IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
شش دوره آنلاین برای آموزش مکالمه به زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
12 آذر 1397

شش دوره آنلاین برای آموزش مکالمه به زبان انگلیسی

زبان آموزان انگلیسی در دو دنیای کاملا متفاوت زندگی می کنند.

یک دنیا، «دنیای مطالعه» است. زمان در این دنیا به طرز ناجوانمردانه ای آهسته می گذرد. در این دنیا معمولا هدفی مشخص و اغلب کسل کننده وجود دارد؛ مثلا شروع یک درس جدید یا قبول شدن در امتحان پایان ترم.

در «دنیای مطالعه» معمولا برای اینکه در یادگیری موفق باشید، باید فشارهای زیادی را تحمل کنید.

دنیای دیگر، «دنیای واقعی» است. این دنیا جایی است که برای کارهای شخصی یا غیرشخصی، از مهارت های زبان انگلیسی استفاده می کنید. اگرچه این دنیا می تواند پیچیده و گمراه کننده باشد، اما معمولا جای بهتری برای زندگی کردن است.

اگر به شما بگویم می توانید این دو جهان را با هم ترکیب کنید، چه خواهید گفت؟

می توانید هیجان «دنیای واقعی» و مزیت های «دنیای مطالعه» را یکجا داشته باشید. این موقعیت ها می توانند خیلی لذت بخش باشند و زبان انگلیسی را خیلی سریع تر تقویت کنند!

تمام چیزی که لازم دارید، منابعی برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق مکالمات واقعی است. در این مقاله، ما هفت منبع یادگیری و تقویت مکالمه آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

دوره آنلاین برای آموزش مکالمه به زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

چرا مکالمات واقعی تا این حد برای زبان آموزان انگلیسی مهم است؟

یادگیری یک زبان، یک فعالیت چند حسی است. زبان نوشتاری به تنهایی کلی مطالب جدید و مفید به شما یاد می دهد، اگر از مهارت شنیدن و مکالمه برای ارتباط برقرار کردن با زبان انگلیسی استفاده کنید، مهارت های چندگانه را تقویت خواهید کرد و سریع تر به کسی تبدیل می شوید که راحت و روان صحبت می کند.

انگلیسی محاوره ای، شما را در معرض نوعی از زبان انگلیسی قرار می دهد که در مناطق انگلیسی زبان، هرروز با آن سر و کار دارید. این گونه از زبان انگلیسی نه تنها تلفظ درست را به شما یاد می دهد، بلکه عبارات، اصطلاحات و الگوهای زبان کوچه بازاری را هم یاد می گیرید.

چطور مکالمات مهم و غنی خودتان را خلق کنید؟

تمرین مکالماتی که خودتان در طول روز با آن ها سر و کار دارید، به شما کمک می کند از منابعی که به شما معرفی می کنیم، بیشترین استفاده را ببرید. دفعه بعد که با دوستان انگلیسی زبانتان صحبت می کنید یا یک مکالمه به زبان انگلیسی دارید، از این نکات استفاده کنید.

برای هدایت و ادامه مکالمه سوال بپرسید. برای مثال از عباراتی مثل “What makes you say that?”، “Why do you think of this?”، “What would happen if…?”، “Have you considered…?” استفاده کنید.

برای عمقی شدن یادگیری سوال بپرسید. برای مثال از عباراتی مثل “Can you tell me more about it/this?”، “Please explain it in another way.”، “So are you telling me that…?” استفاده کنید.

اطللاعات را تکرار کنید تا موضوع را بهتر بفهمید. آخرین مطلبی را که خواندید یا با دیگران در مورد آن صحبت کردید به زبان انگلیسی با خودتان تکرار کنید. این کار معمولا شما را تشویق می کند از دیگران بیشتر اطلاعات بگیرید.

علایق مشترک را شناسایی و در مورد آن ها بحث کنید. موضوعی را پیدا کنید که شما و دوستتان علاقه دارید درباره آن صحبت کنید. این کار باعث می شود مکالمه از کوتاه، ساده و کسل کننده بودن دور شود.

شجاع باشید و از کلمات جدید استفاده کنید. اگر از کلمه یا عبارتی استفاده نکنید، هیچوقت نمی توانید آن را یاد بگیرید.

از فیدبک های دوستانه استقبال کنید. از دوستان انگلیسی زبانتان بخواهید کلماتی را پیشنهاد بدهند که می توانید در مکالمات از آن ها استفاده کنید یا کلمه بهتری را جایگزین کنید. این مورد باعث می شود هر مکالمه به یک تجربه یادگیری تبدیل شود.

شش دوره آنلاین برای آموزش مکالمه به زبان انگلیسی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

در خانه مکالمات واقعی به زبان انگلیسی را یاد بگیرید

Zapp! English

پادکست های Zapp! English توسط مدرسان آمریکایی و بریتانیایی زبان انگلیسی تولید شده است و به راحتی قابل دانلود است. کارکردن با این پادکست ها بسیار راحت است و درست مثل موزیک، این پادکست ها را به گوشی هوشمند یا موزیک پلیرتان انتقال بدهید، یک هدفون بگذارید و از یک مکالمه خوب لذت ببرید.

تمرکز این برنامه روی واژگان و اصطلاحات محاوره ای است و به شما کمک می کند انگلیسی را در موضوعات و زمینه های مختلف درک کنید و بفهمید. در این پادکست ها می توانید لهجه های آمریکایی، انگلیسی و لهجه های بین المللی زبان انگلیسی را بشنوید.

پادکست هایی را انتخاب کنید که مناسب سطح دانشتان باشد. با وجود طیف وسیعی از موضوعات مختلف مانند زبان محاوره، تلفظ، زبان انگلیسی برای کسب و کار و موضوعات مرتبط خبری، هرگز خسته نخواهید شد!

در حال حاضر این برنامه فقط برای سیستم عامل iOS قابل دانلود است و می توانید از سایت یا iTunes این برنامه را دریافت کنید.

FluentU

یکی از نوآورانه ترین منابع یادگیری زبان FluentU است که برای تمرین و تقویت تمام مهارت های زبان کاربرد دارد. با وبسایت یا برنامه FluentU، ویدیوهای معتبر و مفید به زبان انگلیسی در اختیار شما قرار می گیرد که شامل تریلر فیلم ها، موزیک ویدیوها و سخنرانی های انگیزشی است و با توجه به سطح و نیاز زبان آموز، به درس هایی برای یادگیری زبان تبدیل شده اند.

هر کدام از ویدیوهای FluentU، توضیحاتی تعاملی دارد. می توانید روی هر کلمه ای که برایتان جدید است کلیک کنید تا معنی و تلفظ آن به همراه عکسی به شما نمایش داده شود؛ به این ترتیب می توانید واژگان جدید را هنگام تماشای ویدیو، یاد بگیرید. در این وبسایت فلش کارت، متن کامل ویدیوها و تمرین هایی وجود دارد که به شما کمک می کند آن چه را یاد گرفته اید به خاطر بسپارید.

از همه بهتر اینکه FluentU حافظه خوبی دارد و چیزهایی که خوانده اید را ثبت می کند و قبل از اینکه واژگان را فراموش کنید، با الگوریتمی که مناسب سطح شماست از شما آزمون می گیرد. این شیوه، یک راه مفید، موثر و سرگرم کننده است که می توانید مهارت های زبان انگلیسی را تقویت کنید و زبان انگلیسی را آنطور که بومیان این زبان استفاده می کنند، یاد بگیرید.

تمام ویدیوها بر اساس ژانر و سطح یادگیری دسته بندی شده اند و به همین دلیل پیدا کردن ویدیویی که مناسب شما باشد کار سختی نیست.

شش دوره آنلاین برای آموزش مکالمه به زبان انگلیسی

Better at English

اگر کسی در جهان باشد که دقیقا بداند یادگیری یک زبان خارجی چقدر سخت است، او کسی نیست جز «لوری لینزتروث» (Lori Linstruth)، موسس Better at English. او پنج زبان سوئدی، اسپانیایی، هلندی، آلمانی و اندونزیایی را یاد گرفته است، فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی و به عنوان مدرس و مترجم زبان مشغول به کار است.

پادکست های Better at English مکالمات ضبط شده ای از زندگی واقعی و افراد واقعی است. بیشتر موضوعاتی که در این پادکست ها درباره آن ها صحبت شده است، اتفاقات روزمره زندگی مثل خرید کردن یا ملاقات با افراد است. بعضی از پادکست های «لوری» درباره مسائل ویژه ای صحبت می شود که به شما کمک می کند واژگان تخصصی تری یاد بگیرید؛ موضوعاتی مثل فرهنگ سازمانی یا نگه داری حیوانات خانگی.

هر پادکست یک فایل PDF هم دارد که متن آن پادکست است و نکات واژگانی در آن ذکر شده است.

مکالمه و لغات کاربردی انگلیسی

Real English

وبسایت Real English دقیقا مثل اسمش است: مردم واقعی واقعا انگلیسی صحبت می کنند! در این ویدیوها هیچ بازیگری وجود ندارد و همه چیز طبیعی و واقعی است. از مردم عادی در خیابان سوالاتی پرسیده شده است و آن ها به سوالات جواب دادند و همین تبدیل به یک ویدیوی آموزشی برای مکالمه زبان انگلیسی شده است.

این ویدیوها مبنای درس های زبان انگلیسی این وبسایت هستند. هر درسی تمرین هایی دارد که می توانید آن ها را انجام بدهید. ویدیوها را با زیرنویس یا تصاویر مربوط به واژگان تماشا کنید و بعد سوالات هر کوییز را جواب بدهید.

وبسایت Real English موقعیت های طبیعی را به تصویر می کشد تا به زبان آموزان کمک کند درک مطلب را به صورت طبیعی یاد بگیرند. اگرچه بسیاری از مدرسان زبان انگلیسی معتقدند نشان دادن غلط های گرامری ایده خوبی نیست، سازندگان Real English این اعتقاد را ندارد. موسسان این وبسایت معتقدند نشان دادن غلط های گرامری یک فرصت برای یادگیری است و حتی بومیان انگلیسی زبان هم می توانند حرف زدن خودشان را اصلاح کنند. هر ویدیو ویژگی هایی دارد که غلط های مصطلح گرامری را نشان می دهد و پیشنهادهایی برای استفاده درست از زبان را هم به مخاطب می گوید.

با دانستن اینکه چه کارهایی نباید بکنید، می توانید درک مطلب و مکالمه زبان انگلیسی را عمقی تر یاد بگیرید.

ESL Fast

گول ظاهر ساده آن را نخورید! وبسایت ESL Fast یک مرکز بزرگ آنلاین برای منابع انگلیسی است که خیلی راحت می شود از آن ها استفاده کرد.

اگر سرتان خیلی شلوغ است یا فقط می خواهید یک تلنگری به دانشتان بزنید، درس های “Speaking is Easy” و “Easy Conversation” را انتخاب کنید. در این وبسایت می توانید همزمان با گوش دادن به فایل های صوتی، مهارت خواندن را هم تمرین کنید. این درس های کوتاه و ساده با موضوعاتی مثل سفر با اتوبوس، کارهای خانه، خرید، قرار ملاقات و نظرسنجی به شما کمک می کند.

اگر دنبال مطالب عمیق تر هستید، درس های “English Level” را انتخاب کنید. این درس ها با شش سطح و بیش از 300 درس، باعث پیشرفت شما می شوند و در عین حال می توانید مهارت های زبان انگلیسی را با موفقیت تمرین کنید.

هر درس روی متنی با موضوع خاص تمرکز دارد. زبان آموزان مکالمات صوتی را می شنوند و متن مکالمات را می خوانند و بعد از آن باید تمرین هایی را کامل کنند. این فعالیت ها شامل بررسی واژگان، پر کردن جاهای خالی در متن، جمله سازی و دیکته نوشتن است.

هر چه سطح زبان بالاتر برود، مطالب سخت تر می شوند، ESL Fast یکی از بهترین منابع رایگان آموزش زبان است که می توانید مکالمات واقعی به زبان انگلیسی را گوش بدهید و مهارت های خودتان را تقویت کنید.

دوره های آنلاین برای آموزش مکالمه به زبان انگلیسی

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

Real English Conversation

Real English Conversation فقط یک وبسایت برای تمرین مهارت های مکالمه و شنیدن نیست. این منبع فوق العاده، تکنیک هایی را به شما یاد می دهد که با آن ها سرعت و کیفیت یادگیری زبان انگلیسی را ارتقا بدهید.

در این وبسایت درس هایی طراحی شده اند که روی شنیدن و شرکت کردن در مکالمات به زبان انگلیسی تمرکز دارد. این تمام ماجرا نیست، فایل های صوتی ویژه ای هم در این وبسایت هستند که به شما یاد می دهند چطور باید به مکالمات انگلیسی گوش بدهید. مثلا، اگر یاد بگیرید چطور مکالمات شفاهی انگلیسی را به درستی به قسمت های کوچک تر تقسیم کنید، می توانید زبان گفتاری را در شرایط واقعی درک کنید و بهتر با دیگران تعامل داشته باشید.

با آبونه شدن برای پادکست های رایگان یا با دانلود آن ها از سایت، می توانید به این گنجینه بی نظیر دسترسی داشته باشید. این وبسایت و محتوای آموزشی آن برای زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته تولید شده است. می توانید برای دست گرمی از پادکست ها و دوره های کوتاه تر شروع کنید و اگر از روند کار و محتوای سایت لذت بردید، دوره هایی را انتخاب کنید که برای سلیس صحبت کردن طراحی شده اند.

به نظرم وقت آن رسیده که صحبت کنید! با خودتان، با دوستانتان و با هر کسی که می خواهد و می تواند انگلیسی صحبت کند. از منابعی که به شما معرفی کردیم استفاده کنید و با رعایت نکاتی که بیان شد، مهارت مکالمه را تقویت کنید.

بگذارید زبان انگلیسی و یادگیری در شما جریان پیدا کند.


بیشتر بخوانید: هشت وب سایت برای یادگیری و تمرین گرامر زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید:  راهکارهایی برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی زبان انگلیسی کلیک نمایید

دوره های آموزشی زبان انگلیسی


برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم
با ثبت  شماره تلفن خود، از مشاوره رایگان کارشناسان ایرانمهر بهره‌مند شوید.

 مشاوره رایگان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. آواتار نیتا
    نیتا
    22 مرداد 1398
    پاسخ دادن

    سلام دوره های انلاین واقعااا عالی و بصرفه هستن ممنون تی ال پی اس

    • آواتار آموزشگاه ایرانمهر
      آموزشگاه ایرانمهر
      22 مرداد 1398
      پاسخ دادن

      با سلام 
      تشکر از انرژی خوبه شما

  2. آواتار نیما برادوستی
    نیما برادوستی
    9 اردیبهشت 1398
    پاسخ دادن

    با سلام آموزشگاه زبان ایرانمهر دور های آنلاین آموزش زبان انگلیسی هم دارد؟

    • آواتار آموزشگاه ایرانمهر
      آموزشگاه ایرانمهر
      9 اردیبهشت 1398
      پاسخ دادن

      با سلام 
      به صورت خصوصی بله 

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید