IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بــــرنامه های آموزشی انگلیسی برای کـــودکان
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
26 آذر 1401

برنامه های آموزشی انگلیسی برای کودکان

در واقع باید گفت که انگلیسی برای کودکان با انگلیسی برای بزرگسالان تفاوت چندانی ندارد. شاید بتوان گفت که تنها تفاوتی که در این بین وجود دارد این است که یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان باید آنقدر سرگرم‌کننده باشد که حتی متوجه این موضوع نشوند که در حین یادگیری هستند. نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا به‌وسیله موبایل یا تبلت خود به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. اگر می‌خواهید فرزندتان به سرعت زبان انگلیسی خود را تقویت کند، باید اپلیکیشن انگلیسی مناسب را انتخاب کنید.

هزاران برنامه آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و کودکان خردسال عاشق بازی‌های رنگارنگ و تعاملی هستند. با این نرم‌افزارها فرزند شما آنقدر سرگرم می‌شود که حتی متوجه نخواهد شد که در حال یادگیری زبان انگلیسی است.

در ادامه به معرفی چند برنامه سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان شما خواهیم پرداخت که می‌توانند  در درک بهتر زبان به کودکان شما نقش مؤثری ایفا کنند.

برنامه های آموزشی انگلیسی برای کودکان

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

Lingokids – انگلیسی برای کودکان

Lingokids یک برنامه محبوب یادگیری انگلیسی برای کودکان 5 تا 12 ساله است که در این نرم‌افزار کودکان می‌توانند از طریق بازی‌ها و فعالیت‌ها شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. این برنامه دارای تعداد زیادی آهنگ، داستان، فیلم، فعالیت، گرامر و بازی‌های واژگانی است که به کودکان کمک می‌کند سواد خود را در حین سرگرمی توسعه دهند.

علاوه بر این، در این نرم‌افزار یک بخش پشتیبانی برای والدین با یک انجمن گفتگو و مشاوره در مورد اینکه چگونه می‌توانید به فرزندان خود در یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس کمک کنید وجود دارد. همچنین بانکی از بازی‌ها و تمرینات برای کودکان ایجاد شده است تا مهارت‌های زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند. هزینه استفاده از این نرم‌افزار رایگان بوده و با استفاده از گوشی‌های اندروید و آیفون می‎توان به آن‌ها دسترسی داشت.

Speakia: انگلیسی سرگرم‌کننده برای کودکان و نوجوانان

Speakia برای کودکانی که مشغول یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان یک زبان دوم هستند تمرینات خوبی را فراهم می‌کند. در این نرم‌افزار یک محیط فراگیر ایجاد شده است که در آن بچه‌ها می‌توانند به‌عنوان بخشی از مطالعات خود لسنینگ گوش دهند و حتی می‌تواند صحبت کنند.

Speakia یک برنامه یادگیری انگلیسی ویژه کودکان است که دایره لغات کودکان را گسترش و تلفظ کلمات و عبارات و نیز ساختار جملات را آموزش می‌دهد و هر آنچه که زبان‌آموزان جوان انگلیسی باید بدانند و تمرین کنند را به کودکان یاد می‌دهد.

هزینه استفاده از این نرم‌افزار رایگان است اما با این حال شما می‌توانید خریدهای درون‌برنامه‌ای داشته باشید.

این نرم‌افزار برای دستگاه‌های آیفون، آی‌پد و اندروید در دسترس است.

Mussila Wordplay

Mussila Wordplay یکی از بهترین بازی‌های است که خواندن و املای سریع را به کودکان آموزش می‌دهد. کودکان در حین بازی می‌توانند به تقویت واژگان، حافظه، درک شنوایی و گفتار خود بپردازند. در مسیر یادگیری، کودکان کلمات روزمره و واژگان پیشرفته را یاد می‌گیرند.

Mussila Wordplay به کاربران اجازه می‌دهد تا به توسعه مهارت‌های خواندن خود بپردازند، زیرا می‌توانند کلمات موجود در صفحه را دنبال کنند. این برنامه به‌صورت بسیار خلاقانه و رنگارنگ طراحی شده است و مطمئناً توجه بچه‌ها را به خود جلب می‌کند.

هزینه این برنامه رایگان است و شما می‎توانید خریدهای درون برنامه‌ای در آن انجام دهید.

این نرم‌افزار برای دستگاه‌های آیفون، آی‌پد و اندروید موجود است.

برنامه های آموزشی انگلـــیسی برای کودکان

BOOKR Class – انگلیسی یاد بگیرید

این برنامه که دارای گواهی 5 ستاره بوده یک کتابخانه دیجیتالی از کتاب‎ها و بازی‌های متحرک برای زبان‌آموزان انگلیسی به حساب می‌آید. این کتابخانه دیجیتال ارائه‌دهنده داستان‌ها و رمان‌های کلاسیک‌ ادبی روایت شده، داستان‌های مدرن و آهنگ‌هایی است که کودکان را قادر می‌سازد با واژگان و بیان آشنا شوند. این برنامه به کودک شما امکان می‌دهد تا مهارت‌های خواندن، نوشتن، گوش دادن و ارتباط خود را تقویت کند.

هزینه این برنامه رایگان بوده و شما می‌توانید خریدهای درون برنامه‌ای در آن انجام دهید.

این برنامه برای دستگاه‌های آیفون، آی‌پد و اندروید موجود است.

LearnEnglish Kids

Learn English For Kids یک برنامه تعاملی یادگیری انگلیسی برای کودکان است که کودکان خردسال را با اصول اولیه زبان انگلیسی آشنا می‌کند. این برنامه اعتماد به نفس کودک شما را برای صحبت کردن به زبان انگلیسی بالا برده و مهارت‌های گوش دادن او را بهبود می‌بخشد. این برنامه همچنین دارای یک کانال فوق‌العاده در یوتیوب می‌باشد و ارائه دهنده ویدیوهایی است که به آموزش قافیه‌های مهد کودک انگلیسی، داستان‌ها و آهنگ‌های سرگرم‌کننده می‌پردازند. اگر کودک شما علاقمند است که هنگام خواب برای او کتاب بخوانید، این نرم‌افزار می‌تواند شیوه‌ای برای ادغام یادگیری زبان انگلیسی در برنامه روزانه شما باشد.

هزینه استفاده از این نرم‌افزار رایگان است و شما می‌توانید از طریق دستگاه‌های اندروید و آیفون به این برنامه دسترسی داشته باشید.

مراحل آموزش زبان انگلیسی به کودکان

Fun English- انگلیسی را یاد بگیرید

Fun English یک برنامه یادگیری تعاملی انگلیسی برای کودکان است. با Fun English، کودکان می‌توانند انگلیسی را در خانه یا در کلاس درس یاد بگیرند. این نرم‌افزار یک برنامه یادگیری زبان مبتنی بر بازی را برای بچه‌ها ارائه می‌دهد تا به آنها کمک کند انگلیسی را به روشی سرگرم‌کننده و موثر فرا بگیرند. کودکان از طریق این نرم‌افزار بیش از 300 کلمه و عبارت انگلیسی را برای خواندن و املا یاد می‌گیرند. این برنامه همچنین برای تسلط بر مهارت‌های شنیداری، درک مطلب و خواندن عالی است.

این نرم‌افزار تمام آنچه را که برای عملکرد خوب در امتحانات زبان انگلیسی لازم است به کاربران خود ارائه می‌دهد حتی روایت صوتی در هر دو لهجه آمریکایی و انگلیسی ارائه شده است تا به کاربران در تلفظ کمک کند.

قیمت استفاده از این نرم‌افزار رایگان بوده و علاقمندان می‌توانند در دستگاه‌های اندروید و آیفون به آن دسترسی داشته باشند.

English for Kids

English for Kids یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری انگلیسی برای کودکان است که بر تمرین انگلیسی از طریق بازی‌های مختلف تمرکز دارد. این بازی‌ها به 4 گروه Flashcard، Sentence Games، Word Games، Sentence تقسیم می‌شوند. بچه‌ها به یادگیری زبان انگلیسی از طریق الگوهای جملات ساده، کلمات و واژگان خواهند پرداخت. هزینه استفاده از این برنامه رایگان است و یک ابزار آموزشی مفید به حساب می‌آید که در یک رابط کاربری تمیز و بصری بسته‌بندی شده است که سطح دشواری آن برای کودکان خردسالی که علاقمند به یادگیری زبان هستند بسیار مناسب است.

همانطور که اشاره شد هزینه استفاده از این نرم‌افزار رایگان است و در گوشی‌های اندرویدی می‎توان به این نرم‌افزار دسترسی داشت.

بـــرنامه های آموزشی انگلیسی برای کودکان

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

Duolingo ABC

Duolingo ABC یک برنامه رایگان یادگیری انگلیسی برای کودکان است که به کودکان خردسال با 300 درس مختلف مانند خواندن کمکی، رمزگشایی و کلمات بصری کمک می‌کند تا انگلیسی را بیاموزند. از ردیابی حروف، داستان‌سرایی تعاملی و سایر فعالیت‌ها برای آموزش صداهای صوتی، درک مطلب و موارد دیگر به کودکان 4 ساله و بالاتر استفاده می‌کند. هزینه استفاده از این برنامه رایگان است و می‎‌توانید در دستگاه‌های اندروید و آیفون به این برنامه متصل شوید.

Kid Family English

این برنامه یک برنامه زبان انگلیسی مبتنی بر داستان بوده که هدف آن کمک به کودکان برای یادگیری زبان از طریق داستان‌سرایی است. این برنامه به کودکان کمک می‎کند تا زبان انگلیسی را بهتر بشناسند و به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا انگلیسی را با داستان‌هایی که معمولاً در زندگی روزمره خود می‌بینند یا از طریق روزنامه‌ها یا مجلات یاد بگیرند.

هزینه استفاده از این نرم‌افزار برخلاف سایر نرم‌افزارهای رایگان نیست و شما باید مبلغی را برای استفاده از آن پرداخت کنید. این نرم‌افزار را می‎توانید از طریق دستگاه‌‎های اندروید و آیفون تهیه کنید.

ABC Kids

ABC Kids یکی از بهترین برنامه‌ها برای آموزش رایگان انگلیسی برای کودکان است که کودک شما با استفاده از آن واژگان مفید زبان انگلیسی را یاد می‌گیرد و همچنین این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا دانش کسب شده را در حین سرگرمی به‌کار ببندید.

هزینه استفاده از این برنامه رایگان است و شما می‎توانید در دستگاه‎های اندروید و آیفون به آن دسترسی داشته باشید.

Homer Reading

Homer Reading یک برنامه سوادآموزی اولیه است که برای کمک به کودکان در یادگیری خواندن طراحی شده است. هومر خواندن شامل کتاب‌های داستان و همچنین فعالیت‌هایی است که به بچه‌ها در مورد آوایی، حروف و کلمات آموزش می‌دهد. بچه‌ها می‌توانند مهارت‌های خواندن را از طریق داستان‌ها، درس‌های آوازی، آهنگ‌ها، صدای ضبط‌شده خودشان، نقاشی و غیره توسعه دهند. بچه‌ها می‌توانند از نسخه مبتنی بر وب در رایانه‌ها یا تبلت‌ها یا برنامه Homer Reading برای iOS و Android استفاده کنند.

هزینه استفاده از این نرم‌افزار رایگان است.

برنامه های آمـوزشی انگلیسی برای کودکان

Night Zookeeper

این نرم‌افزار با ارائه هزاران درس، چالش و بازی سرگرم‌کننده و جذاب به کودکان کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را به طور مؤثر فرا گرفته و سپس یادداشت‌های شگفت‌انگیزی را ایجاد کنند که با کودکان از سراسر جهان به اشتراک گذاشته می‌شود. جوایز و مسابقات درون بازی انگیزه آنها را برای ادامه یادگیری و پیشرفت حفظ می‌کند.

هزینه استفاده از این نرم‌افزار رایگان است و می‌توان در دستگاه‌های اندروید و آیفون از آن استفاده کرد.

Reading Eggs

برنامه Reading Eggs فعالیت‌های بسیار آموزشی را ارائه می‌دهد که شامل قافیه، همخوانی، شکستن کلمات به هجا و ترکیب می‌شود، که همگی به کودکان با زمینه‌های غیرانگلیسی زبان کمک می‌کنند تا با صداهای زبان انگلیسی آشنا شوند. Reading Eggs دارای صدها بازی سرگرم کننده یادگیری آنلاین، درس و فعالیت است که به کودکان خردسال کمک می‌کند تا مهارت‌های ضروری خواندن، نوشتن و املای انگلیسی را تمرین کنند.

هزینه استفاده از این برنامه رایگان است و می‌توان در دستگاه‌های اندروید و آیفون به آن دسترسی داشت.

Spelling Shed

این یک برنامه عالی برای کودکانی است که در املای کلمات انگلیسی مشکل دارند. این برنامه بیش از 300 کلمه رایج در زبان انگلیسی را در خود دارد و برای تقویت واژگان انگلیسی بسیار مناسب است و تمام آموزش‌ها از طریق بازی‌ ارائه می‌شود تا یادگیری سرگرم‌کننده‌ای اتفاق بیفتد. کودکانی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند از این برنامه برای تقویت زبان انگلیسی خود استفاده می‌کنند.

هزینه استفاده از این برنامه رایگان است و می‌توانید از طریق سیستم‌عامل‌های اندروید و یا آیفون به این برنامه دسترسی داشته باشید.

Hello English Kids

بازی‌هایی که در این نرم‌افزار وجود دارد شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های سرگرم‌کننده است که برای اطمینان از تکرار حروف، کلمات و عبارات آموزش داده شده طراحی شده‌اند. بخش بازی‌های برنامه برای یادگیرندگان بصری که دوست دارند با مطالب موضوعی خود تعامل داشته باشند عالی است. این برنامه همچنین کودکان را از طریق آهنگ‌ها و اشعار و ترانه‌های مختلف و همچنین داستان‌های سنتی انگلیسی به سمت یادگیری زبان سوق می‌دهد.

هزینه استفاده از این برنامه رایگان است و می‌توانید در نرم‌افزارهای اندروید و آیفون به آن دسترسی داشته باشید.

LetterSchool

این برنامه ویژه یادگیری زبان انگلیسی به کودکان بین 2 تا 6 سال، دارای محتوای جدی برای کودکان است تا با زبان انگلیسی آشنا شوند. این برنامه خصوصاً برای کودکانی که با تماشا و نگاه کردن یادگیری بهتری را تجربه می‌کنند ایده‌آل‌تر است و در واقع هدف اصلی این برنامه همین است. این یک برنامه مبتنی بر یادگیری است که هدف آن کمک به کودکان خردسالی است که اولین گام‌های خود را در مسیر خواندن و نوشتن انگلیسی برمی‌دارند.

هزینه این برنامه رایگان بوده و شما می‌توانید در سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون به آن دسترسی داشته باشید.

Accomplish Readin

Accomplish Reading برای کمک به کاربران برای بهبود درک مطلب خود ایجاد شده است. پس از خواندن تعدادی از جملات، از کاربران خواسته می‌شود که موافقت یا مخالفت خود را با گفتن بله و یا خیر در این مورد که آیا این جمله معنی‌دار است اعلام کنند.

با کلیک بر روی پاسخ صحیح کاربر به جمله بعدی منتقل می‌شود، اما اگر اشتباهی رخ داد از او خواسته می‌شود جمله را دوباره بخواند و دوباره امتحان کند. هدف اصلی این برنامه و روند خواندن دوباره این است که به کاربران اهمیت بازخوانی جملات را برای درک و بهبود درک مطلب آموزش دهد. این برنامه همچنین بازخورد شخصی و گزارش‌های پیشرفت را برای هر یک از کاربران در برنامه ارائه می‌دهد.

هزینه استفاده از این برنامه رایگان بوده و در نرم‌افزارهای اندروید و آیفون می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

Reading Tutor

Reading Tutor اعتماد به نفس فرزند شما را در یادگیری زبان انگلیسی بهبود بخشیده و مهارت‌های خواندن او را تقویت می‌کند. این نرم‌افزار یکی از بهترین برنامه‌های کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی در فروشگاه اپل اپ و فروشگاه گوگل پلی است. این برنامه برای آموزش خواندن به زبان انگلیسی به کودکان بسیار کوچک توصیه می‌شود. با استفاده از فناوری تشخیص گفتار کودک شما می‌تواند صحبت کند، و نرم‌افزار به صدای او گوش داده و بی‌درنگ به کودک شما بازخورد ارائه می‌دهد. کتابخانه همیشه در حال رشد داستان‌های اصلی همراه با قطعات غیرداستانی و آموزشی، فرزند شما را درگیر یادگیری می‌کند.

هزینه استفاده از این نرم‌افزار رایگان بوده و در سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون می‌توان به آن دسترسی داشت.

Timmy’s Learning New Skills

این برنامه توسط مؤسسه Britisch Council برای کودکان 3 تا 6 ساله طراحی شده است. برای خانواده‌های انگلیسی زبان، این برنامه برای کودکان از سن 2 سالگی عالی است. این برنامه به کودکان کمک می‌کند تا انگلیسی را از طریق بازی‌های هیجان‌انگیز بر اساس کلمات و عبارات یاد بگیرند.

یکی از این بازی‌ها NEW I-Spy است که کودکان را به یادگیری واژگان جدید و شناسایی اشیا تشویق می‌کند. جعبه جادویی بازی دیگری است که از کودکان می‌خواهد وسایل را در یک جعبه قرار دهند و آنها را بر اساس شکل و رنگ مرتب کنند. در بازی Rub-a-Dub، کودکان باید راوی را دنبال کرده و دکمه‌ها، رنگ و کاغذ را بکشند تا چیزهای پنهان زیر آن را شناسایی کنند. راوی صوتی بچه‌ها را برای انجام اقدامات خاص راهنمایی می‌کند.

هزینه استفاده از این نرم‌افزار رایگان است و شما می‌توانید در سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون به آن دسترسی داشته باشید.

برنامه اموزشی انگلیسی برای کودکان

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

امیدواریم برنامه‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم به کودکان شما کمک کند انگلیسی را به‌طور موثر یاد بگیرند! استفاده از برنامه‌های یادگیری انگلیسی برای کودکان واقعاً راهی مناسب برای حمایت از والدین در آموزش فعالانه انگلیسی برای کودکان است.

درآن‌ از ازدر صورتی که در روند یادگیری زبان انگلیسی نیاز به مشاوره داشتید به شما پیشنهاد می‌کنیم راه مطمئن را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه آموزش زبان است. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین سطح رایگان و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان‌ها فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. کارشناسان آموزش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:نرم افزارهای سرگرم‌کننده‌ برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بیشتر بخوانید:نرم افزارها، اپلیکیشن ها و ابزارهای آنلاین یادگیری زبان انگلیسی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 3 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید