IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصــیل
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
13 دی 1402

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل

زمانی که قصد دارید درباره مدرسه رفتن و تحصیل صحبت کنید معمولا آموزش گرامر زبان انگلیسی به‌تنهایی نمی‌تواند در داشتن یک مکالمه خوب و موفق به شما کمک کند. شما برای این‌که بتوانید یه مکالمه خوب و اصولی را در این زمینه داشته باشید و منظور خود را نیز به‌درستی به دیگران منتقل کنید نیازمند این خواهید بود که برخی از عبارات و اصطلاحاتی که در این زمینه وجود دارند را نیز مورداستفاده قرار دهید. به همین علت آشنایی با اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

این اسلنگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن منظور خود را به دیگران منتقل کنید و در نتیجه بتوانید یک مکالمه خوب و سازنده را ایجاد کنید. در این بخش از آموزش زبان انگلیسی قصد داریم کمی بیشتر درباره این اسلنگ‌ها صحبت کرده و نکات کلیدی و بسیار مهمی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید.

سلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

عبارت Ace A Test

این عبارت یکی از رایج‌ترین عبارتی است که در مدارس آمریکایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. معمولا زمانی می‌توایند از این عبارت برای شخصی استفاده کنید که قصد داشته باشید بگویید شخصی نمره خوبی را دریافت کرده است. در چنین شرایطی می‌توانید از عبارت Ace A Test استفاده کنید.

Blow Off Steam

استرس داشتن بخش جدایی‌ناپذیری از پروسه تحصیل در مدارس به شمار می‌آید. دانش‌آموزان معمولا برای ارائه تکالیف خود، امتحان دادن یا در زمان دریافت نمرات امتحان خود استرس زیادی را تجربه می‌کنند. Blow Off Steam یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل به شمار می‌آید که امروزه در مدارس آمریکا به طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی این عبارت زمانی است که شما قصد داشته باشید بگویید کاری را برای از بین بردن استرس خود انجام می‌دهید.

عبارت Cram یک فعل کاربردی برای دانش‌آموزان

شب‌های امتحان از جمله شب‌هایی هستند که معمولا دانش‌آموزان در این شب‌ها مجبور هستند در مدت زمانی بسیار کوتاه حجم زیادی از دروس را مطالعه کنند. به این کار اصطلاحا Cram کردن گفته می‌شود. در واقع هر زمانی که شخصی قصد داشته باشد در زمانی کوتاه حجم زیادی درس را مطالعه کند از عبارت Cram برای او استفاده می‌شود که یک فعل است و دقیقا چنین فعالیتی را نشان می‌دهد.

عبارت Break a Leg و کاربردهای آن

احتمالا برای شما هم پیش آمده که با یک دانش‌آموز در حال صحبت کردن درباره دروسش باشید و او به شما بگوید که امروز یا روز بعد امتحان دارد. در چنین شرایطی معمولا بهترین جمله‌ای که شما می‌توانید به او بگویید این است که برای او آرزوی موفقیت کنید. عبارتی که برای آرزوی موفقیت کردن برای کسی در مدرسه استفاده می‌شود عبارت Break a Leg است که یکی از رایج‌ترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل به شمار می‌آید.

تقویت مهارت های خواندن و تفسیر متون انگلیسی

بیشتر بخوانید: اصطلاحات عامیانه و رایج آرژانتینی

بیشتر بخوانید : 25 اصطلاح کوچه خیابانی بریتانیایی که هر زبان‌آموزی باید بداند

با عبارت Cut Class آشنا شوید

پیچاندن کلاس‌های درس یکی از مواردی است که تقریبا تمامی دانش‌آموزان آن را تجربه کرده‌اند. اگر این سوال برای شما هم پیش آمده که به این کار در مدارس آمریکایی چه گفته می‌شود؟ باید بدانید که این کار با عبارت Cut Class شناخته می‌شود که یک اصطلاح عامیانه رایج در میان دانش‌آموزان آمریکایی است. در واقع این عبارت برای این به کار می‌رود که شما قصد داشته باشید به کلاس نروید.

عبارت YOLO!

شاید معنی این عبارت کمی برای شما عجیب باشد؛ چراکه فکر می‌کنید ارتباطی به مدرسه و تحصیل نداشته باشد؛ ولی باید بدانید که عبارت YOLO! یکی از رایج‌ترین عباراتی است که امروزه در مدارس آمریکایی مورداستفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. در واقع این عبارت مخفف شده عبارت you only live once به این معنی که شما تنها یک بار زندگی می‌کنید است. هر زمان که بخواهید به کسی بگویید که به سمت اهدافش برود می‌توانید از این عبارت استفاده کنید. این عبارت در مدارس آمریکایی به طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد.

عبارت Drop A Class

یکی دیگر از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل که دقیقا معنای شرکت نکردن در یک کلاس درس را منتقل می‌کند عبارت Drop A Class است. هر زمانی که قصد داشته باشید از شرکت در یک کلاس درس سر باز بزنید و بخواهید درباره این موضوع صحبت کنید می‌توانید عبارت Drop A Class را مورداستفاده قرار دهید تا به این ترتیب منظور خود را برسانید. البته این عبارت معمولا برای انصراف از یک کلاس به طور کلی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

All the Feels یا  All the Vibes

اگر شما هم دانش‌آموزی باشید که در مدارس تحصیل کرده‌اید احتمالا گاهی اوقات این حالت را تجربه کرده‌اید که احساس غرق شدن به شما دست می‌دهد. در چنین شرایطی اگر قصد داشته باشید با نوعی طنز این منظور را به دیگران منتقل کنید می‌توانید از عبارت All the Feels or All the Vibes برای این کار استفاده کنید. این عبارت معمولا در بین نوجوانانی که در مدارس آمریکایی در حال تحصیل هستند به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود.

Hit The Books و معنای آن در زبان انگلیسی آمریکایی

گاهی اوقات ممکن است شما علاقه داشته باشید که درباره مطالعه کردن صحبت کنید. یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل که به میزان زیادی در این زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرد عبارت Hit The Books است. این عبارت معمولا درباره افرادی مورداستفاده قرار می‌گیرد که مطالعه می‌کنند. البته باید دقت داشته باشید که این عبارت معمولا برای افرادی که زیاد درس می‌خوانند نیز استفاده شده و کاربرد دارد.

آشنایی با عبارت Hang Out یا Chill Out

در زبان انگلیسی آمریکایی معمولا به دور هم جمع شدن دوستان hanging out گفته می‌شود. در واقع این عبارت به این معنی است که تعدادی از دوستان در کنار یکدیگر وقت می‌گذرانند. از طرف دیگر وقتی که قصد دارید به دوستان خود بگویید که بیایید دور هم استراحت کنیم نیز از این عبارت یا جایگزین آن یعنی chill out استفاده کنید.

اسلنگ های آمریکایی درباره مدرسه رفتن

بیشتر بخوانید : 10 slang مورد استفاده نوجوانان در زبان انگلیسی 

بیشتر بخوانید : 86 عبارت و کلمه عامیانه به زبان فرانسه

بیشتر بخوانید : هجده اصطلاح عجیب و غریب از سراسر جهان

عبارت Pop Quiz و کاربردهای آن

این عبارت در واقع نشان‌دهنده یک مسابقه بسیار جذاب است که در آن دانش‌آموزان با یکدیگر مسابقه می‌دهند. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید از اصطلاحات عامیانه به زبان انگلیسی درباره تحصیل و مدرسه استفاده کنید حتما باید این عبارت را بشناسید و بتوانید در جای درست از آن استفاده کنید.

Legit و نکاتی که باید درباره این عبارت بدانید

یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل که حتما باید با آن آشنا شوید تا بتوانید در مدارس کشور آمریکا و در حین تحصیل از آن استفاده کنید عبارت Legit است که کاربردهای زیادی در صحبت‌های روزمره دارد. این کلمه به طور کلی زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که چیزی تکان‌دهنده باشد یا این‌که باور کردن آن سخت و دشوار باشد. کاربرد بسیار مهم دیگر این عبارت استفاده از آن به‌عنوان جایگزین actually به معنای در واقع است.

پس زمانی که قصد دارید از این عبارت استفاده کنید حتما باید به کاربردهای مهم آن دقت داشته باشید تا مشکلی در حین استفاده از این کلمه برای شما به وجود نیاید.

آشنایی با عبارت Flunk

Flunk یکی دیگر از عباراتی است که امروزه دارای کاربردهای بسیار زیادی در زبان انگلیسی است و در صحبت‌های روزمره در خصوص تحصیل و مدرسه رفتن مورداستفاده قرار می‌گیرد. زمانی که شما از این عبارت برای یک آزمون یا یک کلاس استفاده می‌کنید در واقع به این معنا خواهد بود که شما در آن کلاس یا آزمون رد شده‌اید و نتوانسته‌اید نمره لازم را در آن دریافت کنید.

آشنایی با عبارت Bail

وقتی قصد دارید بگویید که می‌خواهید از مدرسه یا محل تحصیل خود مرخصی بگیرید می‌توانید از عبارت Bail برای این کار استفاده کنید. این عبارت نیز یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل به شمار می‌آید که بدون شک یادگیری آن می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و به شما کمک کند تا بتوانید خیلی سریع با دیگران ارتباط گرفته و منظور خود را به آنها برسانید.

با عبارت Slack Off و کاربردهای آن آشنا شوید

زمانی که در محیط‌های مدرسه‌ای کشور آمریکا قرار می‌گیرید معمولا زیاد پیش می‌آید که تنبلی به سراغ شما بیاید و سخت کار نکنید. در چنین شرایطی معمولا برای این‌که شما را به بهترین شکل ممکن توصیف کنند از عبارت Slack Off استفاده می‌کنند. این عبارت به معنای شخصی است که تنبلی می‌کند و معمولا برای پاس کردن درس‌های خود به شکل مناسبی درس نمی‌خواند و کار نمی‌کند.

عبارت Spill the Beans

محیط‌های مدرسه‌ای در کشور آمریکا معمولا محلی برای شما هستند تا بتوانید رازهای زیادی را از دیگر دانش‌آموزان دریافت کنید. یکی از عبارات رایجی که معمولا در این زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرد عبارت Spill the Beans است. این عبارت به معنای گفتن یک راز یا افشای اطلاعات درباره یک شخص مورداستفاده قرار می‌گیرد. اگر شخصی به شما می‌گوید که Spill the Beans به این معنی است که از شما می‌خواهد تا راز او را با کسی در میان نگذارید. پس حتما دقت داشته باشید که به او احترام بگذارید و این موضوع را به هیچ‌کس نگویید.

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرســـه رفتن و تحصیل

Dorm عبارتی رایج در مدارس آمریکایی

اگر با مدارس آمریکایی آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که اکثر این مدارس دارای خوابگاه‌های مخصوصی برای دانش‌آموزانی هستند که از شهرها یا کشورهای دیگر به این مدرسه آمده‌اند. Dorm یکی از مهم‌ترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل به شمار می‌آید که به‌عنوان یک مخفف برای کلمه خوابگاه مورداستفاده قرار می‌گیرد. معمولا دانش‌آموزانی که در خوابگاه‌های مدرسه‌های آمریکایی زندگی می‌کنند برای صدا زدن خوابگاه خود از این عبارت استفاده می‌کنند.

Quad و معنای آن در زبان انگلیسی آمریکایی

اگر در محوطه‌های مدارس و کالج‌ها گشت و گذار کرده باشید احتمالا شما هم چهارگوش‌هایی را دیده‌اید که توسط ساختمان‌های مدارس احاطه شده‌اند و بین این ساختمان‌ها یک محوطه مستطیلی شکل گرفته که معمولا دانش‌آموزان در آن جمع می‌شوند. این محیط را در زبان انگلیسی آمریکایی با عبارت Quad می‌شناسند. این عبارت یکی از رایج‌ترین عباراتی است که معمولا می‌توانید در مدارس آمریکایی بشنوید؛ چراکه معمولا محلی مناسب برای نشستن و جمع شدن دانش‌آموزان به شمار می‌آید.

عبارت Freshman 15 در مدارس آمریکایی

وقتی صحبت از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل می‌شود معمولا یکی از رایج‌ترین عباراتی که در این زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرد عبارت Freshman 15 است. در خصوص این عبارت باید توجه داشته باشید بسیاری از دانش‌آموزان با شروع سال تحصیلی معمولا دچار اضافه وزن می‌شوند. اکثر مردم می‌گویند که دانش‌آموزان سال اول در طول سال اول مدرسه معمولا 15 پوند اضافه وزن می‌آورند. به همین علت نیز این عملیات را Freshman 15 نامیده‌اند.

پس اگر شما هم در مدارس کشور آمریکا با عبارت Freshman 15 آشنا شدید یا این عبارت به گوش شما رسید جای تعجب نخواهد بود و دقیقا به چنین موضوعی اشاره دارد.

با عبارت Full Ride بیشتر آشنا شوید

معمولا مشکلات مالی و هزینه‌های تحصیل در مدارس آمریکا یکی از معضلاتی است که بسیاری از دانش‌آموزان با آن درگیر هستند. این مشکل بیشتر برای دانش‌آموزان خارجی که قصد تحصیل در مدارس آمریکا را دارند به وجود می‌آید. Full Ride یکی دیگر از عبارات رایجی است که در مدارس کشور آمریکا به کار می‌رود و اتفاقا دارای کاربردهای زیادی نیز هست. اگر شخصی Full Ride داشته باشد یا این‌که آن را دریافت کرده باشد به این معنا خواهد بود که بورسیه‌ای دارد که 100 درصد هزینه‌های تحصیلی او را پرداخت می‌کند.

عبارت Senioritis و کاربردهای آن

عبارت بسیار مهم دیگری که در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره آن صحبت کرده و نکات مهم و کاربردی را در این زمینه بیان کنیم عبارت Senioritis است. Senioritis عبارتی است که وقتی استفاده می‌شود که دانش‌آموزان در سال آخر مدرسه یا دانشجویان در سال آخر دانشگاه خود دچار تنبلی می‌شوند و به‌سختی روزهای اول مطالعه نمی‌کنند. دلیل این موضوع نیز معمولا این است که دانش‌آموزان و دانشجویان می‌دانند که به‌زودی سال تحصیلی آنها به اتمام خواهد رسید.

آشنایی با عبارت Pull An All-Nighter

شب بیداری یکی از اتفاقاتی است که معمولا در دوران تحصیل در مدارس آمریکایی این موضوع را زیاد تجربه خواهید کرد. این مسئله به خصوص در زمان امتحانات آخر ترم بیشتر مشاهده می‌شود. Pull An All-Nighter یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل به شمار می‌رود که در مورد شب بیداری برای مطالعه کردن است. زمانی که شما تمام شب را بیدار می‌مانید و معمولا در حال مطالعه هستید در واقع عمل Pull An All-Nighter را انجام داده‌اید.

آشنایی با عبارت Frat

Frat یکی از تخصص‌ترین عبارات و اسلنگ‌هایی است که در زبان انگلیسی آمریکایی درباره مدرسه و رفتن و تحصیل وجود دارد و آشنایی با کاربردهایی که این عبارت دارد بدون شک به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل بهتری از آن استفاده کرده و مکالمات بهتری را در محیط‌های تحصیلی کشور آمریکا داشته باشید. Frat در واقع مخفف کلمه fraternity است که یک سازمان اجتماعی از دانشجویان پسر به شمار می‌آید و به فارسی معنی انجمن برادری را منتقل می‌کند.

نکته مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که چنین سازمانی برای دختران نیز وجود دارد که این سازمان نیز با عبارت sorority شناخته می‌شود. نکته مهمی که باید درباره این سازمان‌ها به آن دقت داشته باشید این است که آنها اغلب با حروف یونانی مانند آلفا و بتا نامیده می‌شوند و اعضایی که در این سازمان‌ها حضور دارند نیز با نام برادر و خواهر شناخته می‌شوند. آشنایی با این عبارت در محیط‌های مدرسه به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر عضو این سازمان‌ها شوید.

اسلنگ های آمریکایــی درباره مدرسه رفتن و تحصیل

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل پاسخ دهیم.

آشنایی با اسلنگ‌های مربوط به مدرسه رفتن و تحصیل در زبان انگلیسی آمریکایی چه مزایایی برای ما دارد؟

یادگیری این عبارات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به شکل بهتری در محیط‌های تحصیلی صحبت کرده و با دیگران مکالمات موثرتری نیز داشته باشید. از طرف دیگر اگر قصد داشته باشید محیط تحصیلی خود را توصیف کنید یا این‌که درباره مدرسه رفتن خود صحبت کنید نیازمند یادگیری استفاده از این عبارات خواهید بود.

آیا اسلنگ‌های دیگری نیز درباره مدرسه رفتن وجود دارند؟

بله در زبان انگلیسی آمریکایی عبارات و اصطلاحات بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که هریک از آنها دارای کاربردهای زیادی هستند. نسل جدید از دانش‌آموزانی که اقدام به تحصیل در مدارس آمریکا کرده‌اند عبارات بسیار زیاد جدیدی را وارد کرده‌اند که بدون شک آشنایی با آنها نیز می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین راه برای حفظ کردن این عبارات و اصطلاحات چیست؟

در صورتی که شما هم قصد دارید تا این اسلنگ‌ها را حفظ کنید بهتر است که سعی کنید به‌صورت روزانه و در مکالمات روزمره خود از آنها استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید نحوه صحیح استفاده از این عبارات را بیاموزید و بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنید.

سخن پایانی

آشنایی با اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مدرسه رفتن و تحصیل می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و به شما کمک کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در محیط‌های تحصیلی کشور آمریکا صحبت کنید. در صورتی که شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید یا این‌که قصد یادگیری  زبان انگلیسی را دارید می‌توانید همین حالا از خدمات آموزشگاه زبان ایرانمهر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 7 اصطلاح عامیانه رسانه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید : 20 کلمه کوچه خیابانی به زبان آلمانی که باید آن‌ها را بدانید

بیشتر بخوانیداصطلاحات رایج و پرکاربرد ژاپنی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 10 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. لادن نمازیان
    14 دی 1402
    پاسخ دادن

    چه خوب بود آموزشتون شما سوپروایزر هم میخواین اگر احتیاج دارین برای بزرگسال کجا باید مراجعه کنم ؟

    • ایرانمهر
      14 دی 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر ممنونم از همراهیتون, بله شما میتوانید جهت همکاری با مجموعه فرم جذب سوپروایزر از سایت را تکمیل نمایید همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل می نمایند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار میدهند .
      https://iranmehrcollege.com/recruitment-of-supervisors/

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید