IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کتاب های آموزشی زبان آلمانی Beste Fruende
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: محمد اشرفی
15 بهمن 1397

کتاب های آموزشی زبان آلمانی Beste Fruende

آموزش زبان آلمانی یا هر زبان دیگری نیازمند منابع معتبر و محتوای به روز و جذاب است تا انگیزه کافی در زبان آموز ایجاد شود و این انگیزه در تمام مدت دوره باقی بماند. زبان آموزان جوان زمانی یادگیری را فرآیندی ساده و آسان می بینند که با هم و به صورت گروهی کار کنند و از یکدیگر مطالب جدید یاد بگیرند و به هم کمک کنند.

کتاب های آموزشی زبان آلمانی Beste Freunde از شیوه تدریس و یادگیری گروهی استفاده می کند تا زبان آموزان را از راه های درست هدایت کند. مطالب و مباحثی که در این کتاب آموزش داده می شوند شامل وقایع و اتفاقاتی هستند که در زندگی روزمره جریان دارند و زبان آموزان می توانند از زبان معتبر، درست و مناسب شرایط استفاده کنند.

جمعیت هدف مجموعه کتاب های Bestre Freunde، نوجوانان در آلمان و کشورهای خارجی هستند که دانش قبلی زبان آلمانی ندارد. این مجموعه کتاب ها در سه جلد و سه سطح A1، A2 و B1 برای آموزش زبان آموزان مبتدی تا متوسط تالیف و نگاشته شده است.

همانطور که از نام این کتاب یعنی(Beste Freunde (Best Friends مشخص است، ایدئولوژی و روش تدریس بر اساس کار گروهی و یادگیری در کنار زبان آموزان دیگر است. شعار این کتاب که فلسفه نگارش و طراحی متون آن را توجیه می کند این است که «با هم بهتر یاد می گیرید!».

تجربیاتی که با دوستانتان داشتید قطعا یکی از شیرین ترین و بهترین خاطرات شما را رقم می زنند و این خاطرات همیشه در ذهنتان می مانند. مجموعه کتاب های آموزشی Beste Fruende محتوایی دارد که برای آموزش مدارس و آموزشگاه های زبان تالیف شده است که در آن زبان آلمانی به عنوان یک زبان خارجی حتی اگر چند ساعت در هفته هم تدریس شود، می تواند انگیزشی و موفقیت آمیز باشد. کتاب درسی Bestre Freunde بر پایه روش های تدریس تضمین شده و تست شده زبان و پیشنهاد روش های قابل اعتماد آموزشی است.

یادگیری آلمانی را با دوستانتان تجربه کنید

نوجوانان و جوانان همه چیز را از یکدیگر و با یکدیگر یاد می گیرند. با همین رویکرد، کتاب های آموزشی Beste Freunde به گروهی از افراد جوان متکی است. آن ها زبان آموزان را در تمام مراحل یادگیری، راهنمایی و هدایت می کنند و زندگی روزمره آلمانی ها را با داستان های سرگرم کننده به آن ها نشان می دهند. در هر درس این کتاب، زبان آموزان زبان را به طور مستقیم و بدون واسطه از شخصیت اصلی یاد می گیرند و این روش جالب و انگیزشی است!

کتاب های آموزشی زبان آلمانی

نکاتی با مدرسان

آموزش محتوای این کتاب برای مدرسان هم بسیار ساده است. ساختار شفاف و شالوده حرفه ای این کتاب جهت گیری و روش تدریس امن را تضمین می کند و درس های کوتاه به مدرس این امکان را می دهد تا روش های تدریس متنوعی را به کار گیرد و از تکرار و یکنواختی در روند کلاس جلوگیری کند. با استفاده از توالی فعالیت های مشخص و متون حرفه ای و معتبر، روند پیشرفت یکپارچه، و آموزش زبان آلمانی ساده و لذت بخش خواهد بود.

به این ترتیب درس های کوتاه هفتگی هم می تواند موفقیت در یادگیری و آموزش زبان آلمانی را تضمین کند.

با موفقیت تمرین کنید

کتاب کار (workbook) این مجموعه با تمرین های قابل اعتماد به طور کاملا منطقی و مناسب با کتاب درسی همسو و هماهنگ است و به طور کامل نیازهای مدارس و آموزشگاه های زبان را تامین می کند. تمرینات گرامر و نگارش با تمرکز روی مباحث کاربردی و مهم زبان آلمانی در زندگی واقعی، در مقیاس کوچک تر یعنی کتاب کار طراحی شده اند و می توان از آن ها به عنوان ابزاری در کلاس درس یا فعالیت های مستقل و شخصی در خانه استفاده کرد.

آموزشگاه زبان ایرانمهر با هدف به کارگیری بهترین و معتبرترین محتوای آموزشی، از سری کتاب های Beste Freunde استفاده می کند. مدرسان با تجربه این آموزشگاه با تکیه بر شیوه تدریس به روز و معتبر، از اولین قدم های زبان آموزان با آن ها همراه خواهند بود و در هر مرحله کمک و راهنمای آن ها هستند. مجموعه کتاب های Beste Freunde از سطح مقدماتی و پایه تا پیش متوسط و پیشرفته برای رده سنی نوجوانان تدریس می شود.


بیشتر بخوانید:مراحل یادگیری زبان آلمانی


چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید