IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان اسپانیایی در سال 2022
امتیاز کاربران: 4/5
نویسنده: ایرانمهر
16 شهریور 1401

بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان اسپانیایی در سال 2022

برای یادگیری زبان اسپانیایی نیازی نیست که فقط با تمرین و کار پیش بروید. شما می‌توانید حتی از طریق بازی و سرگرمی به یادگیری زبان اسپانیایی بپردازید، تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند است. در این مقاله قرار است برخی از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری اسپانیایی در سال 2022 را به شما معرفی کنیم. پس بدون هیچ مقدمه چینی سراغ آن‌ها می‌رویم.

دوره های حضوری زبان اسپانیایی

دوره های حضوری اسپانیایی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

  1. Duolingo

دوالینگو بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در دنیا است که برای استفاده از آن حتی نیازی به صرف هیچ هزینه‌ای ندارید. درسنامه‌هایی که در این اپلیکیشن وجود دارند، طوری طراحی شده‌اند که در دسته‌بندی‌ها و موضوعات مختلف مانند تحصیل، کار، سرگرمی، سفر و غیره قرار می‌گیرند و به تدریج درجه سختی دروس در هر یک از این موضوعات بالا می‌رود.

در این درسنامه‌ها تأکید زیادی روی گرامر وجود ندارد و به غیر از حدود 10 مورد از متداول‌ترین زمان‌های مورد استفاده، دستور زبان و قواعد زبانی زیادی را در سراسر برنامه مشاهده نخواهید کرد.

در Duolingo همچنین داستان‌هایی وجود دارد که با خواندن آن‌ها شما می‌توانید درک زبان اسپانیایی خود را بالا ببرید. هر آنچه که برای یادگیری اسپانیایی لازم دارید در این نرم‌افزار گنجانده شده است و آنطور که سازندگان آن ادعا کرده‌اند این برنامه یادگیری زبان برای همیشنه رایگان باقی خواهد ماند.

  1. Rosetta Stone

Rosetta Stone با بسیاری از برنامه‌های زبانی موجود در بازار متفاوت است. در این نرم‌افزار شما به جای یادگیری زبان اسپانیایی از طریق انگلیسی، اسپانیایی را مانند یک زبان مادری از ابتدا یاد بگیرید.

علاوه بر این، پلتفرمی نیز برای آن در نظر گرفته شده که از طریق آن می‌توانید درس‌ها را با یک مربی به‌صورت زنده تمرین کنید..

حساب کاربری رایگان تنها برای سه روز در اختیار شما قرار می‌گیرد که در این سه روز می‌توانید مختصری از تمام چیزهایی که با اشتراک‌‌های بلند مدت در اختیار داشته باشید برای شما به نمایش در می‌آید.

  1. Memrise

Memrise یک برنامه یادگیری زبان بسیار منحصر به فرد است و همانطور که از نام آن می‌توان فهمید، تنها هدف آن کمک به حفظ کلمات اسپانیایی برای زبان‌آموز است. از این رو، پرکاربردترین واژه اسپانیایی و هزاران کلمه دیگر در این اپلیکیشن گنجانده شده است. در هر درس می‌توانید به‌طور معمول بین 10 تا 50 کلمه بیاموزید و برای هر کلمه اطلاعاتی همچون تلفظ، ترجمه انگلیسی آن و اغلب ویدیویی از یک فرد بومی قرار داده شده است که کلمه یا عبارت را تلفظ می‌کند.

  1. Pimsleur

این برنامه یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌های یادگیری زبان را در اختیار زبان‌آموز قرار می‌دهد. به این صورت که Pimsleur با تمرکز بر مهارت‌ مکالمه، دوره‌ای صوتی را در خود دارد که زبان‌آموزان می‌توانند در اوقات فراغت و یا حین انجام کارهای دیگری چون رانندگی به آن گوش دهند.

هر درس از این برنامه با یک گفتگوی صوتی کوتاه شروع می‌شود و بعد کل بحث روی همین گفت‌و گوی متمرکز می‌شود. هر جمله تجزیه و تحلیل شده و شما یاد می‌گیرید چگونه هجاها را تلفظ کنید و در سراسر درس از شما خواسته می‌شود که عبارات را تکرار کنید . این بهترین روش برای تمرین مکالمه است. Pimsleur تنها اولین درس را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

  1. MosaLingua

در این برنامه چندین روش یادگیری وجود دارد و سیستمی همچون جعبه لایتنر  دارد که به شما کمک می‌کند کلمات را در حافظه بلند مدت خود ببرید. همچنین مانند اکثر برنامه‌های یادگیری زبان، زیرمجموعه‌های سازماندهی شده از کلمات و عبارات در این اپلیکیشن وجود دارد و براحتی در رابطه با هر موضوعی می‌توانید لغات و عبارات مربوط به آن را یاد بگیرید.

  1. Busuu

Busuu یک پلت فرم یادگیری آنلاین اسپانیایی است و مزیت اصلی آن این است که شما را وادار به صحبت کردن می‌کند.  در هر درس، مطالب درسی با یک ترتیب هوشمندانه در اختیار شما قرار گرفته و هر چهار زمینه یادگیری زبان (خواندن، نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن) را پوشش می‌دهد. شما حتی می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن مکالمه ساختگی هم انجام دهید. با استفاده از نسخه رایگان این برنامه می‌توانید به سطح پیشرفته اسپانیایی برسید اما برای دست‌یابی به سایر امکانات آن باید اشتراک آن را تهیه کنید.

  1. Drops

فرض که نرم‌افزار یادگیری Drops دارد بسیار ساده است به این صورت که اگر به‌طور مستمر هر روز پنج دقیقه تمرین کنید می‌توانید به تسلط در این زبان دست یابید. Drops بر یادگیری بصری مبتنی است. این برنامه به شما قطره‌ها (کلمات جدید) می‌دهد که باید تصاویر را با آنها جفت کنید و آنقدر باید تمرین کنید که شما بر تمام واژگان مسلط شوید. این واژگان در موضوعات مختلف و دسته‌بندی‌های متنوع همچون طبیعت و حیوانات، مردم و سلامت، شهر و مغازه‌ها و غیره آورده شده‌اند.

  1. LingQ

هدف این برنامه یادگیری سرگرم کننده زبان است و شما را در معرض طیف گسترده‌ای از منابع آموزشی اسپانیایی مانند مقالات خبری، مصاحبه‌ها، پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی و مکالمات واقعی بین افراد اسپانیایی زبان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن ابزارهای زیادی در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها پیشرفت خود را بسنجید. این برنامه خود میزان یادگیری هر کلمه، کلماتی که قبلاً به آنها تسلط داشتید و تعداد واژگانی که در هر روز یاد می‌گیرید را بررسی می‌کند.

  1. Cudu

اگر به دنبال یک برنامه کوچک سرگرم کننده برای یادگیری مکالمه اسپانیایی هستید، نرم‌افزار Cudu می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این اپلیکیشن در قالب متن تمرینات یادگیری روزانه به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. با این نرم‌افزار شما قادرید مکالمه کنید، فایل صوتی گوش دهید، متن بخوانید و از درس‌های مبتنی بر مکالمه مطلب یاد بگیرید. اما برای استفاده بهتر از این اپلیکیشن لازم است دانش ابتدایی در زبان اسپانیایی داشته باشید.

  1. SpeakEasy

SpeakEasy که مانند یک کتاب عبارات مسافرتی است کلمات و عبارات را با تلفظ افراد بومی ارائه می‎دهد، بنابراین شما بدون نگرانی می‌توانید آن‌ها را تقلید کنید و اگر سرعت گفتن عبارتی بالا است، می‌توانید آن را با سرعت کمتری پخش کنید تا با دقت بیشتری به آن گوش دهید. SpeakEasy همچنین شامل فلش‌کارت نیز می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یادگیری اساسی زبان اسپانیایی هستید، و صرفاً به چشم یک راهنمای سفر به این برنامه نگاه نمی‌کنید، این فلش‌کارت راهی عالی برای مرور عبارات و کلمات آموخته‌شده است.

  1. ClozeMaster

این برنامه نوعی تست درک مطلب بوده که در آن کلمات از یک متن انتخابی حذف شده و از داوطلب خواسته میشود که جای خالی را با کلمه یا کلمات مناسب پر کند. در این برنامه از یک روش سنتی برای یادگیری کلمات استفاده و با بازی و سرگرمی ترکیب شده است. علاوه‌بر این، به یادگیری شما امتیاز داده میشود که این خود انگیزه خوبی برای افزایش پیشرفت زبان‌آموز می‌شود. این برنامه برای ساخت جمله عالی است، زیرا شما را مجبور می‌کند جملات را با دقت بخوانید و جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید. ClozeMaster از یک سیستم تکرار فاصله‌دار برای به‌خاطر سپردن کلمات بهره‌ می‌برد.

این برنامه از محبوبیت بالایی در بین زبان‌آموزان اسپانیایی برخوردار بوده و در خواندن و یادگیری لغات به شما بسیار کمک می‌کند.

بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان اسپانیایی در سال 2022

  1. Beelinguapp

در این برنامه که مبتنی بر خواندن است شما باید متن‌های موجود را هم به زبان مادری و هم به اسپانیایی به‌طور همزمان بخوانید. شما خود سختی درس‌ها را تعیین می‌کنید و می‌توانید به صورت فشرده و بسیار جدی و یا به صورت تفریحی به یادگیری بپردازید. استفاده از این برنامه به صورت آفلاین امکان‌پذیر است و شما می‌توانید حین انجام کارهای دیگر خود به یادگیری زبان اسپانیایی مشغول باشید. برای آنکه بتوانید به صورت کامل از امکانات این برنامه استفاده کنید باید اشتراک آن را که در سه سطح مختلف ، Pro ، All Access و Gold ارائه شده خریداری کنید.

  1. HiNative

این اپلیکیشن یک برنامه بسیار سرگرم‌کننده است که مانند یک برنامه چت آنلاین کار می‌کند، با این تفاوت که در این برنامه چت‌ها حول محور یادگیری زبان اسپانیایی بوده و کاربران می‌توانند سوالات خود را در مورد نحوه بکارگیری قواعد دستور زبان اسپانیایی و نیز چگونگی بکارگیری صحیح واژگان مختلف از افراد بومی آن زبان بپرسند. از آنجایی که این برنامه کاربران زیادی دارد به‌طور حتمی شما پاسخ به سؤال خود را دریافت خواهید کرد. اما باید سؤالات واضح و مشخص بپرسید. برای مثال می‌توانید سؤال خود را اینگونه بپرسید. “آیا چیزی که نوشته‌ام طبیعی و بومی است یا نه و بعد جمله‌ای که قرار می‌دهید تصحیح خواهد شد.

هرچند این برنامه را نمی‌توان یک منبع یادگیری قلمداد کرد، اما می‌توان به عنوان راهنما و مرجع به آن نگاه کرد و هرگاه که با سؤالات دشواری روبه‌رو شدید می‌توانید به آن مراجعه کنید. این برنامه بیش از 100 زبان را به صوورت کاملاً رایگان پشتیبانی می‌کند.

  1. Lingvist

روش یادگیری در این برنامه به صورت فلش کارت است. اولین قدم انتخاب نوع زبان اسپانیایی است که دوست دارید یاد بگیرید (آمریکای لاتین یا اسپانیایی کاستیلی) و بعدانتخاب می‌کنید که می‌خواهید اسپانیایی را از طریق زبان انگلیسی یا آلمانی یاد بگیرید. در مرحله بعد از شما یک آزمون تعیین سطح به عمل می‌آید. در فلش‌کارت‌هایی که در اختیار خواهید داشت کلمات به صورت مجزا و انفرادی به شما آموزش داده نمی‌شود بلکه در متن و در جملات و مثال‌های کاربردی آن‌ها را یاد خواهید گرفت. در برخی از تمرینات متنی به شما داده می‌شود که حاوی جاهای خالی‌ای است که شما باید با کلمات مناسب پر کنید.

  1. Mondly

یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان است، این اپلیکیشن است که با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده یادگیری را برای شما به‌یاد ماندنی می‌کند. محیط یادگیری Mondly رنگارنگ و زیبا بوده و برنامه‌ای عالی برای زبان‌آموزانی است که به صورت بصری بهتر مطالب را یاد ‌می‌گیرند. علاوه بر این این نرم‌افزار مجهز به فناوری SRS است.

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که این برنامه دارد این است که به شما امکان می دهد برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا اسپانیایی را از طریق زبان‌های انگلیسی، رومانیایی، فرانسوی، پرتغالی، کره‌ای و بسیاری دیگر از زبان‌ها یاد بگیرید.

همچنین دیالوگ‌هایی که بومی که در هر درس گنجانده شده فرصت خوبی است تا از این طریق بتوانید مکالمات طبیعی اسپانیایی را در مورد موضوعات مفید روزمره مانند خانواده، غذا و سفر گوش دهید.

دوره های آنلاین زبان اسپانیایی

دوره های آنلاین اسپانیایی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

  1. Lingualia

این نرم‌افزار با استفاده از هوش مصنوعی به پیشرفت و انگیزه شخصی شما کمک می‌کند. Lingualia در سطوح A1-B2 CEFR درس‌های خود را ارائه می‌دهد و در هر سطح حدود 50 درسنامه گنجانده شده است. هر درسنامه بر اساس یک موضوع خاص تنظیم شده است و دربردارنده چند بخش از جمله دیالوگ، مفاهیم واژگانی، نکات گرامری، کلمات مشابه و تمرینات چک پوینت است. اولین بخش هر درس دیالوگ است که تمامی این دیالوگ‌ها توسط سخنرانان بومی گفته شده است. پس از آن سراغ بخش واژگان خواهید رفت.

علاوه بر این، در هر درس موضوعات گرامری مرتبط را یاد خواهید گرفت. شما حتی می‎توانید نوشتن اسپانیایی را تمرین کنید.

  1.  Speechling

Speechling یک اپلیکیشن زبانی عالی برای تمرین مکالمه و مهارت صحبت کردن است. در این نرم‌افزار با کمک مربیان اسپانیایی زبان و نیز فلش‌کارت‌های موجود در برنامه می‌توانید جمله‌سازی صحیح انجام دهید. درس‌های این برنامه به سطوح مختلفی تقسیم می‌شوند که از مبتدی تا پشرفته را دربرمی‌گیرد. هر سطح دارای موضوعات متنوعی است، موضوعاتی مانند رستوران‌ها، پول، عبارات و اعداد. شما می‌توانید به صورت رایگان از تمام ویژگی‌های این نرم‌افزار بهر‌مند شوید.

علاوه بر این، یک گزینه Premium نیز دارد که به شما آموزش انفرادی نامحدود داده و با این نسخه شما می‌توانید به صورت آفلاین از Speechling استفاده کنید.

  1. Lingodeer

اگرچه این برنامه بسیار شناخته شده نیست اما نباید به این خاطر آن را دست کم گرفت چرا که یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان است. این اپلیکیشن نیز مانند اغلب برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زبانی، موضوعات را در سطوح مختلف و براساس سطح دشواری آن‌ها دسته‌بندی کرده و در جلسات کوتاهی ارائه کرده است.

هر یک از درسنامه‌های این برنامه با یک مقدمه تلفظ عالی به زبان اسپانیایی شروع می‌شود و بعد یادگیری خود را می‌توانید در قالب داستان‌هایی ادامه می‎یابد که در آن‌ها قادر خواهید بود تا درک شنیداری، خواندن و صحبت کردن خود را با کمک ویدیوها تقویت کنید. شما همچنین به یک راهنمای جامع گرامر دسترسی خواهید داشت. شما برای دسترسی به کل امکانات و درسنامه‌های این برنامه باید اشتراک ویژه دریافت کنید.

  1. Wlingua

با این برنامه می‌توانید زبان اسپانیایی را از سطح مقدماتی تا متوسط فرا گیرید. قبل از شروع می‌توانید در یک آزمون تعیین سطح که در خود اپلیکیشن ارائه می‎شود شرکت کرده و سطح زبانی خود را به‌طور دقیق مشخص کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت که بین زبان اسپانیایی یا مکزیکی یکی را انتخاب کنید.

دوره اسپانیایی موجود در این اپلیکیشن در بر دارنده آموزش کامل و ساختار یافته واژگان و گرامر است و همچنین فعالیت‌ها و تمرینات زیادی در هر درسنامه وجود دارد برای مثال، تمرینات درک شنیداری و درک مطلب با نمونه های متنی متنوعی همچون مصاحبه، ایمیل و مکالمه.

نسخه رایگان این برنامه بسیار محدود بوده و شما تنها به چند درس دسترسی خواهید داشت و برای داشتن کل درس‌ها باید اشتراک ویژه برنامه را خریداری کنید.

  1. Brainscape

Brainscape که سیستم فلش کارت را دارد، به روشی نوآورانه ایجاد شده است که کاربر را قادر می‌کنند تا بر اساس کاربرد کلمات و با تکرار فاصله‌دار آن‌ها را یاد بگیرد.

اولین درس‌ها در مورد موضوعات ساده است، مانند احوالپرسی، خداحافظی، خانواده، کلمات اساسی دستور زبان، غذا، عبارات بقا و موارد مشابه.

برای دسترسی به مجموعه کامل درس‌ها باید اشتراک ویژه خریداری نمایید.

  1. Mirai

در این نرم‌افزار که یک برنامه آموزشی صوتی برای تمام سطوح است، راویان بومی اسپانیایی زبان به آموزش دستور زبان، ساختار جمله و واژگان می‌پردازند. شما می‌توانید بین راویان اسپانیایی و آمریکای لاتین یکی را انتخاب کنید. در این برنامه همچنین فلش‌کارت‌ها و آزمون‌هایی وجود دارد که می‌توانید پیشرفت خود را بر اساس آن‌ها اندازه‎گیری کنید..

  1. Lupa

این برنامه به طور ویژه برای زبان‌آموزان سطح متوسط ​​و پیشرفته اسپانیایی طراحی شده است.این برنامه حتی در بین اسپانیایی زبانان بومی نیز محبوبیت بالایی دارد و این به‌خاطر سادگی و راحتی کار با آن است.

در لوپا تنها از صدای بومیان اسپانیایی استفاده شده است که هر یک از این بومیان داستانی را بازگو می‌کند و یا مصاحبه‌ای با او انجام می‌َشود. هر داستان به فصل‌هایی تقسیم شده تا دنبال کردن آن برای کاربر آسان‌تر باشد.

در این برنامه همچنین امکان شخصی‌سازی یادگیری شما وجود دارد.

در این برنامه تنها حدود 20 دقیقه صدای رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.  پس اگر می‌خواهید تمام داستان‌ها را به‌طور کامل بشنوید باید اشتراک برنامه را خریداری کنید.

  1. SpeakTribe

در این برنامه که بیشتر بر مهارت‌های عملی کاربر و رایج‌ترین کلمات و عبارات اسپانیایی تمرکز دارد. این اپلیکیشن گزینه‌ای عالی برای مبتدیانی است که به دنبال دستیابی به ابزارهای اساسی زبان اسپانیایی هستند و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به تمرین جمله‌کاوی بپردازید و جملات ابتدایی خود را بسازید.

تا سطح محدودی می‌توانید به صورت رایگان به درسنامه‌های این برنامه دسترسی داشته باشید و پس از آن نیاز به تهیه اشتراک ویژه خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن_های یادگیری زبان اسپانیایی در سال 2022

همانطور که دیدیم برای یادگیری زبان اسپانیایی برنامه‌های مختلفی در دسترس است که شما مطابق با علاقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در صورتی که در روند یادگیری زبان اسپانیایی خود به مشاوره و راهنمایی بیشتری نیاز داشتید به شما پیشنهاد می‌کنیم راه مطمئن را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.


بیشتر بخوانید:قدرتمندترین پادکست‌های اسپانیایی برای زبان‌آموزان اسپانیایی در سال 2022


دوره های خصوصی زبان اسپانیایی

دوره های خصوصی اسپانیایی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4 از 5 از 4 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید