IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری زبان انگلیسی – قسمت اول
امتیاز کاربران: 3.8/5
نویسنده: ایرانمهر
10 آذر 1397

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری زبان انگلیسی – قسمت اول

اشیاء کوچیک اغلب بیشترین فایده را دارند.

مثلا دکمه ها را تصورکنید.

این اشیای کوچک آنقدر مهم هستند که ناپلئون ممکن بود به خاطر آن ها جنگی را ببازد.

گفته شده است وقتی در حال لشکرکشی و حمله به روسیه بوده است، ممکن بود دکمه های لباس نظامی اش به خاطر سرمای شدید هوا کنده شود و بیافتد.

از 500 هزار سرباز، فقط 10 هزار نفر زنده به فرانسه بازگشتند. ممکن است عجیب باشد، اما شاید همین دکمه های کوچک چنین خسارت وحشتناکی بر جای گذاشتند.

چیزهای کوچک دیگری که می توانند خیلی مفید باشند، فیلم های کوتاه هستند.

فیلم های کوتاه آمیزه ای از جذابیت های فیلم های بلند و راحتی ویدیوهای کوتاه هستند.

به علاوه، گاهی این نوع فیلم ها دیالوگ های واقع گرایانه و کوتاهی دارند که در دنیای واقعی رخ می دهند، نه خیلی طولانی هستند و نه خیلی پیچیده.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

چرا فیلم های کوتاه برای تقویت مهارت مکالمه به زبان انگلیسی عالی هستند؟

ممکن است تعجب کنید و از خودتان بپرسید چرا تماشای فیلم های کوتاه که برای بومیان انگلیسی زبان ساخته شده است، برای تقویت مهارت مکالمه زبان آموزان انگلیسی مناسب است.

درست است، دنبال کردن این ویدیوها از ویدیوهای مخصوص زبان آموزان انگلیسی سخت تر است؛ اما با این حال ارزش دارد تلاشتان را بکنید و از این ویدیوها مطالب جدید و مفید یاد بگیرید.

بعضی از دلایل این مسئله به شرح زیر است:

با تماشای فیلم های کوتاه می توانید سرعت و جریان طبیعی حرف زدن بومیان را یاد بگیرید

ویدیوهایی که برای زبان آموزان تهیه می شود، اغلب سرعت آهسته ای دارند که کمی غیرطبیعی و غیرواقعی است. در فیلم های کوتاه که در دنیای واقعی ساخته می شود، می توانید ببینید بومیان انگلیسی زبان چطور و با چه سرعتی صحبت می کنند. وقتی بفهمید چطور باید لحن طبیعی انگلیسی را دنبال کنید، راحت تر می توانید در مکالمات واقعی با افراد واقعی شرکت کنید.

فیلم های کوتاه به یاد ماندنی هستند و کلماتی که از آن ها یاد می گیرید، راحت تر در ذهنتان می ماند: فیلم نامه، صحنه ها، شخصیت ها و جلوه های بصری در فیلم های کوتاه به شما کمک می کنند محتوای مکالمات را راحت تر به خاطر بسپارید. در فیلم های کوتاه، هر دیالوگ هدف خاص و مشخصی دارد و این مسئله کمک می کند مکالمات را بهتر بفهمید و یاد بگیرید.

این فیلم ها اغلب مکالمات پیوسته و به هم مرتبط دارند

در فیلم های کوتاه اغلب تعاملات و ارتباطات زیادی بین شخصیت های مختلف وجود دارد. مکالمات اغلب در صحنه های مختلف و درباره موضوعات مختلف است. این مسئله به شما کمک می کند بفهمید یک بازیگر در موقعیت های مختلف و در برخورد با افراد مختلف چطور صحبت می کند.

از آنجایی که هر فیلم کوتاه حدودا 15 دقیقه است، تمام مکالمات کوتاه و واضح هستند و به اصل موضوع اشاره می کنند. کوتاه بودن مدت زمان فیلم به شما کمک می کند هر دیالوگ را چندین بار گوش دهید تا درک بهتری از سرعت و جریان طبیعی حرف زدن بومیان داشته باشید.

هر فیلم، محتوا و موضوعات مختلفی را شامل می شود. تماشای بعضی فیلم ها به همه، به خصوص بینندگان جوان، توصیه نمی شود. بنابراین بهتر است قبل از تماشای هر فیلم توضیحات آن را بخوانید. حالا بیایید شروع کنیم!

فیلم های کوتاه و جذاب برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

Welcome to My Life

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

سطح: مبتدی تا متوسطه

ژانر: انیمیشن

توضیحات:

در اکثر فیلم ها و داستان ها اینطور نشان داده شده است که هیولاها با شیاطین در ارتباط هستند. هیولاها همیشه موجوداتی غیرعادی نمایش داده می شوند که اصلا شباهتی به انسان ها ندارند. این فیلم کوتاه، این باور را کاملا تغییر می دهد.

این داستان درباره هیولای نوجوانی به نام «داگلاس» (Douglas) است که سعی می کند خودش را با محیط دبیرستان وفق بدهد. او شبیه بسیاری از نوجوانان آمریکایی است و والدینی دارد که به شدت به او اهمیت می دهند. فوتبال بازی می کند و یک اسم مستعار دارد که برای رپ خواندن از آن استفاده می کند و اسم مستعارش «T-kash» است. او چون شبیه بچه های دیگر نیست، مورد آزار و اذیت هم قرار می گیرد.

این فیلم کوتاه، راهی ساده و آسان برای یادگیری لغات ابتدایی و پایه درباره مدرسه و محیط های آموزشی است.

صداپیشه این فیلم کوتاه هم بسیار طبیعی صحبت می کند. با دیدن این فیلم متوجه می شوید که مکالمات غیررسمی و مصاحبه ها در زبان انگلیسی آمریکایی چطور خواهند بود.

The Fancy Gentleman

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

سطح: مبتدی تا متوسطه

ژانر: انیمیشن

توضیحات:

«باکلاس» (Classy) به کسی می گویند که طرز رفتار کردن و حرف زدن او شیک، حساب شده و با وقار است. این افراد با صفاتی مثل «فرهیخته» (refined) و «قابل احترام» (respectable) هم شناخته می شوند و به نظر می رسد موقعیت و جایگاه اجتماعی بالایی دارند.

در ایالات متحده، لهجه، طرز برخورد و استایل ثروتمندان اروپایی با کلاس بودن تلقی می شود. در فرهنگ امروزی آمریکایی ها، افراد رده بالای فرانسوی و بریتانیایی را فرهیخته ترین افراد می دانند. در این فیلم، زبان آموزان این ایده را با شخصیت های محبوب کارتونی یعنی «میکی ماوس» (Mickey Mouse) و «مینی ماوس» (Minie Mouse) درک می کنند.

در این فیلم، کاملا می توانید تفاوت لهجه استاندارد و روزمره آمریکایی ها با لهجه با کلاس و اصیل را تشخیص بدهید. همچنین می توانید ببینید رفتار و طرز لباس پوشیدن «میکی ماوس» قبل و بعد از اینکه به یک فرد فرهیخته و باکلاس تبدیل شود چه تغییراتی می کند. بعد از اینکه تمرینات او کامل شد، به لهجه فرانسوی صحبت میکند. با تبدیل شدن «میکی ماوس» به یک فرد با کلاس، درخواست خدمتکار می کند و می خواهد غذاهای بهتری بخورد. این فیلم کوتاه به زیبایی نشان می دهد زبان و نحوه صحبت کردن قشر بالا و پایین یک جامعه چقدر می تواند با هم متفاوت باشد.

Otherhalf

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

سطح: متوسط

ژانر: کمدی

توضیحات:

همه می دانیم «نیمه گمشده» یعنی چه! یعنی کسی که با او رابطه عاشقانه دارید و فکر می کنید مکمل شماست. در این فیلم کوتاه می توانید به معنای واقعی کلمه «نیمه گمشده» را درک کنید؛ این روند داستانی را ببینید و از اصطلاحات انگلیسی آن استفاده کنید. در این فیلم نیم تنه پایینی فردی از بالاتنه جدا می شود و راه خودش را می گیرد و می رود. در نهایت، دو نیمه می فهمند برای اینکه شاد باشند به هم نیاز دارند.

این فیلم شامل مکالمات کوتاه از موقعیت های مختلف است. در اول فیلم هر دو قسمت بدن را در یک جلسه درمانی می بینیم. تراپیست و تنه های آن فرد طوری صحبت می کنند که انگار یک جلسه مشاوره برای زوج های جوان است. جلسات مشاوره، برای حل مشکلات ذهنی و عاطفی در روابط زناشویی است. در بعضی قسمت های فیلم حتی صحنه هایی را می بینید که پایین تنه با شخص دیگری آشنا شده است.

Hot Seat

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

سطح: متوسط

ژانر: درام

«داستان های بلوغ یا پا به سن گذاشتن» (Coming of age stories)، روایت هایی هستند که در آن ها نوجوانان سفرهایی را شروع می کنند که در آن رشد می کنند و از نظر ذهنی بالغ می شوند. در این داستان ها نوجوانان می فهمند بالغ شدن و بزرگ شدن، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر احساسی، یعنی چه. اغلب، در این فیلم ها موضوعات چالش برانگیزی اتفاق می افتد. رایج ترین آن ها عشق، روابط یا شهرت است. فیلم کوتاه «Hot Seat» تمام این موضوعات را در بر می گیرد اما نه به شیوه ای که انتظار دارید.

در این فیلم، با دوستی ها و روابط انسانی، تعاملات احساسی و روانی نمود پیدا می کنند. این فیلم برای یادگیری واژگان آمریکایی که نوجوان ها از آن استفاده می کنند، عالی است.

Snake Bite

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

سطح: متوسط

ژانر: ترسناک

توضیحات:

این فیلم دوستی و اخلاقیات را با روشی ترسناک به نمایش می گذارد. با این حال، برخلاف فیلم های ترسناک دیگر، خبری از ارواح و آدم های فضایی نیست. این داستان درباره دوستی و شخصیت چهار پسر است که با خطر مواجه شده اند.

«دیلان» (Dylan)، «تایلر» (Tyler)، «خاویر» (Xaviar) و «کول» (Cole) در جنگل به دنبال مارها هستند. وقتی مار عظیم الجثه ای «دیلان» را نیش می زند و می رود، بقیه باید تصمیم سختی بگیرند. اگر مار سمی نباشد، آن ها می توانند «دیلان» را پیش والدینشان برگردانند. اگر مار سمی باشد باید پای او را قطع کنند، چون در عرض چند دقیقه می میرد.

این فیلم هم برای یادگرفتن اصطلاحات و واژگان نوجوانان و هم کلمات مربوط به جنگل است. می توانید در موقعیت های مختلف تغییر لحن، آهنگ، سرعت و طول جملات را احساس کنید و این تغییرات را در اواسط فیلم و فضاهایی که ترسناک تر است بهتر می توانید حس کنید.

Text Me

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

سطح: متوسط

ژانر: کمدی

توضیحات:

این داستان کوتاه و دوست داشتنی درباره آشنایی دو نوجوان است. همان طور که از اسم این فیلم مشخص است، درباره مکالمات بین دو نفر هم به صورت نوشتاری و هم به صورت گفتاری است. تفاوت بین این دو نوع روش ارتباط برقرار کردن، معجزه و روایت داستانی این فیلم را شکل می دهد.

ملاقات این دو نفر خوب آغاز نشد. در ابتدای فیلم دختر از رفتار بد پسر ناراحت شده است. اما بعد، هر چه بیشتر با او صحبت می کند، می فهمد شخصیت پسر بسیار دوست داشتنی است.

از آنجایی که داستان فیلم در یک رستوران اتفاق می افتد، می توانید نحوه سفارش غذا و ارتباط برقرار کردن با کارکنان رستوران را یاد بگیرید.

علاوه بر آن، می توانید یاد بگیرید افراد غریبه چطور با هم آشنا می شوند. این فیلم روی موضوعات زیادی تمرکز دارد که به رفتارهای مودبانه و بی ادبانه در جامعه و فرهنگ آمریکایی اشاره دارد.

Nadia

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

سطح: متوسط

ژانر: درام

این فیلم با صحنه ای در یک کلاس درس شروع می شود که شخصیت اصلی فیلم، نادیا، با لحن بسیار بی ادبانه ای با معلم حرف می زند. هر چه فیلم جلوتر می رود، متوجه می شویم که او با خانواده اش مشکلات زیادی دارد. بعد از اینکه دعوای شدیدی با مادرش می کند، تصمیم می گیرد خانه را ترک کند. معلمی که در ابتدای فیلم توسط نادیا مورد بی احترامی قرار گرفته بود، همان کسی است که بعدها به او کمک می کند.

جدا از مکالمات در کلاس درس و خانواده، این فیلم روی مسائل اجتماعی بی خانمان ها تمرکز کرده است. بی خانمان بودن یکی از معضلات بزرگ در کشورهای انگلیسی زبان مثل بریتانیا و ایالات متحده است که وقتی نوجوانان و جوانان از سمت خانواده حمایت نمی شوند، خانه را ترک می کنند و ترجیح می دهند در خیابان ها زندگی کنند.

در قسمت اول خواندیم فیلم های کوتاه به دلیل اینکه جریان و سرعت طبیعی حرف زدن بومیان را به ما یاد می دهند، حائز اهمیت هستند. همچنین به دلیل فراوانی کلمات و جملات به یاد ماندنی، یاد گرفتن و به خاطر سپردن آن ها کار راحت تری خواهد بود. در فیلم های کوتاه مکالمات پیوسته و به هم مرتبط هستند و درباره موضوعات مختلف صحبت می شود و می توانید اصطلاحات و واژگان زیادی یاد بگیرید. در نهایت خواندیم با توجه به اینکه فیلم های کوتاه، کوتاه هستند و مدت زمان آن ها از 15 دقیقه بیشتر نمی شود، مکالمات واضح هستند و به اصل موضوع اشاره می کنند و برای یادگرفتن جملات و عباراتی که بتوانید با آن ها بیشترین منظور را برسانید، بهترین گزینه هستند. در مقاله اول هفت فیلم کوتاه را معرفی کردیم که هر کدام موضوع و ژانر متفاوتی داشتند. این فیلم ها برای یادگیری مباحث مختلف مثل اصطلاحات مربوط به مدرسه و محیط های آموزشی، سفارش غذا در رستوران، عبارات و واژگان مخصوص افراد فرهیخته و باکلاس، گزینه های جذابی بودند که به شما معرفی کردیم. در ادامه این مقاله، هفت فیلم کوتاه دیگر را معرفی می کنیم که می توانید هرروز یا در روزهای تعطیل برای یادگیری و تمرین زبان انگلیسی از آن ها استفاده کنید و در کنار سرگرم شدن، از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

Two Dosas

سطح: متوسط

ژانر: کمدی

توضیحات:

«پاوان» (Pavan) شهروند انگلیسی و از یک خانواده هندی است. فیلم با صحنه ای شروع می شود که او داستان آشنا شدن با دختری به نام «کلوئی» (Chloe) را برای دو دوستش تعریف می کند. او امیدوار بوده است با بردن «کلوئی» به یک رستوران هندی او را تحت تاثیر قرار بدهد اما «کلوئی» حتی بیشتر از «پاوان» درباره فرهنگ هند اطلاعات داشته است.

نکته جالبی که در این فیلم وجود دارد این است که فرهنگ بومیان انگلیسی زبان را به جای «کلویی» از «پاوان» یاد می گیرید، که ممکن است برای بعضی از بینندگان عجیب و شوکه کننده باشد. وقتی «کلویی» با گارسون رستوران به زبان هندی صحبت می کند، «پاوان» یک کلمه از حرف های او را هم نمی فهمد و این نکته جالب و خنده دار دیگری است که بیننده را مجذوب می کند.

این فیلم برای یاد گرفتن لهجه بریتانیایی عالی است. این فیلم به شما کمک می کند درباره فرهنگ هندیان در بریتانیا و همچنین فرهنگ بومیان انگلیسی زبان بیشتر بدانید. مکالمات در این فیلم کوتاه بیشتر حول به اشتراک گذاشتن هویت های فرهنگی می چرخد. با تماشای این فیلم می توانید یاد بگیرید چطور سنت ها و فرهنگ کشور خودتان را به انگلیسی زبان های دیگر معرفی کنید.

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

The Meltdown

سطح: متوسط

ژانر: کمدی

توضیحات:

فیلم کوتاه «The Meltdown» در قالب فیلم های «واقع نمایی» است. اگر تا به حال چنین فیلم هایی دیده باشید، می دانید که این فیلم ها از چه الگویی پیروی می کنند. در نیمی از فیلم درباره وقایعی که اتفاق افتاده است، مصاحبه هایی انجام می شود و در باقی فیلم حوادثی را نشان می دهد که در حال وقوع است. این نوع فیلم ها برای تمرین مکالمه زبان انگلیسی بسیار مفید است.

داستان فیلم درباره دانشمندی گستاخ و بی دقت در یک نیروگاه هسته ای است. به خاطر اشتباه احمقانه او، در تمام نیروگاه وضعیت بحرانی به وجود می آید و یک واقعه هسته ای رخ می دهد. در انتهای فیلم می بینیم که او کاری کاملا غیرمنتظره انجام می دهد و باعث می شود ما طرز فکر و نگاهمان به او مثبت تر شود.

شخصیت های این فیلم با لهجه محاوره انگلیسی آمریکایی صحبت می کنند. از آنجایی که تمام شخصیت های این فیلم دانشمند هستند، برای یادگیری واژگان عمومی علمی مناسب است.

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسیA Reasonable Request

سطح: متوسط تا پیشرفته

ژانر: درام

توضیحات:

پسری بعد از مدت ها پدرش را ملاقات می کند و در این دیدار، درخواست وحشتناکی از او می کند. از آنجایی که بیشتر نکات این فیلم مبهم است و قطعیتی درباره آن وجود ندارد، بهتر است خودتان فیلم را ببینید و ما چیزی درباره صحنه های آن به شما نگوییم.

برای زبان آموزان انگلیسی، این فیلم یک ابزار خوب و مفید برای مشاهده مکالمات ناراحت کننده بین اعضای خانواده است.

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

The iMom

سطح: متوسط تا پیشرفته

ژانر: علمی تخیلی

توضیحات:

وقتی درباره آینده فکر می کنید، چه چیزهایی را تصور می کنید؟ بیشتر مردم به این فکر می کنند که ربات ها چطور می توانند زندگی انسان ها را راحت تر کنند. اما این فیلم دیدگاه متفاوتی دارد.

فیلم «iMom» درباره رباتی است که قرار است به جای والدین ایفای نقش کند. این ربات با هدف راهی برای رفع نگرانی والدین طراحی شده و به فروش می رسد و نیازی نیست والدین حتی نگران این باشند که فرزندانشان حالشان خوب است یا نه. در این فیلم کودکی را می بینیم که در مدرسه مشکلات زیادی دارد اما والدینش کاملا از این مسئله بی خبر هستند. او نیاز به توجه والدینش دارد اما آن ها تمام مسئولیت ها را به ربات واگذار کردند. در نهایت، ربات کاری می کند که شوکه شوید و ترس را حس کنید.

این فیلم انواع مختلف تعاملات بین شخصیت ها، از جمله تماس ها و مکالمات تلفنی، را به نمایش می گذارد. زبان آموزان باید روی دیالوگ های بین ربات و پسر تمرکز کنند و مکالمات انسانی را تشخیص بدهند که  ربات ها قادر به درک آن ها نیستند.

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

How was your day?

سطح: متوسط تا پیشرفته

ژانر: درام

توضیحات: 

پدر یا مادر بودن همیشه قسمت تاریک و بدی هم دارد که هیچکس دوست ندارد درباره آن صحبت کند. بودن در مقام والدین معمولا یعنی از خود گذشتگی و فارغ از خود بودن. والدین باید موجودات خارق العاده ای باشند که همه چیز را برای فرزندانشان فدا می کنند. اما مثل هر انسان دیگری، والدین هم ناقص هستند و می توانند خطا کنند. این فیلم با هدف نشان دادن این قسمت معیوب و تاریک والدین ساخته شده است.

این فیلم داستان زندگی مادری است که از داشتن فرزندش خوشحال نیست. کودک او با نقصی مادرزادی متولد شده است و نمی تواند مثل بچه های دیگر باشد. در دقایقی از فیلم می بینیم که مادر به سفری می رود که کاملا او را از نظر روحی از بین می برد. از آنجایی که نمی تواند با کسی درباره این مسئله صحبت کند، تمام نفرت و حال بدش را به فرزندش منتقل می کند. هیچکس نمی تواند بعد از دیدن انتهای فیلم، آن را فراموش کند.

این فیلم برای یادگرفتن انگلیسی با لهجه ایرلندی عالی است.

صحنه های خودمانی زیادی در این فیلم وجود دارد؛ صحنه هایی مثل حمام کردن کودک، مکالمات بین زوج ها و همچنین مکالمات تلفنی بین دوستان، نمونه هایی از این صحنه ها هستند.

در این فیلم صحنه ای هم وجود دارد که دکتر با والدین صحبت می کند و درباره وضعیت دخترشان به آنها می گوید. عکس العملی که آن ها در این شرایط ناراحت کننده دارند به شما ایده می دهد تا در شرایط واقعی که در زندگی رخ می دهد چطور رفتار کنید.

چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری انگلیسی

How I Faked Being American

سطح: پیشرفته

ژانر: مستند

توضیحات:

«جک بارسکی» (Jack Barsky) یک جاسوس آلمانی است که برای اتحاد جماهیر شوروی کار می کند. در این مستند، او درباره این موضوع حرف می زند که چطور تمرین کرده تا نه تنها مثل یک بومی آمریکایی صحبت کند، بلکه تلاش کرده مثل آن ها لباس بپوشد، رفتار کند و غذا بخورد.

در این فیلم، او درباره تفاوت های رفتاری آلمانی ها و آمریکایی ها صحبت می کند. همچنین درباره تفاوت غذاها، و نوشیدنی های این دو کشور حرف می زند.

این فیلم نه تنها برای زبان آموزان انگلیسی جنبه آموزشی دارد، بلکه انگیزشی و الهام بخش هم هست. اگرچه از آنجایی که «جک» یک جاسوس بود، انتظار داریم باهوش باشد، اما او زمان بسیار زیادی را برای یادگرفتن مباحث پایه انگلیسی آمریکایی صرف کرد. او برای بیان شدت تمرینانش از اصطلاح «blue in the face» استفاده می کند. این اصطلاح زمانی به کار می رود که شما به حدی کار یا تمرین کرده اید که نفس برایتان نمانده است. معمولا کسانی که نفسشان قطع می شود، به دلیل کمبود اکسیژن رنگ صورتشان آبی می شود.

Sally Ride on Dumb Questions

سطح: پیشرفته

ژانر: مستند

توضیحات:

«سالی راید» (Sally Ride) اولین زن آمریکایی بود که به فضا رفت. این واقعه حدودا 20 سال بعد از زمانی بود که اولین زن از اتحاد جماهیر شوروی به فضا فرستاده شد. در این مصاحبه، او درباره چالش ها و مشکلات فضانورد شدن صحبت می کند. همچنین درباره مسائل و موضوعات احمقانه ای صحبت می کند که بعضی از خبرنگارها و مردم عادی چون زن است از او می پرسند. این مستند کوتاه، بر مبنای فیلمی که در سال 1983 گرفته شده، ساخته شده است.

زبان آموزان می توانند از این مصاحبه ها مطالبی درباره تاریخ علم، پیشینه و جوامع آمریکایی یاد بگیرند. «سالی» درباره سیستم آموزشی، سازمان ملی علوم هوانوردی و فضا (ناسا) و خبرنگاری صحبت می کند. صحبت ها خیلی روان و راحت هستند. جلوه های ویژه و انیمیشن استفاده شده در این مستند تمام موضوعات مطرح شده در این مصاحبه را به تصویر می کشد.

بهترین راه برای یادگیری مهارت های مکالمه از فیلم های کوتاه این است که صحنه ها را بعد از اینکه فیلم را دیدید، تقلید کند.

شنیدن یک مکالمه و نوشتن دیالوگ هم برای یادگیری و به خاطر سپردن اطلاعات مفید است.

ولی یادتان نرود اول از داستان لذت ببرید و بعد با دیدن فیلم ها و یادگیری زبان انگلیسی سرگرم شوید.

یادتان نرود!  بهترین حالت یادگیری زمانی است که عاشق کاری که می کنید باشید


بیشتر بخوانید: هشت وب سایت برای یادگیری و تمرین گرامر زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید: هشت فیلم فوق العاده برای زبان آموزان انگلیسی


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.8 از 5 از 16 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. آواتار Hossein Hatamzadeh
    Hossein Hatamzadeh
    21 دی 1401
    پاسخ دادن

    سلام چقدر عالی و کاربردی

    • آواتار ایرانمهر
      ایرانمهر
      21 دی 1401
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر ممنونم از شما
      موفق باشین

  2. آواتار Hossein Hatamzadeh
    Hossein Hatamzadeh
    22 بهمن 1399
    پاسخ دادن

    با درود و ادب، فیلم هابی که در بالا شناسوندید، در سطح متوسط و پیشرفته، چه جوری دانلود کنم؟ راهنمایی بفرمایید. سپاسگزار شکیبایی و همراهی شما بزرگواران هستم

    • آواتار آموزشگاه ایرانمهر
      آموزشگاه ایرانمهر
      22 بهمن 1399
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر باید از سایت ها یا انتشارات معتببر خریداری فرمایید

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید