IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
شش اپلیکیشن برای یادگیری گرامر زبان اسپانیایی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
9 دی 1397

شش اپلیکیشن برای یادگیری گرامر زبان اسپانیایی

کلمات چهار حرفی

همه ما یک کلمه چهارحرفی محبوب داریم.

این کلمات در واقع فحش و ناسزاهایی هستند که معلم دبستانتان به شما هشدار داده بود از آن ها استفاده نکنید.

حتی این روزها هم وقتی انگشت کوچک پایتان به مبل می خورد یا یک راننده احمق (اوه! یکی از این کلمه ها) در اتوبان با سرعت زیاد جلوی شما می پیچد، فحش های چهار حرفی از دهانتان بیرون می پرند.

این کلمات، همان هایی هستند که مادر یا مادربزرگتان با شنیدن آن ها سرخ و سفید می شوند و با فحش هایی که خودشان بلد هستند زیر لب غر می زنند که چرا در تربیت شما بیشتر دقت نکردند.

اما کلمه ای چهار حرفی وجود دارد که در واقع هفت حرفی است: Grammar!

دوره های حضوری زبان اسپانیایی

دوره های حضوری اسپانیایی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

وقتی در حال یادگیری «گرامر» زبان اسپانیایی هستید، این کلمه هم می تواند کاملا مثل یک فحش باشد!

چرا؟

چون گرامر زبان اسپانیایی چالش برانگیز است. ترسناک است و تمرین آن می تواند کمی دردناک باشد.

اما مثل همه کلمه های چهارحرفی، راه حلی وجود دارد و خوشبختانه وقتی نوبت گرامر می رسد، راه حل این نیست که دهانتان را با صابون بشویید! یک راه ساده بدون دردسر ، اپلیکیشن های اسپانیایی هستند.

اپلیکیشن هایی وجود دارند که به طور تخصصی به آموزش گرامر می پردازند و به شما کمک می کنند صرف و نحو سخت اسپانیایی را یاد بگیرید، قوانینی که قبلا مغزتان را سوراخ کرده بودند، بفهمید و دانش گرامر اسپانیایی را تقویت کنید.

بنابراین اگر نمی خواهید “گرامر” مثل یک فحش باشد، به جز شش اپلیکیشنی که در این مقاله برای یادگیری گرامر زبان اسپانیایی به شما معرفی می کنیم، جای دیگری نروید!

چرا از اپلیکیشن  گرامر اسپانیایی استفاده کنیم؟

اگر به صورت جدی در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستید، احتمالا قبلا چند اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی روی موبایلتان نصب کردید. چه چیزی اپلیکیشن های یادگیری گرامر را از اپلیکیشن هایی که تا پیش از این استفاده می کردید، متمایز می کند؟

اولین دلیل اینکه شما از اپلیکیشن های گرامر برای یادگیری قوانین اصلی و کلیدی گرامر زبان اسپانیایی استفاده می کنید. دوم اینکه قوانین گرامر برای خوب و درست ارتباط برقرار کردن مهم هستند؛ در غیر اینصورت ممکن است مردم حرف شما را متوجه نشوند.

از آنجایی که این اپلیکیشن ها معمولا قوانین گرامر را با زبانی ساده و قابل فهم توضیح می دهند، یک اپلیکیشن خوب می تواند راهی عالی برای یادگیری اطلاعات و مطالب مهم باشد.

بسیاری از این برنامه ها این امکان را به شما می دهند تا مطالبی را که یاد گرفتید، تمرین کنید. مثل تمام اپلیکیشن های خوب اسپانیایی، برنامه های آموزش گرامر هم اینتراکتیو هستند و شما می توانید قوانینی را که یاد گرفتید، مرور کنید یا با آزمون ها و سوالات مختلف، دانشتان را محک بزنید.

اپلیکیشن های گرامر زبان اسپانیایی، راهی سرگرم کننده و انعطاف پذیر برای یادگیری هستند. مثل اپلیکیشن های اسپانیایی برای کودکان شاد و سرگرم کننده و مثل گروهی از آکروبات ها، نرم و انعطاف پذیر هستند.

این منابع معمولا برای این طراحی شده اند تا شما را درگیر فرآیند یادگیری کنند و این اپلیکیشن ها، قطعا از خواندن کتاب های کاغذی و نشستن طولانی مدت پشت میز، خیلی جذاب تر و سرگرم کننده تر هستند. از آنجایی که می توانید خیلی راحت و سریع از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر بروید، خاصیت انعطاف پذیری و کاربرپسند بودن را هم به مزایای این اپلیکیشن ها اضافه کنید.

در نهایت ، اپلیکیشن های گرامر اسپانیایی ابزاری راحت و مناسب برای یادگیری هستند. مثل اپلیکیشن های مترجم و دیکشنری زبان اسپانیایی، اطلاعات بسیار زیادی در این اپلیکیشن ها وجود دارند که می توانید قوانین سخت گرامر یا بعضی مباحث تخصصی را از آن ها یاد بگیرید.

شش اپلیکیشن یادگیری گرامر زبان اسپانیایی

شش اپلیکیشن برای یادگیری گرامر زبان اسپانیایی

Spanish Grammar:  Practice

سیستم عامل: iOS، اندروید

این منبع به شما کمک می کند مهارت های خودتان را در صرف فعل که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین انواع قوانین گرامر است، تقویت کنید.

تمرین های این اپلیکیشن باعث می شود زمان های فعل را بشناسید و جمله سازی کنید. اپلیکیشن پیشرفت شما را رصد می کند و به همین دلیل می توانید با بررسی آمار پیشرفت و کارهایی که تا به حال انجام دادید، زمان های افعالی را که بیشتر نیاز به تمرین دارند و آن هایی که به طور کامل یاد گرفتید را بشناسید.

اگر نسخه کامل این اپلیکیشن را دانلود کنید، می توانید هشت زمان افعال را تمرین کنید، اما نسخه رایگان آن فقط سه زمان را در اختیار شما قرار می دهد که البته جزو زمان های رایج زبان اسپانیایی هستند؛ یعنی futuro imperfecto (future imperfect)، presente (present) و pretérito simple (simple preterite). نسخه iOS این اپلیکیشن توضیحات هر زمان فعل را هم دارد.

lcSpanish Verb Conjugator

سیستم عامل: iOS، اندروید

اگر دنبال ابزاری راحت هستید که به تعداد زیادی فعل دسترسی داشته باشید، اپلیکیشنSpanish Verb Conjugator لنگه ندارد.

این اپلیکیشن 20 زمان فعل را برای بیش از 700 فعل توضیح می دهد. اینجاست که یادگیری زبان اسپانیایی مثل طلا می شود.

این اپلیکیشن ویژگی های فوق العاده دیگری هم دارد. برای مثال، می توانید فعلی را که می خواهید خیلی راحت و سریع جستجو کنید. فعلی را پیدا کردید که می خواهید درباره آن بیشتر مطالعه کنید؟ می توانید آن را از برنامه پیدا کنید، کپی کنید، ایمیل کنید یا حتی آن را روی کاغذ پرینت بگیرید.

اپلیکیشن  Spanish Verb Conjugatorرایگان است و تبلیغات در آن وجود دارد. نسخه حرفه ای و کامل آن هم موجود است که با اشتراک آن، تبلیغات حذف می شود و می توانید فایل های صوتی با صدای بومیان اسپانیایی زبان را بشنوید.

Learn Spanish Grammar

سیستم عامل: اندروید

اپلیکیشن Learn Spanish Grammar بیش از 100 درس گرامر دارد که در نه سطح از نظر دشواری دسته بندی شده اند.

درسها مجموعه گسترده ای از موضوعات را شامل می شود؛ از جمله صرف فعل، افعالی که ریشه کلمه را تغییر می دهد، صفات عالی و موارد دیگر. این درس ها با توضیحات انگلیسی واضح و ساده و مثال های اسپانیایی همراه است که هر مثال اسپانیایی ترجمه انگلیسی هم دارد که راحت تر یاد بگیرید.

اگر با یک درس خاص درگیر شدید و دست و پنجه نرم می کنید، می توانید آن را در فهرست درس های مورد علاقه تان قرار بدهید تا بعدها دوباره به آن سر بزنید و مرور کنید.

فکر می کنید مطالب درسی را به خوبی یاد گرفتید؟ خودتان را محک بزنید! این اپلیکیشن آزمون هایی هم دارد تا یادگیری خودتان را بررسی کنید.

شش اپلیکیشن برای یادگیری گرامر زبان اسپانیایی

دوره های آنلاین زبان اسپانیایی

دوره های آنلاین اسپانیایی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

Gramática del Español

سیستم عامل: iOS

اپلیکیشن Gramática  del español (Spanish grammar)، مخصوص سیستم عامل iOS است که به آموزش قوانین گرامر می پردازد.

از آنجایی که زبان این اپلیکیشن کلا اسپانیایی است، ممکن است برای زبان آموزان مبتدی ترسناک به نظر برسد. با اینحال، زبان آموزان متوسط و پیشرفته به دنبال ابزاری هستند که بتوانند مثل Gramática del español از آن استفاده فراوان ببرند. بهتر از همه این ها، می توانید قوانین گرامر را یاد بگیرید و خواندن به زبان اسپانیایی را هم تمرین کنید.

این اپلیکیشن به طور کلی روی صرف فعل، از جمله افعال انعکاسی، زمان حال کامل و ناقص، حالت اخباری  و بسیاری موضوعات دیگر تمرکز دارد.

به علاوه، این اپلیکیشن در حالت آفلاین هم کار می کند و لازم نیست برای کار کردن با آن حتما به اینترنت وصل باشید.

Spanish Grammar Tenses

سیستم عامل: اندروید

کاربران اندروید، دوست دارید اپلیکیشنی مثل موردی که در بالا معرفی کردیم داشته باشید؟ خوب شانس با شما یار بوده است! با اپلیکیشن Spanish Grammar Tenses می توانید توضیحات زمان افعال، کاربرد و صرف آن ها را، تماما به زبان اسپانیایی یاد بگیرید.

این اپلیکیشن همه چیز از افعال انعکاسی تا حالت اخباری و هر چیزی که در این بین وجود دارد را شامل می شود.

همانطور که در اپلیکیشن قبلی هم توضیح دادیم، از آنجایی که این برنامه فقط به زبان اسپانیایی است، بازار هدفش زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته هستند و مبتدی ها ممکن است در درک و فهم آن با مشکل مواجه شوند.

شش اپلیکیشن برای یادگیری گرامر زبان اسپانیایی

Spanish Grammar Test

سیستم عامل: اندروید

ممکن است جواب دادن به تعداد زیادی سوال خیلی آسان به نظر برسد. ممکن است نگران این باشید که مطالب یادگیری زبان اسپانیایی یک روز تمام شود. ممکن است اشتهای پایان ناپذیری برای مطالب مربوط به یادگیری زبان اسپانیایی داشته باشید. اگر هر کدام از جمله های قبل وصف حالتان است، باید نگاهی به اپلیکیشن Spanish Grammar Test بیاندازید.

به جای اینکه چند ده یا چند صد سوال در اختیار داشته باشید، اپلیکیشن Spanish Grammar Test هزاران سوال در اختیارتان قرار می دهد (در واقع بهتر است بگوییم بیش از 50 هزار سوال!!) این تعداد سوال برای اینکه زبان آموز از سر تا پا در سوال غرق شود، کافی است!

می توانید تست های واژگان با موضوعات مختلف را پاسخ بدهید، اما بیاید به قسمت خوب داستان یعنی گرامر برویم. سوالاتی در رابطه با قسمت های مختلف کلام مثل اسم ها، صفت ها و غیره هم وجود دارد که می توانید برای یادگیری موضوعاتی در گرامر که با آن ها درگیری دارید، استفاده کنید.

سوالاتی درباره افعال، جملات و ساختارهای رایج گرامر هم وجود دارد که می توانید زبان اسپانیایی را با لذت یاد بگیرید.

حالا دیگر نیازی نیست با «گرامر» مثل یک فحش زشت رفتار کنید. با این شش اپلیکیشن یادگیری گرامر زبان اسپانیایی، این کلمه یکی از زیباترین کلماتی می شود که تا به حال شنیدید.

دوره های خصوصی زبان اسپانیایی

دوره های خصوصی اسپانیایی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

بیشتر بخوانید:بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان اسپانیایی در سال 2022

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 3 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. ميلاد
    30 بهمن 1401
    پاسخ دادن

    درود و سپاس از مطلبتون

    • ایرانمهر
      30 بهمن 1401
      پاسخ دادن

      سلام روز بخیر ممنونم از شما
      موفق باشین

  2. ميلاد
    17 تیر 1399
    پاسخ دادن

    درود و سپاس از مطلبتون

    • آموزشگاه ایرانمهر
      17 تیر 1399
      پاسخ دادن

      موفق باشید

  3. zabi
    11 شهریور 1398
    پاسخ دادن

    so nice

    • آموزشگاه ایرانمهر
      11 شهریور 1398
      پاسخ دادن

      با سلام 
      تشکر از انرژی مثبتی که به ما ارزانی میکنید

  4. آموزشگاه ایرانمهر
    11 شهریور 1398
    پاسخ دادن

    با سلام 
    تشکر از انرژی مثبتی که به ما ارزانی میکنید

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید