IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
پادکست های انگلیسی تجاری
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: محمد اشرفی
16 شهریور 1401

برترین پادکست های انگلیسی تجاری

آیا احساس می‌کنید سطح کنونی زبان انگلیسی شما روند پیشرفت شما را متوقف کرده است؟ اگر به‌طور منظم به برنامه‌های صوتی گوش فرا دهید، علاوه بر تسریع یادگیری، ایده‌ها و مفاهیم تجاری نوآورانه زیادی نیز یاد خواهید گرفت.

چرا باید پادکست‌ها را برای یادگیری انگلیسی تجاری انتخاب کنیم؟ دلایل انتخاب پادکست‌ها در ادامه مطرح شده‌اند.

1- با این پادکست‌ها، شما به ایده‌های تجاری نوآورانه و اخبار و اطلاعات دست اول دسترسی خواهید داست. این پادکست‌ها اطلاعات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند که با استفاده از آن‌ها شما را در مسیر شغلی خود حرفه‌ای می‌کند.

2- شما می‌توانید این ‌پادکست‌ها را در اوقات فراغت و تایم‌های خالی خود گوش دهید. ضرورتی ندارد برای گوش دادن به آن‌ها زمان خاصی را اختصاص دهید، شما حتی می‌توانید هنگام انجام فعالیت‌هایی مانند رانندگی هم به این پادکست‌ها گوش دهید و اطلاعات آن‌ها را به خاطر بسپارید.

3- این پادکست‌ها مملو از اصطلاحات رایج انگلیسی تجاری است و این نشان می‌دهد که تا چه میزان تجارت و بازرگانی بر فرهنگ و زبان انگلیسی تأثیرگذار بوده است. 

4- با استفاده از این پادکست‌ها شما از مانع زبانی عبور خواهید کرد و گوش دادن به این پادکست‌ها و فراگیری دیدگاه‌های جدید و رایج روز نظرات شما را با خبرگان این حوزه در هم آمیخته و با همکاران آینده‌تان هم‌سو و هم‌عقیده خواهید شد.

5- در این پادکست‌ها انواع مختلفی از موضوعات تجاری مورد بحث قرار گرفته و فهرستی شامل ایمیل‎ها، کنفرانس‌ها و مذاکرات تلفنی و حضوری، مصاحبه‌های شغلی، انواع قرارداد و سخنرانی‌ها و ارائه‌ها را دربر می‌گیرد.

6- با استفاده از این پادکست‌ها شما ایده‌های تجاری نوین و مدرن را فرا خواهید گرفت و می‌توانید از این طریق با افکار و ایده‌های صاحب‌نظران و رهبران برجسته تجاری جهان آشنا شوید.

علاوه بر همه این‌ها، هزاران مزیت دیگر در این پادکست‌ها نهفته است و شما پس از مدتی گوش دادن، عبارات و کلمات جدید زیادی را فراخواهید گرفت که در محیط‌های تجاری بین‌المللی به شما احساس آرامش و اعتماد بنفس خواهد بخشید.

اکنون لیست پادکست‌هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی تجاری بهترین‌ هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

Down to Business English

با این پادکست تجاری می‌توانید اخبار به روز کسب و کار از هر گوشه جهان را دریافت کرده و همزمان به تقویت زبان انگلیسی خود بپردازید. در این مجموعه پادکست، دز مورگان و اسکیپ مونترو آخرین اتفاقات تجاری (اخبار) را بررسی و در خلال آن به معرفی عبارات و کلمات مفید زیادی نیز می‌پردازند. این دو همکار همچنین نگاهی به تفاوت‌های فرهنگی در موقعیت‌های تجاری نیز خواهند داشت. در مجموع این پادکست، برای گوش دادن بسیار جذاب، مفید و آسان است. متن فایل‌های صوتی در وب سایت پادکست موجود است.

Business English Pod

این مجموعه پادکست یکی از جذاب‌ترین و جامع‌ترین پادکست‌های انگلیسی تجاری موجود در اینترنت است. این پادکست‌ها بسیار پرمغز و کارشده بوده و پوشش‌دهنده هر موقعیت تجاری هستند که معمولاً افراد فعال در کسب و کار بین‌المللی با آن مواجه می‌شوند. شما در این پادکست‌ها با طیف گسترده‌ای از موضوعات روبرو خواهید بود از سفر و معاشرت گرفته تا جلسات، مذاکرات و ارائه‌ها و سخنرانی‌ها.

در این مجموعه پادکست فوق‌العاده موضوعات موردبحث دسته‌بندی شده‌ و هر دسته شامل درس‌های صوتی متعددی است که دربرگیرنده طیف متنوعی از موقعیت‌ها است. به‌عنوان مثال، در بخش مذاکرات، اپیزودهایی به ارائه طرح و ایده، حل اختلافات در مذاکرات اختصاص یافته و راهکارهایی برای ایجاد رابطه مؤثر معرفی می‌شود. هر اپیزود دیالوگ‌هایی در بر دارد  که با سرعت بسیار کمتری نسبت به حالت عادی اجرا می‌شوند که این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تک تک هجاها را به وضوح بشنوید. با داشتن این امکان شما می‌توانید جریان مکالمات را به راحتی پیگری کنید.

برترین پادکست های انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

Quick Business English’s Podcast

آیا سعی دارید رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهید؟ آیا می‌خواهید یکه‌تاز موقعیت‌های تجاری باشید؟ مجموعه پادکست Quick Business English راهی بی‌نظیر برای تقویت دانش شما در حوزه زبان تجاری است. این پادکست برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا به بررسی موقعیت‌های مختلف تجاری بپردازید. برای مثال، نکات ضروری در مورد شروع یک جلسه، ایمیل‌های رسمی در مقابل غیررسمی، رهبری گروه‌ها و تسهیل بحث یادرا به شما یاد خواهد داد.

اغلب اپیزودها را یک مجری اداره می‌کند که با حدود نصف سرعت عادی مکالمات خود را پیش می‌برد که برای زبان‌آموزان متوسط ​​و پیشرفته انگلیسی فهم این پادکست‌ها بسیار آسان است. در سایت پادکست هم PDF های قابل دانلود برای تقویت یادگیری در دسترس علاقمندان قرار گرفته‌اند. و اگر قادر نبودید برنامه‌ای را هنگام پخش آن دنبال کنید نیازی به نگرانی وجود ندارد زیرا در این وب سایت آرشیو گسترده‎ای از اپیزودهای پخش شده از سال 2012 تا به الان بارگزاری شده است.

BBC Business Daily

در این مجموعه پادکست می‌توانید به داستان های تجاری برخی از بهترین روزنامه نگاران جهان گوش داده و همزمان انگلیسی تجاری خود را بهبود بخشید. بی بی سی شبکه گسترده‌ای از خبرنگاران دارد که اخبار و تحلیل‌های دقیق و جامعی در مورد دنیای تجارت از سراسر دنیا منتشر می‌کند. همانطور که می‌توان از عنوانش می‌توان فهمید، این پادکست به صورت روزانه اخبار تجاری روز دنیا را انتشار می‌دهد. این پادکست گستره وسیعی از موضوعات را شامل می‌شود.

پادکست‌ها قالبی شبیه یک برنامه خبری داشته و به همین خاطر هر اپیزود شامل یک میزبان اصلی، مصاحبه خبرنگاران در زمینه موضوع مورد بحث و بحث‌های استودیویی در مورد موضوعات مهم مرتبط با تجارت است. در این پادکست‌ها انگلیسی با سرعت عادی صحبت می‌شود و بنابراین سرعت آن بسیار بالا است. این یک مجموعه پادکست عالی برای زبان آموزان پیشرفته و نیز افراد سطح متوسطی است که از رویارویی با چالش‌ها لذت می‎برند. این روشی بی‌نظیر برای حفظ ارتباط با حوزه تجارت جهانی است.

تمرین مهارت های زبانی

Harvard Business Review IdeaCast

آیا راهی بهتر از گوش دادن به راهنمایی‌های مفید و عالی کارشناسان برای پیشرفت در یک حوزه می‌شناسید؟ در این پادکست متفکران برجسته حوزه مدیریت، مدیران اجرایی خبره هرآنچه را که در مورد استراتژی‌های کسب‌وکار، روندها و نظریه‌هاس تجاری لازم دارید به شما آموزش خواهند داد.

Harvard Business Review یا همان HBR برای پخش اپیزودهای هفتگی پادکست خود مجموعه‌ای از ذهن‌های تجاری برتر را جمع‌آوری کرده است. هر نسخه مصاحبه با یک مقام تجاری مهم و برجسته را در بر دارد. HBR IdeaCast تنها یک راه عالی برای اطلاع از ایده‎های نوین نیست، بلکه شیوه‌ای بی‌نظیر برای تقویت درک کلی و واژگان انگلیسی شما نیز هست. برخی از موضوعاتی که در اپیزودهای قبلی پوشش داده شده‌اند عبارتند از: طرز فکر صحیح برای دستیابی به موفقیت، چگونگی طراحی کسب‌وکار، مسئولیت اجتماعی شرکت و مهار خلاقیت.

TEDTalks Business

اگر واقعاً کنجکاوید مطلع شوید در دنیای تجارت چه می‌گذرد و به این روند رو به کجا است، مدتی به پادکست TEDTalks Business گوش دهید. این مجموعه پادکست هفتگی مناسب زبان‌آموزان انگلیسی تجاری است و با برخی از برجسته‌ترین مدیران عامل، مبتکران و کارآفرینان سطح جهان گفت‌وگو می‌کند. در این پادکست انگلیسی با سرعت عادی صحبت می‌شود و ایده‌های مورد بحث غذای ذهن شما را فراهم می‌کند.

پادکست‌های پیشین جیمز بی گلتفلدر، نظریه‌پرداز سیستم‌های پیچیده، در مورد اینکه چه کسی جهان را کنترل می‌کند، و هاریش مانمونی، مدیر عملیاتی یونیلور، در این باب صحبت می‌کردند که چرا سود همیشه هدف یک تجارت نیست. برخی از موضوعات کاملاً پیچیده (پیچیده) هستند. مهمترین مزیت TEDTalk این است که بحث‌ها همیشه توسط یک سخنران جذاب ارائه می‌شود. گوینده با استفاده از تصاویر، استعاره‌ها و تشبیهات خوب از زبان انگلیسی استفاده زیادی خواهد کرد. از این رو TEDTalks با عنوان “خوراک فکری مغز”شهرت یافته است.

Wall Street Journal This Morning

در این پادکست از بزرگترین داستان‌های تجاری روز که سرفصل خبرها هستند صحبت می‌شود. تجزیه و تحلیل دقیقی در مورد هر بحث صورت گرفته و بحث‌ها همیشه پرشور و زنده هستند. یکی از عوامل جذاب این برنامه، ارتباط صمیمی و دوستانه بین مجری گوردون دیل و مجری اخبار جینا سروتی است. منتظر خنده‌های گاه به گاه آن‌ها در طول مسیر باشید! برخی از گفتگوها به مقداری طنز آغشته شده است. این پادکست به صورت روزانه منتشر می‌شود و برای زبان آموزان متوسط ​​و پیشرفته زبان انگلیسی حوزه بازرگانی و تجارت، بسیار مفید واقع می‌شود. مدت زمان اختصاص یافته به هر اپیزود تقریباً 30 دقیقه است.

برترین پادکست های انگلیسی تجاری

چرا پرداختن به این پادکست‌ها برای زبان‌آموزان انگلیسی تجاری ضروری است؟

 اگر شما نیز به دنبال پیشرفت در حرفه تجاری خود هستید، با این مجموعه عالی از پادکست‌ها که ویژه زبان آموزان انگلیسی تجاری است، مانع زبانی را شکست دهید. یکی از ویژگی‌های مشترک همه آنها می‌توان به لذت‌بخش بودن آن‌ها اشاره کرد. این پادکست‌ها آنقدر جذاب هستند که شما با گوش دادن به آن‌ها هرگز احساس بی‌حوصلگی نخواهید کرد. دلایل مختلفی برای این ادعا وجود دارد، اما مطمئناً قدردان میزبانان خبره پادکست، کیفیت عالی متن‌ها و انتخاب مطالب جذاب خواهید بود. پس درنتیجه کل این پادکست‌ها را در فهرست منابع صوتی ضروری خود قرار داده و دقت کنید که چقدر یادگیری شما را ارتقا خواهند بخشید.

آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: منابع انگلیسی عالی در حوزه تجارت برای دستیابی به موفقیت شغلی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 3 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید