IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
سریال ترسناک برای یادگیری زبان انگلیسی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
17 آذر 1401

پنج سریال ترسناک برای یادگیری زبان انگلیسی

مهم است که از تمام فرصت‌هایی که برای یادگیری و تمرین زبان انگلیسی به شما ارائه می‌شود، استفاده کنید. فرقی نمی‌کند سلیقه یا ترجیحات شما چیست، مخصوصاً وقتی صحبت از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی می‌شود، زیرا نکته مهم این است که از آن اوقات فراغت دلپذیر (یا ترسناک) استفاده کنید تا خود را در معرض زبان قرار دهید. اگر به فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک علاقه دارید پس یکی از ما هستید!

تماشای سریال‌های ترسناک به زبان انگلیسی قطعا می‌تواند به شما در بهبود زبان انگلیسی و گسترش دایره لغات کمک کند. در اینجا پنج سریال را برای تماشای درست به موقع برای آماده شدن برای‌هالووین ارائه می‌دهیم.

پنج سریال ترسناک برای یادگیری انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

The Walking Dead

این سریال ترسناک در سال 2010 منتشر شد و نامزد جایزه گلدن گلوب شد. داستان در مورد افسر پلیس ریک گرایمز است که پس از شلیک گلوله به کما می‌رود. پس از بیدار شدن او خود را در وسط یک اوضاع آخرالزمانی زامبی می‌بیند. سپس او مسئولیت را بر عهده می‌گیرد و گروهی را ایجاد می‌کند که رهبر آن‌ها می‌شود تا با یافتن یک مکان امن و غذا به مردم کمک کند تا زنده بمانند. طرح اصلی بر بقا و هر کاری که برای محافظت از زندگی باید انجام شود متمرکز است. به لطف این مجموعه شما قادر خواهید بود واژگان خاصی را یاد بگیرید و همچنین به لهجه‌های مختلف گوش دهید. علاوه بر لذت بردن از طرح و تمام اکشن، زبان انگلیسی زیادی یاد خواهید گرفت!

American Horror Story

داستان‌ ترسناک آمریکایی به تهیه کنندگی رایان مورفی و برد فالچوک در سال 2011 منتشر شد. این فیلم بسیار موفق بوده و برنده دو جایزه گلدن گلوب شده است. این یک مجموعه گلچین است که شامل شخصیت‌ها و مکان‌های مختلف است. این مکان‌ها شامل خانه‌ای که در آن قتل انجام شده است، یک پناه‌گاه، یک هتل، و یک مزرعه تسخیر شده و بسیاری دیگر است. به لطف این مجموعه شما می‌توانید گوش خود را برای درک لهجه آمریکایی علاوه بر گسترش دایره لغات خود آموزش دهید، در حالی که موهای تنتان سیخ می‌شود.

سریال ترسناک یادگیری زبان انگلیسی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

The Strain

این سریال در سال 2014 پخش شد و آخرین فصل آن در سال 2017 بود. با پس‌زمینه شهر نیویورک، داستان دکتر افرایم گود ودر که مسئول کنترل بیماری در شهر است را روایت می‌کند. او و تیمش باید شیوع یک ویروس مرموز مربوط به خون آشام را بررسی کنند. اینگونه تلاش خواهند کرد که آینده بشریت را نجات دهند. Strain قطعا شما را در تعلیق نگه می‌دارد و باعث می‌شود بارها از روی صندلی خود بپرید، اما قبل از آن، به آموزش چندین اصطلاح فنی از رشته‌های بهداشت و پزشکی به زبان انگلیسی می‌پردازد.

The Terror

The Terror در مارس 2018 منتشر شد و بر اساس وقایع واقعی ساخته شده است. داستان خدمه یک اکسپدیشن نیروی دریایی سلطنتی از انگلستان است که از طریق قطب شمال برای یافتن راه دیگری برای رسیدن به چین و هند فرستاده می‌شود. اما آنها با یک شکارچی قطبی برخورد می‌کنند که اکسپدیشن آنها را به یک بازی بقا تبدیل می‌کند. در حالی که این سریال قطعا شما را درگیر می‌کند، اما به شما کمک می‌کند تا با لهجه بریتانیایی آشنا شوید.

Hemlock Grove

 هملوک گروو با سه فصل از 2013 تا 2015 داستان قتل یک دختر جوان را در شهری کوچک در پنسیلوانیا روایت می‌کند. دو مظنون وجود دارد: پیتر، یک کولی 17 ساله، و رومن، وارث شرکت گادفری. آنها تصمیم می‌گیرند خودشان به دنبال قاتل بگردند، اما رازهایی که بخشی از زندگی روزمره مردم است نقشه را پیچیده می‌کند. در مورد یادگیری زبان انگلیسی، این مجموعه یک زمینه زبانی چالش برانگیز با طیف گسترده ای از واژگان و دیالوگ‌ها را ارائه می‌دهد که به سرعت توسعه می‌یابد.

پنج ســریال ترسناک برای یادگیری زبان ان

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سخن آخر

آموزشگاه زبان ایرانمهر، یک روش یادگیری طبیعی دارد که بر اساس فیلم‌های کوتاه و منابع سمعی و بصری به شما کمک می‌کند تا به راحتی یاد بگیرید. به لطف این روش، نه تنها قواعد گرامری را به راحتی به خاطر می‌آورید، بلکه به شما کمک می‌کند تا از همان روز اول شروع به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی کنید. چرا دوره ما را امتحان نمی‌کنید؟

بیشتر بخوانید:10 سریالی که شما را عاشق یادگیری زبان انگلیسی می‌کند

بیشتر بخوانید:ژانر فیلم‌های سینمایی برای زبان‌آموزان انگلیسی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید