IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
معرفی 10 چنل یوتیوب برای یادگیری سریع زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
11 دی 1402

معرفی 10 چنل یوتیوب برای یادگیری سریع زبان انگلیسی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال آموزش گرامر زبان انگلیسی هستند تا بتوانند مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی را در خود تقویت کنند. اگر شما هم با پلتفرم یوتیوب آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که این پلتفرم یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزشی است که در آن تعداد زیادی از محتواهای آموزشی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنید. آشنایی با چند چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی به شما در زمینه آموزش زبان نیز کمک شایانی خواهد کرد.

این چنل‌ها دارای ویژگی‌های زیادی هستند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید خیلی سریع و راحت وارد مسیر یادگیری زبان انگلیسی شده و نتایج خوبی را نیز دریافت کنید. به همین علت نیز در این بخش از آموزش زبان انگلیسی قصد داریم کمی بیشتر درباره این چنل‌ها صحبت کرده و برخی از محبوب‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به یادگیری از طریق یوتیوب هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

چنل یوتیوب EnglishClub برای آموزش زبان

EnglishClub یکی از بهترین کانال‌هایی است که در یوتیوب در زمینه آموزش زبان فعالیت دارد و ویدئوهای آموزشی خود را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از دلایل جذابیت این کانال این است که تنوع زیادی را در محتواهای خود به شما ارائه می‌دهد. در این کانال شما می‌توانید از انواع آهنگ‌ها گرفته تا چت‌ها را مشاهده کنید. سرگرم‌کننده بودن محتواهای آموزشی مهم‌ترین ویژگی این کانال به شمار می‌آید که باعث می‌شود تا افراد زیادی هر روزه از آن استفاده کنند.

به طور کلی باید دقت داشته باشید که EnglishClub یک چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی است که به شما نشان می‌دهد یادگیری زبان انگلیسی لزوما پیچیده و دلهره‌آور نیست. با فیلم‌های کوتاهی که در این کانال یوتیوب وجود دارند به‌سادگی می‌توانید کلمات مختلف را به خاطر سپرده و آنها را راحت‌تر و سریع‌تر تشخیص دهید. از طرف دیگر باید بدانید که این کانال برای دانش‌آموزان دبستانی و حتی برای بزرگسالانی که می‌خواهند مهارت‌های زبان انگلیسی خود را ارتقا دهند نیز محتواهای بسیار جذابی را تولید می‌کند.

پس اگر شما هم علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی هستید حتما باید از این کانال دیدن کنید.

کانال یوتیوب Learn English with EnglishClass101

آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال پیداکردن بهترین چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی هستید؟ Learn English with EnglishClass101 یکی از بهترین کانال‌هایی است که در این زمینه فعالیت دارد و محتواهای آموزشی خود را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. این کانال از نظر محتوایی بسیار غنی است. فرقی ندارد که شما در حال آماده شدن برای شرکت در آزمون تافل باشید یا این‌که تنها قصد داشته باشید مهارت‌های مکالمه خود را ارتقا دهید.

در هر صورت این کانال می‌تواند محتوای موردنیاز شما را در اختیارتان قرار داده و در این مسیر به شما کمک کند. یادگیری زبان با کمک این کانال یوتیوب به شما این امکان را می‌دهد تا هر 7 روز هفته و به‌صورت 24 ساعته به بهترین محتوای آموزشی زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید و دیگر نیازی نیست که به دنبال منابع دیگری برای یادگیری زبان باشید. در این کانال شما می‌توانید به طیف وسیعی از واژگان انگلیسی دسترسی پیدا کرده و نکات آموزشی را مشاهده کنید که به شما در بهبود مهارت‌های مختلف خود کمک خواهد کرد.

یکپارچه بودن این آموزش‌ها مهم‌ترین ویژگی است که باید درباره این محتوای آموزشی بدانید و به آن توجه داشته باشید.

چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

کانال یوتیوب Learn English With TV Series و ویژگی‌های آن

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به تماشای برنامه‌های تلویزیونی به زبان انگلیسی دارید و قصد دارید به‌صورت همزمان با این کار اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از محتوای آموزشی کانال Learn English With TV Series نیز دیدن کنید. در این کانال یوتیوب بسیار جذاب شما می‌توانید به محتوای سریال‌های تلویزیونی دسترسی داشته باشید که آموزش زبان نیز در کنار آنها صورت می‌گیرد.

این کانال به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از نمایش‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود بتوانید مهارت‌های مختلف از جمله مهارت‌های شنیداری را بهبود بخشیده و آن را تمرین کنید. این کانال بهترین چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی به شمار می‌آید که برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها را برای شما تجزیه و تحلیل می‌کند و در مورد آنها عمیق‌تر صحبت می‌کند. شما متوجه خواهید شد که گویش بومی کلمات مختلف در فیلم‌ها به چه شکل بوده و معنای واقعی آنها چیست؟

به طور کلی این کانال یک کانال کاملا پویا است که نمونه محتواهای روزمره طنز و زندگی واقعی در آن وجود دارد و همین عامل نیز باعث می‌شود تا این کانال به یک کانال بسیار سرگرم‌کننده برای آموزش زبان شناخته شود.

مکالمه و لغات کاربردی انگلیسی

بیشتر بخوانید: آموزش سریع زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید: یادگیری سریع زبان با روش هکرهای زبان

آشنایی با کانال یوتیوب JamesESL English Lessons

یک چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی که شما هم می‌توانید از آن استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می‌دهد نهایت بهره را ببرید کانال JamesESL English Lessons است که امروزه به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین چنل‌های یوتیوب در این زمینه شناخته می‌شود. زمانی که شما از محتوای آموزشی این کانال دیدن می‌کنید مثل این است که یک مربی دوستانه و راحت را در اختیار خود دارید که به یادگیری هرچه بهتر زبان توسط شما کمک می‌کند. با استفاده از یک تخته وایت بورد آموزش خود را شروع می‌کند.

آموزش انگلیسی توسط این مربی می‌تواند بسیار مفید باشد؛ چراکه وقتی ویدئوهای او را تماشا می‌کنید گویی که در یک کلاس درس نشسته‌اید. هر جلسه از ویدئوهای آموزشی این کانال یوتیوب تقریبا بین 10 تا 30 دقیقه است و روی موضوعات متعددی تمرکز دارد که از جمله این موضوعات می‌توان به مواردی همچون تلفظ، افعال عبارتی، واژگان و استفاده از گرامر زبان انگلیسی اشاره کرد. نکته مهم دیگر این است که در ویدئوهای این کانال انواع نکات کاربردی و دستورالعمل‌هایی که شما حتما باید رعایت کنید نیز آورده شده است که به پیشرفت شما کمک زیادی می‌کند.

با کانال Shaw English Online بیشتر آشنا شوید

آیا شما هم قصد شرکت در یک دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی را دارید؟ از کانال Shaw English Online دیدن کنید تا از این کار منصرف شوید. این کانال یوتیوب یک کانال بسیار جذاب در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که شباهت زیادی با دوره‌های آنلاین آموزش زبان دارد و تنها تفاوت آن نیز این است که به‌صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این کلاس آموزشی شما با چندین استاد مواجه می‌شوید که موارد متعددی را به شما آموزش می‌دهند که شامل دروس گرامری، مکالمه، تلفظ صحیح کلمات و … است.

تماشای ویدئوهای این چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خیلی سریع‌تر از آن چیزی که انتظار دارید پیشرفت کرده و مهارت‌های زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. در این کانال یوتیوب صدها ویدئوی آموزشی وجود دارد که شما می‌توانید آنها را به ترتیب یا بدون ترتیب مشاهده کنید. این کانال نه‌تنها دروس و دوره‌های خود را ارائه می‌دهد؛ بلکه دارای پادکست‌ها و بخش‌های پرسش و پاسخ نیز هست که به شما کمک می‌کند تا بتوانید نکات کاربردی در خصوص زبان انگلیسی را بیاموزید.

چنل یوتیوب برای یادگیری انگلیسی

کانال یوتیوب English with Lucy

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری انگلیسی بریتانیایی را دارید و به دنبال یک منبع مناسب برای این کار هستید کانال یوتیوب English with Lucy می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای این کار پیش روی شما قرار دارد. این چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از بهترین کانال‌های یوتیوب است که در این زمینه وجود دارد؛ چراکه شما در این کانال احساس دوستانه زیادی را دریافت می‌کنید. لوسی حساسیت زیادی برای یادگیری زبان دارد و به همین علت نیز بهترین محتوا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درس‌های ارائه شده در این کانال یوتیوب بسیار آموزنده، کاربردی و سرگرم‌کننده هستند که یادگیری زبان را به میزان زیادی برای شما جذاب‌تر می‌کنند. دروس در این کانال به روشی جذاب با استفاده از کلمات معمولی و محاوره‌ای ارائه می‌شوند تا بتوانید مفهوم آنها را به شکل بهتری هضم کنید. در این کانال یاد می‌گیرید که چگونه کلمات مختلف را تلفظ کنید، از عبارات و اصطلاحات استفاده کنید، واژگان جدید را بیاموزید و بسیاری از موارد دیگر که همه آنها به زبان انگلیسی بریتانیایی هستند.

علاوه بر این باید دقت داشته باشید که در این کانال چند ویدئوی سرگرم‌کننده از لوسی و دوستانش وجود دارد که لهجه‌هاز و زبان‌های عامیانه انگلیسی را از کشورهای مختلف مقایسه می‌کنند و تماشای این ویدئوها بدون شک تجربه جذابی برای شما خواهد بود.

با کانال 7ESL Learning English آشنا شوید

امروزه روش‌های مختلفی برای ارائه انواع محتواهای آموزش زبان به دانش‌آموزان و زبان‌آموزان وجود دارد که هریک از این روش‌ها دارای مزایای مخصوص به خود هستند. آموزش از طریق انیمیشن یکی از بهترین روش‌هایی است که شما می‌توانید برای یادگیری زبان استفاده کنید. یکی از بهترین چنل‌های یوتیوب که امروزه محتوای این‌چنینی را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد کانال 7ESL Learning English است که می‌تواند به شما در یادگیری طیف گسترده‌ای از اصطلاحات و عبارات مختلف کمک کند.

در بسیاری از موارد ممکن است شما هم متوجه شده باشید که یادگیری زبان انگلیسی تنها با حفظ واژگان و دستور زبان امکان‌پذیر نخواهد بود و شما به مهارت‌های بیشتری برای این کار نیازمند خواهید بود. 7ESL Learning English یک چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی است که می‌تواند به میزان زیادی در این زمینه به شما کمک کرده و بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد. هدف این کانال این است که به شما کمک کند تا با فرهنگ جدید و تفکر زبان انگلیسی آشنا شده و بتوانید مهارت‌های مکالمه‌ای خود را نیز تقویت کنید.

مزایای تماشای ویدئوهای کانال Oxford Online English

Oxford Online English یکی دیگر از کانال‌های یوتیوب بسیار جذاب برای آموزش زبان انگلیسی است که امروزه بسیاری از زبان‌آموزان در سطوح مختلف از آموزش‌های آنلاین آن استفاده کرده و نیازهای خود در زمینه‌های متعدد آموزش را برآورده می‌کنند. این کانال در واقع یک مجموعه فعال در انگلستان است که امروزه خدمات آموزشی بسیار جذاب و باکیفیتی را به شما ارائه می‌دهد. این کانال در اولین قدم دروس اولیه را به زبان‌آموزان مبتدی که به‌تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند ارائه می‌دهد.

در ادامه شما می‌توانید به محتواهای پیشرفته برای آزمون‌های آیلتس و امتحانات مقدماتی کمبریج نیز دسترسی داشته باشید که بیشتر برای دانش‌آموزانی که در سطوح بالاتری قرار دارند مناسب خواهد بود. در واقع این کانال دقیقا همان چیزی است که هر زبان‌آموزی در هر سطحی به آن نیاز دارد. تفاوتی ندارد که شما در چه سطحی از یادگیر زبان قرار دهید، در هر صورت این کانال به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خیلی سریع پیشرفته کرده و بسیاری از مهارت‌های زبان انگلیسی را در خود تقویت کنید.

فراموش نکنید که در این چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی هر هفته یک درس جدید ارائه می‌شود که می‌توانید مشغول به تماشا و یادگیری از آن شوید.

درباره کانال یوتیوب Easy English چه می‌دانید؟

همانطور که از نام این کانال یوتیوب نیز پیداست Easy English به شما کمک می‌کند تا بتوانید فرایند یادگیری زبان انگلیسی را برای خود ساده‌تر کرده و نتایج بهتری را از آموزش دریافت کنید. این کانال آموزشی دارای انواع انیمیشن‌های کارتونی است که به درک هرچه بهتر دروس مختلف زبان انگلیسی کمک می‌کند. بیشتر این ویدئوهای آموزشی حاوی مکالماتی در مورد موضوعات مختلف هستند که در وهله اول به شما کمک می‌کند تا بتوانید دایره لغات خود را به میزان زیادی گسترش دهید.

از طرف دیگر باید بدانید که ویدئوهای منتشر شده در این چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی صحنه‌هایی را به نمایش می‌گذارند که در آن شخصیت‌های کارتونی به‌سادگی یک مکالمه روزمره مشترک در مورد یک موضوع خاص و در یک موقعیت خاص را دارند. پس شما با استفاده از محتواهای این چنل یوتیوب می‌توانید روی مهارت مکالمه خود نیز کارکرده و اقدام به تقویت آن کنید.

علاوه بر این باید بدانید که برای ویدئوهای این کانال زیرنویس‌هایی نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بهتر متوجه شوید که ویدئو درباره چه چیزی صحبت می‌کند و معنی کلمات غیرمعمول چیست؟

معرفی چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

با کانال یوتیوب Rachel’s English بیشتر آشنا شوید

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید روی یادگیری تلفظ آمریکایی تمرکز کنید و به دنبال بهترین چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی در این زمینه هستید بدون شک کانال Rachel’s English می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. مالک این کانال یوتیوب شخصی به نام راشل است که سابقه‌ای زیاد در زمینه تلفظ زبان انگلیسی دارد. او تخصص خود یعنی صدا و تلفظ در زبان انگلیسی را وارد این کانال یوتیوب کرده است.

در این کانال یوتیوب شما می‌توانید به نکات و دستورالعمل‌های بسیار آسانی دسترسی پیدا کنید که می‌توانند به شما کمک کنند تا تلفظ خود را بهبود دهید و نحوه صحبت کردن خود را نیز از این طریق تغییر دهید. ویدئوهایی که امروزه در این کانال وجود دارند به شما کمک می‌کنند تا بتوانید کلمات زبان انگلیسی را به‌درستی تلفظ کنید. اگر شما هم می‌خواهید روی تلفظ خود کار کرده و لهجه انگلیسی آمریکایی را درست مانند یک شخصی که زبان مادریش این زبان است بیاموزید حتما باید از این کانال و ویدئوهای آموزشی آن دیدن کنید.

چرا باید از کانال‌های یوتیوب برای آموزش زبان استفاده کنیم؟

کانال‌های یوتیوب از جمله بهترین منابع آموزشی هستند که امروزه برای یادگیری زبان می‌توانید از آنها استفاده کنید. دلایل بسیار زیادی برای این وجود دارد که شما باید از بهترین چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید که از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما به منبع غنی از محتواها دسترسی دارید که می‌توانید بر اساس سلیقه و نیازی که دارید هریک از آنها را برای آموزش انتخاب کنید.
  • منابعی که در شبکه یوتیوب وجود دارند کاملا رایگان هستند و نیازی نیست که شما هزینه‌ای را برای استفاده از این منابع به منظور یادگیری زبان انگلیسی پرداخت کنید.
  • این منابع به‌صورت کاملا آنلاین و تنها با دسترسی به یک خط اینترنت امکان‌پذیر است و در نتیجه شما از هر نقطه‌ای می‌توانید به این منابع دسترسی پیدا کرده و از آنها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید.
  • اساتیدی که امروزه کانال‌های یوتیوب در زمینه آموزش زبان را راه‌اندازی کرده‌اند معمولا جز اساتید حرفه‌ای و بسیار باتجربه در زمینه آموزش زبان شناخته می‌شوند و کیفیت محتوای آموزشی آنها بسیار بالاست.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره بهترین چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی پاسخ دهیم.

چرا بهترین راه برای یادگیری زبان استفاده از منابع یوتیوب است؟

استفاده از این منابع به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌صورت کاملا رایگان به منبع غنی از محتواهای آموزشی دسترسی پیدا کرده و نتایج بهتری دریافت کنید.

آیا کیفیت آموزشی محتواهای یوتیوب خوب است؟

بله، این محتواها توسط بهترین اساتید به شما ارائه می‌شوند و به همین علت نیز شما می‌توانید نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهند اطمینان کاملی داشته باشید.

سخن پایانی

اگر شما هم به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید باید بدانید که استفاده از چند چنل یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای این کار پیش روی شما قرار دارد. با استفاده از این کانال‌های یوتیوب شما می‌توانید بهترین نتایج را در یادگیری زبان دریافت کنید. در صورتی که شما هم علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط آموزشگاه زبان ایرانمهر نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

بیشتر بخوانید: هفت وبسایت برای یادگیری سریع خواندن زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید: چهار نکته کلیدی برای یادگیری سریع زبان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 3 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید