IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کتاب های آموزشی Magnet Neu برای دوره زبان آلمانی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
6 بهمن 1397

کتاب های آموزشی Magnet Neu برای دوره زبان آلمانی

کتاب های آموزشی Magnet Neu برای زبان آموزان کودک تهیه و تالیف شده است. این کتاب ها با ویرایش جدید حتی از نسخه های قبلی هم جذاب تر هستند. این کتاب یکی از موفق ترین نسخه های کتب آموزشی زبان آلمانی است که برای دومین بار بازبینی و تالیف شده است تا بهترین بهره وری و نتیجه را داشته باشد.

دوره های آموزش زبان آلمانی

دوره های حضوری آلمانی ایرانمهر
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان

از مواردی که در این کتاب تجدید و ویرایش شده، تصاویر، مطالب و موضوعاتی هستند که به زبان آموزان انگیزه یادگیری و تمرین زبان آلمانی می دهند. در این کتاب دو شخصیت برجسته به نام «الیور» (Oliver) و «استفی» (Steffi) زبان آموزان را هدایت کرده و نحوه مطالعه کتاب و یادگیری زبان آلمانی را به آن ها یاد می دهند. در محتوای نسخه جدید و ویرایش شده این کتاب صفحه ای اضافه شده است که درباره جغرافی صحبت می کند و برای زبان آموزانی که به این مبحث علاقه دارند فرصت مناسبی است که دانش زمین شناسی و جغرافی خودشان را به زبان آلمانی یاد بگیرند.

از ویژگی های مثبت و قابل تحسین این کتاب، آماده سازی زبان آموزان برای آزمون های زبان آلمانی مثل Fit in Deutsch 1، Goethe / ÖSD-Zertifikat B1 و Goethe-Zertifikat A2 Fit in German است. ایده هایی که در این کتاب مطرح می شوند جدید و قابل تامل هستند و تفکر به زبان آلمانی را در زبان آموزان پرورش می دهند. بازی های متنوع، دسترسی سریع به محتوای کتاب به دلیل توزیع دقیق و به جای مطالب از دیگر ویژگی های این کتاب است که موفقیت سریع در یادگیری را تضمین می کند.

محتوای بازنویسی و بازطراحی شده این کتاب شامل متون به روز و جدید و تمرین هایی است که مشارکت زبان آموز را در کلاس به حداکثر می رساند و زبان آموز به طور کاملا فعالانه و اینتراکتیو در روند یادگیری و درک مطلب شرکت می کند. شیوه تدریس دانشجو-محور و حضور مدرس به عنوان مکمل و راهنمای کلاس های زبان آلمانی، در این مجموعه کتاب ها به وضوح مشهود است.

طراحی جلد، صفحه بندی، رنگ ها و تصاویر این کتاب ها به طور کامل تغییر کرده است و می توان صفت مدرن را برای آن ها به کار برد. فریم بندی و لایه های جدید و به روز با عکس های جدید، از نظر روانشناسی باعث ترغیب زبان آموز به مطالعه و یادگیری می شود و مطالب و تصاویر به نوعی طراحی و انتخاب شده اند که بالاترین کیفیت را فراهم کنند.

این کتاب توسط گروهی از نویسندگان گردآوری و تالیف شده است. «جورجیا موتا» (Georgia Motta)، «سیلویا دامن» (Silvia Dahmen)، «اورسولا استرل» (Ursula Esterl)، «الکه کورنر» (Elke Körner) و «آندری کوتاس» (Ondřej Kotas) همگی مدرسان باسابقه و موفق آزمون DaF (Deutsch als Fremdsprache)  یا «آلمانی به عنوان زبان خارجی) هستند. کمک گرفتن از اساتیدی مثل «آندری کوتاس» که سال ها در موسسه Goethe به تدریس دوره های DaF و DaZ بوده و شیوه تدریس او روی آموزش بزرگسالان تمرکز داشته است، می تواند یکی از ویژگی های برجسته و کلیدی در تالیف مجموعه کتاب های Magnet Nue باشد.

کتاب های آموزشی Magnet Neu برای دوره زبان آلمانی

دوره های آنلاین آموزش زبان آلمانی

دوره های آنلاین آلمانی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

مجموعه کتاب های زبان آلمانی Magnet Neu شامل چهار سطح A1، A2، A2-B1 و B1 هستند. همانطور که از نام دوره ها می توان فهمید، این سطح بندی بر اساس مرجع مشترک اروپایی برای یادگیری زبان یا همان CEFR است. این سطح در زبان آلمانی با نام اختصاری GER شناخته می شود و معیاری استاندارد برای شناخت سطح موفقیت واقعی افراد در یادگیری یک زبان خارجی است. برخلاف باور عمومی CEFR مدرک زبان نیست، بلکه سیستم جدیدی برای یکپارچه سازی مدارک زبان و تالیف کتب آموزشی زبان در اروپا و جهان است.

بر اساس توضیحات بالا، کتاب های آموزشی زبان آلمانی Magnet Neu از سطح مبتدی (A1) شروع می شود و تا سطح متوسطه (A2-B1) و B1 ادامه پیدا می کند.

مجموعه کتاب های Magnet Neu به صورت چاپی و دیجیتالی در اختیار مدرسان و زبان آموزان آلمانی قرار می گیرد و شامل کتاب درسی، کتاب کار، دی وی دی و سی دی های حاوی فایل های صوتی و فایل های ویدیویی، نسخه مخصوص تبلت و نسخه های مخصوص آموزش از راه دور و مجازی (LMS) است.

آموزشگاه زبان ایرانمهر با هدف استفاده از بهترین و معتبرترین کتب آموزشی در تمام حوزه ها و زبان های روز جهان، مجموعه کتاب های Magnet Nue را برای دوره های آموزش زبان آلمانی به کودکان انتخاب کرده و با بهره گیری از بهترین مدرسان، در تلاش است یادگیری زبان آلمانی را به تجربه ای  شیرین و دلچسب تبدیل کند.


بیشتر بخوانید:آلمانی را با خواندن یاد بگیرید


دوره های خصوصی آموزش زبان آلمانی

دوره های خصوصی آلمانی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. سمیه
    14 تیر 1399
    پاسخ دادن

    سلام در حال حاضر شما این کتاب رو دارید برای فروش؟

    • آموزشگاه ایرانمهر
      14 تیر 1399
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر با شعب تماس بگیرید و با کتاب فروشی های شعب ارتباط بگیرید

  2. Mohammad Ali Ahmadi
    23 خرداد 1398
    پاسخ دادن

    با سلام. کتاب های مگنت دقیقا مختص چه گروه سنی هست؟

    • آموزشگاه ایرانمهر
      23 خرداد 1398
      پاسخ دادن

      با سلام در خط اول درج شده است 
      “کودکان”

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید