IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
اسلنگ های آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
16 دی 1402

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی

زمانی که قصد شرکت در یک مهمانی دارید یا این‌که قصد دارید حتی یک مهمانی را برگزار کرده و روزهای خوبی را بگذرانید و کمی خوشگذرانی کنید یکی از مهم‌ترین نیازهای شما این خواهد بود که با اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی آشنا شوید. آشنایی با این عبارات و اصطلاحات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن با دیگران ارتباط گرفته و مهمانی رفتن خود را توصیف کنید. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد اطلاعات چندانی درباره این عبارات و اصطلاحات ندارند.

در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید اطلاعات بیشتری را درباره این عبارت بیاموزید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید. دقت داشته باشید که آموزش گرامر زبان انگلیسی به تنهایی نمی‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید؛ بلکه شما به چیزی فراتر از آن نیاز خواهید داشت. به همین علت نیز ما در این بخش از آموزش زبان انگلیسی قصد داریم کمی بیشتر درباره این عبارات صحبت کرده و نکاتی را در این خصوص بیان کنیم.

Bash: یک مهمانی غیررسمی یا وحشی

آماده آشنایی با اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی هستید؟ اجازه دهید تا کار خود را با عبارت Bash شروع کنیم که مربوط به یک مهمانی غیررسمی است. در واقع Bash اصطلاحی است که برای مهمانی‌هایی که عموما غیررسمی و پرهیاهو هستند استفاده می‌شود. در واقع این مهمانی یک مهمانی است که هر چیزی در آن انجام می‌شود که از جمله آنها می‌توان به رقص روی میز، اجرای کارائوکه و بازی با نوشیدنی‌های مختلف اشاره کرد.

از جمله دیگر کلمات عامیانه‌ای که برای چنین مهمانی مورداستفاده قرار می‌گیرند می‌توان به مواردی همچون shindig و rager اشاره کرد. با این حال چیزی درباره کلمه Bash وجود دارد که باعث منحصربه‌فرد شدن این کلمه می‌شود و آن نیز حالت حماسه‌ای است که این کلمه به خودی خود منتقل می‌کند. پس زمانی که قصد شرکت در این مهمانی را دارید باید لباس‌های خوبی بپوشید، آماده خوردن نوشیدنی باشید و بدانید که شبی که خواهید داشت را فراموش نمی‌کنید.

Banger: اجرای موسیقی عالی یا یک مهمانی وحشی

وقتی مردم برای جشن گرفتن دور یکدیگر جمع می‌شوند این تنها یک مهمانی عادی نخواهد بود؛ بلکه شما باید شاهد صدای بسیار بلندی در آن باشید. این کلمه عامیانه مدت زیادی است که برای توصیف یک مهمانی وحشیانه و فراموش نشدنی که می‌تواند تمام طول شب ادامه داشته باشد مورداستفاده قرار می‌گیرد. معمولا موسیقی که در این جشن‌ها و مهمانی‌ها اجرا می‌شود یک آهنگ حماسی یا پر هیجان است که تمام شرکت‌کنندگان را وادار می‌کند تا شروع به بالا و پایین پریدن کنند.

به طور کلی باید دقت داشته باشید که این عبارت یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی است که کلا درباره همه چیز در خصوص انرژی خوب، حال عالی و سرگرمی بی‌پایان صحبت می‌کند. پس دفعه بعدی که این عبارت را شنیدید باید خود را آماده حضور در جشنی کنید که یک شب دیوانه‌کننده و بسیار سرگرم‌کننده را برای شما به وجود می‌آورد.

اسلنگ آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

عبارت Rager به معنای یک مهمانی خارج از کنترل

یکی از جذاب‌ترین عباراتی که امروزه در زبان انگلیسی وجود دارد Rager است که در خصوص مهمانی‌هایی است که آنقدر وحشیانه هستند که حتی گاهی اوقات از کنترل نیز خارج می‌شوند. به همین علت نیز ما این عبارت را در لیست مهم‌ترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی قرار داده‌ایم. اگر شما هم به دنبال یک مهمانی این‌چنینی هستید باید به دنبال مهمانی‌هایی باشید که از این عبارت در آنها استفاده شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این مهمانی‌ها این است که معمولا در آنها خشم زیادی وجود دارد و هیجانی است که همراه با خشم است. از طرف دیگر در چنین مهمانی‌هایی شما می‌توانید منتظر موسیقی‌هایی با صدای بسیار بلند، رقص، انواع نوشیدنی‌ها و آشفتگی عمومی در بین شرکت‌کنندگان باشید. پس اگر شما هم در این مهمانی‌ها شرکت کردید احتمالا باید برای روز بعدی منتظر یک حالت سردرگمی و گیجی باشید. به همین علت نیز حال و هوای چنین مهمانی را هرگز فراموش نخواهید کرد و خود را باید آماده حضور در آن کنید.

بیشتر بخوانید: اصطلاحات عامیانه و رایج آرژانتینی

بیشتر بخوانید: 25 اصطلاح کوچه خیابانی بریتانیایی که هر زبان‌آموزی باید بداند

با عبارت Shindig آشنا شوید

این عبارت زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که شما قصد داشته باشید درباره یک گردهمایی غیررسمی برای سرگرمی صحبت کنید. پس زمانی که از این عبارت استفاده می‌شود باید انتظار دورهمی را داشته باشید که همه دور یکدیگر جمع شده‌اند و معمولا افراد حالت دوستانه‌ای با یکدیگر دارند، آنها معمولا کفش‌های پاشنه بلند پوشیده‌اند و منتظر سرگرمی‌های خاصی هستند. معمولا این دورهمی‌ها شامل مهمانی‌های خانگی دنج، بازی‌های رومیزی به همراه تنقلات بسیار زیاد است.

از طرف دیگر گاهی اوقات ممکن است این دورهمی‌ها در حیات خلوت نیز برگزار شده و همراه با موسیقی زنده شوند که معمولا شامل کباب خوردن نیز می‌شوند. این مهمانی‌ها نیز می‌توانند شب به یادماندنی را برای شما به همراه بیاورند.

Throwdown جشنی با موسیقی و رقص بسیار زیاد

یکی دیگر از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی که حتما باید با آن آشنا شده و اطلاعاتی را درباره معنی و کاربردهای آن به دست بیاورید عبارت Throwdown است که معمولا در آن موسیقی‌های زیادی اجرا می‌شود و همین عامل نیز باعث می‌شود تا چنین مهمانی معمولا برای شما بسیار جذاب باشد. رقصیدن بخشی جدایی‌ناپذیر از یک مهمانی Throwdown به شمار می‌آید. فرقی ندارد که این جشن شامل جشن تولد، جشن فارغ‌التحصیلی یا صرفا یک دورهمی ساده باشد.

در هر صورت می‌تواند شبی سرگرم‌کننده و فراموش نشدنی برای شما باشد که این موضوع کاملا تضمین شده است. این جشن‌ها یک فرصت عالی برای پوشیدن کفش‌های رقصی است که مدت‌هاست آنها را رها کرده‌اید. نشان دادن این کفش‌ها به شکلی حماسی می‌تواند تجربه جذابی را برای شما به همراه داشته باشد. پس برای این‌که در چنین جشنی شرکت داشته باشید حتما باید آماده‌سازی‌های لازم را انجام داده باشید.

آشنایی با عبارت Blowout و کاربردهای آن

این عبارت معمولا برای مهمانی‌های عجیب و غریب و گران قیمت مورداستفاده قرار می‌گیرد. در واقع زمانی این‌چنین مهمانی‌هایی گرفته می‌شوند که شخصی قصد داشته باشد پول خود و داشتن اوقات شاد و خوشی را به افراد دیگر نشان دهد. به همین علت نیز ما آن را در لیست مهم‌ترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی قرار داده‌ایم که حتما باید با آنها آشنا شوید. یکی از ویژگی‌های چنین مهمانی ایجاد احساسات تند در آن است.

با این حال نباید گول بخورید، صرفا به این دلیل که این مهمانی گران‌قیمت است به این معنا نخواهد بود که شما با هزینه کم نمی‌توانید آن را انجام دهید. هر مهمانی را می‌توان با کمی خلاقیت و اراده به یک Blowout تبدیل کرد. پس شما منتظر چه هستید؟ بیایید همین حالا برنامه‌ریزی اجرای چنین مهمانی را انجام دهید.

آشنایی با عبارت Kickback

یکی دیگر از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی که حتما باید با آن آشنا شده و اطلاعاتی را درباره آن به دست بیاورید عبارت Kickback است که به معنای یک دورهمی غیررسمی خواهد بود. معمولا زمانی از این عبارت برای یک مهمانی استنفاده می‌شود که شما قصد داشته باشید یک دورهمی غیررسمی را با نوشیدنی‌های موردعلاقه خود و مهمانانتان اجرا کنید.

برای این‌که به‌صورت تصویری بتوانید این عبارت را در ذهن خود مجسم کنید می‌توانید به کاناپه‌های راحت، چند آبجو یا نوشیدنی این‌چنینی و آهنگ‌های موردعلاقه خود که در پس‌زمینه در حال اجرا شدن هستند فکر کنید.

slang آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

عبارت YOLO و معنی آن

وقتی صحبت از اصطلاحات عامیانه به زبان انگلیسی در خصوص مهمانی و خوشگذرانی می‌شود معمولا کلمه و عبارت YOLO که در واقع مخفف شده عبارت You Only Live Once (شما فقط یک بار زندگی می‌کنید) است به ذهن می‌رسد. این یک بهانه بسیار خوب برای انجام کارهایی است که معمولا انجام نمی‌دهید. این کلمه در واقع معتقد است که زندگی را باید بدون محدودیت زندگی کرد و همین عامل نیز به شما این امکان را می‌دهد تا در فعالیت‌هایی مانند مهمانی‌ها زیاده‌روی کرده و اوقات خوشی را سپری کنید.

برای مثال شما می‌توانید به‌صورت وحشیانه برقصید یا این‌که فریاد بزنید. پس دفعه بعدی که در مهمان قرار گرفتید و این کلمه به شما گفته شد تنها به یاد داشته باشید که شما آزاد هستید که هرکاری دیوانه‌واری که می‌خواهید را انجام دهید بدون این‌که محدودیتی برای شما وجود داشته باشد.

Seize به معنی لذت بردن از لحظه و امروز را زندگی کردن

یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی که حتما باید با آن آشنا شوید عبارت Seize است. این عبارت می‌گوید که زندگی کوتاه‌تر از آن است که بنشینیم و منتظر اتفاق خاصی باشیم. پس اجازه دهید تا زندگی خود را تجربه کرده و از هر ثانیه آن لذت ببریم. برای مثال شما در یک مهمانی می‌توانید چراغ‌ها را کم کنید و صدای آهنگ خود را زیاد کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید نهایت لذت را از مهمانی خود ببرید.

در لحظه زندگی کردن یک الگوی بسیار مهم در بسیاری از مهمانی‌ها است که می‌توانید نهایت لذت را از آن ببرید. شما می‌توانید از نوشیدنی‌های جذاب و حال و هوای خوبی که بین شما و دوستانتان به وجود آمده استفاده کرده و تجربیات بی‌نظیری را به دست بیاورید.

Hoedown به معنای یک جشن قدیمی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به جشن‌های قدیمی دارید باید بدانید که Hoedown یکی از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی است که حتما باید به آن دقت داشته باشید. برای برگزاری این جشن باید چکمه‌ها و کلاه گاوچرانی خود را بردارید؛ چراکه وقت آن رسیده که در یک جشن بسیار جذاب شرکت کنید. در این جشن‌ها همه چیز قدیمی بوده و به سبک روستایی برگزار می‌شود و همه چیز درباره سرگرمی‌هایی است که بسیار جذاب هستند.

شما ممکن است در چنین جشنی موارد متعددی را مشاهده کنید که مربوط به دوران قدیم هستند و به همین علت نیز نباید از هیچ چیزی تعجب کنید. برای این‌که چنین جشنی را برگزار کنید تنها کافی است که دوستان و اعضای خانواده خود را جمع کرده، بساط کباب را آماده کرده و این جشن را شروع کنید.

تمرین مهارت های زبانی

بیشتر بخوانید: 10 slang مورد استفاده نوجوانان در زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید: 86 عبارت و کلمه عامیانه به زبان فرانسه

آشنایی با عبارت Have a whale of a time

معمولا شما زمانی می‌توانید از این عبارت درباره یک جشن به زبان انگلیسی آمریکایی صحبت کنید که قصد داشته باشید به شخصی بگویید که اوقات خوشی را سپری کند. از طرف دیگر اگر شما مهمانانی را دعوت کرده‌اید می‌توانید با گفتن این عبارت به آنها بگویید که کاملا از زمان خود لذت ببرند. این عبارت معمولا دارای کاربردهای خوشامدگویی است که باید به این موضوع دقت و توجه کافی را داشته باشید.

عبارت The life of the party

یکی دیگر از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی که می‌توانید از آن در جملات خود مربوط به خوشگذرانی و مهمانی استفاده کنید عبارت The life of the party است که دارای کاربردهای زیادی است. این عبارت در واقع برای توصیف شخصی که سرزنده‌ترین یا سرگرم‌کننده‌ترین فرد در یک مهمانی است مورداستفاده قرار می‌گیرد. از طرف دیگر باید بدانید که در زبان انگلیسی آمریکایی عبارت دیگری نیز وجود دارد که به‌صورت soul of the party است.

این عبارت نیز تقریبا همچین معنی را به شما منتقل می‌کند و به معنای کسی است که همیشه اوقات خوشی را سپری می‌کند. حال ممکن است این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که نقطه مقابل The life of the party به چه معناست؟ نقطه مقابل این عبارت party pooper است که به معنای کسی است که انرژی مثبت و سرگرم‌کننده یک مهمانی را از بین می‌برد و انرژی تمامی افراد حاضر در مهمانی را پایین می‌آورد.

اسلنگ های آمریکایی درباره مهمانی رفتن

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

آشنایی با عبارت Throw a party

گاهی اوقات ممکن است شما هم قصد داشته باشید که به کسی بگویید که برنامه‌ریزی‌های لازم را برای یک مهمانی انجام دهد. در چنین شرایطی می‌توانید از Throw a party استفاده کنید که یکی از کاربردی‌ترین اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی به شمار می‌آید و دارای ویژگی‌های زیادی است. به طور کلی این عبارت زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که قصد داشته باشید درباره برنامه‌ریزی، سازماندهی و میزبانی یک مهمانی صحبت کنید و اطلاعاتی را به شخص مقابل خود منتقل کنید.

عبارت Billy-no-mates / Norma no-mates

این عبارت برای توصیف مردی (به نام بیلی) یا زنی (به نام نورما) مورداستفاده قرار می‌گیرد که دوستان کمی دارند یا هیچ دوستی ندارند. اگر بخواهیم به اصل و ریشه این عبارت بازگردیم می‌توان گفت که این عبارت یک عبارت عامیانه بریتانیایی است که کمتر در کشور آمریکا مورداستفاده قرار می‌گیرد. پس گاهی اوقات شما ممکن است این عبارت را در صحبت‌های روزانه افراد مشاهده کنید که معمولا نشان‌دهنده این خواهد بود که شخص مقابل ممکن است ریشه‌ای از بریتانیایی در صحبت‌های خود داشته باشد.

A social butterfly

از دیگر اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی که ما قصد داریم در این مطلب درباره آن صحبت کنیم عبارت A social butterfly است که برای توصیف یک فرد کاملا اجتماعی مورداستفاده قرار می‌گیرد و کاربرد دارد. این فرد معمولا اهل معاشرت بوده و خیلی راحت می‌تواند با شما ارتباط بگیرد. از طرف دیگر چنین فردی معمولا دارای دوستان زیادی است و همیشه در مهمانی‌ها و رویدادهای اجتماعی دیگر نیز شرکت کرده و معمولا خیلی راحت می‌تواند افراد دیگر را به خود جذب کند.

چگونه این اسلنگ‌های آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی را بیاموزیم؟

در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید اسلنگ‌های آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوشگذرانی را بیاموزید و به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در اولین قدم سعی کنید آنها را به حافظه خود بسپارید. پس از این‌که اقدام به حفظ کردن این عبارات کردید سعی کنید در صحبت‌های روزمره و مکالمات خود نیز به طور مرتب از اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی استفاده کنید.

این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید این عبارات و اصطلاحات آمریکایی را به حافظه بلندمدت خود بسپارید. از طرف دیگر استفاده از مثال‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارند به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید نحوه استفاده درست از این عبارات را نیز بیاموزید و در نتیجه بتوانید مکالمات روان‌تری را با دیگر افراد داشته باشید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی پاسخ دهیم.

اسلنگ‌های مهمانی رفتن و خوش گذرانی در زبان انگلیسی آمریکایی چه کاربردهایی دارند؟

این اسلنگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به شکل بهتری با دیگران ارتباط گرفته و زمانی که در یک مهمانی شرکت می‌کنید بتوانید به بهترین شکل ممکن با آنها مکالمه داشته باشید.

آیا اسلنگ‌های مهمانی رفتن تنها به موارد گفته شده خلاصه می‌شود؟

خیر، بسیاری از اسلنگ‌های دیگر نیز وجود دارند که در صورت تمایل می‌توانید آنها را مشاهده کرده و از آنها در جملات خود استفاده کنید.

سخن پایانی

اسلنگ های (Slang) آمریکایی درباره مهمانی رفتن و خوش گذرانی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با عبارات رایجی که امروزه در مهمانی‌ها استفاده می‌شوند آشنا شده و شما هم به‌درستی از آنها استفاده کنید. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید اطلاعات بیشتری را درباره این اسلنگ‌ها به دست آورده یا این‌که اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط آموزشگاه زبان انگلیسی ایرانمهر نیز استفاده کنید. خدمات موسسه زبان ایرانمهر امروزه با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه به شما ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 7 اصطلاح عامیانه رسانه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید: 20 کلمه کوچه خیابانی به زبان آلمانی که باید آن‌ها را بدانید

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 14 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید