کرده دربردارنده نکات و ترفندهایی درمورد تسلط، اطلاعات فرهنگی و نمونه‌هایی از تغییرات در زبان هر منطقه‌ است به همین دلیل وبلاگ او منبع اطلاعاتی عمیق و بسیار مهمی به شمار می‌رود. پست‌های Amit به هشت بخش مفید دسته‌بندی می‌شوند: واژگان، یادگیری زبان، موسیقی، نکات و ترفندها، اسپانیایی خیابانی، ساختارشکنی، فیلم‌ها و نمایش‌ها و در نهایت منابع. در اینجا اطلاعات بسیار خوبی وجود دارد که برای همه سطوح زبان‌آموزان اسپانیایی مفید است.

My Spanish Adventure

“ماجراجویی اسپانیایی من” یک ایده فوق‌العاده برای یک وبلاگ است. ویل هلو کاری انجام داد که بسیاری از مردم آرزوی توانایی انجام آن را دارند و آن رها کردن زندگی روزمره و کار به مدت یک هفته الی ده روز و رفتن به سفر است. او با عشق به اسپانیا رفت تا آنجا به زبان اسپانیایی مسلط شود و اطلاعات بیشتری در مورد این کشور کسب کند.

در خلال پست‌هایی که او در وبلاگش قرار می‌دهد همانند یک دوست صمیمی که از خارج از کشور برای شما یادداشت می‌فرستد، سعی در برقراری ارتباط با مخاطبینش دارد. در هر یک از این پست‌ها نکته ارزشمندی در مورد کشور و زبان اسپانیا برای گفتن دارد. او داستان‌هایی در مورد تجربیات خود، شیرینی‌ها و چالش‌های یادگیری یک زبان خارجی را به اشتراک می‌گذارد، که برخی از آنها برای خوانندگان آشنا خواهد بود.

پست‌های وبلاگ او در چهار بخش طبقه‌بندی می‌شوند: یادگیری زبان اسپانیایی در اسپانیا، آنچه در اسپانیا باید دید، صرفه‌جویی در هزینه در اسپانیا و آیا یادگیری اسپانیایی سخت است؟ حتماً می‌توانید تصور کنید شخصی که در سراسر کشور سفر می‌کند، موضوعات بسیار زیادی را برای ارائه دارد، همه‌چیز از اطلاعات گردشگری مانند مکان‌های عالی برای گشت‌وگذار گرفته تا راهنماهای ضروری در این وبلاگ ارائه می‌شود. ویل نویسنده‌ای جذاب و بسیار سرگرم‌کننده است و برخی از پست‌ها را به زبان اسپانیایی ارائه می‌کند.

وبلاگ های اسپانیایی که زبان آموزان اسپانیایی باید مطالعه کنند

Spanish Obsessed

برای آن دسته از زبان‌آموز اسپانیایی که دوست دارند سطح زبان اسپانیایی خود را از آنچه که اکنون است بسیار بالاتر ببرند، این سری از پست‌ها کمک می‌کنند که مرکز زبان مغز زبان‌آموزان تا حد امکان به کار بیفتد. “Spanish Obsessed” یک وب‌سایت جامع یادگیری زبان اسپانیایی است که مدیریت آن به عهده دو نفر است: راب، اسپانیایی بومی زبان که در عین حال به زبان انگلیسی نیز مسلط است و شریک کلمبیایی او لیز.

یکی از جنبه‌های بسیار منحصربفرد در مورد پست‌های وبلاگ آنها این است که آنها به هر دو زبان اسپانیایی و انگلیسی ارائه می‌شود. این پست‌ها را راب به انگلیسی و لیز به اسپانیایی می‌نویسد. پست‌های آن‌ها بسیاری از جنبه‌های زبان را از واژگان و عبارات ابتدایی، متوسط ​​و پیشرفته گرفته تا مقاله‌های روشنگرانه درباره ساختار جملات و بهترین روش یادگیری زبان را بررسی می‌کنند.

پست‌های راب موضوعاتی از قبیل آشنایی با فاعل، روش‌های تقویت حافظه برای کمک به یادگیری، و راهنمای ser و estar را پوشش می‌دهد (زبان‌آموزان اسپانیایی می‌دانند که تسلط بر دو شکل فعل «بودن» چقدر دشوار است). پست‌های لیز اما موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهد و درمورد تمام مسائل صحبت می‌کند چه در مورد تعطیلات باشد و یا پیگیری روند صلح در کلمبیا برای او تفاوتی نمی‌کند. چیزی که برای او مهم است این است که این مقالات تمرینات خوبی برای تقویت مهارت ریدینگ برای زبان‌آموزان اسپانیایی باشند.

Speaking Latino

احتمالاً تاکنون نام این وبلاگ را میلیون‌ها بار شنیده‌ باشید، اما همیشه ارزش تکرار دارد. آن اسپانیایی که در کلاس درس می‌آموزید، البته در عین اینکه بسیار مفید است، زبان اصلی و کوچه بازاری مردم اسپانای نیست. برای اینکه بتوانید اسپانیایی‌تر و به اصطلاح نیتیوتر به‌نظر بیایید، باید تا جای ممکن با کلمات و عبارات روزمره آشنا شوید، و این هدف تنها در صورتی مسیر می‌شود که با این وبلاگ و اطلاعات خوبی که ارائه می‌دهد بتوانید کار کنید.

اهیمت این سایت در چیست؟ درواقع، این وبلاگ همه‌ چیز را در مورد زبان عامیانه اسپانیایی و مکالمه به این زبان در دنیای واقعی را پوشش می‌دهد. شما به هر کشوری که اسپانیایی زبان باشد سفر کنید، چه آرژانتین باشد، شیلی، اسپانیا یا سایر کشورهای اسپانیایی زبان یا اگر بخواهید در یکی از این کشورها کار کنید، در این وبلاگ می‌توانید چند پست خوب در مورد کشوری که به آن سفر یا مهاجرت می‌کنید بیابید.

مقالات بر اساس کشورها دسته‌بندی می‌شوند، بنابراین اسپانیایی اکوادوری، اسپانیایی پرو، اسپانیایی مکزیکی و غیره وجود دارد. در مجموع، اسپانیایی 12 کشور و همچنین بخشی زیادی از اسپانیایی عمومی در این وبلاگ پوشش داده شده است. پست‌ها اگرچه کوتاه اما دقیق و دربردارنده اطلاعات بسیار مفید و مملو از زبان اسپانیایی روزمره کشور مورد نظر شما هستند. آنها موضوعات زیادی مانند سیاست، عبارات عامیانه از مناطق مختلف یک کشور و حتی عباراتی که برای توهین به کسی استفاده می‌شود را پوشش می‌دهند!

Notes in Spanish

علاوه بر تمام ویدیوها و فایل‌های صوتی عالی که در این سایت وجود دارد، ” Notes in Spanish” وبلاگی را برای زبان‌آموزان اسپانیایی در تمام سطوح در اختیار کاربرانش قرار داده است. این وب‌سایت جامع توسط یک زوج ساکن مادرید اداره می‌شود: بن بومی انگلیسی و مارینا دیز یک بومی اسپانیایی است. پست‌هایی که تولید می‌شود معمولاً حول محور یک موضوع واحد و شامل کلمات و عبارات کلیدی هستند که احتمالاً در ارتباط با موضوع پست می‌شنوید. هر پست به‌خوبی و به صورت حرفه‌ای ساخته شده و نکاتی که پوشش داده شده است بسیار آموزنده بوده و به‌خوبی ارائه شده است.

علاوه بر تمام این‌ها، در این وبلاگ همچنین پادکست و مجموعه ویدیویی عالی‌ای که حاصل همکاری این دو نفر است به صورت پولی ارائه می‌شود و می‌توانید تبلیغات مربوط به آن را در سایت مشاهد بکنید.

وبلاگ های اسپانیایی

Let’s Go Spanish

«Let’s Go Spanish» مجموعه‌ای از چیزهای خوب برای یادگیری زبان است، مجموعه‌ای از پست‌ها و درس‌هایی که در رأس زبان اسپانیایی قرار دارند و برای آنکه بتوانید زبان اسپانیایی را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید ابتدا باید به این قواعد و ساختارها مسلط شوید تا به وسیله آن‌ها بتوانید جمله‌سازی کرده و با خیال آسوده با دیگران ارتباط بگیرید.

زمان و تلاش زیادی صرف ارائه مقالات متفکرانه‌ای می‌شود که عبارات مفید و واژگان کلیدی زیادی را برجسته می‌کند. عکس‌های بزرگی هم که برای هر پست استفاده شده است، خواندن این وبلاگ‌ها را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و ارزشمندتر تبدیل می‌کنند.

دوره های آنلاین زبان اسپانیایی

دوره های آنلاین اسپانیایی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

How to Learn Spanish

با این وب سایت می‌توانید زبان اسپانیایی را بدون پرداخت هزینه بالا فرا گیرید. وب سایت «چگونه اسپانیایی یاد بگیریم» برای مجهز کردن زبان‌آموزان به انبوهی از منابع یادگیری مبتنی بر اینترنت که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و یا با پرداخت مبلغ اندکی، طراحی شده است. این وبلاگ توسط اندرو تریسی اداره می‌شود که خود اسپانیایی را از طریق اینترنت آموزش داده است. اکنون او مانند یک استاد زبان خصوصی دلسوز کل اینترنت را زیر و رو می‌کند تا بتواند ابزار خوب و ارزانی برای یادگیری اسپانیایی برای مخاطبینش پیدا کند.

موضوعات پست‌های او درباره فیلم‌ها، کتاب‌ها، موسیقی، صدا، برنامه‌های تلویزیونی و غیره است. این منابع در دسته‌بندی‌های مختلف برای همه سطوح زبان‌آموزان اسپانیایی مفید واقع می‌شود. ” How to Learn Spanish ” نقطه شروع خوبی است و سبب صرفه‌جویی در وقت و انرژی دانشجویان زبان می‌َشود. با مطالعه پست‌های اندرو، با تعدادی منبع عالی برای یادگیری همه جانبه خود در زبان اسپانیایی آشنا خواهید شد.

KeRapido.com

این سایت توسط معلم بومی اسپانیایی ماریا فرناندز اداره می‌شود که مجموعه‌ای از درس‌های به‌روز شده را ارائه داده و زبان را با جزئیات بررسی می‌کند. او قبلاً سایتی به نام “Spanish Bites” را اداره می‌کرد، اما اکنون KeRapido.com بیشتر بر روی درس‌های شنیداری صوتی و تصویری تمرکز دارد. زبان‌آموزان می‌توانند از قسمت‌های رایگان سایت استفاده کنند یا برای یک دوره کامل اسپانیایی هزینه کمی بپردازند.

تمام سعی خود را برای مطالعه این منابع مفید بگذارید تا بتوانید به خوبی از پس زبان شیرین اسپانیایی برآیید. برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

در این مقاله با منابع و سایت‌های آنلاین مفیدی برای یادگیری زبان اسپانیایی آشنا شدیم. درصورتی که در یادگیری زبان اسپانیایی به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید با متخصصان ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان  فرانسوی و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.


بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های سینمایی برای یادگیری زبان اسپانیایی


دوره های خصوصی زبان اسپانیایی

دوره های خصوصی اسپانیایی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید