IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین دیکشنری‌های آلمانی برای زبان آموزان
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
20 خرداد 1398

بهترین دیکشنری‌های آلمانی برای زبان آموزان

فرقی نمی‌کند که مهارت شما در چه سطحی است و تا چه میزان به زبان آلمانی مسلط هستید. حتی بزرگ‌ترین استادان زبان آلمانی نیز به یک دیکشنری بسیار خوب برای ترجمه و درک برخی از لغات نیاز دارند. اینکه شما لغتی را ندانید جرم نیست و قرار نیست خودتان به تنهایی نقش یک دیکشنری را ایفا کنید. البته ممکن است دوستان و آشنایان همین تصور را از شما داشته و به محض اینکه بفهمند کلاس زبان آلمانی می‌روید، از شما معنی انواع و اقسام لغات را به زبان آلمانی بپرسند.

دوره های آموزش زبان آلمانی

دوره های حضوری آلمانی ایرانمهر
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان

 در هر صورت، شما همیشه به یک دیکشنری بسیار قوی و پرکاربرد برای ترجمه‌ی متن‌های آلمانی نیاز دارید. اصلا نگران نباشید، دیکشنری‌های آلمانی تک زبانه یا دو زبانه در انواع و اقسام مدل‌ها طراحی و روانه‌ی بازار شده‌اند. از دیکشنری قطور کاغذی گرفته تا دیکشنری روی سی دی، آنلاین و اپلیکیشن جهت نصب روی تلفن همراه. در ادامه، ایرانمهر به شما  بهترین دیکشنری‌های زبان آلمانی را معرفی می‌کند تا در بازار متنوع آن‌ها گم نشوید.

دیکشنری آلمانی

دیکشنری دو زبانه‌ی آلمانی به انگلیسی آکسفورد

خب،‌ این دیکشنری برای حرفه‌ای‌تر ها و جدی‌ترها است. دیکشنری Oxford-Duden German-English با ارائه 500000 لغت و معنی مختلف، به ابزاری همه کاره برای زبان آموزان سطح Advanced‌ ، تاجران، مترجمان و اساتید حرفه‌ای تبدیل شده است. در حقیقت، این دیکشنری بهترین گزینه برای کسانی است که به یک دیکشنری دو زبانه نیاز دارند و در زبان انگلیسی نیز از مهارت بالایی برخوردار هستند. در دیکشنری دو زبانه‌ی آلمانی به انگلیسی آکسفورد، علاوه بر لغت و معنی، نکات گرامری و واژگانی زیادی را آموزش می‌دهد.

دیکشنریCollins German

این دیکشنری نیز دقیقا مثل آکسفورد، مخصوص زبان آموزان سطح Advanced‌ است. ( مبتدیان غر نزنید! جلوتر دیکشنری‌های ساده‌تر را نیز معرفی می‌کنیم.) این دیکشنری نیز با معرفی 500000 لغت و معنی، به زبان آموزانی که قصد استفاده از یک دیکشنری دو زبانه‌ی انگلیسی به آلمانی و آلمانی به انگلیسی را دارند کمک می‌کند.

نسخه‌ی اپلیکیشنی دیکشنری Collins نیز وجود دارد که آن را می‌توان روی تلفن‌های همراه نصب کرده و به تمرین حفظ لغات پرداخت. همچنین به کمک یک فیلد جستجو، به شما اجازه می‌دهد تا لغاتی که ممکن است املای صحیح آن‌ها را ندانید را تایپ کرده و به راحتی، لغت مد نظرتان را پیدا کنید. این دیکشنری حین مکالمه یا فیلم دیدن بدون زیرنویس کاربرد زیادی دارد و به راحتی، با تایپ چیزی که شنیده‌اید می‌توانید املا و معنی دقیق کلمه را پیدا کنید.

دیکشنریCambridge Klett Comprehensive German 

این دیکشنری با بهبود نکات آموزشی در اصلاح املا و spelling، به دیکشنری منتخب و محبوب زبان آموزان زبان آلمانی تبدیل شده است. آخرین ویرایش این دیکشنری در سال 2003 انجام شده و به روزترین نسخه‌‌ی دیکشنری Klett است. این دیکشنری دو زبانه 350000 کلمه و معنی ارائه می‌کند و با ارائه‌ی توضیحاتی راجع به لغات موضوعی و تخصصی‌تر، به زبان آموزان سطح پیشرفته کمک می‌کند تا بتوانند در کار یا تحصیلات خود از آن به خوبی استفاده کنند. لغات اضافه شده به این دیکشنری شامل هزاران کلمه‌ی جدید و به روز راجع به فرهنگ، اینترنت و کامپیوتر است و به شما کمک می‌کند تا در هر مبحثی لغت‌های جدید آلمانی یاد بگیرید.

بهترین دیکشنری های آلمانی برای زبان آموزان

دوره های آنلاین آموزش زبان آلمانی

دوره های آنلاین آلمانی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

دیکشنری آنلاین Linguee

این دیکشنری لغات پرکاربرد زندگی را از متن‌های اینترنتی برگزیده و معنی‌ آن‌ها را آموزش می‌دهد. همچنین، علاوه بر زبان انگلیسی، توضیحاتی به زبان آلمانی ارائه می‌کند که آن را همزمان به یک دیکشنری تک زبانه و دو زبانه تبدیل کرده است. با کلیک بر روی دکمه‌ی میکروفون، تلفظ طبیعی کلمه را به زبان آلمانی می‌شنوید تا بتوانید همانند آن صحبت کنید. نسخه‌ی اپلیکیشن این دیکشنری را می‌توان روی تلفن همراه نصب کرد و از آن بهره مند شد.

دیکشنری آنلاین Google Translate

گوگل ترنسلیت را که همه می‌شناسید؟ این دیکشنری اولین مقصد و کتاب راهنمای زبان آموزان و مترجمان مبتدی است. با اینکه ممکن است منبع اصلی اطلاعاتتان نباشد،‌ اما واقعا ترجمه‌ای سریع و بامفهوم را به شما ارائه می‌دهد. گوگل ترنسلیت را می‌توان کار راه اندازترین دیکشنری دنیا دانست. چون چه به صورت آنلاین، چه به صورت آفلاین در دسترس است و سرعت  شما در ترجمه را بالا می‌برد. همچنین، در چند سال اخیر این اپلیکیشن به قابلیت‌های خود افزوده و این امکان را پدید آورده که با وویس گرفتن و گفتن یک کلمه، معنی آن را دریافت کنید. به این ترتیب همزمان هم معنی لغت را می‌بینید هم مهارت خود در تلفظ صحیح کلمات را چک می‌کنید. حتی می‌توانید به جای تایپ کردن، با پن مخصوص موبایل کلمه را بنویسید و از گوگل ترنسلیت بخواهید تا آن را برایتان ترجمه کند.

و در آخر، ویژگی‌ای که گوگل ترنسلیت را بیش از پیش محبوب می‌کند، قابلیت ترجمه‌ی فوری یک عکس در آن است.

کافی است که روی دکمه‌ی دوربین اپلیکیشن زده و لنز را روی تصویر نگه دارید. اپلیکیشن سریعا دست به کار شده و ترجمه را روی اسکرین موبایل شما نمایان می‌کند.

بهترین دیکشنری آلمانی

دیکشنری آنلاین Dict.cc

اگرچه این سایت را نمی‌توان بهترین بهترین‌ها نامید، ولی سایت خوبی جهت یافتن سریع معنی لغات است و حتی از محتوای آن به صورت آفلاین نیز می‌توان بهره برد. اپلیکیشن این دیکشنری یکی از نرم‌افزارهای ضروری برای زبان آموزانی هست که به کشورهای  آلمانی زبان سفر می‌کنند.

اپلیکیشن Duolingo

این اپلیکیشن از ده ها زبان پشتیبانی کرده و صرفا برای معنی لغات به کار نمی‌رود. بلکه یک زبان جدید را مرحله به مرحله آموزش می‌دهد. از Duolingo می‌توان به عنوان میانبری برای یادگیری نکات کلیدی جهت حفظ عبارات و لغت‌های مختلف استفاده کرد. البته این اپلیکیشن برای زبان آموزانی که دنبال آموزش‌های تخصصی تر و عمیق‌تر گرامری می‌گردند چندان مناسب نیست،‌ اما مطمئنا سرعت شما را در یادگیری لغات و نکات زبان آلمانی کمک می‌کند.

اپلیکیشن Memrise‌

این دیکشنری به صورت اپلیکیشن در بازار موجود است و برای استفاده از آن باید روی موبایل، نصب شود. نکته‌ی جالب راجع به این دیکشنری این است که از بومی‌های آلمانی زبان کمک گرفته تا تلفظ صحیح هر لغت را آموزش دهد. با اینکه برای استفاده از این دیکشنری  باید هزینه‌ای اندکی را بپردازید، اما استفاده از آن برای زبان آموزان سطح پیشرفته ضروری است و ارزشش را دارد.

منبع: وب سایت thoughtco


دوره های خصوصی آموزش زبان آلمانی

دوره های خصوصی آلمانی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید