IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
تلگرام، بهترین معلم شما در آموزش زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 3.5/5
نویسنده: محمد اشرفی
1 مهر 1398

تلگرام، بهترین معلم شما در آموزش زبان انگلیسی

انگلیسی زبان بین‌المللی است و هرکسی دوست دارد به این زبان مسلط شود. تعداد زیادی از مردم دنیا به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و در بیشتر کشورها، زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. زبان انگلیسی، زبان رسمی 67 کشور در دنیاست. بیش از دو میلیارد نفر در دنیا به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و زبان ملی ایالات متحده‌ی آمریکا، بریتانیای کبیر، کانادا، استرالیا و نیوزلند انگلیسی است.  اما متاسفانه، بسیاری از ما به این زبان تسلط نداریم و این مسئله مطمئنا موجب بروز مشکلات زیادی می‌شود. اگر زبان انگلیسی یاد نگیرید، نمی‌توانید با مردم دنیا ارتباط برقرار کنید و در نتیجه بسیاری از فرصت‌های شما (چه شغلی چه زندگی) از بین می‌رود. اگر به مسافرت خارج از کشور بروید، بیشتر از هر گردشگر دیگری در شرایط پرتنش و آزاردهنده قرار می‌گیرید و در صورتی که حتی یک مشکل ساده با کامپیوتر یا موبایل خود پیدا کنید، درمانده خواهید شد. اگر به یادگیری این زبان علاقه‌مند هستید، فرصت خوبی است که از توصیه‌های ما در این مقاله استفاده کنید تا این زبان را بدون پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای یاد بگیرید. منظور ما از یادگیری رایگان زبان انگلیسی، عضویت در کانال‌های تلگرامی است. اما بهترین کانال تلگرامی برای آموزش زبان انگلیسی کدام است؟ بسیار‌خوب، در ادامه قرار است این کانال‌های تلگرامی را به شما معرفی کنیم.

چرا باید زبان انگلیسی را با تلگرام یاد گرفت؟

این اپلیکیشن توسط دو برادر روسی به نام‌های «نیکولای» و «پاول دوروف» در سال 2013 طراحی شد و در اختیار کاربران قرار گرفت. تلگرام با ارائه‌ی خدمات منحصربه‌فرد، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان در دنیا تبدیل شد. هم‌اکنون، این اپلیکیشن حدود 100 میلیون کاربر فعال دارد که 20 میلیون آن را ایرانیان تشکیل می‌دهند که به نسبت، آمار بالایی است. به‌تدریج در بروز‌رسانی‌های جدید تلگرام، کانال‌های تلگرامی روی کار آمدند و به این اپلیکیشن رنگ و جان تازه‌ای بخشیدند. تا حدی که دیگر نمی‌شد آن را یک «پیام‌رسان ساده» در نظر گرفت. کانال‌های تلگرامی موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند که از آن‌ها می‌توان به کانال‌های آموزشی، فیلم و سریال، کانال‌های تجاری، آشپزی، دکوراسیون و … اشاره کرد.

نمی‌توانید در مکالمه به زبان انگلیسی مسلط شوید؟ آیا با مشکلات مختلفی در یادگیری گرامر رو‌به‌رو می‌شوید؟ این مشکلات راه حل دارند. کانال‌های تلگرام آموزش زبان انگلیسی به شما در حل این مشکلات کمک می‌کنند. شما می‌توانید برای اصلاح خطاهای گرامری یا تقویت مهارت مکالمه در زبان انگلیسی در این کانال‌ها عضو شوید. اگر هنوز دانش‌آموز هستید، این مقاله می‌تواند بهترین منبع اطلاعاتی برای شما باشد. برای زبان‌آموزانی که آهسته و کندتر از دیگران پیش می‌روند، بهترین روش این است که بدون هیچ‌گونه ترسی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. پس استفاده از کانال‌های آموزشی تلگرام توصیه می‌شود.

شما نمی‌توانید جایی بهتر از تلگرام را برای آموزش زبان انگلیسی پیدا کنید. این اپلیکیشن، پیام‌رسانی فوق‌العاده و محبوب در میان جوانان است. تلگرام ویژگی‌های فوق‌العاده زیادی دارد که از آن‌ها می‌توان به قابلیت ارسال پیغام صوتی، استیکر فرستادن، ساختن گروه، چت خصوصی و … اشاره کرد. تمام این ویژگی‌ها در کانال‌های تلگرامی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند و به محض عضویت در این کانال‌ها، می‌توانید از تمام ویژگی‌ها و سرویس‌های آن بهره ببرید. در این کانال‌های آموزشی مطالب مختلفی ارائه می‌شود که شامل مجلات، کتاب‌های مختلف، تصاویر، پادکست‌ها و آموزش‌های تصویری است.

هدف ما در این مقاله، معرفی کانال‌های آموزشی تلگرام برای یادگیری زبان انگلیسی است. کانال‌های آموزشی تلگرام به راحتی در دسترس هستند و به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند. اما حتما باید به هدف آموزشی این کانال‌ها دقت کنید. برخی از کانال‌های آموزشی بیشتر از آموزش، به تبلیغ می‌پردازند تا بتوانند کسب درآمد کنند. متاسفانه از آنجا که شمار این کانال‌های آموزشی بالاست، پیدا کردن کانال‌های آموزشی مفید و واقعی کار سختی است.

از آنجا که تکنولوژی، اینترنت و موبایل عضو جدانشدنی زندگی جوانان هستند، پس آموزش از طریق این اپلیکیشن محبوب می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

عملکرد کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی

تلگرام بهترین معلم زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

تلگرام به شما کانال‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی پیشنهاد می‌کند. شما به راحتی می‌توانید مکالمه به زبان انگلیسی را از طریق این کانال‌ها یاد بگیرید. اگر در یک کانال آموزشی خوب عضو شوید، هر روز در رابطه با گرامر، قوانین زبان انگلیسی، آزمون‌های بین‌المللی و … مطالب به‌روز شده و جدیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این، محتوای متنی، ویدیوهای آموزشی و پادکست‌های مختلفی به شما ارائه می‌شود تا این زبان بین‌المللی را یاد بگیرید.

کانال تلگرام آموزشگاه زبان ایرانمهر

مطمئنا به عنوان یک فارسی‌زبان، برای یادگیری زبان انگلیسی به یک معلم خوب و فارسی‌زبان نیاز دارید. آموزشگاه زبان ایرانمهر این امکان را برای شما پدید آورده و با ارائه‌ی یکی از بهترین کانال‌های آموزشی زبان خارجی، سعی می‌کند تا شما را در یادگیری بهتر زبان انگلیسی (و سایر زبان‌ها) یاری کند.

این کانال انواع و اقسام مطالب را پشتیبانی می‌کند و هر روز، به‌روزرسانی می‌شود. در این کانال، تفاوت زبان انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی، اصطلاحات، ضرب‌المثل‌ها، لغات جدید، نقل‌قول‌های افراد مشهور، مطالب انگیزشی، مقالات آموزشی سایت ایرانمهر، ویدیوهای انگیزشی و آموزشی، اشتباهات رایج در زبان انگلیسی، لغات مترادف و متضاد و … ارائه می‌شود. حتی هر روز، مطلبی به اسم «Word of the Day» در این کانال آپلود می‌شود که مثل دیکشنری‌های معروف و معتبر دنیا، یک کلمه‌ی جدید را به شما معرفی می‌کند. البته صرفا کلمه را با یک عکس ساده معرفی نمی‌کند و به عبارتی هر آنچه را که باید راجع به یک کلمه‌ی جدید بدانید، توضیح می‌دهد و شما را با نحوه‌ی نوشتن فونتیک و تلفظ آن هم آشنا می‌‌کند. علاوه بر موارد بالا، در این کانال پادکست‌های فارسی-انگلیسی آپلود می‌شود که توسط تیم آموزشی ماهر و باتجربه‌ی ایرانمهر ایجاد شده است و با کلامی شیرین و جذاب، به شما در تقویت مهارت شنیداری (Listening) کمک می‌کند. در صورت هرگونه ابهام یا سوال، فقط کافی است که به ادمین پیج اینستاگرام ایرانمهر پیام دهید تا سریعا پاسخ خود را دریافت کنید.

عضویت در کانال آموزشگاه زبان ایرانمهر

اگر علاوه بر یک کانال آموزشی فارسی-انگلیسی، به کانال‌های آموزشی یک‌زبانه هم علاقه‌مند هستید، به خواندن این مقاله ادامه دهید. چون در ادامه بهترین کانال‌های آموزش زبان انگلیسی در سال 2019 معرفی شده است که به کمک آن‌ها، در کنار آموزش دوزبانه‌ی فارسی-انگلیسی، آموزش یک‌زبانه را هم تجربه کنید.

English Tips and Tools (@englishtipsandtools)

برای اطلاعات و دانش بیشتر، فقط کافیست در کانال English Tips and Tools عضو شوید. این کانال روزانه تعدادی لغت جدید انگلیسی، قوانین گرامری و عبارات مخصوص مکالمه را آموزش می‌دهد. اگر می‌خواهید خطاهای خود را در گرامر کاهش دهید، پس حتما در این کانال عضو شوید.

عضویت در کانال English tips and tools

English Idiom Land (@idiomsland)

همانطور که از اسم این کانال معلوم است، کانال آموزشی English Idioms Land در حقیقت شامل اصطلاحات و عبارات اصطلاحی می‌شود که در مکالمات روزمره‌ به زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کنار هر اصطلاح هم معنی آن‌ها نوشته شده است. از طریق لینک زیر در این کانال عضو شویدJ

عضویت در کانال English idioms land

تلگرام بهترین معلم زبان انگلیسی

English for Tomorrow (@englishfortomorrow)

کانال English for Tomorrow کانال آموزشی بسیار پرکاربردی برای زبان‌آموزان، مدرسان و حتی اساتید زبان انگلیسی است. این کانال به شما کمک می‌کند تا راجع به زبان انگلیسی تکنیک‌های بهتری یاد بگیرید و مهارت‌های خود را تقویت کنید. با عضویت در این کانال می‌توانید هر چهار مهارت پایه در زبان انگلیسی را تقویت کنید. پس عجله کنید و در این کانال عضو شوید.

عضویت در کانال English for tomorrow

Espresso English

این کانال با نام دوست‌داشتنی‌ خود، تجارب خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی در اختیارتان قرار می‌دهد. طبیعتا، تجربه در هر موضوعی با خودش موفقیت به همراه دارد و برای یادگیری زبان انگلیسی، شنیدن تجارب دیگران بسیار ارزشمند است. شما می‌توانید به راحتی از طریق لینک زیر در این کانال عضو شوید:

عضویت در کانال Espresso English

American (@american)

اگر علاقه دارید که انگلیسی آمریکایی را یاد بگیرید، این کانال آموزشی بستری فوق‌العاده برای شماست. این کانال انواع مقالات، نقل‌قول‌ها و داستان‌های کوتاه را ارائه می‌دهد و در آن‌ها قوانین زبان انگلیسی آمریکایی آموزش داده می‌شود. در حقیقت، مفاهیم ارائه شده در این کانال دانش شما را به روش متفاوتی افزایش می‌دهد. شما می‌توانید دانش خود را افزایش دهید و با خواندن این داستان‌ها خوش بگذرانید.

عضویت در کانال American

BBC English (@bbclearningenglish)

از طریق کانال BBC English ، به راحتی می‌توانید مهارت خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید و دانش زبان انگلیسی بریتانیایی خود را بالا ببرید. تمام مطالب این کانال به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود. بنابراین شما می‌توانید واژگان، تلفظ، گرامر و … را به کمک آن تقویت کنید. پس در این کانال عضو شویدJ

عضویت در کانال BBC English

تلگرام، بهترین معلم شما در آموزش زبان انگلیسی

نتیجه‌گیری

امیدواریم که کانال مورد علاقه‌ی خود را از این مقاله پیدا کرده باشید و از آن به خوبی بهره ببرید. با استفاده از این کانال‌های آموزشی اعتماد‌ به نفس شما بالاتر می‌رود و مهارتتان برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی یا حتی برقراری ارتباط، تقویت می‌شود. امیدوارم که این کانال‌های آموزشی را دوست داشته باشید. ممنون که در این مقاله، با ما همراه بودید.

بیشتر بخوانید:همه چیز درباره آموزش زبان انگلیسی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.5 از 5 از 15 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. لیلا کلاکج
    11 دی 1401
    پاسخ دادن

    میشودزبان کره ای یاد گرفت

    • ایرانمهر
      11 دی 1401
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر بله تمامی شعب زبان های خاص را دارند جهت ثبت نام با یکی از شعب تماس حاصل نمایید همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند.

  2. نادر
    5 آذر 1401
    پاسخ دادن

    ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشتید.

    • ایرانمهر
      5 آذر 1401
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر ممنونم از شما
      موفق باشین

  3. ali saviz
    14 اردیبهشت 1399
    پاسخ دادن

    نظری ندارم

    • آموزشگاه ایرانمهر
      14 اردیبهشت 1399
      پاسخ دادن

      موفق باشید

  4. نادر
    16 فروردین 1399
    پاسخ دادن

    ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشتید.

    • آموزشگاه ایرانمهر
      16 فروردین 1399
      پاسخ دادن

      موفق باشید

  5. لیلا کلاکج
    20 بهمن 1398
    پاسخ دادن

    میشود بعد ازیادگیری زبان انگلیسی زبان کره ای یاد گرفت

    • آموزشگاه ایرانمهر
      20 بهمن 1398
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر بله امکانش هست دانشجویی هست که به 3 زبان آشنایی دارد

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید