IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
منابع انگلیسی در حوزه تجارت
امتیاز کاربران: 2.8/5
نویسنده: ایرانمهر
27 شهریور 1401

منابع انگلیسی عالی در حوزه تجارت برای دستیابی به موفقیت شغلی

هر چه در زبان انگلیسی مهارت شما بالاتر باشد، شغل بهتری نصیب شما خواهد شد و این یک حقیقت اجتناب‌ناپذیر است.

پس اگر زبان انگلیسی شما در سطح خیلی خوبی باشد، اگر برای مصاحبه در سامسونگ یا AIG بروید، این توانایی را خواهید داشت که کارفرمای آینده خود را شگفت زده کنید و در حرفه تجاری خود شروع به کار کنید. در ادامه بهترین وب‌سایت‌ها، کتاب‌ها و منابع ویدیویی را به شما معرفی خواهیم کرد تا از آن طریق بتوانید انگلیسی تجاری خود را بهبود ببخشید.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین وب‌سایت‌های یادگیری زبان انگلیسی تجاری

1- Business EnglishSite.com

استفاده از این سایت رایگان است. اما در آن خدمات دیگری ( همچون واژه‌نامه‌های و فایل‌های PDF اضافی) وجود دارد که با قیمت 7 دلار بابت هرکدام می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

این یک سایت کاملا مینیمالیستی بوده که محتوای آن جدی و کاربردی است. این سایت ساده، گسترده و پر از تمرین است و مقدار زیادی تصویری برای یادگیری لغات، جملات مثال، تمرین‌های گوش دادن برای تقویت مهارت لسنینگ، تست‌های گرامر و موارد دیگر به شما می‌دهد.

از صفحه اصلی می‌توانید به تمرین‌های واژگانی در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار، از فروش و بازاریابی گرفته تا مدیریت پروژه، دسترسی داشته باشید. از آنجا به مجموعه‌ای از تمرین‌های خالی هدایت می‌شوید که به شما کمک می‌کند واژگان، عبارات یا اصطلاحات مرتبط را که اغلب در محیط کسب‌وکار استفاده می‌شوند، یاد بگیرید (یا مرور کنید).

اصول اولیه را به شما آموخته و مطالب حول محور موضوع اصلی باقی می‌ماند. این سایت نقطه‌ای عالی برای شروع است.

2- Business English Pod

دسترسی به برخی از مطالب این سایت رایگان است. اما اگر بخواهید به تمام محتوای آن دسترسی پیدا کنید باید به‌ازای 6 ماه اشتراک 90 دلار آمریکا را پرداخت کنید.

با دسترسی رایگان به این سایت عالی، در مورد موقعیت‌های مختلف کسب‌وکار، یک پادکست به همراه متن کامل آن دریافت خواهید کرد. همچنین ویژگی جدیدی وجود دارد که شما را به ویدیوهایی پیوند می‌دهد که انگلیسی تجاری بیشتری را با تصاویر بصری به شما آموزش می‌دهند.

برای یادگیری انگلیسی در موقعیت‌های فوق‌العاده خاص به این سایت مراجعه کنید. موقعیت‌هایی مانند اینکه چگونه در یک جلسه به درستی بحث کنید یا در مواقع بحران بتوانید اوضاع را تحت کنترل خود درآورید.

مراحل یادگیری زبان

با فراگیری اطلاعات این سایت شما فقط زبان انگلیسی خود را بهبود نمی‌دهید بلکه می‌توانید مهارت‌های تجاری خود را به طور کلی تقویت کنید.

قسمت‌های مختلف پادکست موقعیت‌های دیگری مانند جلسات، ارائه‌ها، مصاحبه‌های شغلی، معاشرت و سفر را مورد بحث قرار می‌دهد. تمام موقعیت‌ها در قالب یک دیالوگ توصیف می‌شود. در هر ویدیو از شما خواسته می‌شود درباره سؤالات خاصی فکر کنید و در جست‌وجوی اطلاعات خاصی باشید. این باعث می‌شود گوش‌های شما به آن دست از اطلاعات حساس‌تر شود.

با داشتن اشتراک نسخه پولی، مطمئناً مزایا افزایش خواهد یافت. شما به متن اصلی تمام اپیزودها و نیز تمام کتاب‌های الکترونیکی دسترسی خواهید داشت. خوشبختانه، BEP به شما این فرصت را می‌دهد تا با یک آزمایش ۸ روزه رایگان، محصول را آزمایش کرده و اطمینان حاصل کنید که اشتراک پولی این سایت ارزش پولی را که به سختی به دست آورده‌اید، دارد.

3- Business English Study

با دسترسی به نسخه رایگان این سایت می‌توانید صدا و تصویر رایگان دریافت کنید. اما با داشتن نسخه پولی آن به ازای دسترسی به هر PDF  باید مبلغ 2 پوند هزینه کنید و اگر هم می‌خواهید دسترسی شما نامحدود باشد باید مبلغ 80 پوند پرداخت کنید.

این سایت ویژه افرادی است که تمایل دارند همزمان با مطالعه مدل‌های کسب‌وکار معروف، به یادگیری انگلیسی تجاری بپردازند. BES مطالعات موردی بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان، از جمله آمازون، نایک، اپل و یوتیوب را از طریق صوتی و تصویری ارائه می‌کند و مسائل مهم مربوط به این شرکت‌های برجسته را مورد بحث قرار می‌دهد.

برای مثال، یک ویدیوی دو و نیم دقیقه‌ای از تونی ویلر در این سایت قرار دارد که ویژه زبان‌آموزان سطح پیشرفته است. او در این ویدیو در مورد نقاط عطف شرکت Lonely Planet به بحث می‌پردازد. در پایان ویدیو سؤالاتی قرار داده شده است که می‌توانید به آنها پاسخ دهید. نکته مهم این است تنها در صورتی می‌توانید به پاسخ‌ها دسترسی داشته باشید که بسته پولی را خریداری کنید.

همانطور که اشاره شد، PDF های پولی دربردارنده محتوای اندکی هستند که بر واژگان، نکات گرامری و درک مطلب تمرکز دارد. در کنار آن این PDF‌ها برای افزایش درک شما مطالعه کوتاهی درمورد هر شرکت ارائه می‌دهد. قبل از آنکه هزینه‌ای پرداخت کنید می‌توانید به نسخه رایگانی که این سایت برای کاربران خود ارسال می‌کند دسترسی داشته باشید.

4- BBC Learning English

سایت بی‌بی‌سی دسترسی رایگان را برای کاربران خود فراهم کرده که اطلاعات زیادی را در بر می‌گیرد. با استفاده از اطلاعاتی که در این سایت در دسترس شما قرار می‌گیرد، شما می‌توانید در طیف گسترده‌ای از سناریوهای تجاری نحوه مدیریت خود و استفاده درست از زبان انگلیسی را بیاموزید.

در قسمتی تحت عنوان “انگلیسی در محل کار”، زبان‌آموزان، انواع مسائلی را که برای کارمندان خیالی با نام تام و آنا پیش می‌آید، دنبال می‌کنند.

شما می‌توانید به مصاحبه آنا در شرکت گوش دهید یا یاد بگیرید که چگونه درخواست‌های مودبانه را مطرح کنید؛ برای مثال، در یکی از اپیزودها زمانی که آنا می‌بیند مدیر انبار قوانین را زیر پا گذاشته و مشغول سیگار کشیدن در داخل خانه است، محترانه خواسته خود را مطرح می‌کند. حتی می‌توانید رفتار آنا و تام در مراسم عروسی خود با همکارانشان را بررسی کنید. این سناریوها در خارج از محل کار نیز برای شما مفید هستند و به شما کمک می‌کنند فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان را بهتر درک کنید.

در بخش دیگری با عنوان “گفت‌وگو در تجارت” سناریوهای تجاری عمومی‌تری مانند تنظیم دستورکار، ارائه سخنرانی یا نحوه انجام مکالمات تجاری تلفنی وجود دارد.

در این سایت شما با اصول اولیه انگلیسی تجاری آشنا خواهید شد. این سایت شامل موقعیت‌های خنده‌دار و ناراحت کننده‌ای است که ممکن است در محل کار با آنها روبرو شوید.

4 کتاب برتر انگلیسی تجاری در آمازون

  1. Speak Better Business English and Make More Money, Amy Gillett

نویسنده کتاب “انگلیسی تجاری را بهتر صحبت کرده و درآمد بیشتری کسب کنید”، امی گیلت، یک معلم ESL محبوب است که بازار کتاب ESL را نیز در چنگ دارد. با اینکه 5 سال از عمر این کتاب گذشته است اما هنوز در صدر بهترین کتاب‌های انگلیسی تجاری در آمازون قرار دارد. همراه کتاب، یک سی دی صوتی و توضیحات، تمرین‌ها و کارتون‌های فراوانی به شما کمک می‌کند اصطلاحات مهم مورد استفاده در محل کار را درک کنید.

  1. Speak Business English Like an American: Learn the Idioms and Expressions You Need To Succeed on the Job! Amy Gillett

(مانند یک آمریکایی انگلیسی تجاری را صحبت کنید: اصطلاحات و عباراتی که برای موفقیت در کار نیاز دارید را بیاموزید! امی ژیلت)

این یکی دیگر از کتاب‌های بی‌نظیری است که توسط امی ژیلت و برای کسانی که تصمیم دارند نحوه تعامل در محل کار آمریکا را یاد بگیرند نوشته شده است. حتی بسیاری از کارمندان سایر کشورهای انگلیسی زبان خارج از آمریکا، برای درک یکدیگر به خواندن  این کتاب نیاز پیدا خواهند کرد. این کتاب به خواننده‌های خود درک اصطلاحاتی را که ممکن است در داخل یا خارج از محل کار در آمریکا بشنوید، امکان پذیر می‌کند.

  1. Say It Better in English:Useful Phrases For Work and Everyday Life, Marianna Pascal

(عبارات مفید برای کار و زندگی روزمره را به زبان انگلیسی بهتر بیان کنید، ماریانا پاسکال)

اگر بخواهید این کتاب را که دیگر در دست چاپ نیست، تهیه کنید باید آن را در کیندل بارگیری کنید. زیبایی این کتاب تصاویر کارتونی است که برای هر عبارات مختلف در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. این کتاب بسیار ساده و مختصر است و حول این مفهموم نوشته شده است که “زمان پول است”.

  1. Longman’s Business English Dictionary

(فرهنگ لغت انگلیسی تجاری لانگمن)

اگر به دنیای انگلیسی تجاری وارد شوید، حتماً به یک دیکشنری تجاری نیاز پیدا خواهید کرد. می‌توان گفت که این فرهنگ‌لغت یکی از محبوب‌ترین هاست. نسخه دوم این فرهنگ‌لغت، با 18000 جمله مثال و یک CD-ROM تعاملی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که تمرینات امتحانی نیز در آن وجود دارد.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

سایت‌های ویدیویی برای فراگیران کسب‌وکار ESL

1- Video Vocab TV

برای دسترسی به این سایت رایگان فقط کافیست در iTunes یا فید RSS مشترک شوید.

این کتابخانه ویدیویی فوق‌العاده مفید، زیرمجموعه‌ای از سایت Business English Pod است. جلوه‌های بصری در ویدیوها وجود دارد به درک افراد کمک می‌کنند و از آنجایی که سرعت مکالمات پایین است، افراد به‌راحتی می‌توانند آ‌ن‌ها را دنبال کنند. اگر عضویت پولی BEP را داشته باشید، در چگونگی انجام تمرینات و مطالعات آنلاین این ویدیوها کمک بیشتری دریافت خواهید کرد، اما می‌توان گفت که نسخه رایگان نیز گزینه خوبی است.

در اینجا می‌توانید از میان هزاران ویدیو دست به انتخاب زده و ویدیوهایی را که به‌طور خاص درباره انگلیسی تجاری هستند پیدا کنید. این سایت همچنین کمک واژگان، فلش کارت و زیرنویس‌های تعاملی را ارائه می‌دهد. اگر قسمتی از دیالوگ را متوجه نشدید ، مکث کرده و مکان‌نمای خود را روی کلمات پیچیده قرار دهید تا یک تعریف فوری روی صفحه دریافت کنید.

2- EngVid.com

این سایت دسترسی رایگان را به تمامی کاربران ارائه می‌دهد.

در سایت EngVid.com می‌توانید به تعداد زیادی سخنرانی در مورد واژگان و دستور زبان انگلیسی مرتبط با تجارت دسترسی داشته باشید. این وب‌سایت رایگان حدود 15 دقیقه آموزش به زبان مادری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این سایت شما می‌توانید در یک مسابقه که ممکن است شما را در یک بحث آنلاین درگیر کند، شرکت کنید. از هر فرصتی حتی فرصت‌های آنلاین، برای تعامل با دیگران به زبان انگلیسی استفاده کنید. هر مقدار تعامل حتی اگر بسیار اندک باشد، به بهبود مهارت‌های شما کمک می‌کند.

3- English Central

دسترسی به این سایت رایگان است اما دسترسی به نسخه پولی نامحدود آن 15 دلار است.

ویدیوهای این سایت بسیار کوتاه و فوق‌العاده هستند. در حدود 2 دقیقه می‌توانید اصول مقدماتی کسب‌وکار، نحوه نوشتن ناه توضیحی (Cover Letter) و سایر مهارت‌های تجاری مهم را بیاموزید. همچنین، تمرین‌هایی در این سایت قرار داده شده است که می‌توانید با تایپ کردن، کلمات را تمرین کرده و کلمات را در دیالوگ پر کنید. هضم بسیار آسان و تمرینات تعاملی کافی برای اینکه احساس کنید در حال تمرین رضایت‌بخش هستید.

4- Australia Plus

دسترسی به این سایت نیز رایگان است.

در اینجا می‌توانید به 15 ویدیوی عالی درباره انجام تجارت دسترسی داشته باشید و به لهجه انگلیسی استرالیایی نیز گوش داده و آن را تمرین کنید. این ویدیوهای خوش ساخت شما را در یک روز از زندگی یک تاجر و برخی از سناریوهایی که ممکن است در طول فعالیت‌های روزانه با آنها روبرو شوید، قرار می‌دهد. همچنین شما نکات زیادی در مورد زبان و فرهنگ تجاری استرالیا به شما یاد خواهد داد.

بنابراین، طرح جامع انگلیسی تجاری شما وجود دارد. این سایت‌ها را بررسی کنید، پرتلاش و با پشتکار باشید و سعی کنید به‌طور مداوم لسنینگ گوش دهید، متن‌های مختلف به زیانی انگلیسی بخوانید، بنویسید، صحبت کنید و تکرار کنید. طولی نخواهد کشید که خود را در آن سوی میز خواهید یافت که در حال گفت‌وگو با کارفرمایان آینده خود به زبان انگلیسی در مورد شغل مورد علاقه‌تان هستید. موفق باشید!

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

در صورتی که برای تقویت زبان انگلیسی تجاری خود به مشاوره و راهنمایی بیشتری نیاز داشتید به شما پیشنهاد می‌کنیم راه مطمئن را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:برترین پادکست های انگلیسی تجاری

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
2.8 از 5 از 4 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید