IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین فیلم های سینمایی برای یادگیری زبان اسپانیایی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
1 شهریور 1401

بهترین فیلم های سینمایی برای یادگیری زبان اسپانیایی

زبان عامیانه، لهجه‌ها، احساسات و طنز – “روح” واقعی اسپانیایی‌ها در این چیزها نهفته است. یکی از بهترین راه‌ها برای تسلط یافتن بر زبان اسپانیایی تمرین زبان با موسیقی است. و یکی دیگر از راه‌ها یادگیری زبان اسپانیایی با فیلم است. در این مقاله ما هفت مورد از بهترین فیلم‌های اسپانیایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از طریق آن‌ها زبان اسپانیایی خود را به بهترین نحو تقویت کنید.

بهترین فیلم های سینمایی برای یادگیری زبان اسپانیایی

دوره های حضوری زبان اسپانیایی

دوره های حضوری اسپانیایی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

«Tres metros sobre el cielo»

سه متر بالاتر از بهشت

جوانی خود را با تماشای فیلم اسپانیایی «سه قدم بالاتر از بهشت» (یا «سه متر بالاتر از بهشت») دوباره زندگی کنید. این فیلم داستان هوگو «اچ» اولیورا را دنبال می‌کند که در خیابان‌های اسپانیا با موترسیکلت خود مسابقه می‌دهد، ویرانی به بار می‌آورد و قلب دختران را می‌شکند. در همان ابتدای فیلم هوگو با عنوان شخصیتی پرخاشگر و یاغی به مخاطب شناسانده می‌شود و نماد نوجوانی است که زندگی پر از هیجانی را با موتورسیکلت خود و زیر پا گذاشتن قانون و تعقیب دختران دنبال می‌کند – در نهایت خود را درگیر یک عشق یک دختر می‌یابد که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

 “سه قدم بالاتر از بهشت” فیلمی سرگرم‌کننده و سریع است، اما در عین حال فیلمی پیچیده نبوده و زبان آموزان می‌توانند داستان فیلم را به راحتی دنبال کنند.

«Como agua para chocolate»

مثل آب برای شکلات

سنت مکزیکی را با فیلم «کومو آگوا پارا شکلات» یا «مثل آب برای شکلات» ساخته مکزیک تجربه کنید. این فیلم داستانی درباره خانواده، سنت، عشق، زندگی و مرگ است. شخصیت اصلی، تیتا، به دلیل یک سنت قدیمی خانوادگی اجازه ندارد با مرد موردعلاقه‌اش ازدواج کند و زمانی که خواهرش به جای او با او ازدواج می‎کند، برای همیشه از یک زندگی پر از حسرت صرف نظر می‌کند. این فیلم که نمایش 20 سال زندگی یک خانواده است، شخصیت‌ها را در طول زندگی آنها دنبال کرده و ماجراهایی که در طول فیلم برای شخصیت‌های مختلف اتفاق می‌افتد به شدت روی مخاطب تأثیر می‌گذارد.

“Como agua para chocolate” علاوه بر محوبیت داستانی‌اش، حاوی هزاران عبارت اسپانیایی طبیعی با فرکانس بالا است که آن را به گزینه‌ای عالی برای یادگیری زبان نیز تبدیل می‌کند.

«Diarios de motocicleta»

خاطرات موتورسیکلت

«خاطرات موتورسیکلت» فیلمی است ساخته آمریکای لاتین و داستان ارنستو «چه» گوارا است که در یک کلونی جذامیان درحالی که در سراسر آمریکای جنوبی موتورسواری می‌کرد کار می‌کرد و در نهایت انقلابی را رهبری کرد که آمریکای جنوبی را برای همیشه تغییر داد. تجربه او در جاده و متعاقب آن قرار گرفتن در معرض فقر باورنکردنی قبایل بومی محلی، چه گوارا را به فکر  تلاش برای ایجاد تغییر مثبت در جهان ترغیب می‌کند.

“خاطرات موتورسیکلت” یک فیلم فوق‌العاده برای زبان آموزان اسپانیایی در همه سطوح است، زیرا حاوی عباراتی از زبان عامیانه و گویش‌ها از سراسر آمریکای جنوبی است که یادگیری آن برای هر زبان‌آموز اسپانیایی کاملی ضروری است.

«El laberinto del fauno»

هزارتوی پان

«هزارتوی پان» فیلمی است ساخته کشور اسپانیا. این فیلم داستان خارق‌العاده پرنسس جوانی است به نام اوفلیا که خود را دختر بچه جوانی می‌یابد که در اسپانیای جنگ‌زده سال 1944 زندگی می‌کند. بخشی از داستان این فیلم دگیر جنگ و بخشی از آن افسانه است. ترکیب مرموز این دو عنصر این فیلم عجیب را بسیار جذاب و تأثیرگذار کرده و مطمئنا شما را نیز جذب خواهد کرد پس ارزش دیدن را دارد. با تمام فانتزی‌هایش، دنبال کردن «هزارتوی پان» هر از گاهی دشوار است، پس زیرنویس‌های اسپانیایی فیلم را روشن کنید! همانطور که گفته شد، این فیلم مملو از واژگان عالی در مورد جنگ، انقلاب، شورش، و البته – فانتزی است.

بهترین فیلم های سینمایی برای یادگیری زبان اسپانیایی

«Mar adentro»

دریای درون

«دریای درون» که ساخته کشور اسپانیا است، داستان واقعی رامون سمپدرو، مردی اسپانیایی بوده که در طول 28 سال برای پایان قانونی به زندگی خود مبارزه کرد. این فیلم زندگی او را در حالی دنبال می‌کند که با وکلا و بیماری‌اش مبارزه می‌کند، در حالی که در تمام این مدت درس‌های غیرمنتظره‌ای درباره معنای زندگی و عشق می‌آموزد. “Mar adentro” دارای واژگان نسبتاً سنگینی است، اما ماهیت پیچیده داستان شما را به اندازه کافی علاقه‌مند می‌کند و این جذابیت یادگیری شما را بسیار تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دوره های آنلاین زبان اسپانیایی

دوره های آنلاین اسپانیایی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

 «El carro»

ماشین

فیلم «ماشین» ساخته کشور کلمبیا، داستان خانواده ولز و خرید ماشین تفریحی Chevy به رنگ قرمز روشن است. هر 5 عضو خانواده که قبلاً هرگز ماشینی برای خود نداشتند، به نوبت در ماشین قدیمی به ماجراجویی می‌پردازند و از آزادی چهار چرخ لذت می‌برند. با این حال، در پایان، ماشین برای آنها بیش از آنچه که فکرش را می‌کردند، معنی دارد. “El carro” فیلمی سریع و خنده‌دار است – در این فیلم تمام شرایط برای یک تجربه سرگرم‎کننده یادگیری زبان مهیا شده است. حتی اگر همه کلمات را درک نکنید، تماشای این فیلم ارزش وقت شما را دارد.

«El hijo de la novia»

پسر عروس

در فیلم «پسر عروس» ساخته کشور آرژانتین، رافائل بلودره یک پدر مجرد است که از دختر خردسالش مراقبت می‌کند و درعین حال سعی می‌کند رستوران خانوادگی را که از والدینش به ارث برده است باز نگه دارد. این یک داستان خنده‌دار و درعین‌حال تکان‌دهنده در مورد عشق، خانواده، رویاها و پیر شدن است. «El hijo de la novia» یک فیلم سرگرم‌کننده است که شما را با گویش آرژانتینی آشنا می‌کند و با آن می‌توانید مقداری ادویه آمریکای جنوبی به یادگیری زبان اسپانیایی خود اضافه کنید.

بهترین فیلم های سینمایی برای یادگیری زبان اسپانیایی

آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.


بیشتر بخوانید:سه فیلم اسپانیایی‌‌زبان که هر زبان‌آموزی باید تماشا کند


دوره های خصوصی زبان اسپانیایی

دوره های خصوصی اسپانیایی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید