IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
شش اثر جدید ادبی که باید به زبان انگلیسی بخوانید
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
14 آذر 1401

شش اثر جدید ادبی که باید به زبان انگلیسی بخوانید

دنیای کارآفرینی و اقتصاد از قوانین دقیقی تشکیل شده است که توسعه را تنظیم می‌کند. همچنین از شهود، نیروی اراده و گاهی اوقات، داستان‌های غافلگیرکننده‌ای تشکیل شده است که همه ما می‌توانیم از آنها چیزی بیاموزیم.

به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم شش کتاب را پیشنهاد کنیم که همگی در سال 2018 منتشر شده‌اند و به اقتصاد می‌پردازند، اما داستان‌هایی از شجاعت و اراده فوق‌العاده نیز هستند.

شش اثر جدید ادبی به زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

Educated: A Memoir

این کتاب که توسط تارا وستور نوشته شده، یک مکاشفه بوده است. نویسنده داستان زندگی خود را بیان می‌کند و این را به نقطه شروعی برای تأمل در ارزش آموزش و فرهنگ به عنوان ابزاری برای رستگاری و رشد شخصی تبدیل می‌کند. تارا که در کوه‌های آیداهو در خانواده‌ای از مورمون‌های آنارکو بقا به دنیا آمد، در کنار پدر و مادر و خواهر و برادرش، دور از دنیای شهرها و مدارس بزرگ شد. تولد او هرگز ثبت نشد، او هرگز به پزشک مراجعه نکرد و هرگز پا به مدرسه نگذاشت. زندگی تارا برای سال‌ها با تغییر روز و شب و تغییر فصل‌ها مشخص می‌شد. او وقت خود را صرف کمک به مادرش در جمع آوری غذا و آماده شدن برای زمستان کرد. سپس، یک روز تارا کشفی کرد که زندگی او را تغییر داد: تحصیل. او شروع به مطالعه کرد و روانشناسی، تاریخ و فلسفه آموخت. او از دانشگاه بریگهام یانگ فارغ‌التحصیل شد و برای حضور در دانشگاه کمبریج به آن سوی جهان پرواز کرد و به او بورسیه تحصیلی اهدا شد. از طریق صدای تارا، این کتاب خارق العاده از قدرت بزرگ رهایی، رستگاری شخصی و انتخاب‌های آگاهانه می‌گوید. اما همچنین از درد جدایی او از خانواده‌اش می‌گوید، که نشان‌دهنده مدلی از زندگی بود که قهرمان داستان تصمیم گرفت از آن دور شود.

 

What a Time to Be Alone: The Slumflower’s Guide to Why You Are Already Enough

Chidera Eggerue یک وبلاگ نویس و نویسنده جوان مد اهل لندن است. او که از پدر و مادر نیجریه‌ای متولد شده است، در این کتاب چند مروارید حکمت را به اشتراک می‌گذارد که قبلاً در وبلاگش به اشتراک گذاشته بود. چیزی که از ضرب المثل‌های ایگبوی مادرش الهام گرفته شده بود و با برخی از برجسته‌ترین آثار هنری او همراه بود. چیدرا به عنوان یک زن مجرد از ارزش خود و مزایای زندگی تجلیل می‌کند. خواندن این کتاب اهمیت اعتماد به خود و دوری از دیگران را برای ایجاد روابط سازنده با اطرافیانمان یادآوری می‌کند.

The Multi-Hyphen Method: Work less, create more, and design a career that works for you

این مقاله توسط Emma Gannon نوشته شده و یک راهنمای ضروری برای کسانی است که می‌خواهند در عصر دیجیتال تجارت کنند. نویسنده از طریق مثال‌های عملی توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان از فناوری برای بهره‌برداری از روحیه کارآفرینی که در هر یک از ما وجود دارد، صرف نظر از آرزوها، ترجیحات یا موقعیت کاری‌مان استفاده کرد.

The Winning Formula: Leadership, Strategy, and Motivation The F1 Way

دیوید کولتارد، برنده 13 جایزه بزرگ فرمول 1، نشان می‌دهد که چگونه مهارت‌های به دست آمده از طریق این ورزش رقابتی، برای موفقیت در بسیاری از زمینه‌های کارآفرینی مانند صنعت هتلداری و تولید فیلم بسیار ارزشمند است. کولتارد از طریق داستان شخصی خود، و همچنین داستان‌های دیگر از جمله شوماخر، ران دنیس، سر فرانک ویلیامز، کریستین هورنر، و سباستین فتل، دنیای شگفت انگیز فرمول 1 و روح کارآفرینی ورزشی را به ما معرفی می‌کند.

First Man In: Leading from the Front

زندگینامه مورخه میدلتون، که 13 سال در نیروهای مسلح بریتانیا خدمت کرد، تصویر یک رهبر واقعی را به ما می‌دهد. مورخه از طریق روایت تجربه خود در ارتش به عنوان یک تک تیرانداز در جناح دریایی نیروهای ویژه و سپس به عنوان چترباز در جوخه سلطنتی، و همچنین از طریق تجربیات شخصی خود مانند مرگ پدرش، سعی می‌کند درس‌های زندگی را به ما ارائه دهد.  همچنین یک مدل عملی از اهمیت قاطعیت و تهاجمی ‌برای رویارویی با زندگی در دنیای پیچیده‌ای مانند دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم.

شش اثر ادبی به زبان انگلیسی

  12 Rules for Life: An Antidote to Chaos

در این مقاله روشنگرانه، روانشناس تحسین شده جردن بی پیترسون 12 اصل ابدی و عملی را ارائه می‌دهد که بر اساس آنها می‌توان یک زندگی معنادار و رضایت بخش ایجاد کرد. پیترسون بر اساس اسطوره‌های دوران باستان، صفحات کتاب مقدس، فلسفه و روانشناسی، اما همچنین بر اساس تجربه بالینی دست اول، مقاله‌ای روان و عمیق ارائه می‌دهد که بر مسئولیت فرد برای یافتن پادزهری برای هرج و مرج در جهان امروز تأکید می‌کند.

سخن آخر

خواندن کتاب‌ها به زبان اصلی آنها یک راه عالی برای بهبود مهارت‌های انگلیسی شما و همچنین بهترین راه برای لذت کامل از سبک نویسنده است. همچنین اگر نیاز به بهبود زبان انگلیسی خود دارید، چرا دوره‌های آنلاین و حضوری ما را امتحان نکنید؟ آموزشگاه زبان ایرانمهر دوره‌ای مبتنی بر روشی بصری و طبیعی را به شما ارائه می‌دهد که برای هر سطحی از زبان انگلیسی مناسب است. برای یادگیری، هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:چگونه با خواندن رمان، دانش عمومی زبان انگلیسی خود را ارتقا دهیم؟

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید