IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
جذاب ترین پادکست های کره ای برای زبان آموزان
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
3 آذر 1401

جذاب‌ترین پادکست‌های کره‌ای برای زبان‌آموزان

محتوای بومی پادکست‌های کره‌ای زبان‌آموزان را تشویق به یادگیری فرهنگ و زبان اصیل کره‌ای می‌کند.

ناگفته نماند، شما می‌توانید در حال حرکت نیز زبان یاد بگیرید. این مدل از یادگیری معمولاً ویژه مسافران، ورزشکاران و عموماً افراد پرمشغله و فعال جامعه است.

در ادامه تعدادی از مؤثرترین و جذاب‌ترین پادکست‌های زبان کره‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که در کمترین زمان شما را به تسلط بر زبان کره‌ای می‌رساند.

SurvivalPhrases

این سری از پادکست‌ها که به‌صورت رایگان برای دانلود در دسترس است، به شما کمک می‌کند تا در زمان کوتاهی به اصول اولیه زبان کره‌ای تسلط پیدا کنید.

این پادکست برای زبان‌آموزان مبتدی گزینه‌ای کاملاً ایده‌آل است. اگر هم کسی قصد سفر به کره را داشته باشد و بخواهد اصول اولیه را مرور کند، اپیزودهای 5 دقیقه‌ای این پادکست می‌تواند نیاز او را پاسخ دهد. فقط کافی است هر روز یک یا دو مبحث جدید یاد بگیرید.

به‌خصوص شخصیت میزبان و توضیحات او درباره عبارات کره‌ای که در هر پادکست توضیح می‌دهد بسیار مورد توجه است. یک قدم جلوتر بروید و با ثبت‌نام برای یک حساب کاربری رایگان در وب سایت SurvivalPhrases، PDF‌های همراه آنها را دانلود کنید. این پی‌دی‌اف‌ها از آن جهت مهمه است که درس‌ها را آسان کرده و به شما کمک می‌کنند کلمات و عبارات دشوار را سریع‌تر شناسایی کرده و یاد بگیرید.

KoreanClass101

وب‌سایت KoreanClass101 دارای مجموعه گسترده‌ای از پادکست‌های صوتی و تصویری رایگان برای یادگیری زبان کره‌ای در حین تفریح ​​است.

گویندگان پادکست سرگرم‌کننده، پرانرژی و علاقه‌مند به زبان کره‌ای هستند و درمورد همه‌چیز با شما صحبت می‌کنند، از عبارات رسانه‌های اجتماعی ضروری گرفته تا تلفظ faux pas، روش‌های حفظ انگیزه شما برای یادگیری، ابزارهای یادگیری کره‌ای و گرامر.

اگر هم به‌دنبال افزایش اعتماد به نفس و آشنایی با زبان کره‌ای هستید، اما هنوز برای مطالعه مطالب پیچیده بومی آماده نیستید، این پادکست برای شما عالی است. این مجموعه دو زبانه به تدریج شما را با زبان کره‌ای آشنا کرده و پادکست‌هایی را برای زبان‌آموزان در سطوح مختلف تسلط ارائه می‌دهد.

برای یک حساب کاربری رایگان در سایت KoreanClass101 ثبت‌نام کنید تا با جامعه زبان‌آموزان ارتباط بگیرید، کتابخانه پادکست را بررسی و PDF دقیق هر پادکست را دانلود کنید تا بتوانید در اوقات فراغت خود به مرور آن‌ها بپردازید.

Korean Listening Practice

پادکست-های-کره-ای-برای-زبان-آموزان

اگر علاقه مند به افزایش تسلط بر زبان کره‌ای هستید و در عین حال دوست دارید پایه زبان خود را تقویت کنید، برای دانلود این پادکست‌ها تعلل نکنید! این مجموعه پادکست‌ ساعت‌ها تمرین گوش دادن به زبان کره‌ای بومی و واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تمرین گوش دادن کره‌ای که در بیش از 50 درس برای زبان کره‌ای مبتدی تا پیشرفته سازماندهی شده است، منبع فوق‌العاده‌ای برای آشنایی سریع با زبان کره‌ای است. این پادکست‌ها با تمرکز بر درک شنیداری و تلفظ صحیح، به شما کمک می‌کنند واژگان مفید کره‌ای را یاد گرفته و دقیقا بدانید که چه زمانی و چگونه از هر کلمه استفاده کنید.

درس‌ها هرگز کسل‌کننده نبوده و در بر دارنده اطلاعات زیادی هستند و طیف گسترده‌ای از کلمات، عبارات، دستور زبان و تلفظ کره‌ای را در یک زمینه واقعی پوشش می‌دهند. اگرچه هیچ رونوشتی برای دانلود وجود ندارد، میزبان جزئیات درس را به تفصیل بیان و جملات جدید را تجزیه می‌کند.  پس سعی کنید که حتماً بررسی این پادکست را در برنامه خود قرار دهید.

TalkToMeInKorean

پادکست خارق‌العاده دیگری که در فهرست وجود دارد، TalkToMeInKorean است. این پایگاه داده بزرگ از پادکست‌های ویدیویی و صوتی رایگان به شما کمک می‌کند تا زبان‌آموزان را صرف‌نظر از سطحی که دارند با انگیزه و درگیر نگه دارد.

با به‌روز رسانی منظم، محتوای جالبی پیدا خواهید کرد که به شما در درک بهتر زبان و فرهنگ کره‌ای کمک می‌کند، مانند اپیزودهایی با تمرکز بر مناظر برتر کره و جاذبه‌های گردشگری، بحث در مورد غذاهای محبوب کره‌ای و حتی نکاتی برای توصیف آلرژی خود به زبان کره‌ای.

این پادکست دو زبانه بوده و به‌راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. هر پادکست حاوی حاشیه نویسی‌های زیادی است و اگر علاقمند به دیدن نسخه ویدیویی این پادکست باشید می‌توانید در کانال SoundCloud TTMIK و YouTube آن‌ را دنبال کنید.

Korean Champ

آیا به دنبال پادکست‌های سرگرم کننده کره‌ای هستید که همزمان به شما در بهبود مهارت‌های مکالمه کمک ‌کند؟ پس در اسرع وقت پادکست قهرمان کره را برای خود تهیه کنید!

این پادکست‌ که کاملاً رایگان است، به شما کمک می‌کند مانند یک بومی کره‌ای صحبت کنید و با خیال راحت بتوانید از طریق زبان کره‌ای با دیگران ارتباط برقرار کنید. اگرچه سایر پادکست‌ها بر آموزش صحیح و رسمی مکالمه به زبان کره‌ای تمرکز دارند، Korean Champ به شما می‌آموزد که چگونه مانند بومیان کره‌ای صحبت کنید، یعنی در واقع به شما 반말 ( به معنای گفتگوی غیررسمی)، 속어 (به معنای زبان عامیانه) و حتی برخی حکایت‌های عجیب و غریب درباره زبان کره‌ای را می‌آموزد.

درس‌ها در عین‌حال که در بر دارنده محتوای زیادی هستند، به اندازه‌ای کوتاه هستند که به‎راحتی بدون آنکه اذیت شوید بتوانید آن‌ها را گوش دهید. به سایت قهرمان کره بروید تا تمام مطالب نوشتاری و رونوشت‌های همراه را دانلود کنید تا به شما کمک کند درس‌ها را راحت‌تر دنبال کنید. بهترین قسمت این پادکست این است که اصلاً نیازی به انجام ثبت‌نام ندارید!

Let’s Learn Korean

جذاب ترین پادکست های کره ای

آیا برای تقویت زبان کره‌ای خود راهی بهتر از گوش دادن به محتوای معتبر و درست سراغ دارید؟

این مجموعه گسترده از پادکست‌های صوتی کره‌ای که توسط Korean Broadcasting System (KBS) World که یک کانال تلویزیونی کره جنوبی با هدف جذب مخاطبان جهانی طراحی شده است، شما را در مسیر مطالعات کره‌ای با دوره‌های ساختاریافته و طراحی‌شده قرار می‌دهد.

درس‌ها پیشرو بوده و دقیقاً همان چیزی هستند که از یک راهنمای صوتی کره‌ای قدیمی انتظار دارید: هر درس شامل مروری بر جملات ضروری و واژگان با رونوشت‌های همراه و یک گفتگو است تا به شما کمک کند کلمات را در متن یاد بگیرید و آنها را راحت‌تر شناسایی کنید.

اگر زبان انگلیسی زبان مادری شما نیست (یا اگر می‌خواهید از این پادکست‌ها برای تمرین زبان دیگری که قبلاً یاد گرفته‌اید استفاده کنید)، عاشق این پادکست خواهید شد. این پادکست به 10 زبان مختلف از جمله فرانسوی، اندونزیایی، روسی و آلمانی در دسترس است.

پس از تمرین اپیزودهای این پادکست، می‌توانید به سایت اصلی KBS World بروید تا به برنامه‌های رادیویی معتبر به زبان کره‌ای گوش دهید.

Korean Famous Podcast

چه کسی گفته است که باید وقت خود را صرف این موضوع کنید که کدام پادکست‌ها بهترین هستند؟

این پادکست کار بسیار خوبی را در مدیریت پادکست‌های محبوب کره‌ای ازSpecial Broadcasting Service (SBS) KBS و تولیدکننده‌های پادکست کره‌ای انجام می‌دهد. در این برنامه هر تمام اپیزودها به زبان کره‌ای فهرست و جزئیات مربوط به آن ارائه شده تا قبل از شروع به گوش دادن بتوانید به‌راحتی محتوا و سبک ویرایشی آن را بررسی کنید. و بعد بدون آنکه مجبور باشید پلتفرم را ترک کنید، اپیزود مورد علاقه خود را دانلود و گوش دهید. به همین سادگی!

علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می‌دهد موضوعات را در سایزها و در اندازه‌های مختلف انتخاب کنید تا آن را آنگونه که دوست دارید برای خود تنظیم کنید. شما مطمئناً می‌توانید آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید و خصوصاً اگر به دنبال پیشنهادهای تازه و محتوای کره‌ای معتبری هستید که مناسب سبک یادگیری و علاقمندی شما باشد، این پادکست گزینه‌ای بسیار عالی است.

اگر هم فردی باشید که درگیر دنیای تجارت و اقتصاد است، به‌ویژه از «손에 잡히는 경제 이진우입니다» (اقتصاد لی جین وو در نوک انگشتان شما)، یک پادکست شرکت پخش Munwha (MBC) که به بحث در مورد مفاهیم اقتصادی مهم و کلیدی بر مبنای روندهای اقتصادی کلان و خرد می‌پردازد، بسیار لذت خواهید برد. این نمایش به سه بخش تقسیم می‌شود: اخبار امروز، اقتصاد دوستانه و مصاحبه. اگر عاشق اقتصاد هستید و به‌دنبال درک عمیق‌تری از بازار کره جنوبی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم این پادکست را از دست ندهید.

اگر به‌دنبال چیز سرگرم‌کننده‌تری هستید، «나는 꼽사리다» (من فرد بی‌طرفی هستم و درگیر [در کار کسی] نیستم، اما همیشه نظراتم را بیان می‌کنم) مطمئناً شما را به خنده خواهد انداخت. هر پادکست حدود دو ساعت طول می‌کشد، اما مکالمات پرشور پانل میزبان، با شوخی‌های معمولی، جوک‌ها و جلوه‌های صوتی، کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد که شما را در تمام مدت نمایش درگیر و خوشحال نگه می‌دارد.

پادکست‌ها به صورت هفتگی به‌روز می‌شوند و در مورد همه چیز از روابط و مسائل اجتماعی گرفته تا مسائل جدی‌تر مانند تغییرات آب و هوا، بازار کار یا بیزنس‌های خانوادگی کره‌ای بحث می‌کنند.

KBS News

پادکست کره‌ای برای علاقه‌مندان به سیاست خودخوانده و اگر همیشه میل به همراهی با رویدادهای جاری را دارید، برنامه KBS News روز شما را خواهد ساخت.

این برنامه در میان بومیان کره بسیار طرفدار دارد و دربردارنده محتوایی است که کره‌ای‌ها به آن علاقمند بوده و آن را گوش می‌دهند. این پادکست دارای مجموعه گسترده‌ای از اپیزودهای آموزنده و به‌روز در مورد سیاست، دیپلماسی، اخبار جهان، ورزش و هنر کره است.

با این پادکست می‌توانید بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته به‌طور کامل در دنیای اخبار کره‌ای و جهانی غوطه‌ور شوید. همچنین می‌توانید به نمایش‌های زنده این پادکست گوش دهید یا از برنامه به آرشیو پادکست‌ها، از جمله کلیپ‌های صوتی و ویدیویی از اخبار جدید روزانه که ظاهر می‌شوند، دسترسی پیدا کنید.

 اگرچه اپیزودها همراه با رونوشت نیستند، اما ممکن است گهگاه توسط مقالات یا توضیحات مختصر پشتیبانی شوند. در مجموع،  می‌توان گفت که این یک روشی عالی است که از آن طریق می‌توانید بدون آنکه مجبور باشید به کره جنوبی سفر کنید رویدادهای فرهنگی کره‌ای را تجربه کنید!

팟빵 – 모두의 팟캐스트, 라디오 다시듣기

ترجمه عنوان: اتاق پادکست – دوباره به تمام پادکست و نمایش رادیویی گوش دهید

اگر سطح زبان کره‌ای شما پیشرفته است و برای شنیدن محتوای بومی کره‌ای آماده هستید و به موضوعات زیادی علاقه دارید، برنامه 팟빵 (اتاق پادکست) این کار را برای شما انجام می‌دهد. این برنامه معتبر کره‌ای را دانلود کنید تا به آخرین پادکست‌هایی که امروزه در کره رایج هستند دسترسی داشته باشید.

این برنامه دارای کتابخانه وسیعی از پادکست‌های محبوب کره‌ای بوده که به صورت رایگان و یکجا با هم در دسترس شما است. موضوعات زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله هنر، فرهنگ، سیاست، ورزش و همچنین کی پاپ، فیلم‌های کره‌ای و موضوعات بهداشتی. فراتر از محتوای باکیفیت، تنوع موضوعاتی که شامل طیف وسیعی می‌شود از برنامه‌های خبری گرفته تا برنامه‌های رادیویی گفتگو، پادکست‌های مهمان و موارد دیگر را دوست خواهید داشت.

این برنامه به شما امکان می‌دهد که پادکست‌های مورد علاقه خود را دسته‌بندی، مرور و ذخیره کنید و در مورد آن‌ها نظر دهید. این برنامه بیش از آنکه یک پادکست باشد، تجربه و فرصتی سرگرم‌کننده برای تعامل با بومیان کره از طریق بحث در مورد موضوعاتی است که به آنها علاقه دارید! اگرچه تعداد زیادی 외국인 (خارجی‌ها، یعنی بومیان غیر کره‌ای) در بحث‌های جامعه کره‌ای شرکت نمی‌کنند، اما اگر شما دوست دارید در این بحث‌ها درگیر شوید، خجالت نکشید. مطمئناً افراد زیادی از شما حمایت کرده و پشتیبانی زیادی دریافت خواهید کرد!

پادکست های کره ای برای زبان آموزان

بهترین نوع استفاده از پادکست‌های کره‌ای

پادکست‌های کره‌ای را پیدا کنید که برای شما مفید است. پادکست‌هایی را انتخاب کنید که در مورد موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما هستند بحث می‌کنند و سبب می‌شوند که شما هم درگیر و هم علاقمند شوید.

اگر احساس می‌کنید گوش دادن به پادکست‌ها از مطالعات شما پشتیبانی نمی‌کند، پادکست خاصی که انتخاب کرده‌اید ممکن است برای سطح شما بسیار آسان یا پیچیده باشد. به همین دلیل، مهم است که هنگام گوش دادن به پادکست از محتوای آن لذت ببرید. اگر واقعاً نمی‌توانید با موضوع مورد بحث ارتباط برقرار کنید، یادگیری برای شما سخت‌تر خواهد شد و نمی‌توانید به‌طور مداوم و در درازمدت با پادکست‌های کره‌ای هماهنگ شوید.

پادکست‌های کره‌ای را با یک کتاب آموزش کره‌ای خوب تکمیل کنید. گوش دادن به پادکست‌ها اولین قدم عالی است، اما، به‌خصوص در ابتدا، مهم است که آنها را با محتوایی تکمیل کنید که سطح یادگیری را بالا ببرد. بنابراین، سعی کنید همراه با پادکست، کتاب‌هایی بخوانید که به شما کمک می‌کنند گرامر و واژگان کره‌ای را به روشی سازمان یافته و رسمی‌تر یاد بگیرید.

کار را به‌طور کامل انجام دهید! حتما از ساختارهای دشوار و همه کلمات جدید استفاده شده در پادکست یادداشت برداری کنید، در فرهنگ لغت درباره آنها تحقیق کنید و یادداشت‌های خود را به‌طور منظم مرور کنید. همان پادکست را در زمان دیگری در هفته پخش کنید، یعنی زمانی که مطمئن هستید که تمام محتوای پادکست را یاد گرفته‌اید. با گوش دادن مجدد به پادکست دانش خود را فعال و تقویت خواهید کرد. اگر بتوانید آن را با سهولت بیشتری درک کنید، کار بزرگی انجام داده‌اید!

مرتب به پادکست‌ها گوش دهید و نکاتی را که یادداشت کرده‌اید مرور کنید. سعی کنید این کار را جدی بگیرید و آن را به‌طور منظم انجام دهید! پادکست مورد علاقه خود را هر زمان که وقت آزاد دارید پخش کنید، مانند زمانی که سوار مترو هستید یا در حال خرید مواد غذایی. این کار علاوه بر اینکه بخش‌های باقی‌مانده از زمان شما را به جلسات پربار تبدیل می‌کند، شما را سرگرم کرده و شما را به یادگیری بیشتر و استفاده از زمان‌های خالی خود تشویق می‌کند.

با این تعداد پادکست فوق‌العاده‌ای که برای انتخاب در اختیار دارید، هرگز از مطالعات کره‌ای خود خسته نخواهید شد.

جذاب_ترین پادکست_های کره ای برای زبان آموزان

در این مقاله به بررسی و معرفی پادکست‌های برتر کره‌ای پرداختیم. درصورتی که در یادگیری زبان کره‌ای به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید با متخصصان ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.


بیشتر بخوانید:یادگیری زبان کره‌ای با 7 آهنگ به یاد ماندنی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 6 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید