IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
نرم‌افزار‌های یادگیری زبان فرانسه
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
16 اردیبهشت 1398

نرم‌افزار‌های یادگیری زبان فرانسه

نرم‌ افزارهای آموزشی می‌توانند انگیزه‌ی شما جهت آموزش زبان فرانسه را مضاعف کنند. با اینکه این نرم‌افزار‌ها جایگزین معلم یا همکلاسی شما نمی‌شوند، ولی می‌توانید همزمان چهار مهارت خود در زبان‌های مختلف را افزایش دهید. منظور از چهار مهارت، تقویت مهارت ‌های مکالمه، شنیداری، درک مطلب و واژگان است. همچنین، به لطف پیشرفت تکنولوژی، می‌توانید مهارت‌های تلفظ خود را نیز بهتر کنید. اگر یک زبان آموز هستید و به دنبال روش مناسبی جهت تمرین زبان فرانسه و تقویت مهارت‌هایتان می‌گردید، نگاهی به نرم‌افزار‌های آموزشی زیر، بیاندازید.

دوره های آموزش زبان فرانسه

دوره های حضوری فرانسوی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان فرانسه برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان فرانسه برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان فرانسه برای بزرگسالان

نرم‌افزار Tell Me More V10

پروسه‌های ارزیابی دانش و قابلیت اصلاح تلفظ، این نرم‌افزار را به یکی از محبوب‌ ترین نرم‌افزار‌های آموزش زبان فرانسه، تبدیل کرده است. این نرم‌افزار بیش از 20000 درس را در دوازده مرحله‌ی آموزشی ارائه داده که نهایتا شامل 2000 ساعت تدریس مفید زبان فرانسه، می‌شود. همچنین این درس‌ها، از سطح مبتدی تا پیشرفته و تخصصی را فراهم می‌کند.

نرم_افزار_های یادگیری زبان فرانسه

نرم‌افزار Rosetta Stone French Level 1 and 2

اصلاح مشکلات در یادگیری زبان، تصحیح تلفظ، آموزش حرفه‌ای و عمقی گرامر و واژگان، Rosetta Stone را به نر‌م‌افزاری حرفه‌ای تبدیل کرده که بابت قابلیت‌های آموزشی‌اش، جوایز زیادی را از آن خود کرده است. در این نرم‌افزار درس‌های فرانسه در دو مرحله تدریس می‌شود که این دو مرحله، 500 ساعت آموزش زبان را در 2500 فعالیت مختلف ارائه داده و همچنین، درس‌ها از تمام سطح‌ها و مراحل آموزشی، پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار A L’écoute De La Langue Françise

این نرم‌افزار که امکان آموزش مجازی زبان فرانسه را فراهم کرده، در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته سطح بندی شده است. هر سطح، 36 درس مجزا را ارائه داده که مجموعا بیش از 400 تمرین کاربردی را فراهم می‌کنند. به این ترتیب، با مطالعه‌ی دروس رفته رفته در زبان فرانسه، پیشرفت می‌کنید.

نرم افزار های یادگیری زبان فرانسه

دوره های آنلاین آموزش زبان فرانسه

دوره های آنلاین فرانسوی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان فرانسه برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان فرانسه برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان فرانسه برای بزرگسالان

نرم‌افزار Before You Know It

این نرم‌افزار در حقیقت یک برنامه‌ی فلش کارتی است که به شما در یادگیری و حفظ لغات فرانسوی کمک می‌کند. در BYKI لیستی از فایل‌های صوتی نیز وجود دارد که شما را با تلفظ کلمه یا عبارت آشنا می‌کند. حتی بخشی وجود دارد که از طریق آن‌ می‌توانید صدای خودتان را ضبط کرده و لغات و عبارات جدیدی به این لیست، اضافه کنید. برنامه پیشرفت شما در یادگیری را دنبال کرده و به شما راجع به نقاط قوت و ضعفتان، اطلاع می‌دهد.

نرم‌افزار Instant Immersion French, by Topics Entertainment

این نرم‌افزار به علت قیمت خوب و منصفانه‌اش، حسابی طرفدار دارد. این برنامه که شامل تکنیک‌های کاربردی آموزش زبان و مهارت‌های listening و speaking می‌شود، با ارائه بازی‌ها و داستان‌های متفاوت، یادگیری را دو چندان می‌کند. اگرچه این نرم‌افزار مخصوص مبتدی‌ها طراحی شده، اما تلفظ و گرامر را از پایه آموزش می‌دهد که در هر سطحی باشید، به شما کمک می‌کند. این نرم‌افزار جوان پسند شما را از سطح مبتدی به متوسط رسانده و حسابی راهتان می‌اندازد.


بیشتر بخوانید:یادگرفتن زبان فرانسه با متد Staircase؛ یادگیری با خواندن داستان


دوره های خصوصی اموزش زبان فرانسه

دوره های خصوصی فرانسوی ایرانمهر

دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان فرانسه برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان فرانسه برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان فرانسه برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین  آموزش خصوصی آنلاین زبان فرانسه برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین  آموزش خصوصی آنلاین زبان فرانسه برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین  آموزش خصوصی آنلاین زبان فرانسه برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 4 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید